Sukuta

We hebben een aantal aanbieders voor Sukuta voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Sukuta voor je op een rij gezet:

Reviews over Sukuta

Perfecte betaalbare kennismaking met Afrika.

Ilona,
    30-10-2018

Gambia een klein land in West Afrika. Wil je groot wild zien? Dan is Gambia niet je goede keuze. Wil je zon, mooie hotels, heerlijk eten, midden in t Afrikaanse leven kunnen staan? Ga dan absoluut naar Gambia. Heilige krokodillenpool, snakefarm, natuurreservaat Makasutu, chimp Island, het slavenverleden. Zoveel interessante dingen te zien en te beleven. De bevolking is open en vriendelijk en laat je makkelijk toe om binnen te stappen in hun cultuur. Het eten is zalig, lokaal kun je voor 1 euro n warme maaltijd krijgen. Maar er zijn vele restaurants van indiaas tot grieks. Gambia is zonzeker, betaalbaar en op slechts 6 uurtjes vliegen!!!

Gereisd met vrienden in februari 2018

Geweldig!.

Peter Tazelaar,
    7-3-2018

Een prachtig tropisch park waar je verblijft met vele tropische vogels en andere dieren. 2 zwembaden en een heerlijke warme zee . Bovendien heel aardige mensen die dit mooie bedrijf runnen. Prijs/Kwaliteit voor ons een 10.

Gereisd met partner in november 2017
Sukuta scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews