Géén boekingskosten

Camping Domaine de Chaussy

FrankrijkRhône - AlpsRuoms / Sampzon (Ardèche)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Domaine de Chaussy voor je op een rij gezet:

4.7MatigScore uit 367 reviews
+106/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.7MatigScore uit 367 reviews
  • 4.7Staat v/h sanitair
  • 7.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Domaine de Chaussy is gelegen in de Ardèche. Er zijn meerdere zwembaden met apart kinderbad, een voetbalveld en animatie. Het animatieteam is wel vooral gericht op de Franse kinderen. Op de rivier kun je een mooie kanotocht maken of bezoek het klimpark. Een aanrader is de grotten van Cape d’Orgnac.

369 Reviews over Domaine de Chaussy

• 4Toni05-08-2022

Lijkt mooi, maar valt er tegen.

Hebben een week verbleven in een hotel-familiekamer, NOOIT meer!. Begon al bij de receptie, spreken geen woord engels. Je krijgt een sleutel maar moet zelf maar uitzoeken waar je kamer is. Kamer komt totaal niet overeen met de presentatie op de website. Erg slecht, geen airco, oud, slecht onderhouden gebouw, moet door de nooddeur naar binnen. Het restaurant en de zwembaden zijn prima, echter alleen gericht op franstalige mensen, spreken totaal geen enkele andere taal!. Parkeerplaats hotel is niet afgesloten en wordt door het hele dorp gebruikt waardoor je dus de auto niet kwijt kan. Het zag er veel belovend uit, maar NOOIT meer.

• 5Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 5Ms1m20-09-2021

Fantastische omgeving, verblijf helaas niet

We verbleven 18 dagen in een airlodge op deze camping. De airlodge op zichzelf was, afgezien van het feit dat ie erg vies was, een prima verblijfplaats. Helaas stond de airlodge zo dicht op de aangrenzende accomodaties, dat je tijdens je ontbijt je achterbuurman kon horen en ruiken op zijn toilet. Echt te goor voor woorden. Ook zat je op je terras in de warme wind van de airco van deze zelfde accommodatie. Wij hebben hierover contact gehad met de verhuurder, Vacanceselect, maar deze geven geen thuis, beschrijven dit als ‘normaal’ op een camping.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 5Jan24-08-2019

Ongeschikt voor gezinnen met kleine kinderen.

Via touroperator een prachtige luxe lodge tent geboekt. De tent was gloednieuw en beviel uitstekend. Het zwembad is fantastisch en er is voldoende te doen op de camping en directe omgeving Waar je echt rekening mee moet houden is het geluidsoverlast. vanaf 12:00 uur smiddags begint de muziek bij de zwembaden, met zware bas geluiden. vanaf 22:00 uur gaat het volume omhoog en dreunt tot 24:00 uur door. Daarna begint pas echt te pret, want de Franse jeugd blijft hangen bij de toilet gebouwen en maken daardoor onbewust veel overlast. Vanzelfsprekend hebben we de jeugd en de camping hierop aangesproken, maar tevergeefs. Na een aantal dagen, vonden we het wel genoeg geweest.

Touroperator heeft ons vervolgens uitstekend geholpen met het omboeken naar een andere Camping die wel voldeed aan onze wens van "normale" nachtrust. Mooie camping, maar wat ons betreft niet geschikt voor gezinnen met kleine kinderen die ook een beetje rust zoeken.

• 6Tamara Kostjens07-08-2019

Gemengde gevoelens

Ondanks dat we een leuke vakantie hebben , zijn dr voor mij wel een aantal punten waarvan ik denk das jammer.

Rond de bar bij het zwembad ligt veel glas, das vaak het stukje waar vooral kindjes op blote voetjes staan.

De toiletten zelfs die in het restaurant zijn zo vies dat je beter terug kunt lopen naar de caravan om daar je toilet te bezoeken.

En de medewerkers van de receptie zijn niet allemaal even behulpzaam of vriendelijk.

We hadden samen met vrienden een caravan geboekt bij vacansselect. Hun zijn 3 dagen eerder gearriveerd. Op onze aankomst dag zijn we bij hun caravan gaan kijken. Mooi ruim van opzet grote overkapping groot terras veel schaduw. Geen overbodige luxe met 40 graden. Ons huisje was veel kleiner , een overkapping waar je met 2 stoeltjes onder past, geen schaduw. Helaas kon de reisorganisatie niets betekenen. En was de camping niet genegen een tweede parasol te geven zodat we gezamenlijk konden lunchen.

• 4Staat v/h sanitair
  • 2Chatonn06-08-2019

Mauvais

Nous avons pris l’hoteL qui est en plein soleil pas de climatisation L’épicerie tous les rayons sont vides!!! les clients se servent eux-mêmes leur pain ça manque énormément d’hygiène le restaurant est nul rapport qualité prix manque d’animation Chambre pas propre toile d’araignée ... Vraiment déçu Je conseille à personne Nous étions venus avant Que ça change de propriétaire avant c’était beaucoup mieux les soirées étaient plus sympa et il y avait beaucoup d’ambiance contrairement à maintenant où il n’y a plus rien je suis réellement déçu c’est pas digne d’un camping cinq étoiles

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 7Smetsers02-08-2019

Leuke camping.

Wij zijn in juli 2019 met 2 kleine kinderen naar de camping geweest. Wij zaten in een sta caravan. Deze was nog vrij nieuw. Erg netjes en schoon. De sta caravans staan wel erg dicht op elkaar. De camping ligt wel beschut tussen de bomen wat zorgt voor veel schaduw. De camping heeft veel zwembaden, zowel voor klein als groot. Jammer dat in drukke tijden er nauwelijks plaats is op de bedjes. Ook zijn er weinig schaduw plekken bij het zwembad. Wel leuke glijbanen! Zoals al eerder vermeld is de animatie alleen in het Frans. Wij hebben daar verder ook geen gebruik van gemaakt. De minidisco voor de kinderen is ook vrij laat, dit haalde onze kinderen helaas niet (8.30). Lekker ijs op de camping verkrijgbaar. Tevens zijn de afhaal maaltijden ook prima. Het winkeltje daarentegen heeft een vrij beperkt assortiment. De super U is erg dicht in de buurt en ben je binnen 5 minuten met de auto, en daar kun je alles kopen! De omgeving is prachtig.

• 5Nusselder01-08-2019

Mooie camping; veel geluidsoverlast

Wij hadden een safaritent gehuurd via Vacance Select. De tent was geweldig, nieuw, modern en super groot. Veel leefruimte in de tent. Echter stond de tent op een enorm slechte plaats. Recht tegenover het zwembad en het animatiepodium. Het anitmatieprogramma is gevuld en gevarieerd echter is er iedere avond tot 00.00 uur muziek op een te hoog volume. Hierdoor is het onmogelijk om kinderen in slaap te krijgen voor middernacht. Had het idee dat ik ze moest laten slapen in een disco. Na klagen werd ons verzocht bij overlast securitie te bellen, echter dit was overlast door hun eigen animatie. Daarna door touroperator overgeplaatst naar iets verder op de camping en helaas niet in de mooie tent die we geboekt hadden maar wel minder geluidsoverlast. Toch blijven wij het een rumoerige camping vinden en is er tot 00.00 uur echt veel herrie op de camping. Voor herhaling vatbaar? Nee, voor ons niet. Jammer want de camping is verder echt netjes.

• 3Staat v/h sanitair
  • 7Gerrit15-01-2019

Voor ons niet meer

Camping met nagenoeg alleen (huur)mobile homes(90%) en rest huurtenten. Geen gelegenheid om te kamperen met eigen tent/caravan.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Esther01-09-2018

Geweldig

Mooie overzichtelijke camping , toiletten waren niet heel schoon maar ook geen ramp! De animatie was idd alleen in het Frans maar daar hebben we toch geen gebruik van gemaakt , alleen de mini disco, dat was een groot succes ! In de omgeving is het super mooi, aanraders zijn gorges de ardeche , mooie strandjes bij oa labeume en balazuc, super helder water en prachtige rotswanden ! Ook heel handig de super U zit op 5 min van de camping!

• 6Petra24-08-2018

Prachtige omgeving met leuke uitstapjes

Wij zaten in een stacaravan Bali en deze was prima. Vooral het deels overdekte terras was heerlijk. Het zwembad is leuk en met meerdere baden voor alle leeftijden leuk. Wij vonden het jammer dat er bij het restaurant en terras geen speeltuin is of bijv tafeltennis tafels staan. De animatie is volledig in het Frans en er wordt totaal geen moeite gedaan om andere nationaliteiten erbij te betrekken. Er wordt echt geen woord Engels gesproken dus wij konden ook niet achterhalen wat we met de opgedoken munten uit het zwembad konden doen. Het avond entertainment was ook echt slecht en wederom alleen in het Frans. De camping is een ideale basis voor uitstapjes in de omgeving. Een kanotocht van 12 km is prima te doen met jonge kinderen en pont d’ ark en pont du gard (5 kwartier rijden) zijn echt aanraders. Ook het klimpark op 15 min rijden is gaaf en dit zit aan de rivier zodat je daarna nog heerlijk kan zwemmen (wel waterschoenen aan)

• 3Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar