Sorteren

Reviews over accommodaties in Georgie

Een unieke ervaring in een vrij 'onbekend' land.

judith Plusquin
    16-3-2018

prachtig hotel, vriendelijk personeel. zwembad op bovenste verdieping en zo ontworpen dat je vanuit het zwembad een prachtig zicht had op Tbilisi. Hele mooie ruime, moderne kamers en leuk ingericht. Uitgebreid ontbijt. Gelegen kortbij een winkelstraat en mooie musea.

Locatie top, kamers te klein

Niels
    22-7-2014

Dit hotel ligt op een toplocatie in de oude stad. Alles is op zeer korte loopafstand te bereiken. Het in en uitchecken ging vlot en vriendelijk en het ontbijt is simpel maar voldoende. De kamers zijn echter behoorlijk klein, te klein want de koffers konden we nergens kwijt en er was geen stoel aanwezig om bijv. kleding op te hangen. Ook in de badkamer kon je nix kwijt. Was verder wel allemaal schoon maar het rook ook vreemd in de kamer. Zou een volgende keer naar een andere optie kijken

Schitterend hotel

Nico
    7-3-2014

Ik heb twee nachten overnacht in dit hotel.

Aangezien ik 's nacht op de luchthaven aankwam had ik een pick up gevraagd. Het werd een heel comfortabele Mercedes. Vriendeljk chauffeur die ook even voor gids speelde tot we aan het hotel waren. Aan de check-in balie twee heel vriendelijke mensen die mij snel incheckten met een sociale babbel.

De kamers zijn heel ruim. Bedden zijn van uitstekende kwaliteit en je hebt de keuze uit verwschillende kussens.

Ik had aan wake-up call gevraagd om 9 uur en ondanks het feit dat er heel veel mensen aan het uitchecken waren op dat moment, kwan de wake-up call precies om 9 uur.

Badkamer was heel ruim met een slim bedacht douchegordijn. Geen splashen en niet oncomfortabel in de douche geplakt.

Spijtig genoeg was er geen tijd voor het ontbijt..

Aan de bar, zowel 's morgens voor een kop heel goede koffie, als 's avonds, voor een biertje, ben ik weer heel vriendelijk personeel tegen gekomen. Een gemeend vriendelijk babbel zonder pushy te zijn.

Midden in authentiek Tbilisi

Marc
    27-8-2013

Iets buiten de gangbare toeristengebieden ligt dit hotelletje verborgen, vlakbij de gigantische Sameba Cathedraal. Ongeveer 10 minuten lopen vanaf de Peace Bridge.

Het hotel heeft een paar kamers die bad & douche delen (op de gang), hetgeen overigens een zeer luxe en schone badkamer is, de andere kamers hebben eigen sanitair (ook op verbleven) hetgeen prima functioneert.

Kamers zijn niet super groot maar ruim voldoende en de grote bedden liggen heerlijk.

Onze kamer had beide keren een balkon met mooi uitzicht over het straatleven en downtown Tbilisi.

Ontbijt is zeer royaal en inbegrepen, enige nadeel dat dit alleen tussen 9 en 10 uur s ochtends kan worden genuttigd.

Prima en snel wifi en een goed gevulde koelkast in de lobby voor frisse versnaperingen.

Op straat wordt van alles verkocht, het is er heerlijk bedrijvig en toch heel rustig.

Oh en de airco werkt perfect!!

Ideala plaats om te logeren

Nico
    18-12-2011

's Nachts aangekomen in het hotel, de receptieladies waren supervriendelijk in perfect Engels. Ontbijt had alles wa je maar kan verwachten.

Kamers zijn zeer ruim, proper en TV-kanalen in 8 talen.