Camping La Roubine

9.1Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

9.1Fenomenaal

• 8.2Eetgelegenheden
  • 8.9Staat v/h sanitair
  • 9.1Activiteiten
  • 9.5Sfeer in stad

Zoover gold Award 2019

• Sauna
Meer camping info

Kleinschalige Camping La Roubine ligt in de Ardèche (Vallon Pont d'Arc). Hier heerst rust, maar vind je wel een zwembad, restaurant, speeltuin en een privéstrandje aan de rivier. Deze camping is ideaal voor jonge kinderen. De Nederlandse eigenaren zijn zeer gastvrij. Op loopafstand van Vallon Pont d'Arc waar je een gezellige avondmarkt vindt.

Contact

779 reviews over Camping La Roubine

• 9Fam met 4 kinderen06-08-2020

Geweldige camping

Heerlijke camping , alles goed verzorgd en schoon. Mooi rustig zwembad met altijd een ligbedje vrij, zo ook aan het riviertje. Leuke activiteiten en mooie Jou de Boules banen in de schaduw.

• 9Tim04-08-2020

Zeer mooi, rustig en gezellig

Zeer fijne gezellige maar toch kleinschalige prachtig gelegen camping. Zeker de locatie met zandstrand waar heel goed in de Ardeche gezwommen en gevist kan worden. Zeker een van de top 3 campings in de Ardeche.

• 8Anne Marie Schenkeveld03-08-2020

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad, maar wij hebben wel een aantal punten van kritiek; - Het toiletgebouw tegenover plek 46 , hierbij zijn geen aparte heren en dames toiletten, dit vinden wij erg jammer. Tevens waren de douches in dit gebouw heel kort afgesteld, na 15 seconden moest je alweer op de knop druk, erg vervelend, in het hoofdgebouw was dit veel beter afgesteld. - Vooraf werd aangegeven dat wij niet voor 14.00 uur camping op mochten, wij hebben ons hier netjes aangehouden maar daardoor wel veel file gehad op het laatste stuk. Op de camping zagen wij dat velen wel eerder de camping op mochten, dit betreuren wij aangezien ik vooraf nog geïnformeerd heb naar de aankomsttijd van 14.00 uur. - Als laatste punt vonden wij het erg jammer dat er op op plek 46 zeer weinig schaduw is.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Gijs03-08-2020

heerlijke vakantieweek gehad! Prima service en mooie camping en stacaravans. Ik vond het jammer dat we op de achterkant van de caravan naast ons keken, het is ook leuk als de veranda's tegenover elkaar liggen. Verder alles prima, kinderen vonden het prachtig, ook de extra (gratis) faciliteiten als de kermis, trampolines en waterglijbaan. Ook rondom Covid-19 prima informatie en richtlijnen.

• 9Michael02-08-2020

Zalige vakantie gehad. Veel corona inspanningen gedaan!

• 9Frank02-08-2020

Zelfs in deze periode van Covid 19 hebben we een zorgeloze vakantie kunnen beleven. De aanpak door heel het team was professioneel, en de campinggasten toonden het nodige respect om alles veilig te houden. Een pluim voor iedereen!

• 8Staat v/h sanitair

• 6Ralf02-08-2020

Zwembad was niet wat je verwacht van een 5 sterren camping, winkeltje veel te weinig aanbod. Wel Vriendelijke medewerkers en eigenaars.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 8Silvi02-08-2020

Leuke, gezellige kleine nette camping

Jammer dat er weinig kinder wc's met wasbak waren. Er was wel een kinder wc maar dan konden ze de handen niet wassen. En de douche pompjes ervan af waren en ook de desinfectie en niet meteen gerepareerd werden. (In de loop van de week, ze hingen er wel)

• 7Staat v/h sanitair

Mariska et Stéphane Moulin, Gérant, 03-08-2020

Allereerst danken wij u hartelijk dat u in deze moeilijke periode besloten heeft naar la Roubine te komen. Wij hopen dat de door ons genomen maatregelen voor de bescherming van onze gasten naar wens waren. Wat de pompjes met desinfectiemiddel en zeep betreft, deze worden helaas niet altijd even zorgvuldig gebruikt (kinderen zonder toezicht van de ouders etc) en wij doen ons uiterste best deze altijd zo snel mogelijk weer te repareren, maar onze medewerkers hebben dit seizoen aanzienlijk meer werk vanwege de specifieke maatregelen ivm de Corona epidemie. De camping beschikt verder over meerdere kinder wc's en 2 speciale kinder-ouders badkamers met wastafels op kinderhoogte! Wij danken u voor uw beoordeling en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen! Met vriendelijke groet

• 9Maarten30-07-2020

Heerlijke relaxte vakantie aan de Ardeche

Top camping op een top locatie op een heerlijke rustige camping waar veel georganiseerd wordt voor alle kinderen. Veel gezinnen die een fijne vakantie willen vieren

• 7Eetgelegenheden

Mariska et Stéphane Moulin, Gérant, 03-08-2020

Beste Maarten, veel dank voor uw positieve beoordeling! Het doet ons plezier dat zowel de ligging als de rust maar ook de activiteiten op la Roubine naar wens waren! Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet

Gereisd in juli 2020

• 10Sarah29-07-2020

Super!

Zijn hier 2 nachtjes geweest omdat we op doorreis waren! Wat een super camping we hadden er graag willen blijven! Volgend jaar komen we !😃

• 10Staat v/h sanitair

Mariska et Stéphane Moulin, Gérant, 03-08-2020

Beste Sarah, jammer dat u niet langer kon blijjven maar we hopen u volgend jaar voor een langere vakantie bij ons te mogen ontvangen zodat u volop van alle activiteiten op en om de camping kunt genieten! Met vriendelijke groet

Gereisd in juli 2020

Camping La Roubine info