Pelekas

We hebben een aantal aanbieders voor Pelekas voor je op een rij gezet:

Reviews over Pelekas

Fam. Huisman
    26-7-2016

Pelekas was heerlijk. We zijn er al een aantal jaren geweest en het blijft knus. Dit jaar hadden wij geboekt bij Frossos Apartments. Dit is een afrader, nooit meer !!!! We zijn gevlucht op dag 6. Het was er vies, alles was kapot, de deuren en ramen konden niet op slot, we hadden de eerste dagen geen water.

Gelukkig konden we uiteindelijk terecht bij Kallisto Resort en daar hebben we dubbelop genoten van het uitzicht, de inrichting, het uitzicht. Heerlijk was het daar.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helemaal top!! Als dit is wat je zoekt natuurlijk

ciska
    21-4-2007

Helemaal top!! Als dit is wat je zoekt natuurlijk. Fantastisch uitzicht, voldoende keuze uit restaurantjes en bars mooie stranden en een prachtige omgeving. Centraal gelegen voor allerlei uitstapjes

Gereisd Anders in april 2007

Wij zijn in Glyfada geweest, vlak bij Pelekas

Gezin met 3 kinderen ( 9,9,11)
    6-11-2003

Wij zijn in Glyfada geweest, vlak bij Pelekas. Heeft prachtig strand, Glyfada appartementen hebben unieke prachtige ligging. S'avonds rustig, overdag veel dagjesmensen voor strand. Appartementen hebben over hele breedte zeezicht en balkon met openslaande deuren in woonkamer en slaapkamer. Je kunt vanuit je bed de zee zien en horen ruisen. Restaurant bij huisjes is redelijk, ontbijt is er niet zo goed. Je kunt ontbijt zelf regelen in 3/4 sterren hotel dat op 5 minuten lopen ligt. Moeite waard. We willen zeker nog een keer terug.

Gereisd Anders in november 2003

Wij zijn net terug ( 06-09-2003) Het was echt heel leuk in

Erwin en Paula
    7-9-2003

Wij zijn net terug ( 06-09-2003) Het was echt heel leuk in Pelekas.Let wel op dat je gaat eten bij Jimmy's Het is het meest geweldige restaurant dat wij hebben kunnen vinden in deze buurt!Het eten kost gemid 25 E voor 2 pers.en het smaakt top.Andreas(nu met baard)en zijn zus Katarina zorgen voor een geweldige sfeer!Een stukje verder weg naar Keizerstroon is ook een goed restaurant te vinden, dat van Alex(andros). Dit restaurant heeft een prachtig uitzicht en heeft ook heerlijke gerechten Wij vonden het wel wat minder dan Jimmys maar de afwisseling is leuk en het personeel is zeer vriendelijk. Overigens hebben zowel Alex en Jimmys hele mooie en schone kamers te huur voor zeer redelijke prijs met airco. Hou wel rekening met wespen die vooral in september graag een hapje mee eten ( zijn savonds zo goed als weg !) Mocht je naar Jimmy's Taverne in Pelecas gaan doe ze dan vooral de groeten van

Gereisd Anders in september 2003
Pelekas scoort een 7,9 uit 10, op basis van 14 reviews