Camping La Roubine *****

• Sfeer in stad9,5

259 reviews over Camping La Roubine in het Nederlands

Top camping

fam Mulder, 6-1-2018

Nu zijn wij een echte Italië fan en weinig goede ervaringen met campings in Frankrijk. Deze camping was echt een uitzondering, misschien wel omdat deze gerund wordt door een Nederlandse.

Mijn kinderen hebben zich super vermaakt, naast de rivier en het zwembad was het ook goed vertoeven bij 'het pannaveldje''.

Je hoefde niet naar het dorp voor eten want het restaurant op de camping was de titel restaurant zeker waardig. Naast het prima eten was elke dag van de week een avondprogramma, echt tof.

Op wandeling afstand is er een toeristisch dorpje en is er genoeg te doen in de omgeving.

Als ik dan een opmerkingen dien te maken:

Zwembad is OK, maar houdt niet over. Zoals gewoonlijk net te weinig ligbedden als je wat later uit je nest komt. En de bar aan het zwembad is wel erg summier, voor een goede kop koffie/ cappuccino en of cocktail moest je toch weer naar het restaurant...

Al met al zeker een aanrader voor gezinnen met basisschool kinderen.

heerlijke camping we gaan volgend jaar weer

Peter en Miranda van Kan, 25-11-2017

mooie camping grote plaatsen heerlijk aan het water

Alles klopt, heerlijk ontspannen

Gertjan, 21-10-2017

Top Camping voor iedereen , misschien wat te rustig voor pubers. Zeer goed verzorgd. Prachtige plek aan de Ardèche , die zich als een meer gedraagt daar. Fijn strand. Top restaurant ook. Supermarkt in de buurt. Fiets mee, canoe mee . Kleine kinderen kunnen kikkertjes en visjes vangen , raken niet verdwaald. Iedereen voelt zich daar op z'n gemak. Nergens gedrang of geschreeuw , bijna niks om je aan te irriteren. Goed personeel en zeer goede leiding.

Prima vakantie gehad op deze heerlijke camping. Zeker een aanrader.

Wederom een fijne vakantie met een heerlijk welkom

Jacqueline KEVENAAR, 12-9-2017

Wederom een fijne vakantie met een heerlijk welkom

3 dagen op deze camping gestaan met onze camper. We hadden keuze uit 2 plekken (de rest was volgeboekt) en hadden een mooi plekje op een hoek tegenover de speeltuin, erg makkelijk met onze 2 kleine meiden van 2 en 3 jaar. Leuk zwembad, en ook het waterspeelplein is erg leuk voor kleintjes. Restaurant gaat om 18 uur open en hier 2x heerlijk gegeten. Omdat het restaurant naast de speeltuin zit, kan je zelf lekker plaats nemen aan tafel terwijl je kindjes veilig kunnen spelen en je ze goed in de gaten kan houden. 2 kinderdouches. Ook een klein winkeltje aanwezig waar je in de ochtend verse broodjes kan kopen. Personeel erg vriendelijk en alles wordt netjes schoongehouden. Leuk dat je aan de rivier zit waar je kan kanoën en kan varen met opblaasboot. Links vh meertje mag je hond in het water. Kinderdisco was er ook nog. Ook nog op een zaterdag een (gratis) mini kermis. Ook voor grotere kinderen zijn er activiteiten te doen. Dorpje is lopend goed te doen, alhoewel wij met fiets zijn gegaan

erg leuke en goede camping. verdiend de 5-sterren

4e keer bezocht, 8-9-2017

goede camping. ligt aan een rivier met strandje. zwembad mag opgeknapt worden. eigenaars zijn wel voordurend bezig met jaarlijks up-to-date houden van de camping. dorp is op loopafstand.

Wat opviel wanneer ons kind in de speeltuin speelde bij het restaurant was het feit dat het materiaal zoveel statische lading af gaf, met de nodige elektrische schokjes tot gevolg, misschien dat hieraan iets veranderd kan worden? Is het misschien ook een idee om bij het sanitair voor de baby's een thermostaat kraan te plaatsen, de temperatuur van het water wisselde nog al eens tijdens het gebruik hier van.

Verder een hele fijne vakantie gehad op camping La Roubine!

We hadden een heel leuk verblijf, alles netjes, mooie mobilhome. Het enige minpunt was het internet waar we ons vrij veel aan geërgerd hebben. Dit werkt niet naar behoren.

Het is jammer dat het zwembad een beetje is verouderd. Tegels los, scherpe randen (tenen open) geen glijbaan in het grote zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Roubine in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Roubine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Roubine scoort een 8.86 uit 10 op basis van 406 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: