8,2

Omschrijving
De safaritenten en mobilehomes op Yelloh! Village Les Ramières zijn keurig. De centrale speelplek is een ontmoetingsplek voor kinderen. Animatie voor zowel kinderen als volwassenen met elke vrijdag een mosselavond of spring in het zwembad. De camping bakt zelf vers stokbrood en croissants. De omgeving is rustig met Nyon op een uur rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh ! Village Les Ramières voor je op een rij gezet:

117 reviews over Camping Yelloh ! Village Les Ramières in het Nederlands

Fantastisch leuke vakantie gehad!

Ruud,
6-8-2018

Les Ramieres is een fantastisch mooi gelegen camping met veel voorzieningen. Op enkele dagen hebben we wat last gehad van luidruchtige avond animatie tot 23:00u.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldige vakantie op prachtige locatie. Mooie mobielhome in rustig straatje nr.25 met airco. Mooi schoonzwembad. De centrale speelplek met klimparcourtje springkussen en voetbalveld was elke avond de ontmoetingsplek van de kinderen. Leuke mosselavond op vrijdag. Heerlijke burgers en pizza. Rivier super leuk maar neem ook de tijd om op zoek te gaan naar andere mooie plekken als je met de auto gaat toeren er zijn er zoveel meer langs de weg. Stadje Nyons super gezellig. Gieren kijken ook leuk. Ja hier willen ze niet terug naar huis zoon en dochter van 10 en 8 wilden liever nog wat langer blijven. Wij komen zeker nog eens terug!

Prima

de Hullu,
23-7-2018

Prima camping heel netjes verzorgd en schoon. Mobiel home ook prima in orde.

Zwembad word elke dag schoongemaakt, mooi helder water.

De animatie viel flink tegen. Vooral het Nederlandse meisje had er naar ons idee niet veel zin in.

Voor de rest hebben ze het daar dik in orde.

Heerlijke camping, mooie omgeving

Saskia,
6-9-2017

Mooie terras camping. Je kan heerlijke hamburgers bij het restaurant eten. De croissants die je kon kopen op de camping waren voortreffelijk! De animatie kan je lang horen in je tent. Maar ik vond dat wel gezellig. Wij hadden een prachtige safari tent gehuurd met een mooi uitzicht over de vallei. De weg naar de camping is een smalle weg. Maar op zich goed te doen. En je went er ook aan. Het zwembad is klein, maar perfect voor onze kinderen van 7 en 9. Je had er daardoor een goed overzicht op ze. Wij waren eind augustus. Toen was het niet druk op de camping. En daardoor waren er ook genoeg ligbedden beschikbaar bij het zwembad. Overdag lag de temperatuur tussen de 30-36 graden. Avonds koelde het goed af om goed te kunnen slapen. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke, fijne plek!

Familie Veenstra,
26-8-2017

Dit jaar voor de 2e keer op deze camping (eerste keer was in 2015) samen met onze vrienden. En wat was het weer fijn om hier te zijn. We hadden 2 mooie plekken (38 en 39) naast elkaar voor onze caravans. Ook al bieden de plekken geen schaduw, met het vrij gebruik van een pergola en/of eigen schaduwdoek is het heerlijk. Met prachtig uitzicht.

Het sanitair werd goed schoon gehouden en het fijne is dat er een aantal douches zijn met een dubbele douche in 1 hokje. Ideaal om bv 2 kids tegelijk te douchen.

Het zwembad wordt heel goed schoon gehouden, waardoor het water heel fris en schoon blijft. Er zijn voldoende ligbedjes en wat heel prettig is; geen 'handdoekenterreur'.

Onze kinderen (tussen de 4 en 7 jaar) hebben zich prima vermaakt met de aanwezig speeltoestellen, het zwembad, de rivier en het animatieprogramma. Wat ons betreft een goed gevuld programma, maar niet overdreven veel. Zo worden er diverse verschillende spelletjes gedaan, geknutseld e.d. Maar ook in de namiddag en avond leuke (sport)activiteiten (o.a. kidsdisco) Voor volwassen zijn er 's avonds ook gezellig activiteiten als je er van houdt. Elke vrijdag is er de 'mossel en friet' avond(altijd druk bezocht), wat afgesloten word met gezellige muziek. Dit is ook de enige avond dat het tot ongeveer 24.00u doorgaat. Op de andere avonden is het rond 22.00u stil.

Wat wellicht een nadeel kan zijn, ( voor ons niet) is dat een grotere supermarkt op 20 min rijden zit. Op de camping zelf kan je het hoognodige krijgen en iedere ochtend prima vers brood en croissant e.d.

Ook voor de bezienswaardigheden moet je elke keer een stukje rijden. Maar het uitzicht, deze prachtige camping en vriendelijke personeel maken dat meer dan de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie Camping voor een keer

Fam. den Boer,
25-8-2017

Mooie ligging,nette Camping,

Deze Camping is echt gericht op gezinnen met jonge kinderen.

Dus voor Tieners moet je hier niet zijn, weinig te doen.

Wat ik personelijk jammer vind dat er geen hangplek voor de jeugd Was waar mijn zoon van 16 en nog een kenis van 16 en 17 naar toe konden, met event kampvuur

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijne camping met prachtig uitzicht

Hanneke,
3-8-2017

Wij hebben op deze camping gestaan met twee kinderen van 4 en 1 jaar. We hadden een plekje wat verder op de camping. Dit was fantastisch. Heerlijk rustig en wat hoger zodat we een super uitzicht hadden. Wij hadden een wat hogere boom op onze plek staan waardoor we rond een uur of twee wat schaduw hadden. Veel plekken hebben vrijwel geen schaduw. De camping levert wel een prieel af op je plekje voor schaduw en dat is fantastisch. Savonds koelt het heerlijk af waardoor je sNachts geen last hebt van de warmte. Nooit hoeven wachten op douchjes of toiletten en deze waren ook prima schoon en warm. Restaurant was top. Heerlijk verzorgd eten met goede prijs/kwaliteit verhouding. St. May is dichtbij en daar kun je gieren spotten. De moeite waard. Vaison de la romaine, ,orange en la chartreuse de valbonne ook de moeite waard. Het riviertje hebben de kinderen zich super in vermaakt. Het zwembad was ook super. Wij hebben op deze camping een super tijd gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Pas op voor herrie savonds, oordoppen mee

Pieter van tilburg,
28-7-2017

Bizar wat voor lawaai vrijwel iedere avond tot laat hard over de camping schalt. En dan zat ik er nog aardig vanaf op plek 33.

Omgeving is prachtig om te mountainbiken en wielrennen

Weinig hoge bomen voor schaduw

Mooi uitzicht

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Best saai!

Poefie,
20-6-2017

Supermooie en schone camping. Schone en luxe mobil home. Leuk veld met leuke speelmogelijkheid voor kinderen. Ook het zwembad met kindergedeelte is erg leuk voor de kleinsten onder ons. Gegeten in het restaurant, goede prijs kwaliteit verhouding, maar verder is de camping oersaai!! Lijkt wel een spookcamping. Geen andere gast te bekennen en muisstil. De week ervoor aan de Cote d'Azur geweest. Veel levendiger op de camping.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Mooie goed verzorgde camping. Personeel en eigenaren vriendelijk en behulpzaam.

Wij stonden hoog, dit zijn ruimeren plekken met meer privacy en prachtig uitzicht. Nadeel: steeds een flinke klim (15 minuten in de brandende zon) vanaf zwembad, rivier, speelveld, restaurant/receptie, brood halen... Echter op de lagere terrassen vonden wij de plaatsen net iets te dicht op elkaar en op de weg. Wij hebben liever meer rust en privacy. Ook is er op de terassen wat weinig speelruimte voor kinderen behalve op de weg. Wel een heel groot speelveld met schaduw en bankjes bij restaurant en zwembad.

Prima zwembad met ligbedden en leuk peutergedeelte.

Het riviertje bood voor onze kinderen (6 en 8) ook veel vermaak, hoewel het ondiep is kun je er met stenen en modder spelen, in een dieper poeltje zwemmen, met de band van het stroompje. Waterschoenen nodig en er is geen schaduw!

Leuk restaurant met gezellig overdekt terras en verrassend lekkere hamburgers en salades.

Prachtige omgeving, voor ons genoeg te doen. Oa. Nyons (markt, olijfoliefabriek), de ' gierenwandeling' en st May (aanrader), iets verderop Vaison la Romaine, pottenbakkersdorp Dieulefit, en de Mont Ventoux. En op veel plekken toegang tot de rivier, zoek een leuk plekje en fijn picknicken en zwemmen. Actief met kinderen is wat lastiger door de ruige omgeving, bijv. simpel wat wandelen of kanovaren oid. is niet echt voor handen, meer auto uitstapjes waarbij prachtige uitzichten over het bergachtige gebied.

Helaas hebben ook wij last gehad van de avondanimatie, niet fijn als je 5 avonden per week in de herrie zit, van bingo, coverband, disco, mosselavond met muziek, etc. en de kinderen er wakker van liggen tot 23u. Geluid draagt ver, misschien juist wel meer naar de hoger gelegen plekken 'place nature'. Wij zoeken voor volgend jaar bewust een camping zonder 'avondherrie' of hooguit 1 keer per week.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh ! Village Les Ramières in Sahune, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh ! Village Les Ramières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.