Camping Beau Rivage

17-8-2018

Heerlijke vakantie

Monique
7-8-2018

Fijne familie camping. Met hele aardige eigenaars. Mooie locatie. Heel schoon sanitair. Grote plaatsen. Zwembad heerlijk. Weer een fijne vakantie gehad.

Tres content de mon sejour chez votre camping.

Sebastian
3-8-2018

Wij zijn nu reeds voor de derde keer naar deze camping geweest en we zijn opnieuw weer erg tevreden over ons verblijf. Alles is proper en onderhouden. Op deze familiale camping hangt een leuke gezellige sfeer die ons bevalt.

Heerlijke rustige camping

Gerard
31-7-2018

Heerlijke rustige camping aan een prachtige rivier, mooie ruime plekken en vriendelijke personeel en eigenaren.

heel fijn verblijf

Hilde
24-6-2018

Mooie camping aan de Ardeche. Rivier is hier diep genoeg om te zwemmen. Heel vriendelijke eigenaren.

Prima camping met veel Frans talige

J.
16-8-2017

Kleinschalige Camping met vooral Belgen en Fransen

Ligging is prima met een strandje aan een rustig stukje van de Ardesch

in de zomer maanden is er bijna elke dag wel iets georganiseerd

Sanitair vonden wij vrij basic, met drukknoppen die relatief kort water geven, en afwaswater dat bijna nooit echt heet was (maar dat zal wel bij kamperen horen)

Wel vond ik het jammer dat we het grote sanitair gebouw niet meer in konden na 3.30u s'nachts omdat er dan schoongemaakt werd. (meer mensen op de camping vonden dit vreemd)

Ook vonden we het niet altijd handig dat je alleen met de eigenaar van de camping Engels kon spreken, en de rest van al het personeel alleen Frans sprak.

Het restaurant was naar onze mening redelijk, maar niet beter dan veel andere restaurants in de omgeving > wel handig als je de camping niet af wil.

Maar over het algemeen hebben is het een prima camping, waar het bijna altijd na 23.00u echt rustig/stil is, en waar genoeg georganiseerd word.

tip, eet je bij de tent en sta je onder de bomen, zorg dan dat je onder een luifel zit.

Sympathieke familiecamping aan de Ardèche. Goed en sympathiek management. Goed zwembad (gesloten tijdens siesta-uren, geen zwemshorts), en strandje aan de rivier met vlot in de rivier alwaar veel kano's langskomen. Prima schoon zwemwater. Leuke activiteiten gedaan zoals 14 juli paella-maaltijd met de hele camping, een karaoke-avond, cursus StandUp paddling en heel veel jeu de boules. Camping heeft een omroep installatie en in de ochtend kondigen ze eea aan (vonden wij wel leuk). Leuke omgeving, kanotocht op de rivier is heel leuk, en je kunt dagelijks met een busje vanaf de camping starten. Plaatsje Vallon Pont d'Arc ligt vlakbij is is gezellig om een keer te bezoeken. Sanitair prima. Plekken ook ruim en schaduwrijk. Mooie parkachtige camping, met grote bomen en struiken. Goed beheerd/onderhouden. Leuk restaurant met groot terras, als ontmoetingsplek voor de avonden.

Veel vaste Franse gasten (caravans, weinig tenten, helaas ook geen tentenveld maar laantjes), een enkele Belg en een handvol NL. Er zijn wat huurhuisjes.

Wij dachten iets meer NL gezinnen met tienerkinderen aan te treffen maar die zijn hier niet. Toch hebben we genoten van deze prachtige ruime écht Franse camping.

Leo

Van Velthoven Leo
22-6-2017

Fantastische camping met super vriendelijke eigenaars en personeel

een hele mooie camping

vens vandecasteele
      27-10-2016

een klantvrienddeiike onthaa l en een vlotte bediening

fantastische vakantie

briers benny
      9-8-2016

Zeer, zeer goede familie camping met alles op en aan en oog voor iedereen. Niet te vergeten deze camping heeft een zeer goed restaurant en word geleid door fijne mensen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beau Rivage in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beau Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.