Appartement Mathraki Dinos

Appartement Info

• Kinderopvang

274 reviews over Appartement Mathraki Dinos in het Nederlands

• 10Lena Houben12-09-2019

Een fantastisch verblijf bij een Grieks gezin .

Fantastisch verblijf met een Grieks gezin die dat runnen vader moeder en dochter met heerlijk eten en heel gast vrij je voelt je als deel van het gezin ....mooie schone en leuke appartementen .....volgend jaar beslist terug

10Ligging
    10Prijs/kwaliteit
    10Inrichting
    10Hoeveelheid ruimte

• 6Renate03-09-2019

Geen aanrader wat ons betreft

Appartement is eenvoudig maar wel schoon. Het eten is goed maar in verhouding wel prijzig. De ontvangst van personeel was hartelijk maar in de loop van de week werd het onvriendelijker. Ze schreeuwde tegen medewerkers, in bijzijn van de gasten. Ze reageerde erg overspannen op allerlei dingen. Toen we op onze laatste dag gingen uitchecken gaf ze aan dat er bloed op één van de lakens zat (onze zoon heeft acne) en volgens haar kreeg de schoonmaakster dat niet schoon. Ze moest een hele nieuwe set aanschaffen, “helemaal uit Amerika want die zijn strijkvrij” en we moesten daar 40 euro voor betalen. Er ontstond een hele vervelende discussie, ik moest de vlekken er zelf maar uit gaan halen en anders betalen. We hebben aangeboden waskosten te betalen maar daar wilde ze niks van weten.
    Al met al een vervelend eind van een heerlijk weekje Corfu.

7Ligging
    7Hygiëne

Met oudere kinderen

• 8Juul25-08-2019

Weer Prima..!!

Na 5 jaar met 1 nu met 2 kids. Lekker ontspannend. Danny is al 68 en zijn vrouw 64 , maar maken alles met liefde zelf. Voor sommige soms te weinig voor ons genoeg en anders een garlic Bread bijbestellen ;-) Kids kregen vaak de pannenkoek gratis. Ik heb veel dagrecepten gevraagd, heerlijk. Tip: neem een karaf wijn voor ongeveer 9 euro. Weinig budget ga dan ergens anders eten, Maarja bord gyros met patat voor een tientje... ga iig niet half pension, weinig keuze en incl ontbijt mag je maar kiezen uit 3 ontbijtjes waarvan 1 alleen toast/ 2 met toast,ei. Zeker niet hun schuld, want veel word opgelegd.. denk daar aan. Wij hebben elke dag a la cart gegeten. Met pannen aan de slag om een paar tientjes te besparen NEE. Helaas was t elke dag rustig in het restaurant, jammer want daar moeten ze t van hebben, maar op de laatste avond druk en we kregen alles wat we van de (ontbijt)kaart wilde hebben. Kon eigenlijk niet ivm aantal grills etc. 🥰

9Kindvriendelijk
    8Inrichting

Met jonge kinderen

• 9Family Meeldijk24-08-2019

Al 2 keer geweldig!

Voor de 2e keer geweest bij deze lieve familie. Marietta runt het resort met haar ouders. De ouders werken in de keuken en maken heerlijke traditionele gerechten met ingrediënten die ze zelf verbouwen. Prijs kwaliteit is goed. Als je all you can eat formules gewend bent is dit het niet, wel als je iets speciaals wilt. Marietta is gezellig en wil alles regelen en je overal bij helpen. Daarbij zijn het alle drie enorme kindervrienden. Gezellig dorpje op loopafstand en supermarktje 5 min. Strand vinden we iets minder, daarvoor kan je beter de bus nemen (halte 5 min.) of een auto huren om iets anders te zien. Mooi zwembad en lekker rustig. Ruime en schone appartementen. Ideale plek voor mensen met kleine kinderen, ouderen en mensen die voor rust komen en fantastisch eten. Veel mensen komen hier alleen omdat het appartement goedkoper is, en gebruiken verder niets. Daar moeten deze hard werkende mensen (ouders eind 60) het juist van hebben!

7Ligging

Met jonge kinderen

• 7PaBe09-05-2019

Prima met kanttekeningen.

Mathraki Dinos prima in orde. Schoon appartement, regelmatige schoonmaak. Goede ligging buiten het drukke centrum dat op 5 minuten lopen ligt. Alleen een hele steile weg er naartoe. Mooi zwembad met prima zonnebedden. Lieve uitbaters. Vind de prijs van bepaalde drankjes en maaltijden niet in verhouding met het gemiddelde bedrag dat je elders betaald in zowel restaurants als andere accommodaties. Te hoog dus. Voor bijvoorbeeld een glaasje wijn of Metaxa* betaal je € 6,00. 50% meer dan elders. Mama's meatballs zoals ze op de kaart staan zijn drie balletjes van hooguit 75 gram per stuk met een qua hoeveelheid een kopje rijst erbij en kwam op € 11,50. Op zich wel lekker maar verder niets erbij. Heb elders bijvoorbeeld als voorgerecht soutzoukakia (balletjes in tomatensaus) gegeten voor € 6,00. Meer en bijna de helft goedkoper. Dat nodigt niet uit daar te borrelen en/of te eten. Hun keuze maar niet gastbindend.

6Prijs/kwaliteit
    7Hoeveelheid ruimte

Alleenreizend

• 8Jan van Dam05-05-2019

Fraai complex met rustige ligging.

Fraai complex, mooi onderhouden tuin en groot schoon zwembad met veel goede ligstoelen. We studios zijn niet groot, maar met goede bedden, badkamer met hangende douche en douchecabine. De badkamer wordt gelukkig dus niet compleet nat bij het douchen. Keuken met alleen een waterkoker. Geen koffiepot of koffiezetapparaat. Jammer. Op loopafstand van centrum en strand. Bushalte is vlakbij.

10Prijs/kwaliteit
    6Kindvriendelijk
    6Inrichting
    7Hoeveelheid ruimte

Alleenreizend

• 9Annelies21-04-2019

Kleinschalig maar heel klantvriendelijk. Ze, vader-moeder-dochter, doen alles om het je naar de zin te maken. Gewoon Top.

8Kindvriendelijk
    7Zwembad
    9Hygiëne

• 2018
    9Mark Van Hoorn21-09-2018

Alweer een super vakantie in Griekenland!!

2 weken met Susan in Mathraki Dinos geweest, een fantastische vakantie! Marietta runt dit kleinschalige appartementcomplex samen met haar ouders en proberen alles te doen wat in hun macht ligt om je vakantie tot een succes te maken. 2 kamerappartement is ruim en schoon van opzet en lekker grieks van opzet. Goede bedden, lekker heet water om te douchen. Je kunt zelf koken, maar met een taverna voor de deur en allerlei in restaurants om de hoek in Gouvia hoef je daar niet aan te beginnen. Winkeltje even het bergje af voor vers brood en andere benodigdheden. Mooi schoon en goed zwembad met een kindergedeelte en voldoende en zeer comfortabele ligbedden gelegen in een fraaie tuin met olijf- en citroenbomen. We kwamen om 21:30 aan en een half uur later zaten we al aan mamma's famous meatballs. Op de dag van vertrek moet eigenlijk om 10 uur het appartement leeg, maar konden probleemloos tot 16 uur blijven zitten, complimenten!!

9Kindvriendelijk
    8Hoeveelheid ruimte

• Oude reviews

9Lilian22-08-2018

Geweldige vakanties bij Mathraki Dinos

Een relatief klein complex, gerund door mama Magdalena, papa Danny en dochter Marietta. Ik heb dit jaar voor de 18e keer gelogeerd bij Mathraki Dinos en ga zeker volgend jaar weer! Zeer gastvrije mensen, die het je graag naar de zin maken. Zij onthouden wat je vorig jaar lekker vond en dat staat dan dit jaar ook weer voor je klaar. Het lijkt mij soms heel lastig om vriendelijke te blijven als mensen bijvoorbeeld klagen over het eten nadat zij hun hele bord hebben leeg gegeten!! Dit maakte ik vorig jaar mee Het is niet verstandig om boos te worden op gasten, maar ...... ik heb zelf gemerkt dat het bloed vaak onder de nagels van Marietta wordt gehaald door gasten die alles denken te kunnen zeggen. Regels zijn er ook tijdens vakantie en aan regels hoor je je, ook in de vakantie en ook bij Mathraki Dinos, te houden!! Voor mij blijft Mathraki Dinos een 10+ krijgen

