Camping La Roubine

Camping La Roubine

• Sfeer in stad9,5
  • Activiteiten9,1

Kleinschalige Camping La Roubine ligt in de Ardèche (Vallon Pont d'Arc). Hier heerst rust, maar vind je wel een zwembad, restaurant, speeltuin en een privéstrandje aan de rivier. Deze camping is ideaal voor jonge kinderen. De Nederlandse eigenaren zijn zeer gastvrij. Op loopafstand van Vallon Pont d'Arc waar je een gezellige avondmarkt vindt.

Contact

325 reviews over Camping La Roubine in het Nederlands

Mooiste camping van Frankrijm

De Boer Roelandt.
18-5-2019

Prachtige camping aan alles is gedacht.deze eigenaren( Nederlands sprekend) hebben echt aan alles gedacht. Leuk strand met twee persoons schommelstoelen hangmatten parasols. Super schoon sanitair. Goed restaurant zwembad kind en hond vriendelijk. Zelfs bakken met kruiden,die je desgewenst kunt gebruiken. Een super camping wat ik iedereen aanbeveel,en wij zullen er zeker terugkomen.

Gereisd Met partner in mei 2019

zeer mooie camping met geweldige voorzieningen zoals , en

Carel van de Mortel, Bakel NL.
8-5-2019

zeer mooie camping met geweldige voorzieningen zoals sanitair , zwembad en speeltoestellen. Zeker een aanrader voor gezinnen.

Gereisd Anders in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima

Cecile
7-5-2019

We zaten er in het voorseizoen en was erg rustig, schoon en betaalden minder dan de helft in vergelijking met het hoogseizoen. In dat perspectief moet deze recensie gelezen worden.

Gereisd Anders in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitstekend

Bas En Wilma
12-9-2018

Een heel fijne rustige en mooie camping. Wij stonden op plaats 50 en hebben daar enkele malen stankoverlast gehad. ( een riool lucht)

Eersteklas camping.

Boudewijn
10-9-2018

Eersteklas camping. Iets te weinig te doen voor ouderen, voor kinderen prima. Schitterende ligging aan rivier. Enorme mooie en schone huisjes.

Gereisd Anders in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige familieca,mping voor jong en oud

Kevin
9-9-2018

Wij hebben 2 heerlijke weken gehad op camping La Roubine. De camping is overzichtelijk, en niet te groot, wat onze kinderen (4, 7, 10 jaar) als zeer prettig hebben ervaren. Daarnaast zijn de camping plaatsen ruim opgezet. Op de camping was een enthousiast animatieteam aanwezig , waarvan er 2 Nederlands spraken. Onze dochter was jarig gedurende onze vakantie en toen kwam het animatieteam even persoonlijk langs om te feliciteren wat mijn dochter (en wij) als héél erg leuk hebben ervaren. Alle ingredienten waren verder aanwezig om de vakantie geslaagd te maken, kortom een mooi zwembad met aansluitend een prachtige waterspeelplaats. Daarnaast een speeltuin, jeu de boule plaats, tafeltennis. Ook de kermis en het trampoline springen werd door onze kinderen als enthousiast ervaren. De camping ligt aan de prachtige rivier, waar ligstoelen en hangmatten aanwezig zijn. Je komt helemaal tot rust terwijl de kinderen genieten aan de rivier door visjes te vangen, zandkastelen bouwen of dopperen op de rivier. In het restaurant kon je lekker eten en af en toe was er ook gezellige live muziek aanwezig. Tevens is de omgeving in de Ardeche, zo hebben wij grotten bezocht, naar de markt geweest, kanoën en mooie dorpjes bezocht.

Kortom wij hebben een heerlijke kampeervakantie gehad en kijken uit naar volgend jaar op La Roubine

Gereisd Anders in september 2018

Gewoon de beste camping van Frankrijk

Y&A
7-9-2018

Fantastische camping, prachtige ligging, mooie plaatsen, geweldig restaurant en faciliteiten en dat alles zeer kundig geleid door het top duo Mariska en Stéphane. Gewoon de beste camping van heel Frankrijk!

Gereisd Anders in september 2018

Geweldig genoten op deze heerlijke camping

Berry
1-9-2018

Geweldig genoten op deze heerlijke camping. Uitzicht op de Ardèche vanuit een hangmat of schommelbankje die op het privé strand aanwezig waren... wat wil je nog meer op een welverdiende vakantie. Bedankt!

super mooie camping

Jan
31-8-2018

super mooie camping . Goed restaurant, vriendelijk personeel, nette sanitaire voorzieningen,mooie ligging.

Gereisd Anders in augustus 2018

Zeer mooie en gemoedelijke camping,met zeer vriendelijk en

Ser
30-8-2018

Zeer mooie en gemoedelijke camping,met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel zowel op de receptie als ook in het winkeltje en de restaurants. Zeker een aanrader,heerlijk vakantie gevoel. Goed restaurant leuke bar aan het zwembad en mooi zwembad.

Gereisd Anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Roubine in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Roubine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.