Tijdelijk €25 aanbetaling

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Kleinschalige Camping La Roubine ligt in de Ardèche (Vallon Pont d'Arc). Hier heerst rust, maar vind je wel een zwembad, restaurant, speeltuin en een privéstrandje aan de rivier. Deze camping is ideaal voor jonge kinderen. De Nederlandse eigenaren zijn zeer gastvrij. Op loopafstand van Vallon Pont d'Arc waar je een gezellige avondmarkt vindt.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

897 Reviews over La Roubine

• 7Anoniem18-09-2022

Mooie camping

Mooie kleinschalige camping. Ruime plaatsen. Fijne sfeer en vriendelijk personeel. Sanitair was prima, werd ook goed schoongemaakt. Geen gebruik gemaakt van het zwembad, maar zag er prima uit. Restaurant had helaas weinig vegetarische opties, dus alleen een pizza kunnen eten. Strandje was prima en iets verderop ook gelegenheid om hond in de rivier te laten zwemmen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Wouter11-09-2022

Heerlijke franse vakantie

Mooie camping met nette staanplaatsen. Zwembad en privéstrand netjes. Bij zwembad continue iemand v personeel. Er wordt in hoogseizoen veel georganiseerd voor kids. Sanitair werd netjes gehouden, maar door sommige franse en duitse campinggasten werd dit veelal teniet gedaan. (Kan je campingorganisatie dus niet aanrekenen).

Camping ligt in mooi gebied en gezellig centrum vallon pon d' arc en supermarkt op loopafstand

Een camping waarbij je boeking geen franse teleurstelling zal zijn!!

• 9Geert03-09-2022

Tussenstop richting Spanje

Kleinschalige camping. Lag wel vrij ver van de snelweg. Leuk strandje erbij. Zwembad had wat uitdagender kunnen zijn. Voor ons iets te rustig maar onze kinderen verbleven daar, inmiddels al voor de 2e en 3e keer.

• 9Loraine Hendrikx03-09-2022

Fijne vakantie gehad, erg nette en authentieke camping. Wij waren met 2 kindjes van 3 en 6, voor hen was het een perfecte camping met leuke activiteiten.

• 10Rene03-09-2022

Super!

Wat een super camping op een prachtige plaats! Genoeg activiteiten, zelfs aan het einde van het seizoen. Grote plaats en prachtig plekje aan de rivier.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Geert02-09-2022

Tussenstop richting Spanje

Kleinschalige camping. Voor ons iets te klein, waren echter voor een aantal dagen op bezoek bij de kinderen. Lag iets te ver van de snelweg, landinwaarts. Daarnaast is Frankrijk geen echt fietsland. Verder alle voorzieningen aanwezig.

• 8Eetgelegenheden
  • 9rik van duijnhoven01-09-2022

Fijne vakantie, relaxte camping, veel activitieten

We hebben een leuke vakantie gehad op deze mooie, ruim opgezette camping. Wat er echt uitspringt: - Vriendelijkheid personeel receptie/winkeltje (ook Engels en deels Nederlands sprekend) - De vele activiteiten die worden georganiseerd, ook voor oudere kinderen en ook voor mijn jongens (voetbaltoernooi/kermis/buikschuiven/boogschieten etc) - De faciliteiten aan de rivier. Leuke zitjes, hangmatten etc - De relaxte sfeer. Weinig regels maar desondanks geen problemen op de camping. - De soort kampeerders. Prettige mensen, niet teveel vaste gasten, een mooie mengelmoes van NL-ers (60%), Fransen (20%) en anderen. Kids van allerlei leeftijden.

Ik vond het restaurant stevig aan de prijs. Voor afhalen betaal je voor een frikandel € 3,50. Zwembad is wat afgelegen van de rest van de camping dus daar ga je niet zomaar even naartoe.

Tips voor omgeving: - Kanoen op de Ardeche (route 6 km is genoeg) - Grotten De Aven d'Orgnac (korting via camping)

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Pieter30-08-2022

Prachtige camping op een mooie plek. Omgeving is mooi maar enorm toeristische. Auto’s zou ik van de camping weren.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Brabant26-08-2022

We hebben een geweldige vakantie gehad op La Roubine met onze kinderen van 7, 5 en 1 jaar oud. Nooit eerder zo'n super camping als deze getroffen. We hadden een prachtige, ruime plek voor onze eigen caravan aan het strandje waar de kinderen veel ruimte voor de tent hadden om te spelen. De sfeer op de camping is fantastisch. Onze anders niet zo vrije (oudste) kinderen hadden meteen aansluiting en voelden zich vrij om zonder papa en mama met vriendjes op de camping te spelen. Er waren veel Nederlanders, maar we hebben ook leuk contact gehad met Fransen en Duitsers (ondanks dat we amper Frans spreken). Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam (vooral de vrouw in het winkeltje) Het activiteitenaanbod is origineel, aantrekkelijk, gratis (kermistrampolines met tuigjes, suppen, wijnproeverij, kermis. Workshops; sterren kijken, paleontoloog, suppen, vissen, boogschieten) De camping is netjes, schoon en veilig. Amper wespen/muggen. Prima Wifi

• 9Dirk dekkers26-08-2022

Topcamping met super locatie

• 8Eetgelegenheden

Camping La Roubine info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (42)

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)