Hotel Louis Corcyra Beach

Hotel Louis Corcyra Beach
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Louis Corcyra Beach voor je op een rij gezet:

481 reviews over Hotel Louis Corcyra Beach in het Nederlands

mooi hotel maar neem geen promokamer !!

Herman Rits
17-6-2018

promokamer nr 730 is een slechte oude kamer ,zand op bed,lekkend dak bij regen ,20 lange zwarte wormen moeten verwijderen,vochtige lakens en ook onze kleren na 2 uur ,neem nooit deze kamer!!!!!!!! Rest van het hotel was goed ,eten lekker ,personeel vriendelijk

Mooi en schoon hotel, alles goed geregeld.

Maar als je geen bandje (half pension) hebt dan wordt je slechter behandel als de mensen met een bandje (all-inclusive).

De all in clusive mensen krijgen altijd een plekje buiten om te eten, ze worden gegroet en geserveerd, terwijl als je geen all in clusive hebt je binnen wordt gezet, er amper aan je gevraagd wordt of je wat wil drinken en amper begroet. Het schoonmaak personeel is daarentegen heel erg vriendelijk!

Wat ook vervekend is als je eet en wat wil drinken maar niemand doet de moeite om je te helpen maar een grijze man en n blonde met kort haar aan t flirten zijn en mekaar strelen, heel onprofessioneel.

Perfect hotel.

Jacqueline
31-5-2018

Mooie ligging; het uitzicht vanaf de terrassen is een plaatje. Alles is zeer goed georganiseerd in dit hotel. Erg schoon en prima eten.

Het personeel geeft je het gevoel dat je meer dan welkom bent.

Hartstikke leuk!

Youri
16-5-2018

Prachtige ligging, vriendelijk personeel, goed eten

Om over te doen

Peggy
1-5-2018

Supervriendelijk personeel. Heel gedienstig. De kamers waren heel proper. Het hotel lag goed gelegen. Veel winkels en restaurants in de directe omgeving. Ook Corfu stad was vlot bereikbaar met het openbaar vervoer. De uitstap met de bbq boot is zeker een aanrader.
Manolis, General Manager, Quality Manager, 4-5-2018

Dear guest,

On behalf of Louis Corcyra Beach we would like to thank you for choosing to spend your holiday with us and for taking the time to write some thoughts online about your experience.

We are delighted to know that you have thoroughly enjoyed every aspect of your stay. Thank you for expressing your esteem towards our extremely friendly staff.

We are grateful for appreciating the efforts of our housekeeping department as they do try their best to keep everything spotless.

Best regards,

Gewoon heerlijk

Yvette
9-4-2018

Ondanks dat het strand niet echt mooi is, is het toch een aanrader. Mooie ligging, veel reuring door watersportactiviteiten en ligging. Loopafstand centrum Gouvia.
Manolis - General Manager., Quality Manager, 20-4-2018

Dear guest,

We would like to thank you for choosing to spend your holiday with us and for sharing some thoughts online.

We are happy to know that we have lived up to your expectations and your recommendation is truly an honour to us.

We hope to welcome you back at the Louis Corcyra Beach Hotel in the imminent future.

Best wishes,

Manolis - General Manager.

leuk hotel

Peter
7-10-2017

Voor een 4 sterren hotel best de moeite waard,dicht bij het centrum met leuke restaurantjes.Diegene die niet A.I. geboekt hadden profiteerden wel mee van de A.I. formule waar weinig op gecontroleerd werd. Voor de rest prima.
Manolis, Quality Manager, 10-10-2017

Dear guest,

Thank you for choosing Louis Corcyra Beach for your holiday this summer and for taking the time to write a few words about your experience online.

It is wonderful to know that you had a beautiful holiday and we are grateful for your comments and observations; they will be discussed internally and taken into consideration in our evaluations.

Hopefully we will have the pleasure of welcoming you back in the nearest future.

Mooi en verzorgd hotel!

Gerrie
28-9-2017

Personeel is vriendelijk en behulpzaam! Service is top!

Sfeer is gezellig! Eten is prima ,zeker voor all inclusive! Gedekte tafels, ontspannen eten.. Lekker eten en genoeg keuze.

Mooi en schoon hotel op een fijn plekje op Corfu. Wij hadden een ruime familiekamer met balkon!

Altijd een liggend bij strand of zwembad en geen handdoeken leggen!

Vlakbij bushalte met goede verbinding!

Mooi eiland met mooi helder blauw water en prachtige baaien(kiezels)

Bij t hotel is zandstrand dus niet echt heel blauw helder water maar fijne plek! Top vakantie

Manolis, Quality Manager, 2-10-2017

Dear guest,

Thank you for your nice words describing a beautiful holiday at Louis Corcyra Beach.

We are glad to know that you have had a memorable holiday with us, while being looked after by our extremely friendly and attentive team. It is delightful reading that you liked the rooms, the pools and the location of our property; many thanks for all your kind admiration.

Hopefully we will have the pleasure of welcoming you back to our property for another memorable holiday.

Voor de 7e keer in dit fijne hotel

Fam. de Ruijter-Heule
25-9-2017

Niet voor niets kiezen wij voor de 7e keer voor dit hotel. Mooie kamers en schoon. Geweldig personeel, die van hoog tot laag vriendelijk, gezellig en hulpvaardig zijn. Ook onder elkaar is de sfeer goed. Niets is te veel. Het hotel blijft in beweging, steeds vernieuwend. Het buitenterras is nu mooi overdekt, met nieuw interieur, zodat je bij een regenbui kan blijven zitten. Zoals altijd is het ontbijt, lunch en diner geweldig. Heel veel keus, alles mooi opgemaakt. Ook de animatie is van goede kwaliteit. Nikos de bouzouki speler, is fantastisch. De ligging is goed met uitzicht op zee. Het ligt in een prachtige tuin, die goed wordt onderhouden. Twee zwembaden, beneden aan zee en boven bij het hotel.

Dit hotel is zeker 4sterren waard, en wij hopen volgend jaar voor de 8e keer te gaan. Bushalte naar Corfustad (bus 7) is dichtbij. Kortom geweldig!

Manolis, Quality Manager, 27-9-2017

Dear loyal guest,

On behalf of Louis Corcyra Beach we would like to thank you for choosing Louis Corcyra Beach for your holiday this summer and for taking the time to write this flattering review online.

Your genuine satisfaction over the last seven years is most rewarding; we are grateful for all your kind admiration.

We are looking very much forward to your next visit as we would love to have you back.

Geweldig, echt genoten!

Gertje
24-9-2017

Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw, boven de ingang, kamer was niet erg groot. Wel schoon, fijne bedden, en mooie badkamer. Geweldige service, erg vriendelijk en supergoed eten met prachtig uitzicht! Echt een aanrader!

We komen zeker terug!

Manolis, Quality Manager, 27-9-2017

Dear guest,

Thank you for visiting Louis Corcyra Beach for your summer holiday and for taking the time to contact us prior to your arrival.

It is an absolute delight to know that you have utterly enjoyed every aspect of your holiday and that you are planning to return already.

We are looking much forward to your next visit, as we would love to be your host again soon.

With kind regards,

Manolis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Louis Corcyra Beach in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Louis Corcyra Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Louis Corcyra Beach scoort een 8.38 uit 10 op basis van 489 reviews.