8Inrichting
    9Hygiëne

• Oude reviews

8Jos13-08-2018

Goed en netjes

Hello everybody, everybody happy Dit was standaard de welkomstgroet van papa. Mathraki Dinos wordt gerund door Mariëtta en haar vader en moeder. Mariëtta heeft de touwtjes in handen en pa en ma helpen in de keuken en onderhouden de tuin. Verder helpt de lieve Hannah ’s ochtends bij het ontbijt en brengt de drankjes bij het zwembad. Van ’s ochtends tot ’s avonds laat wordt er keihard gewerkt om de gasten het zo goed mogelijk naar hun zin te maken. Soms is Mariëtta iets te impulsief en luidruchtig, maar dat went. Veel gasten komen hier jaarlijks terug en krijgen hierdoor wat extra aandacht. Die extra aandacht krijg je ook als je regelmatig bij het zwembad of op het terras vertoefd. De prijzen van eten en drinken zijn hoger dan elders. Het eten is zonder meer goed te noemen, maar we zijn niet zo’n “plakkers” en hebben voornamelijk buiten de deur gegeten. La Kantas in Gouvia is hierbij een aanrader.

8Hoeveelheid ruimte

24 tips over Appartement Mathraki Dinos

• jan erkamps, 26-06-2012

huur geen auto of scooter bij mandraki veel te duur maar in het centrum dat scheelde ons op 5 scooters 270 euro weet de naam niet meer maar er zaten gele stickers op wij betaalde per scooter 120 euro voor 11 dgn zorg wel om full insurens het zit naast een restaurant. voor lekker eten ga je eten bij het restaurant tegenover rest moukas op de hoek van weg naar het strant heerlijk gegeten en niet duur soms wel druk dat je even aan de bar moet wachten wel de moeite waard.

• Rmathijs, 06-07-2014
    • Eens per week wordt er een BBQ georganiseerd
    • Vraag of klacht over de accommodatie? Geef het tijdens de vakantie direct door aan de eigenaar en ze proberen het vaak meteen op te lossen!
    • Viseter? geef het door en 's avonds serveren ze de vis die 's morgens is gevangen

• Roel, 20-08-2013

Met een scooter is het eiland prima te verkennen!

4 vragen over Appartement Mathraki Dinos

• emy, 24-07-2012

Wie weet hoe het zit met handdoeken etc?

Ik las bij 'Appartement info' dat er bij handdoeken service 'nee' staat. Moet je nu dus zelf handdoeken meenemen om te gebruiken na het douchen enz?

Is de WifI trouwens gratis of niet?

Alvast bedankt.

Mvg

CvN, 16-08-2012

Handdoeken zijn gratis en 2 x per week schone, wifi ook, maar beperkte ontvangst alleen bij het terras. Slim.... voor consumpties aan de bar :-)

• Ruud Klaassen, 26-10-2014

studio

Mijn vraag is , hoe is de indeling van een studio ? Hebben die ook een aparte slaapkamer en een keukentje?

Rosa, 07-05-2015

De studio is heel klein. Je hebt 2 bedden, 1 kast, een badkamer en een keukenblok (met 1 kookplaat, een koelkast en een waterkoker). Wat heel fijn is, is dat je een balkon hebt met een tafel en twee stoelen waardoor je binnen niet veel ruimte nodig hebt. Ik heb er geen last van gehad dat het zo klein was binnen. Het eten is heel goedkoop daar dus zelf koken is niet echt nodig en als het weer goed is hoef je eigenlijk nooit binnen te zitten.

• Nijhuisaaf, 13-04-2015

Kakkerlakken

zijn er veel kakkerlakken?

Rmathijs, 24-11-2017

Niet gezien in de 15x dat ik er geweest ben..

Rosa, 07-05-2015

Ik was er in April/Mei en toen heb ik er 1 gezien, maar dat was niet bij ons appartementencomplex.

Mark Van Hoorn, 21-09-2018

Gegarandeerd geen kakkerlakken, zeer schoon.

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Vissen