vakanties Milos

We hebben een aantal aanbieders voor Milos voor je op een rij gezet:

Reviews over Milos

• 10wimgoeteyn26-02-2013

Eén van de mooiste griekse eilanden !!

Milos ,een tip die we van een griek op Paros gekregen hadden. Wat een mooi eiland ,prachtige natuurgebieden die oa op de lijst staan om op Unesco werelderfgoed te komen (zie foto). Niet groot maar elke dag kan je wel een plekje bezoeken die de moeite is . Huur dus zeker een auto ;quads die wij normaal huren hebben we hier bijna niet gezien. Pollonia (Nefili Sunset )is het beste plekje om het eiland te gaan verkennen. Pollonia is zelf niet zo groot maar de resto's aan het water zijn zeer gezellig .Vanaf de 1e juni ging er al veel meer open en kregen we griekse life-muziek te horen. Nefili Sunset is the place to be !!

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 9Stranden

Gereisd met partner in mei 2012

• 10Romina14-12-2011

Het mooie Milos

Heel mooi maar wel rustig eiland. Prachtige zee en adembenemende stranden die allemaal weer heel anders zijn. De mensen hier zijn erg vriendelijk. Ik vond het er heerlijk!

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met partner in september 2011

• 6ouzakis11-07-2010

verouderd

Vernieuwde slaapkamers. De badkamer is echter ook dringend aan vernieuwing toe. De ontbijtruimte is overwoekerd door klimplanten. Het ontbijt was goed en het personeel vriendelijk. Rustig gelegen.

• 7Omgeving
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 9Ronny14-06-2010

Prachtige natuur

Mooie "vulkanisch"" rotsformaties en lange ongerepte stranden. (Paleochora) Griekse keuken bij Taverna "Flisvos" te Adamas. Goede kamers bij Popi Veleta. (proper en budgetvriendelijk).

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Simone29-06-2009

Byzonder eiland

Een van de mooiste eilanden van de cyclade. Regel een boottochje rondom het eiland naar de prachtige rotsformaties. TIP: ga zelf naar de haven en regel een klein vissersbootje. Veel intiemer en toegankelijker tussen de rotsen. Echt een aanrader!

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 7Stranden

Gereisd met partner in juni 2007

• 8Wisi04-08-2008

vaak mooi, maar niet makkelijk

Milos is een tamelijk kaal, niet erg toeristisch eiland met mooie plekken, maar ook met gebieden die onaangenaam ogen vanwege intensieve mijnbouw. Veel van de geroemde stranden vonden we meer interessant dan echt mooi. Plathienas in het noorden werd onze favoriet. Ook vonden wij de noordoostkust op sommige plekken knap desolaat. Maar daarmee zijn de negatieve punten wel genoemd. Als je een 4x4 huurt (echt nodig) kun je mooie plekken in het westen en zuid-oosten van het eiland bereiken. Het hoofdstadje Plaka is druk maar leuk en heeft een schitterend zicht op de kust en het eiland Kimolos. Het havenstadje Adamas is bedrijvig en een beetje rommelig. Helaas daar geen echt leuk restaurant gevonden. Hoogtepunt was de kloof met de verlaten zwavelmijnen aan de oostkust en de kloof van Sarakiniko. Een interessant eiland voor doorzetters die de “klassiek mooie” Griekse eilanden al hebben gezien.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur