Géén boekingskosten

Camping Au Valbonheur

FrankrijkRhône - AlpsValbonnais

We hebben de beste aanbieders voor Camping Au Valbonheur voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 21 reviews

Meer camping info

Contact

21 Reviews over Au Valbonheur

• 10Annette01-04-2021

Fijne gezellige camping met een prachtige meer

Het meer, de rivier en het beekje vinden wij geweldig ook de omgeving is supermooi. De camping heeft prima voorzieningen

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Lisanne19-03-2021

Heerlijk uitgerust

Heerlijk ruime plekken. Een prachtige omgeving waar je lekker tot rust kan komen, maar ook als je jonge kinderen hebt lekker je gang kan gaan. Vriendlijk personeel en een heerlijk meer om in te zwemmen. Ook de snel stomende rivier achter de camping is heerlijk! Ook kan je veel doen in de omgeving. Via Feratta baan. de Alp d'Huzes op, bootjes huren, berg beklimmen, kabel baantjes, ijsgrotten, watervallen, enz. Om kort te beschrijven, helemaal top!!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 10Kirsten11-03-2021

Super accomodatie in een moie omgeving

Het verblijf is in het bos waardoor het in de ochtend lekker koel is. Met de stromende rivier langs de camping kom je helemaal tot rust. De camping ligt aan een meer met prachtig helder water. Bij het café aan het meer kun je goed eten. Ik raad pizza Plan d'eau aan! Ik heb mooie herinneringen aan deze camping. Als klein kind ben ik hier jaren geweest. Het was toen heel basic. Maar nu is het van alle gemakken voorzien, zonder dat het een commerciële camping wordt. Je kunt genieten van de rust en echt even opladen.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Beltmannetjes06-08-2020

Fijne weken gehad!

Prachtige omgeving, leuke camping

• 7Eetgelegenheden
  • 3De Vries18-08-2019

Laatste keer voor ons, vies.

Camping heeft een fijn meer en leuke riviertjes over het terrein. Erg jammer dat er voor de activiteiten als tafelvoetbal etc. extra betaald moet worden. Animatie alleen in het Frans en gebrekkig Engels, voor mijn kinderen onder de acht dus niet interessant . Sanitair is echt vreselijk vies en het is maar afwachten of je warm water hebt. Daarnaast is het gebouw waar de kinderdouches zitten ontzettend tochtig en stonden mijn kinderen met blauwe lippen van de kou. Ik had bij de reservering (waarbij een aanbetaling word gevraagd) drie voorkeur plaatsen gegeven, dit in verband met de veiligheid van onze jongste (veel water). Bij aankomst waren deze alledrie bezet. Geen oplossing voor gevonden..alles moet je gelijk bij aankomst betalen. Tip, sta erop dat je eerst je plek mag zien voor je betaald! Hadden wij dus niet gedaan helaas. Erg veel herrie op de camping, ook ‘s nachts. Veel auto’s en golfkarretjes (van personeel) die erg hard rijden!

• 3Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

het team van Au Valbonheur, Eigenaar, 23-08-2019

Goedendag,

wij willen u graag bedanken voor het feit dat u de tijd genomen heeft om een commentaar over onze camping te schrijven. We zijn blij dat het kader jullie is bevallen en vinden het erg jammer dat jullie op verschillende punten teleurgesteld waren. Het verbaast ons te lezen dat u denkt dat er voor tafeltennis en voetbal betaald moet worden; dit is niet het geval. Alleen aktiviteiten die materiaal en een begeleiding van buitenaf nodig hebben (kayak- les bijvoorbeeld) zijn betalend. En de mini-golf: halve prijs voor onze camping gasten. Er is inderdaad geen verwarming in de toilet- en douchegebouwen, hetgeen gebruikelijk is op seizoenscampings. Verder vinden wij het heel spijtig dat jullie niet precies de plek hebben gekregen die jullie hadden willen hebben. We hebben het besproken bij jullie aankomst en we hebben ervoor gezorgt dat jullie 5 meter van de gewenste plek konden staan. Het is moeilijk voor ons om een preciese plek te kunnen beloven, maar we proberen altijd om de gevraagde zone aan te houden- kampeerders voor u vragen soms om langer te kunnen blijven en we proberen het natuurlijk iedereen naar de zin te maken. Een tip : reserveer zo vroeg mogelijk, want uw buren hebben misschien al weken voor jullie geboekt. (Jullie hebben op 23 juli geboekt voor 9 augustus...) Verder zijn er op de camping 's avonds geen animaties en is er geen lawaai. Het restaurant aan het publieke strand heeft op de vrijdagavonden concertjes. Misschien kwam het lawaai van mede- campinggasten? We gaan ons hele team nogmaals briefen over de regels van het rijden met de golfkarretjes en bedrijfsauto's en de gefixeerde maximum snelheid nakijken: de karretjes kunnen niet harder dan 20km/u rijden.

