Camping La Roubinestersterstersterster

9.1Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

9.1Fenomenaal

• 8.2Eetgelegenheden
  • 9.5Sfeer in stad
  • 9.1Activiteiten

Zoover silver Award 2018

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Kleinschalige Camping La Roubine ligt in de Ardèche (Vallon Pont d'Arc). Hier heerst rust, maar vind je wel een zwembad, restaurant, speeltuin en een privéstrandje aan de rivier. Deze camping is ideaal voor jonge kinderen. De Nederlandse eigenaren zijn zeer gastvrij. Op loopafstand van Vallon Pont d'Arc waar je een gezellige avondmarkt vindt.

Contact

746 reviews over Camping La Roubine

• 8Patricia10-09-2019

Gezin zonder kinderen

Leuke nette camping direct aan de Ardèche. Modern sanitair. Strandzitjes erg leuk.

• 9Arianne08-09-2019

We hadden een hele fijne vakantie, in een mooie stacaravan, met een prachtig zwembad, met de rivier naast de deur, met een croissantje bij het ontbijt en heerlijk weer. Dit was alles wat we nodig hadden om te relaxen na een jaar hard werken.

• 9George08-09-2019

Heerlijk weekje bijkomen

Na een paar drukke weken met ons gezin van 6 nu even een weekje met mijn vrouw naar La Roubine geweest. Het was in een woord fantastisch. Prachtige ligging. Superschoon en een fantastisch restaurant. Volgend jaar weer. Ps laden van de Tesla ging prima op de kampeerel

• 8Marleen03-09-2019

Heerlijke vakantie, maar

Voor het 2e jaar een heerlijke vakantie gehad, maar dit jaar was er een paar keer een maar. Na 2-3 dagen was het kindertoilet in het hoofdgebouw gesloten. Met een 3-jarige is dit heel jammer/vervelend. De toiletten bij het zwembad waren meerdere keren echt vies. Als camping kun je hier vaak niet veel aan doen, behalve een extra keer per dag controleren en aan de hand daarvan een extra keer poetsen. Desondanks een fijne vakantie gehad.

• 6Staat v/h sanitair

• 9Mirjam02-09-2019

Prachtige camping aan de Ardèche

Mooie, rustige en overzichtelijke camping op een topplek. Ruime, schaduwrijke plekken; leuk zwembad, ook geschikt voor de allerkleinsten; mooi strandje aan de rivier de Ardèche met heerlijke ligstoelen, hangmatten, loungebankjes. Toiletgebouwen zijn erg netjes. Er hangt een hele prettige sfeer op de camping, heel gemoedelijk. Op meerdere plekken staan bakken met kruiden die je mag gebruiken voor je eten, hoe leuk is dat?! Een aanrader en wij komen zeker terug.

• 10Femke Roerdink01-09-2019

Deze camping is een echte aanrader. Veel ruimte, alles is schoon en het eten in het restaurant is top.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Johan29-08-2019

de 5*meer dan waard. Wij komen zeker terug , la r

Prachtige camping , netjes , vernieuwd , proper , plaatsen worden vooraf steeds schoongemaakt voor de volgende campeerder . Er heerst een fijn familiegevoel , en de uitbaters staan u bij in uw eigen taal , helpen waar nodig ( wij hadden dringend een dierenarts nodig in de buurt) Kinderanimatie is top , zo veel afwisseling , niets is hen te veel , altijd met een grote glimlach en het nodige enthousiasme . Het restaurant lekker en betaalbaar . Sanitair en douches proper , 3x per dag gepoetst , netjes en prachtig gerenoveerd . Wij gaan zeker terug .... een aanrader

• 9Fam caenen29-08-2019

We hebben een super leuke vakantie gehad en hopen volgend jaar terug naar de camping te komen met onze 2 tiener zonen.

• 10Freek en Barbara27-08-2019

fantastische vakantie gehad

Wij waren hier voor de 1e keer. Met kinderen van 11,13 en 15. We hoopten dat zij zich voldoende konden vermaken, maar ze willen volgend jaar weer terug, dus dat zegt genoeg. Misschien wel een idee om ook wat later op de avond een plekje voor ze te creëren waar ze met hun vrienden kunnen vertoeven. Nu was er wel een steen buiten de camping, maar misschien iets gezelligers aankleden. Nu werden ze ondanks dat ze rustig waren al snel naar de caravan gestuurd. Ze begrepen dat dit vanuit een eerdere vervelende ervaring was gekomen. Verder een prachtige camping, mooi en speels gelegen. Heel netjes en rustig. Voor iedereen wat wils. Er werd veel georganiseerd. Kinderen wilden eigenlijk niet van de camping af. Fijn personeel. Wij hebben genoten.

• 9Vaandering26-08-2019

Supercamping op super locatie

Zoek je een complete camping in de Ardeche. Zoek niet verder. Mooie campingplaatsen. Eigen strand aan de rivier met ligbedden, hangmatten ed. EN een eigen zwembad. 10 minuten lopen naar Vallon Pont D’Arc. Sanitair goed. Eigen winkeltje en restaurant. Geen disco achtige geluidsactiviteiten

14 tips over Camping La Roubine

• Kenzo, 10-05-2014

De Ardeche is fantastisch voor activiteiten: we hebben op de rivier aan de camping gevaren met een bootje, iets verderop achter de dam met keien wat dammetjes gebouwd, met de kano door de Gorges heen gevaren, een grote grot bezocht, in bomen geklommen in een speelbos en een aantal mooie dorpjes bezocht.

• Wippetnose, 17-09-2013

De krokodillenboerderij en de grotten.

• M de Bruin, 23-08-2013

Leuk om mee te nemen voor de Ardeche: roeibootje, luchtbed, waterschoentjes. Je kan er ook vissen. Leuk om mee te nemen voor zwembad; duikstokjes/duikbril

49 vragen over Camping La Roubine

• Marrie, 23-07-2019

muggen

zijn er veel muggen?

• Jos, 02-05-2019

De telegraag aanwezig

De telegraaf aan wezig om af tehalen eventueel friet af te halen

• Jeanne, 01-12-2018

Beveiliging

Is er beveiliging aanwezig ook in de nacht? Is de camping omheind en/of is de camping in de nacht ontoegankelijk?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig