We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

Reviews over Mykonos

Het mist Griekse authenticiteit

Katja,
    25-2-2019

Mykonos is het nieuwe Ibiza wordt gezegd. Voor velen is dat een positief iets, voor ons, met een gezin, minder aantrekkelijk. Weinig authentiek Grieks en alle strandtenten dezelfde hippe moderne stijl. Geef mij maar een gezellige Griekse taveerne, maar die zijn steeds moeilijker te vinden. Ik vind het zonde. Zoek je het échte Griekenland? Dan adviseer ik bijvoorbeeld Naxos. Ook toeristisch, maar veel authentieker.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Een vakantieverblijf om nooit meer te vergeten.

Monique Hoovers,
    18-5-2018

Maand april is een vrij rustige maand om Mykonos te bezoeken. Veel staat er in bloei op t eiland wat t idyllische plaatje compleet maakt. Minder leuk is dat er in deze maand veel wind staat. Beste reistijd is September om dit mooie eiland te verkennen. Een aanrader is zeker een toer te maken in de onbewoonde gebieden zoals "spookstad" waar in de jaren 60 een kolonie Amerikanen een vesting hadden om boringen te verrichten, nu is deze spookstad een waar kunstobject geworden. Het eiland biedt voor ieder wat wils, mooie baaien, prachtige wandelgebieden, vergezichten maar ook een autovrij centrum met exclusieve merktekens. Zeker een paradijs voor partygangers en rust voor oudere met een gemoedelijke gastvrije bevolking.

En vergeet natuurlijk niet " de Grieksekeuken"

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Geweldig

Han.Kolhoff,
    3-10-2017

Mykonos zelf is erg gezellig neem vooral de straatjes rond om Mykonos als je van wandelen houd zeker voor het uitzicht de moeite waard,huur ook een auto al is het eiland klein een dagje eiland trippen erg leuk.Wat ons erg op viel dat er weinig begroeiing aanwezig is op Mykonos vrij opvallend ten opzichte van andere Griekse eilanden.

Gereisd met partner in september 2017

Prachtig stadje op aardig eiland.

André V,
    13-5-2017

Het stadje is één grote ansichtkaart. Erg mooi en al gezellig druk in het voorseizoen (mei). Trendy shops en veel uitgaansmogelijkheden.

De rest van het eiland heeft weinig bijzondere cultuur of natuur.

De stranden zijn chic, clubsfeer. De kwaliteit zie je terug in de prijzen.

Gereisd met partner in mei 2017

Mooi maar weg druk en weinig te doen

Engels,
    14-9-2016

Erg mooie sfeervolle locatie. We zijn de tweede/derde week van september geweest, maar in tegenstelling wat er werd geschreven nog steeds erg druk en veel toeristen! Mede door de vele cruisschepen die hier dagelijks aanleggen.

Het is ect een plek voor zom zee strand en stappen. Maar als je echt wilt verkennen, of cuktuur wilt proeven of andere activiteiten wilt ondernemen, kan je beter een ander eiland bezoeken. Beperkt zich veelal tot boottochten op dit eiland.

Voor ons een eenmalig bezoek aan dit eiland, wel erf genoten van de kleine straatjes, maar we misten de echte grieken en griekse cultuur. Het is te 'vertoeristischt.'

Gereisd met partner in september 2016
Mykonos scoort een 7,7 uit 10, op basis van 111 reviews