Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°24°
8,4

Vriendelijk personeel verwelkomt je in Hotel Kombo Beach in Gambia. Het eten is hier goed en de kamers zijn goed schoon, maar wel gedateerd. Bij het zwembad vind je leuke animatie voor de kinderen en voor wat meer rust is het strand een goede optie. Er is op Gambia veel te doen zoals het bezoeken van de krokodillenfarm en de Serrekunda Market.

425 reviews over Hotel Kombo Beach in het Nederlands

Redelijk

Kirsten
12-5-2019

Slechte kamers . Personeel in de bar was niet erg vriendelijk . Iets van gezegd . Toen iets beter. Ontbijt was oké. Strand en zee erg mooi . Nog een keer Gambia? Ik denk het niet

Gereisd Met vrienden in november 2018

Nooit meer Kombo beach

rianne hoogendoorn
11-4-2019

kamer is gedateerd. Veel overlast gehad van harde muziek in het weekend. Ook een aantal dagen helemaal geen water gehad. Sommig personeel mag aan zijn houding werken. Het ontbijt is verder prima en de ligging van het hotel is ook goed.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top hotel super relax

Loek & Els Elsinga
11-4-2019

Erg vriendelijk en prettig personeel. Geweldig goed ontbijt. Heerlijk strand met ligbeden etc. Goed zwembad Super omgeving Hygiëne is goed zeker voor Afrikaanse begrippen Als je zelf wat initiatief neemt is er zat te doen in de omgeving. Leuke en prettig/goede restaurants in de omgeving Wel duidelijk zijn tegen de bevolking buiten het hotel Nee is Nee niet misschien zeggen want blijft men je op zoeken. gewoon NEE en Ja maar niet morgen/misschien. We gaan zeker terug

Gereisd Met partner in januari 2019

Top topprt topst

Ingrid van Eden
3-4-2019

Het was in 2012, een geweldig hotel zeer goed eten en altijd zon

Gereisd Met partner in maart 2012

prima voor een weekje tussendoor naar de zon

Ronald
1-4-2019

mooie stranden, lekker weer en vriendelijke mensen.

Gereisd Met partner in maart 2019

Aangenaam

Marijke
10-3-2019

Goed gelegen hotel. Lekker ontbijt. Kamer zijn aan een update toe. 14 Dagen rondgereisd met chauffeur/gids. Een fantastische belevenis. Ik kom zeker terug. Gambia is de moeite waard!

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Prima locatie !!

Sofie salaets
10-3-2019

Vriendelijke mensen zowel in het hotel als buiten uitstappen zeker doen met de lokale mensen en niet met touroperator veel duurder en de mensen van daar kunnen het veel beter gebruiken !!

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2019

gek, maar wel te doen.

As Hooglugt
14-2-2019

Het Kombo Beach hotel is niet echt goedkoop, maar prima. Vergeleken met 9 jaar geleden is het buffet sterk verbeterd; het amusement vergeleken met 10 jaar geleden is helaas wel minder en alles speelt zich af aan de rand van het zwembad. Het animatie team doet zijn best, alleen waren er tijdens ons verblijf meer ouderen. Vergeleken met 10 jaar geleden word je ook niet meer echt lastig gevallen op het strand, vooral niet wanneer je de waterkant opzoekt, want de Gambiaan houdt niet van natte voeten. Verder is er mits je zelf voldoende initiatief hebt meer dan genoeg te zien en te doen. Een aanrader is per open landrover (wel privé) het binnenland in. Een leuke ervaring, wel veel stof happen, kuilen in de weg, want asfalt is echt onbekend, de auto's halen in Nederland zelfs geen halve APK; geen toerist te zien en heel veel lolly's uitdelen.

Gereisd Met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Mooi hotel, bovenop prachtig strand. Aanrader

Paul
24-1-2019

Prima hotel met fijn zwembad (beetje klein als het hotel vol is waarschijnlijk) en bovenop het prachtige strand met palmbomen, vriendelijk personeel, kamers worden goed schoon gehouden, het is in het hele complex behoorlijk schoon en er is geen lawaai, goed en heel uitgebreid ontbijt (alleen geen verse jus), vlakbij leuke eetgelegenheden en op een steenworp van Kotu Bridge waar veel prachtige vogels zijn te vinden! Uitstekende en sympathieke vogelgids is Yanks (Yankuba) Manneh, te vinden bij het kantoortje van de birdguides. De mensen uit Kotu klampen je regelmatig aan om je wat te verkopen, maar ze blijven heel vriendelijk als jij het ook blijft. Ik zou zo weer gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

wij voelden ons daar zeer goed

de tender willy
2-12-2018

eerst ,gambia is onze tweede thuis we komen er al vele jaren en op verschillende plaatsen en voor lange periodes dus we kennen gambia en de bevolking al een beetje .het is een goede bestemming als u gaat voor het mooie weer buiten het regenseizoen en niet te lang vliegen .de mensen zijn er over het algemeen vriendelijk maat toch moet u opletten ,ze zijn arm en trachten op vele manieren aan geld te geraken waaronder prostitue vele jonge en mooie meisjes bieden hun diensten en ook jongens maar op een andere manier dat is ook de reden waarom er zoveel alleenstaande mannen en vrouwen naar daar trekken om gezelschap te zoeken en vinden en op dat vlak zijn ze zeer geslepen wanneer ze een man aan de haak hebben ouderdom speelt geen rol zijn ze zeer lief en gedienstig zolang ze krijgen maar na een paar dagen beginnen ze te klagen dat ze geld nodig hebben voor de een of andere reden wanneer de man er intrapt geen probleem

Gereisd Met partner in februari 2018

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen, Gras, Zand
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kombo Beach in Kotu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kombo Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.