Camping Beau Rivage

Camping Info

80 reviews over Camping Beau Rivage in het Nederlands

• 8Barbara17-08-2019

Mooie camping

Hier lopen Fransen, Belgen en Nederlanders met en door elkaar. Als nieuwkomer op de camping hoor je er al snel bij als je een beetje mee doet. Heel gezellig!

7Eetgelegenheden

• 9Fransicus04-08-2019

Hele fijne echt Franse camping

Leuke kleine camping waar nog niet veel Nederlanders komen. Direct aan de rivier waar je goed kan vissen en een zandstrand voor de kleintjes. Goed op fiets naar het dorpje te gaan. Leuk zwembadje. Gemoedelijke Franse sfeer.

• 9Fransicus04-08-2019

Hele fijne echt Franse camping

• 9Harry en Greet van Veen17-06-2019

Hele mooie schone rustige camping met zeer vriende

Le Beau Rivage is een hele mooie schone en rustige camping. Onze stacaravan was perfect alleen de matrassen zouden iets dikker mogen. We hebben verschillende keren in het restaurant gegeten wat zeer goed smaakte. 1 kanttekening, de slabladeren zijn wel erg groot. iets meer variatie aan groente is welkom. De eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk en kennen je meteen bij naam. Ook Engels sprekend en wat voor sommige gasten erg fijn is. Deze camping is zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar!

• 9Edwin11-06-2019

Niet lang over nadenken, gewoon gaan!

Hele fijne camping aan de Ardèche met een strandje en aan de zijkanten grasveldje om te zonnen. Ons ontvangst was hartelijk en vriendelijk en zo bleef al het contact met de medewerkers. Grote plaatsen en wij hadden zonder reservering een plaatsje vooraan aan de rivier. Zwembad bleek groot genoeg bij een goed bezette camping, gaat 's middags 1,5 uur even dicht. Twee supermarkten vlak bij de camping en Vallon is leuk om te bezoeken. Alleen jammer van de fabriek die vieze rook en lucht uitstoot, dat ruik je regelmatig in Vallon maar heb je totaal geen last van op de camping. Kortom, prima verblijf gehad, kan het iedereen aanbevelen. Kleine tip voor de eigenaren: maar paadjes tussen de plaatsen vooraan aan het water. Met grote regelmaat lopen mensen die achter je staan over je plek, tussen je spullen door. Wij stonden met een ACSI kaart voor 18 euro. Een koopje voor zoveel moois.

10Prijs/kwaliteit

9FabPapygato14VREL17-08-2018

8Zwembad

10Monique07-08-2018

Heerlijke vakantie

Fijne familie camping. Met hele aardige eigenaars. Mooie locatie. Heel schoon sanitair. Grote plaatsen. Zwembad heerlijk. Weer een fijne vakantie gehad.

10Ligging
    10Prijs/kwaliteit
    10Eetgelegenheden

9Sebastian03-08-2018

Tres content de mon sejour chez votre camping.

Wij zijn nu reeds voor de derde keer naar deze camping geweest en we zijn opnieuw weer erg tevreden over ons verblijf. Alles is proper en onderhouden. Op deze familiale camping hangt een leuke gezellige sfeer die ons bevalt.

8Gerard31-07-2018

Heerlijke rustige camping

Heerlijke rustige camping aan een prachtige rivier, mooie ruime plekken en vriendelijke personeel en eigenaren.

8Zwembad

9Hilde24-06-2018

heel fijn verblijf

Mooie camping aan de Ardeche. Rivier is hier diep genoeg om te zwemmen. Heel vriendelijke eigenaren.

10Ligging

7 tips over Camping Beau Rivage

• C Huilmand, 27-08-2012

Kanotocht erg leuk om te doen en veel afstanden mogelijk. Bij de Lidl tegenover de grote weg goedkopere en heerlijk verse broodjes (ook bruin)

• fenny, 23-12-2008

Dit is echt een top camping wij komen er al een 20 jaar ( 2 jaar niet geweest) Maar zeker keren wij naar deze camping terug is echt geweldig en schoon en de eigenaar(en) zijn supper vriendelijk (fam. Massot). een vriendelijke camping en schone camping kan niemand zich voorstellen sanitair douches alles keurig geregeld ook voor de aller kleinste mensjes.

omgeving van de camping is prachtig mooi Ik kan alleen maar zeggen boeken is echt de moeite waard

• Johnny De Koning, 16-09-2014

Goed gelegen om omgeving te verkennen

23 vragen over Camping Beau Rivage

• Marianne , 09-08-2017

Plattegrond

Hoi kan nergens een plattegrond vinden op de camping site, waar kan ik die vinden. Al vast bedankt

• J, 29-01-2017

Vraagje over bladluizen :)

Bij het bekijken van wat info over de camping en zijn omgeving, kwam ik een stukje tegen waarin iets stond over last van bladluizen. Bijna alle reviews over deze camping die ik hier lees, zijn gelukkig zeer positief, en ik kom hier niets over tegen. Waarschijnlijk valt het dus wel mee, maar Is er iemand die op deze camping is geweest, en mij kan vertellen of je echt (in de zomer maanden) soms last kan hebben van bladluizen, en ik bv het beste m'n party tent mee kan nemen om onder te eten?

• Bas, 03-12-2012

gasten op camping

Wat is de verhouding Fransen / Nederlanders op de camping? Wij hebben drie jonge kinderen dus het zou ook wel leuk zijn als er genoeg Nederlanders zitten.

Stephanie, 30-06-2013

Het is een heerlijke camping met veel Nederlanders en ook jonge gezinnen. Een echte aanrader!

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig