Ermones

Zonuren4h4h4h7h9h11h12h11h9h6h5h4h
Zeewatertemp (℃)15°15°15°16°18°21°23°26°25°23°20°16°
Dagen regen1111974212481113

Reviews over Ermones

Prachtige plaats: even helemaal tot jezelf komen!

Sandra van der Zande
    6-6-2017

De omgeving is schitterend. Ermones is een klein plaatsje waar in principe alles is. Met lokale bus kun je naar Corfu-stad. Aantal leuke restaurantjes in de omgeving. Er is een kiezelstrand waar je zeker wat aan je voeten moet doen!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

corfou en ermones

corfoureiziger
    31-7-2012

Wij vonden het super gezellig in corfou, in ermones is vooral de leuke tavernes een plus punt! het dorpje stelt niet veel voor maar er is een scooterverhuur, autoverhuur en een taverne waar je iets kunt drinken.

Gereisd Met partner in juli 2012

rustige plek

robertjozef
    20-6-2011

rustig plaatsje waar je aan het strand waterfietsen kunt huren en waarmee je in de baai prima kunt varen. Enkele zeer grote hotels waar de meeste gasten dineren. Op het strand is het beste griekse restaurant waar je zeldzaam lekkere gegrilde vis kunt eten en waar het grieks gezellig is. Echt een aanrader. Vanaf elke plek in het restaurant heb je zeldzaam mooi uitzicht op de baai. Verder is het in ernomes lekker rustig.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ligt in een prachtige baai

Bart en Nanda
    1-7-2009

Is nog niet enorm toeristisch in tegenstelling tot andere plaatsen op Corfu. Je vindt 1 restaurant en 1 tavarna aan het strand. Er zijn supermarkets en een autoverhuur bedrijfje. Er wordt gebouwt in de omgeving plaats is in opkomst.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 15:35:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

21-08-2004

Erma
    21-8-2004

21-08-2004. Ouder hotel,niet geschikt voor mensen met kleine kinderen of mensen die slecht ter been zijn (veel trappen). Eten was prima, veel variatie (vlees, vis pasta etc.) Veel Italianen, verder vnl. Duitsers en Engelsen.Goede animatie, vnl.duits, dit was vooral voor de kinderen minder leuk. Kamer was schoon met stapelbed voor de kinderen. Wij hadden een "verkeerde" kamer,nl. geen touroperator kamer met zeezicht, wel vrij hoog (rij 750). Achteraf waren we blij, binnen 1 min. lopen bij het zwembad,restaurant/bar. touroperator kamers waren bereikbaar via kabelbaan of vele trappen. We hebben een auto gehuurd,veel van Corfu gezien, prachtig eiland met mooie baaien, schitterende uitzichten.Jammer dat de busverbinding van Corfu-stad naar Ermones maar enkele keren per dag was, de laatste bus vertrok in Corfu om 20.00 uur.Het was een mooie, relaxte vakantie in Calimera Ermones Beach.

Gereisd Anders in augustus 2004
Ermones scoort een 7,7 uit 10, op basis van 11 reviews