Cycladen eilanden

We hebben een aantal aanbieders voor Cycladen eilanden voor je op een rij gezet:

Zomerzin

accommodaties Cycladen eilanden met all inclusive

Zomerzin

Reviews over accommodaties in Cycladen eilanden

Fijn kleinschalig resort, kamers niet super!

Jurgen,
    6-9-2018

Paradise resort ligt in het rustige gedeelte van Santorini, dat vonden we fijn.

Kamers wat donker en gedateerd. Service van personeel is goed.

Gereisd met partner in augustus 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Luxe en comfort op het prachtige eiland Amorgos

Veerle,
    11-8-2018

De ligging van het hotel is geweldig. Boven op n rotswand kijk je uit op de baa van Aegiali. Alle kamers zijn kleine witte typische cycladen huisjes met zicht op zee. Vanaf je mooi balkon kijk je uit op de spiegelgladde zee en zie je een keer per dag de grote blue star ferrie uit Piraeus komen aanvaren. Het is het enige vijf sterren hotel op dit kleine eiland dat echt een pareltje is. De keuken is geweldig. Uitgebreid ontbijt en moderne Griekse keuken met ook andere Europese gerechten. Het zwembad is heel groot en ligt op de rotswand. Je hebt comfortabele ligstoelen en handdoeken van het hotel.

Gereisd alleenreizend in juli 2018

Prima!

Babette,
    30-7-2018

Dit hotel is echt een aanrader. We werden goed ontvangen toen we op Santorini aankwamen. De kamers zijn eenvoudig maar schoon, het ontbijt is prima voor de Griekse standaard en het zwembad is schoon en rustig. Geen gasten die hun handdoek om 8 uur al neerleggen. De tuin is ronduit geweldig!

Het personeel is erg behulpzaam. De ligging van het hotel is in een dorpje in de buurt van de hoofdstad (Fira) en er zijn enkele restaurantjes in de omgeving te vinden (max. 3 minuten lopen). Voor de winkeltjes en barretjes kun je de bus nemen naar Fira (€2 enkeltje, dit betaal je cash in de bus) en binnen een half uurtje ben je in de hoofdstad.

Hotel is een aanrader voor mensen die prima goed genoeg vinden!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Fantastisch appartement

J.Blokhuis,
    5-6-2018

Bij aankomst heel hartelijk en vriendelijk welkom. Aangezien wij maar 3 nachten verbleven werd ons door de receptie direct informatie gegeven over enkele mooie bezienswaardigheden en aanbevelingen om te kunnen gaan bezoeken wat ons tijd bespaarde en direct een invulling voor de dagen konden gaan maken. Mooie ligging van het appartement, schoon en ruim. Het ontbijt was aan zee met een geweldig uitzicht.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Prima en mooi hotel, rustig gelegen in Akrotiri

Alexander,
    5-8-2017

Hotel Paradise Resort in Akrotiri (vroeger Best Western) ligt in het rustige plaatsje Akrotiri op Santorini. Met bus voor de deur binnen 30 min in Fira / Thira. Lopen naar Red Beach is 20 min. Ideaal als je het drukke Fira of Kamari wil vermijden als overnachtingsplaats.

Rustig gelegen hotel, mooi complex, mooi zwembad, restaurants en supermarktje tegenover het hotel. Vriendelijk personeel. Goede en schone kamers, goed bed, gerenoveerde (kleine) badkamer. Airco goed. Lekker ontbijt. Ontvangst met welkomdrankje. Prima prijskwaliteit verhouding.

Dit hotel maakte deel uit van de (touroperator) combinatiereis Cycladen 4 eilanden.

Gereisd met partner in juli 2017