Hotel Angela Beach

56 reviews over Hotel Angela Beach

• 2019
    5Irina Gribanova23-07-2019

Goed hotel

Het is een heel groot hotel. Met veel gebouwen 3 zwembaden, rechtstreeks aan zee. Het eten is heel goed. Wel heel druk in de restaurant. Kamers heel simple, geen cocktails aan de bar. Bar is heel simple. Je hebt als wat je nodig maar niks speciaals.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Geboekt bij neckermann
  • 10VERHOEVEN FRANS24-05-2019

Kon niet beter een dikke 10 zeker en vast

Fantastisch hotel,echt niets op aan te merken een geweldig verlof gehad.Eten was heel lekker en veel afwisseling.Wie over dit hotel klaagt weet niet waar hij het over heeft.Mensen van het hotel zijn zo vriendelijk en staan altijd voor je klaar.Voor mij is dit 4 zeker meer dan waard.Kamers zijn zeer proper,douches zijn piekfijn alleen wat klein maar dat is ok.Kamers ruim en zeer proper.We gaan hier zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

8DIERICKX DIRK28-09-2015

fantastiche

na 6 jaar op vakantie te gaan naar angela beache voor mij nog het beste hotel.

Alleen gereisd in augustus 2015

• 6mieke04-10-2014

liever niet

Alle medewerkers doen hun uiterste best, receptie, keuken, buitenbar, alleen de patron loopt hautain en ongeinteresseerd rond, zeer onvriendelijk. Kunstmatig strand dat elke morgen voor 40 m2 uit de zee word opgediept met een graafmachine. Erg geisolleerd, geen enkele taxi te zien en alles wat niet eigen is aan het hotel word geweerd .Busboeking voor Corfu kost 15 euro en op Roda,4 km verder bij een lokaal reisbureau 8 euro. Geen enkele Nederlandstalige sprekend gast gezien, veel Duitsers, voornamelijk uit het vroegere Oost Duitsland, Chechen en Polen. Mogelijk 3 sterren waard que eten en onthaal, maar voor de rest probeert the boss in feite een monopolie toe te passen qua isolement en alles te beheren in eigen beheer. Taxi's niet toegelaten en busjes voor afhalen verhuurders voor quads of scooters uit het naburige Roda, niet toegelaten op zijn terrein. Advies aan touroperator, niet meer opnemen in Uw aanbod.

Gereisd met partner in september 2014

• 8Lililovestotravel15-08-2014

Leuke vakantie gehad

We hadden een zeer fijne vakantie in hotel Angela Beach. Ik ging samen met mijn vriend en we waren beiden nog student. De ligging van het hotel viel wel wat tegen. In de buurt was niets te doen. Maar aangezien Corfu niet zo'n groot eiland is, was het helemaal geweldig om met een auto of quad het land te ontdekken. Het eten in hotel Angela Beach was lekker. De kamer was groot genoeg. Enkel de douche viel wat tegen, want het douchegordijn hield het water niet goed tegen, dus als we douchten was een groot deel van de badkamer nat. Van op het balkon hadden we een zeer mooi uitzicht op de zee.

Gereisd met partner in september 2013

• 8pieters wim26-08-2013

Waar voor je geld

Mooi hotel, zeer vriendelijk personeel. Correcte all in formule zonder verrassingen. Voldoende eten dat geregeld wordt aangevuld gedurende de volledige duur van de maaltijd en dat zelfs beschikbaar is bij laat aankomen of eventueel vroeg vertrekken (vb. op uitstap). Buffetkeuze ietwat beperkt (een paar standaard vaste gerechten komen steeds terug) maar toch voldoende variatie. Drank quasi de ganse dag beschikbaar. Voldoende ligbedden aanwezig. Ondanks 150 kamers, geen indruk van overdreven drukte. Ligt een beetje afgelegen; een voordeel voor de rustzoeker, een nadeel voor wie op zoek is naar drukte. Indien nodig: een busje van het hotel staat ter beschikking en brengt je meermaals per dag (vanaf 17u) naar nabijgelegen drukkere dorpen. WIFI aanwezig (niet aangegeven in de brochure). Hotel voornamelijk bezet door Duitsers, Russen, Polen, .... Eerder een minderheid aan Belgen (Ned & Fra).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8wendy29-07-2012

Leuk hotel, voor een rust vakantie.

Proper hotel, omgeving is minder, niets te zien of te beleven. Klein strand, verlaten omgeving. Hotel vlak aan het strand. Vriendelijk personeel, lekker eten. Kamer proper, elke dag schoon gemaakt. Geen animatie voor de kinderen of volwassene. Roda is op 2,5 km, kan te voet of met busje van het hotel. Arachavi op 5 km. Lange afstanden met de bus, indien men een uitstap wil maken, hotel ligt op 1 uur rijden van corfu stad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9G_C11-07-2012

Het was prachtig!

Onze vakantie in het Angela beach hotel was super. Het personeel is zeer vriendelijk, de accomodatie wordt zeer goed onderhouden. Strandje wordt elke morgen schoon gemaakt en er zijn voldoende ligstoelen. De kamers zijn niet supergroot maar de poetsvrouwen doen fantastisch werk. Eten was elke dag gevarieerd en in buffetvorm.

Er is ook een busje naar het stadje Roda en Acharavi in de avond. Dit is wel handig omdat het hotel zeer rustig maar beetje afgelegen ligt.

Een auto of quad huren om het eilandje te bezichtigen is zeker een aanrader.

In de zee kan je ook heeel ver wandelen.

Kort samengevat de beste vakantie ooit!

Gereisd met partner in juni 2012

• 8a_kleinbrinke11-06-2012

Het was geweldig

De accommodatie zag er verzorgd en zeer schoon uit, elke dag werden alle paden en hallen geveegd. De omgeving is zeer rustgevend . De accommodatie lig buiten het centrum. Maar je kunt elke dag met een busje naar een dorpje toe. Het personeel is erg vriendelijk en werkte erg hard. Het eten is erg gevarieerd elke dag is er wat anders te kiezen en erg smaakvol. Keuze genoeg. De kamers worden elke dag schoongemaakt en handdoeken verschoond behalve op zondag.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8D & A11-08-2010

Leuk hotel, fijne service.

Leuk hotel met gastvrij personeel. Mooie tijd gehad. Snap niet waar mensen die lage cijfers en negativiteit vandaan halen.

Gereisd met partner in augustus 2010

Hotel Angela Beach info