Camping Le Castelet

Camping Le Castelet
9,1

Omschrijving
Camping Le Castelet (Ardèche) scoort zeer hoog en behaalde in het verleden dan ook een Zoover Award. Niet gek, want op de kleinschalige camping zijn de plaatsen, huuraccommodaties en het sanitair altijd schoon. De animatie zorgt voor een onvergetelijke tijd voor de kinderen. Favoriete activiteit in de omgeving is een tocht met het stoomtreintje.
Laatste review

Het is hier fantastisch!

I. Mels-Wetterauw,
28-11-2018

Camping le Castelet is met recht een aanrader! Het is een hele mooie camping. Het is er super netjes en schoon. De camping ligt prachtig aan een riviertje. Iets verderop aan de rivier is een klein zandstrandje waar je lekker kunt zwemmen en relaxen. Er is een leuk zwembad voor jong en oud. De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen qua uitstapjes. De eigenaren en het personeel zijn zeer gastvrij. Ook in de omgeving van de Ardèche is meer dan genoeg te doen. Wij komen zelf al sinds 2003 op deze camping. Eerst met zijn tweeen, later met de kinderen erbij. Het is er heerlijk relaxt. Top camping!

Kenmerken

28-11-2018

Super!

SG,
14-9-2018

Hele fijne camping met kleine kinderen! Veel Nederlanders wat fijn is voor de kids. Overzichtelijk zwembad en aardige eigenaren. Camping is niet duur. In de buurt is niet zoveel te doen, maar met kleine kinderen ben je ook redelijk camping gebonden. Valence is een aanrader. Het treintje is ook erg leuk, opstappen bij het naast gelegen station. Na 1 jaar heb je de omgeving wel gezien maar de camping is super!

Geweldige camping!

Nijeboer,
30-8-2018

Net terug van een heerlijke vakantie op deze prachtige camping. Kleinschalige camping die overzichtelijk is. Onze kinderen van 1,5 en 4 konden lekker hun gang gaan. Camping ligt prachtig aan een riviertje waar de kinderen heerlijk kunnen spelen en heeft een klein zandstrandje waar je lekker kunt zwemmen en relaxen.

Leuk zwembad voor jong en oud. Absoluut een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen. De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen qua uitstapjes. Gastvrije eigenaren.

Super!

Mark,
29-8-2018

We hebben een leuke vakantie gehad.

De plek, de camping en het vriendelijke personeel/ eigenaren hebben hier zeker aan bij gedragen.

Voor een kleine camping is alles aanwezig wat je ervan kan verwachten, zoals een leuk zwembad, speeltuin, animatie en een terrasje.

Een winkeltje of restaurant is er niet maar voor ons is dit geen gemis.

De supermarkt is dichtbij en een paar keer per week komt er foodtruck bij de camping.

Het sanitair is schoon en netjes, eigenlijk geldt dat voor de gehele camping, een verzorgde indruk.

Voor gezinnen met wat jongere kinderen is dit een echte aanrader.

Top camping !

Maarten,
27-8-2018

Twee weken verbleven met onze 3 kids in een stacaravan op camping Le Castelet in de Ardeche. Een paradijs voor kinderen t/m 10 jaar oud. 6 dagen per week is er goede Nederlandstalige animatie van de Lennyclub met Lenny de Vos. Het zwembad is leuk en verzorgd met een nieuwe waterspeeltuin. Camping heeft ruime kampeerplekken met voldoende schaduw. Sanitair wordt een paar keer per dag schoongemaakt. Ligging direct aan de rivier met een zandstrandje. Elke dag van de week kun je via de receptie pizza bestellen en 3 keer per week komt er een foodtruck op de camping. Top camping met fanatieke en gastvrije camping eigenaren. Ga zo door.

Maryline et Didier, Gérante, 28-8-2018
Hello, We thank you for your positive and encouraging feedback. It was a pleasure to welcome you, thank you for having chosen our campsite Le Castelet during your holidays in Ardeche. We hope that you will be back. Greetings from Maryline and Didier

Super camping

Fam. Vrielink,
24-8-2018

Een gemoedelijke, net verzorgde en gezellige camping. Een echte aanrader voor gezinnen met kinderen tot en met 10 jaar. De combinatie van het riviertje en het zwembad op de camping maakt dat de kinderen hier een top tijd hebben gehad. De sfeer op de camping is top. De kinderen hebben alle vrijheid en je kunt ze met een gerust hart over de camping laten struinen. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is zeer netjes en schoon.

De stoomlocomotief die elke dag langs komt is super leuk voor de kids en waar voor ons niet storend.

Maryline et Didier, Gérante, 27-8-2018
Dear family Vrielink, We do thank you for your very nice feedback. It was a pleasure to meet and welcome you. We stay at your disposal and will be happy to welcome again in the future. Have a nice end of summer, best regards. Maryline and Didier

Heerlijke vakantie

Hans,
17-8-2018

2e keer op deze camping gestaan. Mooie camping, prachtig gelegen aan het begin van de Gorges du Doux. Prachtige omgeving en tegelijk goed bereikbaar (ca 15 automin vanaf de route du soleil). Voor kinderen genoeg te doen in speeltuin, zwembad en rivier. Veel uitstapjes mogelijk en mooie omgeving voor (race)fietstochten (als je een beetje van klimmen houdt).

Maryline et Didier, Gérante, 18-8-2018
Dear guest, thank you for your nice feedback. We hope to see you again in our camping Le Castelet. Have a nice end of summer. Best regards Maryline & Didier

Niet meer

Nelleke,
17-8-2018

Als je van een camping houdt met zeker 90% Nederlanders, is dit een aanrader. De ligging is mooi. Zwembad vroeg gesloten. 2x meegemaakt dat de broodbestelling niet klopt. Hetzelfde geldt voor de pizza's, er was geen bon aanwezig bij de pizzakoerier. Gevolg: moest hij eerst bellen met zijn patron wat de prijs van de pizza is. Dus...koude pizza. Eigenaren zijn vriendelijk. Mis toch wel een restaurant op de camping en...de bar is vroeg gesloten. Echt een camping voor mensen met kinderen tot 8 jaar. Die zullen zich p prima vermaken.

Maryline et Didier, Gérante, 18-8-2018
Hello, thank you for taking the time to post a review, we take note about your remark. Best regards Maryline and Didier

Vandaag thuisgekomen van een heerlijke vakantie op deze camping. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en vrolijk. Ze spreken ook vrij goed Engels. De medewerkster bij de receptie zelfs vloeiend. Het sanitair werd regelmatig schoongemaakt en was dan ook keurig. Wij hebben het nog niet vaak zo schoon gezien. Complimenten! De camping is zeer geschikt voor jonge kinderen. Ons zoontje van drie heeft zich prima vermaakt in het zwembad, de goed onderhouden speeltuin en in de rivier. Je kunt kinderen echt vrij laten lopen. Ook de stoomtrein is erg leuk. Totaal niet storend! De pizza's die je kunt bestellen waren ook erg lekker! Kortom een hele leuke kleine camping. Wij komen zeker weer een keer terug!

Gereisd in augustus 2018

Maryline et Didier, Gérante, 18-8-2018
Dear guest, thank you so much for leaving such positive feedback! Have a nice end of summer and maybe see you next year. Best regards Maryline and Didier

Maryline et Didier, Gérante, 18-8-2018
Dear family, thank you for your excellent review on our camping Le Castelet. We're glad you enjoyed your stay with us and we look forward to seeing you again. Maryline & Didier

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Castelet in Tournon (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Castelet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.