We hebben een aantal aanbieders voor Milos voor je op een rij gezet:

vakanties Milos

We hebben een aantal aanbieders voor Milos voor je op een rij gezet:

Reviews over Milos

Eén van de mooiste griekse eilanden !!

wimgoeteyn
    26-2-2013

Milos ,een tip die we van een griek op Paros gekregen hadden. Wat een mooi eiland ,prachtige natuurgebieden die oa op de lijst staan om op Unesco werelderfgoed te komen (zie foto). Niet groot maar elke dag kan je wel een plekje bezoeken die de moeite is . Huur dus zeker een auto ;quads die wij normaal huren hebben we hier bijna niet gezien. Pollonia (Nefili Sunset )is het beste plekje om het eiland te gaan verkennen. Pollonia is zelf niet zo groot maar de resto's aan het water zijn zeer gezellig .Vanaf de 1e juni ging er al veel meer open en kregen we griekse life-muziek te horen. Nefili Sunset is the place to be !!

Gereisd Met partner in mei 2012

Byzonder eiland

Simone
    29-6-2009

Een van de mooiste eilanden van de cyclade. Regel een boottochje rondom het eiland naar de prachtige rotsformaties. TIP: ga zelf naar de haven en regel een klein vissersbootje. Veel intiemer en toegankelijker tussen de rotsen. Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2007

vaak mooi, maar niet makkelijk

Wisi
    4-8-2008

Milos is een tamelijk kaal, niet erg toeristisch eiland met mooie plekken, maar ook met gebieden die onaangenaam ogen vanwege intensieve mijnbouw. Veel van de geroemde stranden vonden we meer interessant dan echt mooi. Plathienas in het noorden werd onze favoriet. Ook vonden wij de noordoostkust op sommige plekken knap desolaat. Maar daarmee zijn de negatieve punten wel genoemd. Als je een 4x4 huurt (echt nodig) kun je mooie plekken in het westen en zuid-oosten van het eiland bereiken. Het hoofdstadje Plaka is druk maar leuk en heeft een schitterend zicht op de kust en het eiland Kimolos. Het havenstadje Adamas is bedrijvig en een beetje rommelig. Helaas daar geen echt leuk restaurant gevonden. Hoogtepunt was de kloof met de verlaten zwavelmijnen aan de oostkust en de kloof van Sarakiniko. Een interessant eiland voor doorzetters die de “klassiek mooie” Griekse eilanden al hebben gezien.

Gereisd Met partner in Mon Aug 04 2008 19:16:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Milos scoort een 8,5 uit 10, op basis van 6 reviews