Hotel Kombo Beach

GambiaGambiaKotu

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Kombo Beach voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 772 reviews
+400/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 772 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Vriendelijk personeel verwelkomt je in Hotel Kombo Beach in Gambia. Het eten is hier goed en de kamers zijn goed schoon, maar wel gedateerd. Bij het zwembad vind je leuke animatie voor de kinderen en voor wat meer rust is het strand een goede optie. Er is op Gambia veel te doen zoals het bezoeken van de krokodillenfarm en de Serrekunda Market.

Tonen op kaart

784 Reviews over Kombo Beach

• 9Annet13-03-2021

PARADIJS OP AARDE.....

Genoten, was weer thuiskomen, voor de 4e keer naar Gambia, 2e keer weer in Kombo, deze toch de beste! Maar de 1e keer via vakanties.nl.....Super geregeld en de gunstigste prijs. Goed verzorgde accommodatie, super ontbijt, vriendelijk personeel, direkt aan strand, met ligbedden en handdoeken, drankje. Restaurant keuze op het park. In de avond gezelligheid, muziek, shows. Taxi s staan voor de deur, voor weinig rijden ze je naar de kleine of de grote stip. Veel levendigheid, je hoeft echt niet bang te zijn, keuze uit tig restaurants. Iedereen wil wat van je en is je vriend, voor de corona gaven wij al geen handen, maar zeiden in Nederland doen wij een box. Vragen ook altijd naar je naam, zien ze je later dan is het he....Bv Bob. Vele jongens willen je altijd gidsen, wij doen het al jaren, hebben er een aan over gehouden, welke wij regelmatig goederen sturen, voor in zijn levensonderhoud. Het is een besmettelijk virus GAMBIA....

• 5Loek Elsinga09-11-2019

VOORLOPIG DE LAATSTE KEER FILIP HOFMAN VERTREK

Goed Hotel prima Locatie Kom er al 10 jaar maar dit was voorlopig de LAATSTE keer Het is erg jammer dat de huidige General Manager het personeel verboden heeft om vriendelijk te zijn, Bovendien allemaal rare opdrachten geeft aan het personeel die klant onvriendelijk zijn, b.v. al het bediend personeel moet om 17.55 uit het zicht van de klanten blijven want om 18uur is het Happy Hour voorbij om 18.02 is iedereen er weer FILIP HOFMAN MOET VERTREKKEN als General Manager dan komen wij weer terug en vele met ons Graag een manager die ook social is voor de medewerkers

• 6Kirsten12-05-2019

Redelijk

Slechte kamers . Personeel in de bar was niet erg vriendelijk . Iets van gezegd . Toen iets beter. Ontbijt was oké. Strand en zee erg mooi . Nog een keer Gambia? Ik denk het niet

• 4rianne hoogendoorn11-04-2019

Nooit meer Kombo beach

kamer is gedateerd. Veel overlast gehad van harde muziek in het weekend. Ook een aantal dagen helemaal geen water gehad. Sommig personeel mag aan zijn houding werken. Het ontbijt is verder prima en de ligging van het hotel is ook goed.

• 9Loek & Els Elsinga11-04-2019

Top hotel super relax

Erg vriendelijk en prettig personeel. Geweldig goed ontbijt. Heerlijk strand met ligbeden etc. Goed zwembad Super omgeving Hygiëne is goed zeker voor Afrikaanse begrippen Als je zelf wat initiatief neemt is er zat te doen in de omgeving. Leuke en prettig/goede restaurants in de omgeving Wel duidelijk zijn tegen de bevolking buiten het hotel Nee is Nee niet misschien zeggen want blijft men je op zoeken. gewoon NEE en Ja maar niet morgen/misschien. We gaan zeker terug

• 9Ingrid van Eden03-04-2019

Top topprt topst

Het was in 2012, een geweldig hotel zeer goed eten en altijd zon

• 8Ronald01-04-2019

prima voor een weekje tussendoor naar de zon

mooie stranden, lekker weer en vriendelijke mensen.

• 9Marijke10-03-2019

Aangenaam

Goed gelegen hotel. Lekker ontbijt. Kamer zijn aan een update toe. 14 Dagen rondgereisd met chauffeur/gids. Een fantastische belevenis. Ik kom zeker terug. Gambia is de moeite waard!

• 10Sofie salaets10-03-2019

Prima locatie !!

Vriendelijke mensen zowel in het hotel als buiten uitstappen zeker doen met de lokale mensen en niet met touroperator veel duurder en de mensen van daar kunnen het veel beter gebruiken !!

• 8As Hooglugt14-02-2019

gek, maar wel te doen.

Het Kombo Beach hotel is niet echt goedkoop, maar prima. Vergeleken met 9 jaar geleden is het buffet sterk verbeterd; het amusement vergeleken met 10 jaar geleden is helaas wel minder en alles speelt zich af aan de rand van het zwembad. Het animatie team doet zijn best, alleen waren er tijdens ons verblijf meer ouderen. Vergeleken met 10 jaar geleden word je ook niet meer echt lastig gevallen op het strand, vooral niet wanneer je de waterkant opzoekt, want de Gambiaan houdt niet van natte voeten. Verder is er mits je zelf voldoende initiatief hebt meer dan genoeg te zien en te doen. Een aanrader is per open landrover (wel privé) het binnenland in. Een leuke ervaring, wel veel stof happen, kuilen in de weg, want asfalt is echt onbekend, de auto's halen in Nederland zelfs geen halve APK; geen toerist te zien en heel veel lolly's uitdelen.

Hotel Kombo Beach info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met