Paralia Plateos (Limnos)

Reviews over Paralia Plateos (Limnos)

Bijzondere bestemming

sasellada,
    1-3-2017

Drie kleine gebouwtjes met drie woonlagen, souterain in familieappartement. Niet op de Nederlandse markt.

Alleen de bovenste etages van de eerste twee gebouwen hebben zeezicht, de bomen van de buren zijn nu zo hoog dat deze het zicht ontnemen

Bedden lang en hard genoeg. Horren voor de ramen, goede airco/ verwarming.

Douchebak is 70x70cm.

Vriendelijke eigenaresse, is 24/7 telefonisch bereikbaar.

Gereisd met partner in augustus 2016

standaard Griekse accomodatie met goede ligging

Paulette,
    27-9-2016

Goede schoonmaak, elke dag schone handdoeken. Inderdaad er is geen zwembad maar die wordt ook niet beloofd. Koken doe je niet in Griekenland, uit eten is hier nog heel goedkoop dus potten en pannen heb je niet echt nodig. Gratis wifi werkt goed en gratis airco kom je ook niet zo heel vaak meer tegen. Heerlijk plekje voor rustzoekers. Kleine minimarkt vlakbij met iedere morgen vers brood en goed eten bij Zefyros, om de hoek of boven in t dorp Platy op 700 mtr. Kortom een aanrader voor de echte Griekofiel. Strand is heerlijk, langzaamaflopend zandstrand.

Gereisd met partner in september 2016

Gewoon goed!

Johan,
    26-9-2016

Wifi is goed, schoonmaak is goed elke dag schone handoeken.

Als je een auto huurt kan je lekker rondrijden en alles bezoeken.

Gereisd met partner in september 2016

Heel rustige akkommodatie.

Fraloes,
    15-9-2016

Studio was kleiner dan was aangegeven op de site van touroperator.

Gereisd met partner in augustus 2016

Inrichting appartement zeer beperkt, ligging goed

Mae,
    3-9-2016

Appartement is goed gelegen, maar de inrichting en de faciliteiten van het appartement zijn zeer beperkt. Geen zwembad, geen bar, receptie heel beperkt geopend. Keukeninrichting zeer karig, geen pannen bijvoorbeeld. Schoonmaak is prima. Weinig restaurants en bars in de omgeving, maar de horeca die er is, is goed.

Gereisd met partner in juni 2016
Paralia Plateos (Limnos) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews