Camping Le Castelet

322 reviews over Camping Le Castelet in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Hans
17-8-2018

2e keer op deze camping gestaan. Mooie camping, prachtig gelegen aan het begin van de Gorges du Doux. Prachtige omgeving en tegelijk goed bereikbaar (ca 15 automin vanaf de route du soleil). Voor kinderen genoeg te doen in speeltuin, zwembad en rivier. Veel uitstapjes mogelijk en mooie omgeving voor (race)fietstochten (als je een beetje van klimmen houdt).

Maryline et Didier, Gérante, 18-8-2018
Dear guest, thank you for your nice feedback. We hope to see you again in our camping Le Castelet. Have a nice end of summer. Best regards Maryline & Didier

Niet meer

Nelleke
17-8-2018

Als je van een camping houdt met zeker 90% Nederlanders, is dit een aanrader. De ligging is mooi. Zwembad vroeg gesloten. 2x meegemaakt dat de broodbestelling niet klopt. Hetzelfde geldt voor de pizza's, er was geen bon aanwezig bij de pizzakoerier. Gevolg: moest hij eerst bellen met zijn patron wat de prijs van de pizza is. Dus...koude pizza. Eigenaren zijn vriendelijk. Mis toch wel een restaurant op de camping en...de bar is vroeg gesloten. Echt een camping voor mensen met kinderen tot 8 jaar. Die zullen zich p prima vermaken.

Maryline et Didier, Gérante, 18-8-2018
Hello, thank you for taking the time to post a review, we take note about your remark. Best regards Maryline and Didier

Vandaag thuisgekomen van een heerlijke vakantie op deze camping. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en vrolijk. Ze spreken ook vrij goed Engels. De medewerkster bij de receptie zelfs vloeiend. Het sanitair werd regelmatig schoongemaakt en was dan ook keurig. Wij hebben het nog niet vaak zo schoon gezien. Complimenten! De camping is zeer geschikt voor jonge kinderen. Ons zoontje van drie heeft zich prima vermaakt in het zwembad, de goed onderhouden speeltuin en in de rivier. Je kunt kinderen echt vrij laten lopen. Ook de stoomtrein is erg leuk. Totaal niet storend! De pizza's die je kunt bestellen waren ook erg lekker! Kortom een hele leuke kleine camping. Wij komen zeker weer een keer terug!

Gereisd in augustus 2018

Maryline et Didier, Gérante, 18-8-2018
Dear guest, thank you so much for leaving such positive feedback! Have a nice end of summer and maybe see you next year. Best regards Maryline and Didier

Maryline et Didier, Gérante, 18-8-2018
Dear family, thank you for your excellent review on our camping Le Castelet. We're glad you enjoyed your stay with us and we look forward to seeing you again. Maryline & Didier

Mooi kleinschalig en sociale camping

Jelle
15-8-2018

Mooie kleinschalige camping waarbij je je kinderen best even uit het oog durft te verliezen. Iedereen kijkt wel even naar elkaar en de receptie weet zonder dat je je hoeft voor te stellen wie je bent en op welke plaats je verblijft. Sanitair en zwembad prima voor elkaar. Enige minpunt was de geluidsinstallatie van het Animatieteam, dit verdiend een kleine investering.

Maryline et Didier, Gérante, 18-8-2018
Dear guest, thank you for your feedback. We're glad you found our camping at your taste. See you again at Le Castelet. Best regards Maryline and Didier

Geweldige vakantie gehad

Hulst
15-8-2018

Hele fijne vakantie gehad op deze camping. Zéér zeer vriendelijke eigenaren en personeel welke echt met je meedenken. Sanitair wordt goed schoon gehouden en zo ook het zwembad! Broodjes en diverse maaltijden zijn te bestellen bij de receptie. Er is een gezellige bar waar je wat kan drinken of een ijsje kan eten.

Zwembad zeer overzichtelijk voor kleine kinderen, dit vonden wij zelf erg prettig.

Koelkast is te huur op de camping. Vuilstort wordt meerdere keren per dag geleegd en afval wordt gescheiden.

De stoomtrein komt een paar keer per dag langs wat erg leuk is voor de kinderen. Zeker niet storend zoals ik hieronder gelezen heb.

Véél heel veel Nederlanders waardoor de kinderen veel vriendjes hadden. Het animatieteam was Nederlands en erg leuk opgezet. (Lennyclub)

Deze camping is zeker de moeite waard om te bezoeken, wij gaan zeker nog eens terug.

Maryline et Didier, Gérante, 16-8-2018
We would like to thank you very sincerely for your very kind words addressed to the whole team of the camping. We are truly glad to read that you enjoyed your stay with us and that you were sensible to each moment you have spent in our camping Le Castelet. Wishing you a nice end of summer, With our best regards, Maryline and Didier

Een zeer nette camping met vriendelijke eigenaren

J.w. van den Berg
14-8-2018

Dit is echt een super nette camping. Heel leuk zwembad, precies goed voor onze kinderen. Leuke rivier waar je ook nog eens goed in kunt zwemmen. Eigenaren zeer vriendelijk. Zeker een camping om nog een keer terug te komen. Een kleine tip, misschien zou er in het sanitair gebouw (bij het zwembad) iets meer ventilatie gecreerd kunnen worden. Wanneer er nu gedouched en afgewassen werd, was het met de warmte echt niet te doen. Maar dit is ook echt het enige minpuntje dat we hebben. We hebben nog nooit zo'n mooie nette camping gehad. Wij en onze kinderen hebben ons heel goed vermaakt. Je kunt echt zien dat jullie deze camping met passie runnen.

Maryline et Didier, Gérante, 18-8-2018
Dear guest, thank you for your excellent review on our camping Le Castelet. We're glad you enjoyed your stay with us and we look forward to seeing you again. Kind regards Maryline & Didier

mooie camping

Joyce
12-8-2018

Mooie en goed verzorgde camping met super vriendelijke eigenaren, prachtig en vooral zéér schoon sanitair, een pluim voor de schoonmaakster!

Dichtbij dorp en supermarkt en een mooie omgeving. Het enige wat wij misten was een plek om de hond uit te laten, was te ver om te lopen met, vooral met een temperatuur van 33 graden. Voor de rest alle lof voor deze camping!

Maryline et Didier, Gérante, 16-8-2018
Dear guests, We do thank you so very much for your kind words and appreciation - it was a pleasure to welcome you, thank you for having chosen our campsite Le Castelet in Ardeche. We hope that you will be back. Greetings from Maryline and Didier

Heerlijke camping, echt een aanrader

fam veldkamp
11-8-2018

Leuke charmante, knusse camping, echt een aanrader, voor kinderen tot een jaar of 10.

Vriendelijk ontvangst, met veel info en behulpzaamheid.

Heerlijk rustig, leuke animatie, mooie ligging aan de rivier waar kinderen heerlijk kunnen spelen.

Wij hadden plek nr 23 en dat was een mooie plek, maar eigenlijk zijn, alle plekken mooi.

De stoomtrein naast de camping, heb je echt geen last van, is gewoon super leuk!

S avonds om 22 uur is het echt stil.

Omgeving is genoeg te doen.

Maryline et Didier, Gérante, 16-8-2018
Dear family Veldkamp, thank you for your excellent review on Le Castelet. We're glad you enjoyed your stay with us and we look forward to seeing you again. Maryline & Didier

Weinig vertier 's avonds

Bart en Sabine
10-8-2018

Super, enige verbeterpunten zijn de openingstijden van het zwembad. Dit mag ruimer. En we missen een restaurantje op de camping waar s avonds ook wat vertier en gezelligheid is.

Maryline et Didier, Gérante, 16-8-2018
Dear family, thank you for your superb review. We hope to see you again at Le Castelet. Have a nice end of summer. Kind regards Maryline & Didier

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Castelet in Tournon (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Castelet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Castelet scoort een 9.07 uit 10 op basis van 322 reviews.