Appartement Marianna

Meer appartementinfo

31 reviews over Appartement Marianna

• 9ellie de blok25-08-2019

fantastich

het is n heerlijk en erg schoon appt

Alleenreizend

• 9Helena R.H.25-06-2019

Voor herhaling vatbaar!

Marianna is een klein appartementengebouwtje (zonder zwembad) centraal gelegen in Gouvia. Op vijf minuten loopafstand van het strand en direct bij de restaurants. Wij hadden appartement nummer 1 op de begane grond met een ruime eetkeuken en twee slaapkamers, een badkamer met douche en wc en een lang en smal balkon met uitzicht op de mooi verzorgde tuin. De keuken was voor Griekse begrippen behoorlijk ingericht. Meubilair was wat ouderwets maar netjes. Het appartement had een hoog plafond en het bleef er bij warm weer nog redelijk koel. Airco is tegen betaling mogelijk. Direct voor het gebouw is een kleine supermarkt. Op 15 minuten loopafstand is een grotere supermarkt. Eigenaar spreekt Duits en is vriendelijk. Omdat wij pas laat in de middag vertrokken kregen wij voor de laatste dag een sleutel van een kleine kamer naast de voordeur waar we onze koffers konden neerzetten en waar we nog konden douchen.

• 2018
    8Co05-06-2018

Rustig plekje in Gouvia

Een rustig gelegen appartement in het centrum van Gouvia. Uitzicht van ons balkon op de tuin. Erg schoon, inrichting wel gedateerd maar prima. Goede stevige bedden, en complete keuken, met waterkoker/koffiezetapparaat/broodrooster. Zeer vriendelijke eigenaar Thomas, die echt zijn best voor je doet om het verblijf zo leuk mogelijk te maken. Hij probeert ook mee te denken indien het vertrek later op de dag is en indien mogelijk wat voor je te regelen. Gouvia is toeristisch maar in Mei gezellig druk en voldoende restaurantjes. Ga eens ontbijten bij BBQ Art, vanuit het appartement rechts en dan aan het einde van de straat weer rechts en dan een stukje de straat in. Ook een aanrader voor diner, en vooral een leuk tentje met een zeer vriendelijke en vrolijke eigenaresse Laura.

• 2017
    9van Rossum21-09-2017

fantastisch

kleinschalig, 2 app. aan een tuin en 2 aan de voorkant. Ruime appartementen en alles is aanwezig. Wij zaten aan de voorkant maar doordat het even van de weg af ligt toch rustig. De andere app. aan de voorkant wordt wat ik begrepen heb vaak gebruikt door gasten die op de dag van vertrek pas na de ochtend vliegen. Personeel kan dan het andere appartement schoonmaken en als gast heb je dan toch nog een ruimte om te eten, douchen. Super geregeld! De inrichting is eenvoudig, maar je bent er toch bijna niet. Ook lekker zijn de rolluiken het houd de warmte tegen en s`nachts lekker donker. Er is een kleine supermarkt voor de deur. Mensen zijn erg vriendelijk. Strand is dichtbij. Schoonmaak is 2x in de week, voor ons voldoende. Als je geluk hebt kom je schildpadden in de straten van Gouvia tegen. De eigenaar vertelde dat die uit de bergen komen. Tijdens ons verblijf woonde de eigenaar op de bovenste verdieping. Het complex heeft een dakterras, maar meer voor eigen gebruik. Je hebt dan een uitzicht op het strand van Gouvia.

• 10Fam. Pfeijffer25-07-2017

Geweldige locatie en enorme gastvrijheid

Dag van aankomst stond eigenaar ons netjes op te wachten bij de bus en mochten we meteen het appartement in. Was al om 9 uur 's ochtends. Appartement is handig ingericht. Een goede koelkast met vriezer, magnetron. Alles is aanwezig in de keuken. Door de rolluiken niet gehorig. Ligging is in een gezellige straat met allemaal leuke restaurantjes. Je hoeft maar een paar minuten te lopen naar het kiezelstrand waar je ligbedjes en parasols kan huren. Supermarkt vonden wij prima ook qua prijs. Grotere supermarkt op 10 minuutjes lopen. Bushalte ook in de buurt. Pinautomaat tegen appartement aan. Vlakbij Corfu stad. Leuk om in de avond naar toe te gaan. Laatste dag mochten we nog gratis verblijven in een 1 kamer appartement met wc en douche en zelfs een koelkast. De koffers konden er staan en er stond nog een bed en hadden zelfs een terras met stoelen en parasol, Thomas en zijn vrouw zijn enorm gastvrij. Qua ligging is dit appartement fantastisch. Voor herhaling vatbaar

Met oudere kinderen

• 9Bwi05-05-2017

Heerlijke locatie

Appartement ligt tussen de hoofdweg en het strand. Twee slaapkamers en een keuken waar alles in zit. We hadden uitzicht op de tuin, die door de eigenaar goed wordt verzorgd. De eigenaar spreekt Duits. Winkels en restaurants allemaal dichtbij.

• Oude reviews

9Jose29-06-2015

Uitstekend!

Schoon, ruim, mooi appartement. Bedden liggen uitstekend! Afwasmiddel, sponsje, afwasborstel en koffiefilters zijn aanwezig. De tuin kant is erg mooi (prachtige tuin). Aan de voorkant zouden wij niet willen zitten. Wel hoor je tot 00.30 uur muziek van nabijgelegen hotel. Zeer centraal, 3 (!) minuten lopen naar het strand. Supermarktje naast appartement. Voldoende tavernes.

• 7Kooij18-10-2013

Prima Appartement.

Prima Appartement,erg dicht bij strand.Ruime kamers,schoon jammer geen airco maar was net te doen in de mnd Augustus beter airco aanschaffen denken wij.Verder was er alles wat je nodig had om zelf eens te koken.Om de paar dagen schone handdoeken en 1x in de week bedlinnen verschoning.

Met oudere kinderen

• 8G.C.08-11-2012

Leuke ruime appartementen op goede locatie

Appartementencomplex Marianna is goed gesitueerd midden in Gouvia. Met een huurauto kan je van hier uit leuke trips maken naar Corfu-stad, Sidari en Paleokastritsa.

Met jonge kinderen

• 8Rafella06-01-2012

Fijn appartement!

Wij zijn afgelopen zomer 8 dagen in dit appartement verbleven. De eigenaar, Thomas, ontving ons vriendelijk met een fles wijn en een ijsje. Het appartement was schoon en niet te groot, niet te klein. Keukengerei en alles was aanwezig en het was ook lekker om op het balkonnetje te zitten. In de ontvangsthal hing een lijst met informatie over excursies en bustijden, erg handig! De ligging van het appartement is vrijwel perfect: 2 minuten lopen naar het strand en omdat het middenin de hoofdstraat van Gouvia ligt, ben je binnen een minuut bij de supermarkt, bakker of restaurants. Het enige minpunt (als je het al een minpunt vindt) dat ik kan bedenken, is dat er tot een uur of 12 harde muziek wordt gedraaid in het hotel ernaast. Maar van lawaai van de straat heb je absoluut geen last. Al met al een prima appartement dus, zeker een aanrader!

Met vrienden

3 tips over Appartement Marianna

• Rafella, 06-01-2012

Restaurants 9 Muses en Moukas zijn aanraders! Voor nog geen €30 heb je voor 2 personen een diner met drinken, een literfles water en stokbrood. De service is snel en de bediening zeer vriendelijk!

• Kooij, 18-10-2013

Eten bij Taverna Aries is lekker en gezellig met Grieks optreden van de ober en een van de eigenaren (twee broers runnen Aries)de jongste danst mee. Wij zijn veel gaan lunchen bij Fresh,bv,heerlijke hamburger zelf gemaakt door de moeder van de nog best jonge eigenaar Dimitrios. Probeer ook eens griekse salade pannekoek heerlijk! Eigenlijk is alles lekker! Super vriendelijke familie (zijn Grieks/Amerikaans)wij zijn er echt bevriend mee geworden! Rest Filippas lekker eten en vriendelijke mensen!

• Jose, 29-06-2015

Trust autoverhuur. Betrouwbaar, vriendelijk, flexibel. Veel goedkoper dan via je eigen reisorganisatie!!!

0 vragen over Appartement Marianna

Appartement info