Sorteren

vakanties Egeïsche eilanden overig

Reviews over accommodaties in Egeïsche eilanden overig

Kees dijkhuis
    12-9-2018

Uitstekend hotel. Schoon aardige mensen. Goed ontbijt en fantastisch uitzicht op de hogere verdiepingen

Heerlijk

Jan
    17-3-2017

Evgenia Seaside is een in half 2015 geopend parkje.

Met 7 huisjes en een ontbijt/zit ruimte op het strand,waar tegen kleine vergoeding een heerlijk vers ontbijt geserveerd word.

Mooie en schone huisjes en dus vlak aan zee.

Naast het parkje een Taverne en in het dorpje langs de zee nog een aantal waaronder bar/cafe/taverne The Cave.

In een rustig dorpje waar een kleine super markt vlak bij is. Bij de buren zijn ligstoelen te huur en kan je ook een hapje en drankje nuttigen. De hoofdstad is op ongeveer 10 auto minuten en zeer gezellig. Alles bij elkaar een heerlijke plek waar wij zeker weer terug gaan.

Mooi parkje

Jan
    14-3-2017

Heel goed ingerichte huisjes . Alles mooi , schoon en goed onderhouden. Gelijk aan zee . Met de mogelijkheid tot heerlijk ontbijten op het strand.Vlak bij een zeer klein supermarktje waar wel alle noodzakelijke dingen verkocht worden en waar je voor de volgende morgen heerlijk verse croissantjes en ander lekkernij kan bestellen.

Nadeel : het strand bij accommodatie moet nog vrijgemaakt van keien en voorzien van ligstoelen.(zou gaan gebeuren in 2017) Verder en superplek voor een rustige en zeer fijne vakantie op het heerlijke Limnos.

Heerlijke vakantie gehad

NIcole en Peter
    2-11-2016

Het hotel was prima. We hadden twee kamers naast elkaar met een deur ertussen, zodat we toch contact konden houden met de kinderen.

De kamers waren niet groot, maar dat is niets nieuws voor ons in Griekenland. De bedden waren prima en kraakten zoals we gewent zijn op andere eilanden. Het zwembad van het hotel is niet zo groot. Eigenlijk een beetje te klein voor onze tienerkinderen, maar dat weerhield hen niet om lekker af te koelen na een warme autorit omdat hun ouders zonodig wat van het eiland wilden zien. Het strand is echt heel dichtbij. Je loopt de straat uit en via het terras van een goed restaurant loop je het strand op. Als je bij dat restaurant een drankje neemt kun je gratis gebruik maken van de bedjes en parasols. De Hotel eigenaar is echt een heel aardige vent. Hij regelt van alles voor je als je het hem vraagt. Kortom; leuk eiland, leuk hotel en leuke restaurants waar je heerlijk kan eten. Tip: doe de "Taste Limnos" tour. Gewoon omdat het erg leuk is.

Een goed, typisch Grieks hotel.

Fam cleirbaut - Maes
    16-10-2016

Dit hotel is een goed voorbeeld van een typisch Grieks hotel. Je mag geen grote luxe verwachten maar alles is er kraaknet en iedereen is er vriendelijk. Het ontbijt was eenvoudig maar had niets tekort. Ik kan me wel inbeelden dat er in juli en augustus heel wat meer volk en dus wat lawaai is, maar in september is dit niet het geval.De kamers (wij hadden kamer 304 en 305) waren naast elkaar gelegen en hadden een prachtig zeezicht. Ook hier komt de 'Griekse afwerking' weer tevoorschijn, maar alles werd kraaknet onderhouden. Misschien volgende keer maar eens de appartementen boeken? Het hotel is op wandelafstand (ong 500 m) gelegen van het centrum. Al bij al een aanrader voor een rustige vakantie.