Camping Le Castelet

Camping Le Castelet
9,1

221 reviews over Camping Le Castelet in het Nederlands

Prima vakantie gehad op deze superleueke camping. Heel erg geschikt voor familie met kinderen.

Prima camping

Peter Brand, 15-5-2018

Erg vriendelijke o ntvangst. Wandelkaarten beschikbaar in mooie mapjes. Advies over fietsen en de stoomtrein. WiFi gratis maar slecht.

We komen beslist terug. Bedankt voor de vriendelijke ontvangst.

Fijne, rustige en nette (gezins)camping met vriendelijk en behulpzaam personeel.
Maryline et Didier, Gérante, 14-5-2018
Hello, Thank you for your review. We are very glad to know that you have spent a good time with us. See you an other time. Best regards Maryline & Didier

Gezellige familiecamping op mooie locatie!

Ben en Liedia, 12-9-2017

Mooie omgeving.

Zeer nette sanitaire voorzieningen.

Vriendelijk beheerders echtpaar en personeel.

Veel Nederlanders.

Wij, 35-45 jaar, waren er met z'n tweeën.

Relaxte sfeer!

Roos, 2-9-2017

Een leuke kleinschalige camping die ideaal voor kleine kids tot 10 jaar. Heel overzichtelijk en veilig. Er hangt een gemoedelijke sociale sfeer. Het ligt in een mooie omgeving, supermarkt dichtbij. Het zwembad is ook fijn, net als het riviertje. Mooie afwisseling, al is de weg naar het riviertje wel een een wandeling over stenen. Waterschoenen zijn een must! 90% was NL op de camping. Kinderen lopen dus in en uit bij elkaar wat het zo gezellig maakt. Broodjes en pizza's kunnen besteld worden. Kortom een aanrader voor degene die niet voor het massale gaat maar zich meer kan vinden op een rustige leuke camping.
Maryline et Didier, Gérante, 4-9-2017
Dear guest, thank you for taking the time to leave such wonderful feedback. See you again at Le Castelet. Maryilne & Didier

Kindvriendelijke camping, tot 8 jaar zeer geschikt

sjirk en anneke, 1-9-2017

Kindvriendelijke camping, tot 8 jaar zeer geschikt. De camping is ook wel geschikt voor oudere kinderen, maar omdat die er niet zijn krijgen oudere kinderen niet snel vriendjes/vriendinnetjes. De doelgroep nu is vooral gezinnen met hele jonge kinderen. Veel baby's en peuters/kleuters. Als je zelf deze leeftijd kinderen hebt is het superleuk. Camping is heel kindvriendelijk, veilig, vertrouwd. Zwembad is fijn, riviertje is leuk, strandje is mooi. Dorpje vlakbij, je kan er fietsend heen, goede fietspaden. Dorp is leuk en mooi. Lekker slenteren. Ook Lidl en grote supermarkt in de buurt. Voor een ontspannen vakantie in de natuur met kleine kinderen is dit een supercamping. De plekken zijn ook mooi en groot. Het middenstuk vonden we zelf wat minder, beetje hutje-mutje gevoel, maar als je daar van houdt is het daar ook prima vertoeven. Wij stonden aan de rand (plek 00), persoonlijk vonden we dat ook de mooiste plekken. Caravan richting rivier, prachtig uitzicht! En rust en privacy op de plek. Plek 60 hadden we eerst gekregen, daar hebben we het 1 nacht volgehouden, niet fijn zo direct naast (voor je gevoel in) de speeltuin. Zal in het voorseizoen minder vervelend zijn.

Het was weer als thuiskomen, heerlijk!

Nathalie Busscher, 31-8-2017

Didier en Maryline zijn super vriendelijk en staan altijd voor je klaar.

Animatie dit jaar weer door Michelle, superfijn!! Topgriet!

Heerlijk gemoedelijke camping met zwembad, heerlijk riviertje met strandje.

Genoeg kinderen op de camping en zo overzichtelijk dat de kids lekker zelf hun gang kunnen gaan.

Geen restaurant maar je kunt heerlijke pizza's bestellen en 2x pw komt er een busje langs voor of kip met garnituur of Mexicaans eten.

In Tournon lekkere restaurantjes.

Genoeg te doen in de omgeving tot max 1 uur rijden.

Tot volgend jaar! 😘

+ sfeer

+ animatie is super fijn voor de kids!

+ lieve eigenarenkoppel

+ riviertje naast de camping

+ schoon sanitair

+ klein en overzichtelijk

+ verzorgde camping

- kan niets verzinnen

Maryline et Didier, Gérante, 4-9-2017
Hello, thanks so much for your fantastic feedback. We're really pleased you've enjoyed your stay again! See you next year at Le Castelet. Kind regards. Maryline & Didier

Echt een prachtige camping!!!

PIETER JAN SNOEP, 25-8-2017

Echt een aanrader voor een mooie en leuke vakantie! Eigenaren zijn aardig en behulpzaam! Zeker een camping om weer terug naar toe te gaan.
Maryline et Didier, Gérante, 4-9-2017
Dear guest, thank you for your excellent review on Le Castelet. We're glad you enjoyed your stay with us and we look forward to seeing you again. Maryline & Didier

Gezellige camping

WARNAR LOORBACH, 25-8-2017

De kinderen hebben het erg naar hun zin gehad. Michelle van de animatie deed het erg leuk.

De sfeer op de camping was ontspannen en gezellig.

Het personeel bij de receptie en in de bar waren erg familiaar en behulpzaam.

Plaats nummer 63 bood helaas weinig schaduw. Dit is ook de enige kanttekening.

Mogelijk tot een ander jaar.

Maryline et Didier, Gérante, 4-9-2017
Hello, thank you for your feedback. We're glad you found our camping at your taste. See you again at Le Castelet. Best regards Maryline and Didier

Prettige camping

S., 25-8-2017

Fijne camping voor gezinnen. Fijn ontvangst, prima zwembad met altijd voldoende plaats, schoon sanitair. Prima plekken en alles netjes verzorgd. Fijne sfeer op de camping en leuke animatie. In de omgeving voldoende te zien.
Maryline et Didier, Gérante, 4-9-2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Castelet in Tournon (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Castelet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Castelet scoort een 9.08 uit 10 op basis van 273 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: