Géén boekingskosten

Camping Aux Rives du Soleil

FrankrijkRhône - AlpsPont de Vaux

We hebben de beste aanbieders voor Camping Aux Rives du Soleil voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 386 reviews

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Aux Rives du Soleil is een ruime camping in een groene omgeving in de prachtige Franse wijnstreek Bourgogne, 19 kilometer van Mâcon. Deze kampeerlocatie is geschikt voor zowel individuele natuurliefhebbers als gezinnen! Naast o.a. restaurant en snackbar zijn er ook een kleine kinderboerderij en een trapveldje. Langs het water liggen speciale plaatsen voor sportvissers. Aan de rivier is een ligweide. Gehuurde kano’s kunnen hier te water gelaten worden. De camping is ook zeer geschikt als doorreiscamping.

386 Reviews over Aux Rives du Soleil

• 10Marij01-07-2022

ALLEEN MAAR POSITIEF

Er zijn werkelijk mensen, die gewoon geen positieve ervaringen willen delen met de mede camping gebruikers. Zo zielig, dat er mensen een camping als Aux Rives dus Soleil zo de grond in boren. Ben er voor 100 o/o zeker van, dat als er al iets niet naar de zin was geweest Stephan dit zeker had opgelost. Maar doen alleen natuurlijk anoniem hun verhaal ipv ter plekke hun probleem op te lossen. Een camping als deze verdient alleen maar lof. Er zijn geen negatieve punten te noemen.

• 8Johan en Antsje Weber- de Vries01-07-2022

was altijd goed toeven daar!

En hopen ook ééns bij de nieuwe beheerder langs te komen! Maar corona moet het wel toelaten natuurlijk en zijn ook zeer benieuwd hoe het er nu uitziet na aan aantal jaren niet te zijn geweest! Dus misschien als alles het toelaat kunnen we in /Aug langs komen?

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Jenny22-06-2022

Een heerlijk verblijf

Genoten van een week aan de oever van de Saône. Ruime standplaats, met elke avond weer een kleurrijke zonsondergang, zo mooi. Met de zinderende zon was het zwembad een uitkomst. 's Ochtends vroeg maakten we fietstochten, genoeg fietsroutes te verkrijgen bij de receptie (goeie service trouwens). Wat een omgeving, er is zoveel te ontdekken! Het personeel was vriendelijk, hulpvaardig (lekke band, even helpen?) en zo enthousiast. En de camping ligt er zo mooi verzorgd bij. We komen weer terug in het najaar, kijken er nu alweer naar uit.

• 9Eetgelegenheden
  • 6Mieke19-06-2022

Gelukkig zijn er meer campings in Pont de Vaux

We herkenden weinig van de wervende tekst op de website in het wat kale terrein met weinig schaduw, krappe plekken tussen heggen, op twee rijen dicht achter elkaar, waarvan de achterste moeilijk te bereiken is. Toen we een dag van tevoren belden om te vragen of er nog plek was, werden we verzocht online te reserveren, om verzekerd te zijn van een plek. Bij aankomst de volgende dag bleek er nog volop plaats, een verkooptruc dus. Deze camping in the middle of nowhere maakte een naargeestige indruk op ons en zouden wij niemand aanraden.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Jochem & Lotte16-05-2022

Aanrader ook in de mei-vakantie!

Wij hebben heerlijk genoten van een klein weekje mei vakantie op deze camping met onze kinderen van 9 en 11 jaar! De camping ligt er werkelijk prachtig bij, de zon was aangezet en voor de kinderen was er genoeg te doen skelters, kinderboerderij een prachtig NIEUW speeltoestel en s'avonds een kampvuurtje!

Verder hebben wij heerlijk gegeten in het restaurant (top keuken) en werden wij op de camping door iedereen vriendelijk geholpen. Het was nog net niet warm genoeg anders hadden wij ook even een duikje genomen in het zwembad wat op de mooiste plek van de camping ligt en had deze wat ons betreft ook een 10 gehad!

Beheerders en personeel veel succes dit seizoen en bedankt voor jullie gastvrijheid!

• 10Leeuwtjes03-05-2022

FANTASTISCH

FANTASTISCH, de camping, het uitzicht, het toiletgebouw alles piccolo bello. Prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed. Een aanrader om naar toe te gaan. En dan het restaurant en het personeel. Super in orde, vriendelijk, behulpzaam en aardig. Wij komen zeker nog eens langs.

• 9Janssen m28-09-2021

Geweldige camping

Deze camping is gewoon geweldig qua ligging, prijs en gezelligheid. Sinds 2019 nieuwe beheerders die er iets van hebben gemaakt. Gezellige zitjes voor het restaurant. Autorace of voetbal volgen in de tent. Geen probleem met een biertje en kroketje. Camping ligt mooi halverwege op de route naar Spanje. Op het terrein toiletgebouw naar Nederlandse normen met bril en schoon. Worden iedere dag gepoetst. Daarnaast de mogelijkheid om aangekoppeld te overnachten. Lekker eten voor een aangename prijs in het restaurant. Doen zou ik zeggen. Wij komen er al jaren. Nu dus nog beter geworden.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Fam. H26-08-2021

Leuk gelegen, nette camping.

Wij hadden deze camping geboekt als overnachtingscamping. We kunnen dus niet beoordelen hoe een langer verblijf zou zijn. Voor een overnachting is het in ieder geval prima! We werden heel vriendelijk ontvangen (controle op Corona check app). Samen met andere overnachters, sta je op 1 plek. Allemaal naast elkaar. Sanitair is heel schoon en goed onderhouden. Je kunt er ook terecht voor patat met Hollandse snack of een pizza, wat wel een uitkomst is als je 1 nachtje staat. Er is ook een restaurant op de camping, waar je een hapje kunt eten. Camping ziet er gezellig uit en van andere mensen hebben we gehoord dat er in de buurt ook mooie dingen te zien zijn (fietsen mee!). Zoals gezegd, wij hebben hier gestaan voor 1 nachtje. Omdat Frankrijk niet ons vakantieland is, zullen wij hier niet snel voor langere tijd naar toe gaan. Als overnachtingscamping is deze camping zeker aan te bevelen!

• 9Jo24-08-2021

Keurig nette camping

Gastvrij ontvangst, mooie grote plekken met op elke plek uitzicht over de weilanden. Goede informatie map. Sanitair keurig netjes en schoon. Covid regels staan hoog in het vaandel. Wifi uitstekend. Weinig kinderen op de camping, waardoor heerlijk rustig. Echt alles tiptop in orde. En dat allemaal voor een betaalbare prijs. Leuk fietsgebied. En gezellige dorpen in de buurt.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Fan Duijm24-08-2021

Nette camping

Nette gezellige camping aan het water. Met genoeg schaduw en zon. We hadden een heerlijke ruime plek aan het water. Het sanitair is erg mooi en wordt vaak schoongemaakt. Het personeel is vriendelijk. Op de camping zijn veel passanten maar ook veel mensen die een week of langer blijven. Bij de kampvuurkring treffen de tieners (en ouders) elkaar voor een spelletje weerwolven of een gesprek. We hebben geklommen in acropark in Lugny, kajaks gehuurd op de camping, canyoning tour op 1,5 uur rijden en lekker gezwommen. Fijne week gehad!

Camping Aux Rives du Soleil info

Camping-informatie

• Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar
  • EC-kaartBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (4)

Afstand in meters