Naxos

Dagen regen886311001359

Reviews over Naxos

• 8Marjan15-04-2019

Voor herhaling vatbaar.

Wat een héérlijk eiland met prachtige zandstranden!

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in september 2018

• 9gert hagen02-12-2018

Vakantie vieren met een Hoofdletter

geweldige gastvrouw zeer vriendelijk personeel super schoon verblijf en een prachtig strand wat wil je nog meer ik zou niet weten wat er niet goed is voor strand liefhebbers een must

• 6Cultuur

Gereisd met partner in juni 2018

• 10any geronikou30-11-2018

Naxos like paradise

we realy enjoy our stay in Naxos island. We get there at may and stay for 2 weeks and everythink was perfect. Sandy and clean beaches, friendly people, many thinks to do and the food was the best part.

• 10Zorg voor natuur
    • 10Cultuur

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10Marijke Brandsma22-05-2018

Magnifiek

Magnifiek! ander woord past hier niet. éénmalig, zoiets maak je nooit meer mee. Alles past hier, accommodatie een 10, faciliteiten een 10, mensen een 10, supervriendelijk, prijs kwaliteit super. dit wens je gewoon iedereen waar je van houdt toe! dit is wat je noemt vakantie optima forma. het was een fantastisch genoegen om hiermee kennis gemaakt te hebben. een absolute aanrader.

Marijke en Steven Brandsma

• 10Cultuur

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Lars13-01-2018

Heerlijk

Varierende omgeving, rust en mooie landschappen. Daarnaast ook gezellige drukte indien gewenst. Aardige mensen en niet te toeristisch.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Marianne19-07-2017

Vriendelijk stadje

Aankomst met de boot was gelijk fantastisch. Heuvel met kasteel, brede havenpromenade ('s avonds afgesloten voor verkeer), daarachter een doolhof van steegjes met poortjes, restaurantjes en leuke winkeltjes. Bevolking gemoedelijk, niet opdringerig. Eiland heeft mooie stranden en leuke bergdorpjes. gaan zijn rustig en goed berijdbaar. Tijdens verblijf van 2 weken ons geen minuut verveeld.

• 6Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Ger21-05-2017

Prachtig mooie stad met oud centrum en een haven.

Heel veel prima eettentjes in de oude binnenstad. Zonsondergang Porterra is sprookjesachtig. Talloze mooie strandjes . Ook elders op het eiland richting zuiden. Prima en goedkoop reizen met bus. Diverse bootexcursies. Neem de ferry naar andere eilandjes!

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Alleen gereisd in juni 2016

• 10Sharon20-04-2017

Naxos steelt elke keer mijn hart

De eerste keer dat ik op Naxos kwam (2001) om te werken als hostess voor 7 maanden toen wist ik het al: dit is een bijzonder eiland. Na mijn hostess tijd ben ik bijna elk jaar teruggegaan voor vakantie en het verveelt na 16 jaar nog niet. Er is veel veranderd (meer restaurants, hotels en barretjes erbij) en er is meer toerisme gekomen, maar het blijft leuk druk. De zandstranden zijn uniek en mooi en er is voor iedereen wat wils: wandelingen maken, paardrijden, relaxen, heerlijk eten en drinken, surfen, strand. Het is een echt Grieks eiland met veel boeren en ook veel inwoners in de winter waardoor het ook echt Grieks blijft en niet zo toeristisch als bijvoorbeeld Santorini. De echte Cycladische stijl van de huizen is uniek en vind je vooral terug in het oude centrum van Naxos achter de boulevard. Een wirwar van straatjes om heerlijk te slenteren en te genieten van een goede Griekse maaltijd met muziek. De boottocht naar het eiland toe is al een belevenis en in de omgeving is nog veel meer te zien en te doen; bijvoorbeeld een dagje naar buureiland Paros of Schinoussa. Amorgos een eiland wat verder weg is ook zeer de moeite waard. Naxos is heel erg leuk om te bezoeken en een uniek eiland wat zeker niet mag ontbreken tijdens de islandhopvakantie!

• 10Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in september 2016

• 8Emile20-02-2017

Ontspannen eiland

Zelfs in het hoogseizoen is het prettig toeven op Naxos. Geen grote druktes en net genoeg uitstapjes om het een ruime week uit te houden. Tip: huur wel een auto want met de bus kom je lang niet overal.

• 8Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Stranden

augustus 2015

• 6Ε28-10-2016

Μετριότητα

υπερτιμημένα φαγητά στις ταβέρνες. ελάχιστες επιλογές για κλαμπ και μπαρ. υπάρχουν ωραιότερα και πιο προσιτά νησιά.

• 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur