Appartement Zefiros

Meer appartementinfo

115 reviews over Appartement Zefiros

• 2018
    8Ab29-10-2018

Genoten van seizoenseinde met mooi weer (26graden)

Leuk ruim kleinschalig complex en goed schoongemaakt appartement op gunstige uitvalsbasis voor verkenning van het eiland en Corfu stad.

• 8Lara20-10-2018

fantastische vakantie gehad

Kleinschalig maar gezellig appartementencomplex met een prachtige tuin er omheen en een heerlijk zwembad. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Het appartement zelf is prima, wel simpel maar netjes. In Gouvia zelf zitten veel leuke restaurantjes en met het openbaar vervoer zit je zo in Corfu stad. Een excursie naar Sarande in Albanie is een aanrader! Kortom, wij hebben in september nog een heerijke vakantie gehad! Wij zouden zo weer voor dit appartement kiezen.

Met oudere kinderen

• 8Greetl20-10-2018

Nooit meer Corfu..smerig

Prima app....ruim en schoon ! Eigenaar zeer vriendelijk en behulpzaam.

• 9A. Jonker20-10-2018

Ligt op een prima locatie.

Dat ze gèèn deken uit de kast moeten pakken ivm bedwantsen. Verder een uitstekend appartement.

• 8Cindy03-09-2018

Prachtig eiland

Zefiros is een kleinschalig appartementen complex. Een mooi zwembad en opzich een prima ligging. Voor het geld meer dan prima! Je loopt in 5 minuten naar het stadje Gouvia. Verschillende eet tentjes en bars. Op zefiros is Alex de barman vanaf 15.00 aan het werk. Hij heeft onze vakantie echt verreikt , wat een aardige man hij doet echt alles voor je! Corfu is werkelijk prachtig maar momenteel belaagd voor vuilnis en dat is ontzettend jammer..

*tip

*ga s’avonds naar het restaurantje bij het strand , hier is elke avond life muziek of dansers. *boek een excursie naar Albanië echt prachtig! *ga met de bus naar Corfu hoofdstad , deze stopt vlakbij zefiros een blauwe lijn 7 veel beter als met de auto! *huur een scooter bij Alex bikes in Gouvia , betrouwbaar!!! Ik was gevallen en ik kreeg een zoen en of ik oké was , de scooter werd geregeld en ik hoefde niks te betalen! *koop een snorkel set , prachtige blauwe zeeen!

• 8M07-07-2018

Fijne vakantie gehad hier.

Prima appartement . Kleinschalig complex. Vriendelijk personeel. Op loopafstand van het centrum en strand. Goed ontbijt.

Alleenreizend

• 9Niek Verhoeven06-07-2018

Overal hele aardige, klantvriendelijke mensen

Overal lees ik dat de eigenaar (Spiros) een zeer klantonvriendelijke man is..... mensen ga eens bij jezelf te rade Het is een ietwat norse man , klopt , behandel je hem met respect ,lach, maak een dolletje en het wordt je beste vriend, Hij maakte elke dag een lekker ontbijtje voor ons, dekte ons tafeltje bij het zwembad, probeerde engels te praten en deed er op zijn manier alles aan om het ons naar de zin te maken. Sommige gasten hebben altijd wat te zeuren, we kregen inderdaad maar 1 wc rol, klopt, de bedden waren hard, klopt ook, de kamer was klein, mini keuken enz. enz. klopt allemaal. Zeur niet, je bent goedkoop op vakantie. Loop ff naar de supermarkt en haal voor een euro 4 rollen papier, neem een paar ouzo'tjes en je slaapt als een roosje, vergeet je keukentje en ga lekker eten in het dorp bij Yannis en zn hele vriendelijke familie en personeel.
    Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in een heel vriendelijk dorpje.

• 2017
    4Celes22-08-2017

Het zwembad was wel goed..

Van buiten ziet het appartement er leuk uit. De fotos zijn wel oud, het 'roze'gebouw is nu 'mintgroen' en ziet er mooi verzorgt uit. Wij kwamen om 08:30 aan en werden niet bepaald vriendelijk ontvangen. 'S ochtends staat de eigenaar er en dat is een chagerijn. Totaal niet vriendelijk en geen intresse in zijn gasten. Om 15:00 komt een jongere man, die wel heel vriendelijk is. Na een half uur wachten mochten we onze kamer in. De kamer was niet goed schoon. De bedden zijn prima, maar de badkamer was vies, zaten zelfs nog haren op de wc bril en in het doucheputje. Keukengerei is vies en bijna niet te gebruiken. 'Schoonmaak' wordt elke dag gedaan, alles wordt een beetje opzij geveegt en na een week krijg je pas schone handdoeken. Aan het begin krijg je 1 wc rol en derest moet je zelf kopen. Het enige waar niks op aan te merken is, is het zwembad. Die is heerlijk! Ook de locatie is goed en Gouvia is een leuke stad. Het eiland Corfu is prachtig! Ik zou aanraden om een scooter te huren.

• 7RSMVM31-07-2017

Fijne vakantie, matig appartement.

Op zich prima appartement. We werden niet ontvangen. Kregen een sleutel en geen verdere info. Na een week verblijven lag er opeens een papiertje met wat algemene info. De matrassen zijn perfect om een goede hernia op te kweken. Deze zijn echt KEIHARD! Inrichting van het appartement is oud, maar schoon. Keukengerei zeer gebrekkig. Met een beetje fantasie kun je er wel een kleine maaltijd koken. Schoonmaken matig. Gebruikte handdoeken werden van de grond af gehaald en over de railing van het balkon gehangen om te drogen, zodat je deze weer opnieuw moest gebruiken (tot 3 dgn!). Zwembad goed en schoon, geen handdoekje leggen. Beheerder in de ochtend is vaak zeer chagrijnig. Auto huren is zeker een aanrader: Corfu stad, Kassiopi, Paleokastrisa zijn erg mooie plaatsen. Gouvia is een leuk klein dorpje op loopafstand v.h. app. (5-10 min) met veel eet- en winkelgelegenheden. Aanrader: restaurant 9 muses, ijsje bij Fresh. Wij hebben een fijne vakantie gehad, maar zullen niet snel naar dit appartement gaan.

• 8Anita Polman29-07-2017

Paradijselijk omgeving en vriendelijke mensen.

Je wordt vriendelijk ontvangen en de eigenaar helpt mee de koffer te tillen. Appartement is ruim en netjes. Er is een kookgelegenheid, alleen te weinig pannen.(min puntje) Je hebt een nette badkamer met douche en toilet ,douche was lekker warm. Goede wifi en vriendelijk personeel. Ontbijt was goed en ruim voldoende om er tot aan de lunch mee te kunnen doen. Gouvia een leuk gezellig plaatsje met veel eettentjes en souvenier winkeltjes. Corfu is echt een aanrader . Zelf was ik nog nooit in Griekenland geweest, maar wil zeker nog eens terug.

10 tips over Appartement Zefiros

• masli, 31-05-2014

restaurant Vergina in het dorpje zelf is uitstekend. Goed eten, en ontzettend vriendelijke bediening. De eigenaar spreekt zelfs wat Nederlands ,en vind het gezellig om een praatje te maken.

• Margreet, 28-10-2013

Buitenpaleis van Sissi, Mythos restaurant in Gouvia, kerkje in Gouvia, aquarium en onderwaterboot in Paleokastritsa, Corfu stad (vestingen/plein/kerken), Aqualand (3e grootste glijbanenwaterpark ter wereld), Glyfada beach, Kalami en Kouloura stranden (beide erg mooi), ezelopvang in Liapades. Niet: Sidari, Roda, Korision meer (valt allemaal erg tegen).

• H.Hofman, 14-09-2012

Huur een scooter of auto voor een paar dagen om het eiland te verkennen.

3 vragen over Appartement Zefiros

• gea wiersema, 28-08-2013

wie weet

wie weet of er in het app. een koffie apparaad aanwezig is ?of een water koker ?

masli, 31-05-2014

waterkoker is er wel, koffiezet apparaat niet

Edwin, 05-05-2015

Als je in Griekenland met vakantie moet je erop rekenen, dat zaken net even anders zijn dan thuis. Zoals een koffiezetapparaat is iets typisch Hollands, dus niet altijd aanwezig. Qua onderhoud van de appartementen bedenk dan dat de gemiddelde Griek net zijn hoofd boven water kan houden. Er is vast iets te klagen, het is buiten mooi weer, geniet er van. Probeer te bedenken dat eiland te mooi is om over te klagen. Veel plezier op Corfu!

• Paul, 17-03-2012

Weet iemand of dit een zoet water zwembad is. Sommige zijn namelijk met zout water

Francie, 16-05-2012

Het is een zoetwaterzwembad. Groot genoeg om ook lekker op een luchtbedje te drijven op het water zonder dat de andere gasten daardoor gehinderd worden. Wij hebben vorig jaar een heerlijke week gehad in Zefiros.

• Francie, 15-04-2011

Badlakens zwembad

Moet je bij een verblijf in Zefiros zelf badlakens voor strand en zwembad meenemen of zijn ze verkrijgbaar bij het appartement? Als het niet nodig is om er zelf mee te sjouwen, ga ik ze niet meenemen. Scheelt weer gewicht in de koffer.

Anja, 15-05-2012

badlakens voor het strand en zwembad moet je zelf meenemen

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats