Tijdelijk €25 aanbetaling

Yelloh ! Village Les Ramières

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh ! Village Les Ramières voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 169 reviews

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

De safaritenten en mobilehomes op Yelloh! Village Les Ramières zijn keurig. De centrale speelplek is een ontmoetingsplek voor kinderen. Animatie voor zowel kinderen als volwassenen met elke vrijdag een mosselavond of spring in het zwembad. De camping bakt zelf vers stokbrood en croissants. De omgeving is rustig met Nyon op een uur rijden.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

169 Reviews over Yelloh ! Village Les Ramières

• 8Familie S.23-08-2022

Prachtige camping met toegang tot de rivier

Prachtig gelegen camping met directe toegang tot de rivier (laag). Wij (gezin met kids van 6, 3 en baby) hebben ons goed vermaakt. Leuke kleine speeltuin met springkussen grotendeels in de schaduw. Super mooi zwembad met apart peuterbad en aparte glijbanen. Camping heeft ruime plekken. Wij hadden een chalet (nr 68) voor 6 pers met airco. Helaas weinig schaduw buiten het huisje en geen parasol, wat voor ons met kleine kids wat onhandig was. Huisje zelf is netjes en heeft een vaatwasser! Leuke dorpjes in de buurt (oa markt). Onze plek was rustig, ruim en had een prachtig uitzicht. Nadeel; behoorlijke klim naar boven en voor de kids geen mogelijkheid om zelf naar de speeltuin te gaan. Beperkt animatie ‘s avonds. Zelf niets van gezien, maar begrepen dat de plekken beneden wel wat last van lawaai hadden. Baby sanitair (bij de speeltuin) is netjes (geen aankleedkussen). Voor ons een geslaagde vakantie en komen een keer terug met de tent!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Frever26-07-2022

Ideale camping voor kleine kinderen

Begin juli verbleven we met twee gezinnen met kleine kinderen (tussen 7 en 9 jaar) een tiental dagen op de camping. Een ideale camping voor koppels met kleine kinderen De chalet was proper en helemaal in orde. Op het terras hadden we een prachtig zicht op het dal. Begin juli was het nog rustig en aangenaam, in de échte drukkke weken denk ik dat het wel behoorlijk druk is in het relatief kleine zwembad. Zeker een bezoek brengen aan Vaison La Romaine en Nyons. Beiden aanraders... We hebben een mooie reis gehad en durven de camping zeker aanraden voor mensen met kleine kinderen die een eerder kleinschalige camping zoeken

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Daisy14-07-2022

Prachtige camping , doe zo voort

Verbleven in chalet Deves met privé jacuzzi. Prachtige camping met prachtig uitzicht vanuit de chalet . Alles zeer net ! Fijn zwembad. Lekker restaurant net naast de speeltuin , fijn voor zowel kinderen als ouders . Eerder een camping voor gezinnen met kinderen < 12 jaar ofwel voor volwassenen zonder kinderen . Geen enkel negatief punt te vermelden .

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Marjolein07-05-2022

SUPER !!

Het was een heerlijke week, prachtige omgeving en nog maar te zwijgen over het fantastische uitzicht vanuit je caravan, wow. Alles was super schoon en hele vriendelijke behulpzame mensen. De lokale markten zijn echt een aanrader en een dagje middellandse zee ook zeker.

• 9Tineke Blonk13-09-2021

Fijne kleine camping

Een camping met een prachtig uitzicht. Wij verbleven in een glampingtent met sanitair. Het zwembad is heel fijn en er waren genoeg bedjes. De camping activiteiten duurde maximaal tot 23 uur. Je kunt er prima een hapje eten en de afhaalmaaltijden waren ook prima.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Paul van Gulick07-09-2021

Volgend jaar weer!!

Perfect verblijf gehad op camping les ramieres!! Vanaf de aankomst bij de receptie door manon en cynthia, tot de schoonmaak van het huisje en heerlijk gegeten bij het restaurant op de camping! Een aanrader voor iedereen die rust en kalmte zoekt. De omgeving van de camping is ook geweldig. De gieren bij remuzat, nyons waar er op elke donderdag lokale markt is zijn ook echt geweldig!!

• 10Anne06-09-2021

Super vakantie

Geweldige camping. Hele mooie regio . Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Animatie team was ook goed. Fijn zwempark. Zeker een camping om te doen 👌👌

• 10André De Potter30-08-2021

Fantastische camping met super uitbaters en vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker restaurant en afhaalmaaltijden en ook broodjes. Mooi en proper zwembad met meer dan voldoende ligbedden. Een prachtige omgeving en fantastische verzichten vanuit fe chalet. Wij verbleven er gedurende 10 dagen in een splinternieuwe chalet Angele met Spa. Wij komen zeker terug en een dikke 10 op 10 van ons.

• 8Buiting30-08-2021

Fijne rustige vakantie

Het is een kleine camping met vooral veel accomodaties. Omdat het een terrassen camping is moet je veel steile hellingen beklimmen. Met kleine kinderen zou ik niet graag op een kampeer plek staan. Die zijn niet voldoende afgeschermd tegen vallen. De accomodaties hebben rondom een hekje. Deze hebben wij afgesloten door een ligbed voor de trap te leggen. Onze accomodaties was precies zoals op de foto. Erg schoon en netjes. Het zwembad is leuk en lekker rustig. Het assortiment in het winkeltje is schaars. In het dorp zit een supermarktje maar op 20 min rijden kun je in Nyon prima naar de intermarce. Naast de camping ligt een ondiepe rivier waar de kinderen heerlijk gespeeld hebben. Hier liggen allemaal keien dus waterschoenen zijn een must! Op donderdag is er in Nyon een gezellige markt waar je heerlijke dingen kunt kopen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad deze zomer. Volgend jaar weer Yelloh! Village maar dan een andere camping

• 6Eetgelegenheden
  • 9Anouk Rietveld24-08-2021

Fantastisch!

Echt een super camping.De omgeving, het uitzicht, wauw ! Iedereen moet dit gezien hebben. Fenomenaal!Zwembad soms erg druk smiddags voor het aantal gasten, smiddags heb je niet altijd meer een plekje bij het zwembad. Maar goed dat mocht de pret niet drukken. Mooie speeltuin, leuke animatie. Mijn dochter van 7 heeft haar echt super vermaakt hier!Aanrader!

Camping Yelloh ! Village Les Ramières info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (127)

• AirconditioningBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

• EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)