Appartement Mathraki Dinos

258 reviews over Appartement Mathraki Dinos in het Nederlands

Heerlijk verblijf

Mooten
18-6-2018

Geweldig app.en fantastische.mensen die dit.runnen

Wij gaan elk jaar!

Yvette en Fabian
17-6-2018

Wat een geweldige vakantie, wederom! 5e keer Mathraki Dinos voor ons. Het voelt als thuiskomen. Het eten is geweldig, mama kookt elke dag met verse producten. Papa kan er ook wat van! Marietta maakt je vakantie extra bijzonder.

Eten en drinken bij de accomodatie is wat duurder dan buiten de deur. Maar eerlijk, we hebben nergens zo lekker gegeten als bij papa, mama en Mariette. Leuke Griekse avond op vrijdag, geweldige sfeer.

Kamers zijn schoon.

Huur een auto/scooter en verken het eiland. Veel mooie strandjes. Corfu is mooi!!!

Aanrader!

Michiel Crok
11-5-2018

Keurig verzorgt appartementen complex, met nette eenvoudige 3* kamers. Word gerund door vader, moeder en dochter Mariëtta die de gehele dag voor je klaarstaan. Boek je met ontbijt (touroperator) dan heb je de keuze uit een Engels (geb. eieren/bacon/toast), een continentaal (jam/toast/kaas), of pancakes. Voor het avondeten hoef je ook niet de stad in want ook dat is prima, met alle gangbare (Griekse) gerechten. Bovendien zijn deze mensen zo aardig en doen zo hun best dat je ze het gewoon gunt. Gouvia met z'n uitgaansgelegenheden, restaurants en rustig in een baai gelegen strandje liggen op 800m. lopen. Huur een auto of scooter voor een aantal dagen want er is zoveel te zien. Tip: Notos beach aan het begin v/d baai van Lefkimmi. Ga een paar uur zitten bij Electra's paradise garden restaurant. Gratis ligstoelen, heerlijke salades en een werkelijk fantastische plek! Verder Palaiokastritsa waar je een boot kan huren om de prachtige kust te zien.

Mathraki Dinos: gastvrijheid ten top

Roy Wassink
4-5-2018

Net terug van een heerlijke 11 daagse vakantie bij Mathraki Dinos in Gouvia, Corfu. Dit kleine appartementencomplex wordt gerund door Marrietta en haar ouders. De laatste twee zorgen voor de prachtige tuin en het heerlijke eten. Marietta onderhoudt met haar prima Engels de contacten met de gasten. En dat doet ze met veel zorg, liefde en enthousiasme. Samen zorgt de familie ervoor dat je als gast niets te kort komt en een geweldige, zorgeloze vakantie hebt.

Bij Mathraki Dinos staat gastvrijheid nog op de eerste plaats. Je voelt je deel van een kleine, tijdelijke familie met mensen om je heen die allemaal hetzelfde willen: een fijne vakantie.

Voor op zoek is naar een kleinschalig appartementencomplex op Corfu met veel persoonlijke aandacht is Mathraki Dinos een echte aanrader. Wij komen hier zeker terug!

Heerlijke relaxte week !

Maartje
3-5-2018

Heerlijk kneuterig hier de eigenaren zijn lieve oprechte mensen. Eitjes uit eigen leg. Sinasappels zo van de boom.Geen gevecht om ligbedjes en persoonlijke aandacht. Je bent absoluut geen nummer hier.

Appartementen zijn eenvoudig maar ruim en schoon met voldoende handdoeken. Douche en bedden is altijd afwachten in griekenland, maar als je daar moeilijk over gaat doen, boek dan direct een 5 sterren resort. Of neem gewoon standaard op vakantie waar je ook heen gaat, een wegwerpdweil mee en klaar ben je.

De keuken is echt ouderwets smullen. Mama maakt elke dag verse gerechten en dat proef je. Ook papa kan er wat van.. heerlijk ! Dochter runt de boel en dat doet ze heel goed. In de winter is ze manager van een restaurant in New York. Dat zegt genoeg lijkt me.

Ik mocht hier eind april 8 dagen zijn, met temperaturen rond de 30 graden .

Ook de grieken stonden daar van te kijken.

Elk jaar weer! Het is gewoon alsof je thuis komt

E van Limburg
14-10-2017

Een gemoedelijk, kleinschalig apartementen complex. Mooi, schoon zwembad en een geweldige keuken. De kamers zijn niet erg groot maar worden wel goed onderhouden. Aico en een kluisje zijn extra te huren. Zowel voor oudere gezinnen, aleenstaanden maar ook voor gezinnen met jonge (kleine) kinderen goed geschikt. Klein minpuntje: ben je slecht ter been dan is het naar Gouvia een afdaling en terug een stevige klim. Wel goed voor de kuitspieren.

Kleinschalig met hart voor mensen

Natascha
7-10-2017

Marietta en Papa en Mama doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Het eten van Mama is elke dag vers en ontzettend lekker. Wij hebben alle dagen 'thuis' gegeten. Persoonlijk vond ik mijn matras te hard, maar was de enige van alle kamers die er last van had, dus persoons gebonden :)) alles is heel goed te doen met de bus.

Komend jaar gaan we terug met de kids. Erg knus, ontzettend lekker gegeten,veel gelachen en sirtaki gedanst.

Dikke 10

Leuk complex.

Astrid
20-9-2017

Het complex was super netjes. En Ja, het eten was erg goed wat de eigenaar maakte.

We hebben hier een paar keer gegeten wat erg goed en lekker was.

Het appartement was ook netjes. Mooi zwembad erbij.

Corfu zelf vond ik tegen vallen. Ik heb mooiere eilanden gezien van Griekenland.

Superplek!

Berrie B
18-9-2017

Alles is perfect voor een heerlijk relaxte vakantie. Schone studio, mooie doucheruimte, heerlijk eten en hartelijke gastvrije mensen die het runnen. Je kunt er heerlijk vertoeven bij het zwembad, ontbijt, lunch en dinner is heerlijk, vooral de specials van Mama. Iedere dag een heerlijke verse Griekse maaltijd. Marietta en haar ouders doen er alles aan om ervoor te zorgen dat hun gasten een heerlijke zorgeloze vakantie hebben.

Heel fijn kleinschalig hotel. De familie is erg aardig. Het eten was super lekker maar als je ontbijt bijboekt heb je niet heel veel keuze van de kaart. Sanitair is een beetje verouderd. Verder harde matrassen. Toch zou ik zo weer gaan, vooral vanwege de gezellige sfeer. Op vrijdag is er BBQ met alle gasten die willen, erg lekker en gezellig. Op loopafstand van gouvia en het (kiezel) strand, bushalte voor Corfu stad vlakbij.

We hebben een aantal aanbieders voor Mathraki Dinos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mathraki Dinos in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mathraki Dinos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mathraki Dinos scoort een 8.44 uit 10 op basis van 265 reviews.