Camping La Roubine

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Netjes, schone camping. Familiair en veilig gevoel op compact terrein,

In hoogseizoen wel prijzig, mis wel een glijbaan in zwembad voor kinderen. Personeel restaurant vriendelijk, maar mag meer engels worden gesproken. Verder tip voor meer uniformiteit/uitstraling kleding

Kleinschalige aangename camping

Piotr
17-7-2018

Kleinschalige aangename camping. Ondanks dat die volzet was totaal geen gevoel van drukte. We hadden de luxe mobilhome. In vergelijking met andere campings aan dezelfde prijs missen we dan nog een lounge, gasbarbecue en eindschoonmaak.

Genoten en moeilijk te overtreffen!

Lise
7-7-2018

Voor de 2de keer weer een paar dagen op La Roubine geweest. Wat een heerlijke plek! Het opgeknapte strandje is super relaxed geworden. Sanitair is altijd schoon en ook de andere toiletgebouwen zijn inmiddels voorzien van toiletbrillen. Na een paar dagen op deze camping zijn we doorgetrokken naar Italie, maar het is moeilijk La Roubine te overtreffen! Wij komen zeker weer terug!

Goed toeven op La Roubine

Geertruida
    6-7-2018

Goed toeven op La Roubine. Meerdere waterpunten zouden zeker toegevoegde waarde hebben!

1 van de beste campings waar ik ooit geweest ben

supermooie camping
    5-7-2018

Mooie groene camping met afgebakende en schaduwrijke plaatsen.

Speeltuin naast het restaurant, wat ideaal is met kleine koters.

Superleuk zwembad en waterspeeltuin, wat denk ik vooral leuk is tot 12 jaar, met hierbij ook een barretje waar je kan eten en drinken. Alles supermooi aangelegd.

Enige minpunt vond ik het riviertje wat niet geschikt was voor de kleintjes om aan te spelen. Teveel stroming en de plaats waar je in het water kon was maar 2 meter breed. In het hoogseizoen vast ook geen pretje. Wel voor de wat oudere kids waarschijnlijk. Voor onze 2,5 en 4,5 jarigen niet.

Wat ik wel apart vond was dat er 1 centraal sanitairgebouw was waar je kon douchen. De andere sanitair gebouwen hadden geen douche, dus moest je iets verder lopen. Geen ramp op zich., maar even snel douchen met kleine kids wil dan niet echt goed. Verder snikheet gehad. Jammer dat de animatie niet al eerder starten dan 1 juli, al begon de minidico wel iets eerder

Wij hebben met ons gezin ( dochter 2 1/2) een mobile home gehuurd en kregen een mooie plek toegewezen. Camping is ingericht voor jonge kinderen en dat merk je direct door de faciliteiten. Personeel is uiterst vriendelijk en hulpvaardig. Camping is heel schoon en groen. Zeker een aanrader!

Mooie verzorgde camping met aandacht voor hun gasten

Rudy & Christel
    28-5-2018

Mooie verzorgde camping met aandacht voor hun gasten. Wij komen hier telkens graag terug.

Ga zeker zo door! We zullen in de toekomst nog een keer terug komen.

Dank jullie wel voor een heerlijk verblijf!

Geweldige camping

Georges
    19-5-2018

Best hinder van groen onderhoud gehad. Verder iets minder om met honden te verblijven afb weinig wandelpaden. Verder uitstekende camping, uitermate vriendelijk personeel en top kwaliteit

Fijne camping

Peter
    10-5-2018

Keurige camping, erg schoon, mooie omgeving, leuke bankjes en hangstoelen, bij de rivier, grappig en lekker dat je er verse kruiden kunt plukken, wij waren er begin mei dus lekker rustig.

We misten wel een douche bij de wc's, je kon alleen in het hoofdgebouw douchen.

Gebruik je best-deal kaart en je krijgt 6 euro per nacht korting (in het laagseizoen).

Karpervissen is moeilijk je raakt veel lood en onderlijnen kwijt, maar ze zitten er wel. Mooie sterke karpers.

We hebben een aantal aanbieders voor La Roubine voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Roubine in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Roubine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Roubine scoort een 8.91 uit 10 op basis van 456 reviews.