Appartement Mathraki Dinos

Kleine hotelsWeer vandaag30°19°
Appartement Mathraki Dinos
8,3

267 reviews over Appartement Mathraki Dinos in het Nederlands

Alweer een super vakantie in Griekenland!!

Mark Van Hoorn
21-9-2018

2 weken met Susan in Mathraki Dinos geweest, een fantastische vakantie!

Marietta runt dit kleinschalige appartementcomplex samen met haar ouders en proberen alles te doen wat in hun macht ligt om je vakantie tot een succes te maken. 2 kamerappartement is ruim en schoon van opzet en lekker grieks van opzet. Goede bedden, lekker heet water om te douchen. Je kunt zelf koken, maar met een taverna voor de deur en allerlei in restaurants om de hoek in Gouvia hoef je daar niet aan te beginnen. Winkeltje even het bergje af voor vers brood en andere benodigdheden. Mooi schoon en goed zwembad met een kindergedeelte en voldoende en zeer comfortabele ligbedden gelegen in een fraaie tuin met olijf- en citroenbomen. We kwamen om 21:30 aan en een half uur later zaten we al aan mamma's famous meatballs. Op de dag van vertrek moet eigenlijk om 10 uur het appartement leeg, maar konden probleemloos tot 16 uur blijven zitten, complimenten!!

Geweldige vakanties bij Mathraki Dinos

Lilian
22-8-2018

Een relatief klein complex, gerund door mama Magdalena, papa Danny en dochter Marietta. Ik heb dit jaar voor de 18e keer gelogeerd bij

Mathraki Dinos en ga zeker volgend jaar weer!

Zeer gastvrije mensen, die het je graag naar de zin maken. Zij onthouden wat je vorig jaar lekker vond en dat staat dan dit jaar ook weer voor je klaar.

Het lijkt mij soms heel lastig om vriendelijke te blijven als mensen bijvoorbeeld klagen over het eten nadat zij hun hele bord hebben leeg gegeten!! Dit maakte ik vorig jaar mee

Het is niet verstandig om boos te worden op gasten, maar ...... ik heb zelf gemerkt dat het bloed vaak onder de nagels van Marietta wordt gehaald door gasten die alles denken te kunnen zeggen. Regels zijn er ook tijdens vakantie en aan regels hoor je je, ook in de vakantie en ook bij Mathraki Dinos, te houden!!

Voor mij blijft Mathraki Dinos een 10+ krijgen

Goed en netjes

Jos
13-8-2018

Hello everybody, everybody happy

Dit was standaard de welkomstgroet van papa. Mathraki Dinos wordt gerund door Mariëtta en haar vader en moeder. Mariëtta heeft de touwtjes in handen en pa en ma helpen in de keuken en onderhouden de tuin. Verder helpt de lieve Hannah ’s ochtends bij het ontbijt en brengt de drankjes bij het zwembad. Van ’s ochtends tot ’s avonds laat wordt er keihard gewerkt om de gasten het zo goed mogelijk naar hun zin te maken. Soms is Mariëtta iets te impulsief en luidruchtig, maar dat went.

Veel gasten komen hier jaarlijks terug en krijgen hierdoor wat extra aandacht. Die extra aandacht krijg je ook als je regelmatig bij het zwembad of op het terras vertoefd. De prijzen van eten en drinken zijn hoger dan elders. Het eten is zonder meer goed te noemen, maar we zijn niet zo’n “plakkers” en hebben voornamelijk buiten de deur gegeten. La Kantas in Gouvia is hierbij een aanrader.

Noteboom
30-7-2018

Heerlijke tijd gehad. Dochter is 4 handen op 1 buik met Mariëtta. Dochter van de eigenaren die in de zomer dr ouders helpt en de winter in Amerika werkt.

Ze zullen er alles aan doen om het je naar je zin te maken. Eten is er heerlijk het is gewoon moeilijk om uit eten te gaan omdat het eten in het restaurant van het complex zo goed is.

We zijn nu een week thuis en hebben alweer heimwee naar matryki dinos.

@Olaf wij zijn ook bij jullie ruzie geweest als jullie niet weten hoe je je als een dame moet gedragen moet je ook niet verwachten zo te worden behandeld.

En uitchecken is nergens om 3 uur smiddags. Dus ben benieuwd waar jullie allemaal naar toe gaan maar wij hebben dit nog nooit meegemaakt.

@Mariëtta and het parents always in our hart <3 till we meet again.

Marja Ronald en Marisa

Nooit meer!!!

Aaron
28-7-2018

Een super vakantie gehad, erg mooie omgeving, prima geschikt om lekker te ontspannen! Maar dan het verblijf bij de familie in dit appartement. Mevrouw komt erg overspannen over! We werden bedreigd en van mijn stoel getrokken BELACHELIJK! Er werd flink tegen ons geschreeuwd en wij waren dan ook angstig door de dreigementen. Ik zal u dan ook niet aanraden om bij deze familie te boeken, de omgeving was fantastisch. Maar het verblijf in het appartement was verschrikkelijk! Kort samengevat: de familie was ontzettend brutaal en asociaal!! Dit verblijf is absoluut geen aanrader!

Eentje om nogmaals te bezoeken!

Merijn
26-7-2018

Een super vakantie gehad bij een zeer vriendelijke Griekse familie die er alles aan doet om je een goede vakantie te gunnen. Heerlijk gegeten bij het restaurant van het zwembad waarbij het personeel ook erg vriendelijk was. De locatie was voor ons ook prettig omdat we vanaf Gouvia naar alle leuke plaatjes in de buurt konden gaan.

P.s. om terug te komen op de reactie van Olaf: Erg kinderachtig, een eigen fout proberen af te schuiven op deze gezellige familie!

We hebben een topvakantie gehad. Prachtig appartement, geweldig zwembad en heerlijk eten. Hardwerkende en heel aardige familie die alles doet om het naar je zin te maken. Echt genoten, wij komen een keer terug!

Over de bovenstaande review van Olaf: flauw om zo'n review te schrijven als deze betreffende dames zeker zelf ook niet van onbesproken gedrag waren. Ruzie uitlokken met de telefooncamera in de aanslag is geen nette manier om problemen op te lossen.

Angstig. Nooit weer

Olaf
22-7-2018

Wat een telleurstelling. Agressieve overspannen eigenaar. Schreeuwen naar gasten. Dreigen.... Ga hier niet naar toe. Wij waren gewoon bang. 2 jonge meiden aanvallen, om niets

Zo snel mogelijk terug!

Berghout
22-7-2018

Gezellig, kleinschalig opgezet appartementencomplex, gerund door een fijn gezin. Geweldig eten in het bijbehorende restaurant. Appartementen zijn niet bijzonder maar netjes en goed onderhouden. Wij, gezin met een kind van 12, hebben het erg naar ons zin gehad en willen graag snel terug. Als er een nadeel aan het complex is, is het de ligging bovenaan een behoorlijk steile helling en het feit dat het touristendorpje Gouvia aan de andere kant van een drukke hoofdweg ligt.

Heerlijk verblijf

Mooten
18-6-2018

Geweldig app.en fantastische.mensen die dit.runnen

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mathraki Dinos in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mathraki Dinos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.