• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

vakanties Mykonos

Reviews over Mykonos

Een vakantieverblijf om nooit meer te vergeten.

Monique Hoovers
    18-5-2018

Maand april is een vrij rustige maand om Mykonos te bezoeken. Veel staat er in bloei op t eiland wat t idyllische plaatje compleet maakt. Minder leuk is dat er in deze maand veel wind staat. Beste reistijd is September om dit mooie eiland te verkennen. Een aanrader is zeker een toer te maken in de onbewoonde gebieden zoals "spookstad" waar in de jaren 60 een kolonie Amerikanen een vesting hadden om boringen te verrichten, nu is deze spookstad een waar kunstobject geworden. Het eiland biedt voor ieder wat wils, mooie baaien, prachtige wandelgebieden, vergezichten maar ook een autovrij centrum met exclusieve merktekens. Zeker een paradijs voor partygangers en rust voor oudere met een gemoedelijke gastvrije bevolking.

En vergeet natuurlijk niet " de Grieksekeuken"

Geweldig

Han.Kolhoff
    3-10-2017

Mykonos zelf is erg gezellig neem vooral de straatjes rond om Mykonos als je van wandelen houd zeker voor het uitzicht de moeite waard,huur ook een auto al is het eiland klein een dagje eiland trippen erg leuk.Wat ons erg op viel dat er weinig begroeiing aanwezig is op Mykonos vrij opvallend ten opzichte van andere Griekse eilanden.

Prachtig stadje op aardig eiland.

André V
    13-5-2017

Het stadje is één grote ansichtkaart. Erg mooi en al gezellig druk in het voorseizoen (mei). Trendy shops en veel uitgaansmogelijkheden.

De rest van het eiland heeft weinig bijzondere cultuur of natuur.

De stranden zijn chic, clubsfeer. De kwaliteit zie je terug in de prijzen.

Mooi maar weg druk en weinig te doen

Engels
    14-9-2016

Erg mooie sfeervolle locatie. We zijn de tweede/derde week van september geweest, maar in tegenstelling wat er werd geschreven nog steeds erg druk en veel toeristen! Mede door de vele cruisschepen die hier dagelijks aanleggen.

Het is ect een plek voor zom zee strand en stappen. Maar als je echt wilt verkennen, of cuktuur wilt proeven of andere activiteiten wilt ondernemen, kan je beter een ander eiland bezoeken. Beperkt zich veelal tot boottochten op dit eiland.

Voor ons een eenmalig bezoek aan dit eiland, wel erf genoten van de kleine straatjes, maar we misten de echte grieken en griekse cultuur. Het is te 'vertoeristischt.'

Griekenland zoals je Griekenland verwacht

Fam. Wolf
    12-9-2016

In het hoogseizoen een zéér drukke bestemming. Indien mogelijk adviseren we om de eerste twee/drie weken van september te gaan. Ben je zonder kinderen en hou je wel van een feestje, ga dan zeker in de maanden Juli en Augustus. Ook in september is het weer nog goed en het plaatsje Mykonos is dan niet overlopen van toeristen. De ervaring en indrukken die je dan opdoet zijn onvergetelijk. Mykonos is Griekenland op z'n best. Geweldige winkelstraatjes en terrassen (let wel op de prijzen).

Mykonos scoort een 7,8 uit 10, op basis van 109 reviews