vakanties Naxos

Reviews over Naxos

Prima appartementen op een mooie locatie!

Fam. Thier,
    4-6-2018

Wij hadden een heel ruim appartement, weliswaar gedateerd ingericht maar heel comfortabel. Uiterst vriendelijke eigenaars: wij werden persoonlijk welkom geheten met fruit uit eigen tuin en een drankje.

Jammer genoeg was het seizoen op Naxos nog niet echt begonnen (2e helft mei!) en was het wel heel erg stil maar voor rustzoekers heel geschikt, wij houden van wat meer reuring maar dat is uiteraard persoonlijk.

Zijn hier drie keer geweest , en gaan zeker weer !

Fam Edink,
    12-5-2018

Prima Hotel , strand en stad binnen loopafstand van 5 minuten

Ge-Wel-Dig

D.,
    3-10-2017

Evdokia bestaat uit diverse appartementen, maar het voelt als een hotel. De service is geweldig! Elke dag schoonmaak, bed opmaken en schone handdoeken. De ontbijttuin is heerlijk, net als het ontbijt. Evdokia ligt heerlijk rustig, geweldig voor mensen die van stilte houden. Je bent echter met 5 minuten lopen op het strand. De kitchenette was wel erg klein, maar eigenlijk moet je niet zelf koken maar fijn uit eten gaan. We hebben alleen om de waterkoker gevraagd om zelf een kop koffie te zetten. De kookplaat was niet standaard aanwezig maar werd met alle plezier gebracht als we dat wilden.

Je kunt gebruikmaken van alle faciliteiten van Aegean Palace hotel en Aegean Poolbar (ook bedjes op het strand) mits je daar wat eet en/of drinkt.

Verder op het strand (naar links of rechts) zijn ook veel verhuurders (strandset v.a. 5 euro) of gratis als je wat eet/drinkt. Deze zijn wel veel rustiger gelegen.

Er zijn genoeg restaurants om 's-avonds te gaan eten, van eenvoudig goedkoop tot chique haute cuisine (Yazoo) en overal genoeg vegetarische gerechten. Het strand (Plaka) is een geweldig lang zandstrand waar je je heerlijk kunt vermaken. Je kunt er surfplanken huren/les nemen/waterfietsen huren enz enz. GA en GENIET!

Super

Peter,
    22-9-2017

Schoon en mooi gelegen dicht bij strand en centrum.

Leuk voor een paar dagen.

monique,
    19-9-2017

Mooi groot appartement met geweldige douche. Privé zwembad want er zwom niemand. 50 mt van een mooi strand.

Prachtig uitzicht vanaf balkon.

Naxos scoort een 9,4 uit 10, op basis van 166 reviews