Sorteren

vakanties Egeïsche eilanden overig

Reviews over accommodaties in Egeïsche eilanden overig

Een goed, typisch Grieks hotel.

Fam cleirbaut - Maes
    16-10-2016
    Dit hotel is een goed voorbeeld van een typisch Grieks hotel. Je mag geen grote luxe verwachten maar alles is er kraaknet en iedereen is er vriendelijk. Het ontbijt was eenvoudig maar had niets tekort. Ik kan me wel inbeelden dat er in juli en augustus heel wat meer volk en dus wat lawaai is, maar in september is dit niet het geval.De kamers (wij hadden kamer 304 en 305) waren naast elkaar gelegen en hadden een prachtig zeezicht. Ook hier komt de 'Griekse afwerking' weer tevoorschijn, maar alles werd kraaknet onderhouden. Misschien volgende keer maar eens de appartementen boeken? Het hotel is op wandelafstand (ong 500 m) gelegen van het centrum. Al bij al een aanrader voor een rustige vakantie.

Gewoon goed!

Johan
    26-9-2016

Wifi is goed, schoonmaak is goed elke dag schone handoeken.

Als je een auto huurt kan je lekker rondrijden en alles bezoeken.

Ideaal gelegen om wandelingen te maken

VAN DER PERRE RONNY
    20-6-2014
    Gelegen in Armenistis, een kleind dorp. Prima prijs-kwaliteit verhouding.
Egeïsche eilanden overig scoort een 8,3 uit 10, op basis van 83 reviews