Géén boekingskosten

Camping La Roubine

FrankrijkRhône - AlpsVallon Pont d'Arc (Ardeche)
8.6FantastischScore uit 854 reviews
+50/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 854 reviews
  • 8.2Staat v/h sanitair
  • 8.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Kleinschalige Camping La Roubine ligt in de Ardèche (Vallon Pont d'Arc). Hier heerst rust, maar vind je wel een zwembad, restaurant, speeltuin en een privéstrandje aan de rivier. Deze camping is ideaal voor jonge kinderen. De Nederlandse eigenaren zijn zeer gastvrij. Op loopafstand van Vallon Pont d'Arc waar je een gezellige avondmarkt vindt.

Contact

862 Reviews over La Roubine

• 9Gerrit09-05-2022

Prachtig uitvalsbasis in een mooie omgeving

Na een aantal keren in onze eigen tijd de mei vakantie doorgebracht te hebben, nu in een stacaravan. Dat was ook erg prettig de stacaravan was netjes, schoon. Je kan heerlijk zitten op het terras dat gedeeltelijk overdekt is, waardoor je zowel de zon als de schaduw op kunt zoeken.

Vanaf de camping kun je alle kanten op wandelen, racefietsen en mountainbiken. Ook hebben we via de camping een kanotocht gedaan. Kortom we hebben een geweldige vakantie gehad en komen graag terug.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Lisette30-12-2021

Deze camping heeft voor ons alles. We gaan niet snel naar de zelfde camping, maar voor deze een uitzondering. Ook de 2e keer super goed bevallen. Fijne plekken, prachtig strandje aan de rivier, mooi zwembad, fijne sfeer.

Ik schrijf liever geen review want dit pareltje hou je het liefst voor jezelf :-)

Super kind vriendelijk, ons zoontje van bijna 4 konden we met een gerust hart stukjes laten fietsen, hij had over de hele camping vrienden (jong en oud). Heel gemoedelijk.

Het enige puntje dan nog misschien: jammer dat het terras van het restaurant overdag niet open is voor een drankje. Maar de zwembadbar en het café busje bij de rivier maken veel goed.

• 7Werner15-09-2021

Fijn verblijf

Gemoedelijke en niet al te grote camping aan de Ardèche. De camping heeft een deel met kampeerplaatsen en een deel met vakantie woningen. De camping is speels ingedeeld en wij vonden het verblijf erg aangenaam. Warm ontvangst, mooie plekken en goede voorzieningen.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Evelien13-09-2021

Grote plekken en een fantastische camping.

Net terug van deze mooie ,rustige camping. Grote plaatsen . Camping heeft een mooie ligging aan de rivier de Ardeche met een mooi strandje met hangmatten en.ligbedden. voor de hond een stukje rivier net buiten de camping waar hij kon zwemmen. Bij het zwembad ook voldoende ligbedden . Winkeltje heeft een beperkt assortiment . Wel een ontzettend leuke dame in de winkel. Toiletten en douches waren schoon en lekker warm water bij de afwas en douche. In de omgeving voldoende te doen. Veel vaste bezoekers op de camping ( dus dat zegt ook wel wat) maar die kliekte niet samen. Voor ons alle redenen om nog weer eens terug te gaan naar deze mooie camping.

• 9Erik13-09-2021

Fantastische camping

Heerlijke camping, overzichtelijk en kleinschalig, waar je kind rustig kan rondscharrelen. Fijne ontvangst bij receptie. Accommodatie was top. Restaurant was ook erg goed.

• 8Nancy13-09-2021

Mooi liggende nette camping

We hebben hier 3 dagen gestaan. Leuke camping met vriendelijk personeel. Sanitair is goed en schoon! Mooie ligging aan het water. Jammer dat ze na de eerste week van september al dicht gaan.

• 8Richard10-09-2021

Heerlijke camping.

Het kan maar zo gebeuren dat je langer blijft staan , dat overkwam ons. Ipv 4 nachten werden het er 12. Mooi gelegen aan de rivier met strandje en buscafe voor de kleine versnapering en koffie. Loopt vanaf de camping in 10 minuten naar het dorp, de intermarche en Lidl. Vanaf de camping worden div dingen georganiseerd, en kan je een kayak tocht boeken, word e opgehaald en weer terug gebracht. Fijn zwembad met bar . Restaurant was perfect. Sanitair is prima. Ze hebben bij de afwas en douche natuur vriendelijke producten hangen die je kan gebruiken, alleen is het aan te raden om je eigen spullen mee te nemen want het was op een gegeven moment leeg, en na gemeld te hebben bleef het op. Het winkeltje verkocht wat je net nodig kon hebben en als je daar een beetje kribbig naar binnen ging, kwam je er weer vrolijk uit vanwege de iedere ochtend vrolijke dame die tijdens het verkopen van brood ook nog Franse les gaf en Nederlands leerde.

• 9H en S09-09-2021

zeer goed

Zoals verwacht. keurige camping met vriendelijk personeel die hulpvaardig is.

• 8Raymond30-08-2021

Fijne vakantie

Fijne mooie rustige kleinschalige camping. Alles netjes. Prima ligging met voldoende uitwijkmogelijkheden naar bezienswaardigheden in de buurt. Mooi netjes zwembad met voldoende ligbedjes en parasols. Kinderen missen alleen wat glijbanen. Mooi strandje met ligbedjes direct aan rivier . Veel animatie met activiteiten voor jonge kinderen. Mobile Home netjes en verzorgd. 1 keer gegeten in restaurant Wes lekker en betaalbaar. Klein winkeltje op camping met elke morgen vers brood. Lidl en super u liggen om de hoek. Puntje van kritiek: dag voor vertrek bleek dat het bij de huur van een mobile Home niet mogelijk is om snachts te vertrekken. Eindcontrole / uitchecken kon op zijn vroegst om 8 uur smorgens waarbij ze bezoekers verplichten om bij eindcontrole aanwezig te zijn. Camping doet hier geen concessies in tot onze grote ergernis. Gevolg is dat we files inrijden…… verder hele fijne vakantie gehad en zouden we deze camping zeker aanraden.

• 9Dimphy26-08-2021

Top camping, maar wel lekker kleinschalig!

Rustige en overzichtelijke camping met zeer ruime plekken. Wij stonden op plaats 48 en het sanitairgebouw was dichtbij, netjes schoon en fijne douches. Op de camping is veel te doen voor de kinderen en ook de animatie is erg leuk voor de kinderen (ook NL animatie!). We zijn iedere dag via de wijnvelden en langs de Ardèche naar het dorpje gelopen; was prima te doen en net iets meer dan 10 min lopen. In het restaurant hebben we heerlijk gegeten en tussendoor konden de kindjes lekker in de speeltuin spelen waar wij vanaf het terras goed zicht op hadden. In de omgeving is veel te doen en zeker het kanoën is erg leuk op de Ardèche! Extra pluspunt waren de massages op de camping, deze waren erg goed en fijn! Klein minpunt was dat de slagbomen pas om 8.00 uur opengaan, lastig als je vroeg wil vertrekken, maar dit was zo opgelost doordat er buiten op de parkeerplaats ruimte is om te stallen en deze is voorzien van stroom. Super fijne camping!

Camping La Roubine info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar