Ano Korakiana

vakantie Ano Korakiana

Reviews over Ano Korakiana

Corfu is een prachtig mooi eiland

Ellen Groenveld
    18-9-2012

Corfu is een fantastisch vakantie eiland, voor jong en oud. Op nog geen 3 uur vliegen vanaf Schiphol, ideaal. Voor jonge gezinnen maar ook voor stellen en ouderen is er genoeg te doen. De natuur is er mooi, het klimaat is heel fijn en de mensen zijn er aardig!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Super eiland

Jannieta Rook
    19-7-2012

Heerlijk eiland,waar je heerlijk kan vertoeven.Wij hebben een auto gehuurd en bijna elke dag iets leuks ondernomen.Je kan er duiken en nog veel meer.De verhuurders van de villa organiseren ook dagtochten op hun zeiljacht wat zeer zeker aan te bevelen is.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sokraki en omgeving

anenroy
    2-7-2011

In de omgeving van Ano Korakiana loopt een mooie bergweg richting Sokraki (4 km). Op het dorpsplein kun je bij de taverna gemberbier bestellen, een limonade van water, citroen, suiker en gember. Mooie omgeving en vriendelijke bevolking.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Karakteristiek corfiotisch dorp.

Bas Houba
    10-6-2009

Dit is nog echt een origineel grieks dorp! Vrij hoog gelegen op de helling v.d. Pantokrator. Er is niet veel te beleven, er zijn een paar kleine winkeltjes en een grappig museumpje. Maar erg leuk om eens te stoppen op weg naar de pantokrator en door de oude straatjes v.d. kern te lopen en te genieten van het Griekse leven. Veel hoogteverschillen wel.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jun 10 2009 10:45:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ano Korakiana scoort een 8,4 uit 10, op basis van 6 reviews