Wij begrijpen jullie teleurstelling en hopen dat jullie in de toekomst een fijnere vakantie zullen hebben. Wel thuis en een goed nieuw schooljaar voor de kinderen,

vriendelijke groeten,

het team van Au Valbonheur

• 8Lisette15-08-2018

Mooie plek met heerlijk meer

Mooie camping met ruime zonplaatsen en iets minder ruime Schaduwplaatsen ( die je specifiek moet reserveren!) Meer is heerlijk, rust op de camping ook in hoogseizoen. Er mogen vuurtjes gestookt worden, hoeft van ons niet ivm stank. Warme douches en best schone wc's. Omgeving is prachtig en met name als je van wandelen houdt kun je hier goed uit de voeten! Als je op achterste velden staat moetje ver lopen voor een wc.

• 8Eetgelegenheden
  • 6An14-08-2018

mooie camping maar te druk in hoogseizoen

Mooie camping, mooie ligging, leuke riviertjes en meertje om te zwemmen. Aantal heel mooie plaatsen. Verwacht zeker geen 200 m. Ik had de vorige recensies gelezen en daarom gemaild met de camping en een plaats afgesproken. Bij aankomst hebben we toch nog moeten onderhandelen over onze staanplaats. Ze vragen ook te betalen voordat je je plaats gezien hebt, dat vond ik achteraf gezien niet kunnen. Camping is mooi en ik kan me voorstellen dat ze met momenten echt prachtig is. Toen we een paar dagen daar waren begon ze echter vol te lopen en werd het te druk in verhouding met het sanitair dat ze voorzien. Het maakt ons niet uit of het oude wc 's zijn of zonder bril, of... maar er moeten er wel voldoende zijn en ze moeten werken ( een aantal waren vaak verstopt). Ik was ook wel wat geschokt over hoe mensen zelf hun afwasbak en douche / WC achter lieten na gebruik. Alles werd een paar keer per dag gepoetst maar zelfs dat was niet voldoende. We stonden achteraan aan het veld en de rivier en gingen met de fiets naar de toiletten en douches verder op. De camping werd pas rustig rond 23 uur, soms zelfs pas om 23.30 uur. Dit kwam mede doordat ze grote groepen toelaten aan het veld. Het heeft zo zijn charmes dat ze een plek uitzoeken afhankelijk van je tent en de mate dat je wil onderhandelen hierover, maar het heeft ook nadelen. Omdat er geen vaste plaatsen zijn begon iedereen ook vlak langs de tenten door te lopen naar het sanitair bijvoorbeeld. Mooie camping en mooie ligging maar ik vind dat ze mogen investeren in een nieuwe en grote sanitaire blok voor achteraan de camping en dat ze duidelijk en eerlijk moeten zijn over hun plaatsen en de afspraken die ze daarover maken bij het boeken.

• 5Eetgelegenheden
  • 8evelyna09-08-2018

Heel mooi, relaxt en echt een aanrader !

we verbleven in een stacarvan, met terras zonder luifel. Met mooi uitzicht op het bloemenveld. Alle stacarvans hebben ze zo geplaatst dat je veel ruimte hebt en ook wel privacy. De kampeer plekken zijn groot en mooi aangelegd. o.a langs de beekjes. (helaas geen nederlanse animatie). Maar de beekjes en de rivier maakte veel goed. En wat een mooie wandelingen kan je in de buurt maken. En de dames bij de receptie waren zeer vriendelijk. Zo deed het personeel van het restuarant ook zeer zijn best. En het festial op 28 juli was leuk met prachtig vuurwerk.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Arjen27-07-2018

Een Franse topper in de Alpen.

Schrijf dit vanaf de camping. Wat een zalige plek! Wij staan vooraan bij het strandje, top. Plaatsen met en zonder schaduw. In het bos met een stroompje tussen de CPplaatsen door is werkelijk fantastisch. Als je kids tot 10 jaar hebt ben je ze hier de hele dag kwijt. Of aan het strandje waar je na 20 meter van de kant pas tot je middel in het water staat. Paradijsje in de Alpen? Jazeker en daar doet het verouderde sanitair niets aan af. Wij genieten met een zeer grote G

• 8Eetgelegenheden
  • 9Van Oene21-08-2017

Heerlijke vakantie gehad

Rustige camping aan een heerlijk zwemmeer (geschikt voor groot en klein) in een prachtige bergachtige omgeving. Er stroomt een leuk beekje over de camping waarin de kinderen fantastisch kunnen spelen. Mogelijkheid om vuur te maken bij de tent. Direct naast de camping veel mooie wandelingen (o.a. Berggeiten en Marmotten gezien). Ook binnen een uur rijden volop leuke dingen te doen. Elke ochtend brood te koop op de camping. In het dorp een kleine winkel voor de basis benodigdheden en in La Mure een grote Super U. Vanaf 2017 kleinschalige animatie aanwezig. Met name voor jonge kinderen erg leuk. Personeel bij de receptie spreekt goed de talen (Engels en een persoon Nederlands). Personeel is erg behulpzaam.

Sanitair is deels vernieuwd en deels verouderd.

Camping Au Valbonheur info

Camping-informatie