Camping Aux Rives du Soleil

7.4Goed

• 6.6Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping Aux Rives du Soleil is een geschikte plek voor kleine kinderen. Knuffelen met dieren op de dierenweide en op het speelveld vind je een peuterbad. Ook de minidisco is favoriet. In de snackbar haal je patat en frikandellen. Veel gasten zien dit als doorreiscamping, voor hen is er een apart veld. Aan de rivier en Mâcon op 19 kilometer afstand.

329 reviews over Camping Aux Rives du Soleil

• 9Manon03-07-2020

Mooie camping!

Mooie camping in een prachtige omgeving met gastvrij personeel. We verbleven in een nieuwe comfortabele mobile home aan het speelveld. Wij gaan dit jaar weer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Manon02-07-2020

Hele mooie camping!

Hele mooie camping in prachtige omgeving met gastvrij personeel. We verbleven in een mooi en nieuw mobile home aan het speelveld. We hebben voor dit jaar weer geboekt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Anna Tabak27-06-2020

fantastisch

Een fijne familie camping Goed restaurant je kunt heerlijk en is een betaalbare lunch en dinerkaart Het personeel is vriendelijk en gastvrij en is nederlands/frans talig. Wij zaten in een goed ingerichte 4 persoons mobile home. Met alles erop en eraan prachtige 4 dagen gehad en komen zeker terug. Groeten lamminus en Anna Tabak

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 7anna Tabak27-06-2020

Voor herhaling vatbaar

Vrij makkelijk te vinden prachtige omgeving. Personeel is gastvrij - gezellig Nederlands/frans talig. Wij zaten 4 dagen in een mobielhome goed ingericht en fijne bedden. Restaurant heerlijk gegeten betaalbare lunch en diner uitgebreide kaart. We komen zekers weer terug. Groetjes lamminus en Anna Tabak uut Diever

• 7Eetgelegenheden

• 10Meike24-06-2020

Sfeervolle camping in mooie omgeving

We waren vorig jaar al 2 weken op deze heerlijke camping geweest en zijn afgelopen week, gelijk na het open gaan, opnieuw geweest. Vorig jaar vonden we het al mooi, maar ze hebben afgelopen periode niet stil gezeten. Het zwembad is helemaal aangepakt en is véél beter dan vorig jaar. Ook het eten in het restaurant is een stuk beter geworden. Complimenten!

• 10Eetgelegenheden

• 9Johan10-06-2020

Een dikke aanrader!

Een heerlijke camping waar we door de jaren heen vaker terug komen. Vaak juist om wat langer te staan. Het sanitair is goed voor elkaar. En de camping biedt voldoende schaduwplekken. Het personeel is vriendelijk en enthousiast. Uiteraard mag je de pizza's niet missen;). Extra lekker na een reisdag.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Gea08-06-2020

We mogen weer👍🏻

Wat een leuke nieuwsbrief hebben wij ontvangen van jullie en wat ziet de camping er super mooi uit op dit moment. De grenzen zijn open deze zomer dus wij hopen voor jullie dat het nog een goed seizoen mag worden!

Wij hebben vandaag een plekje aan de Saône gereserveerd en gaan weer op de fiets genieten van de omgeving. Ontdekken wat het allemaal te bieden heeft.

Aanrader om fietsen mee te nemen!!

Leo & Gea

Gereisd met partner in mei 2020

• 10Barry van der Aar05-05-2020

Ideale (doorreis) camping!!!! Onze favoriet.

Super vriendelijk te woord gestaan door de nieuwe beheerders. Toch nieuwsgierig of we in augustus dit jaar welkom zijn op onze favoriete (doorreis) camping! En hoe gaaf is het dat als de regels het toelaten we meer dan welkom zijn en nog mooier en daarom is dit een van onze favoriete campings, naast een prachtig vernieuwd en schoon sanitair gebouw blijven ze bezig en inspelen op wat er speelt. Zo zijn ze nu bezig om de kampeerveldjes te vergroten en opnieuw aan te leggen om zo volgens de regels betreffende de Corona iedereen optimaal te kunnen laten genieten. Ga zo door en tot augustus! We kijken ernaar uit.

Zet hem op!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2020

• 10Marijke Feenstra28-04-2020

Verrast door deze camping

Wij kennen deze camping wel van naam maar nooit eerder gestaan. Wij gaan al jaren naar Taizé en kennen dus de streek. Dit jaar hebben wij interesse om in de omgeving te verblijven en niet meer op het terrein van Taizé zelf. Speurend in de omgeving kwamen wij op de website van jullie camping en werden wij verrast door de mogelijkheden en hebben gelijk een accommodatie geboekt hartje zomer!! En nu maar hopen dat het door kan gaan!!! Voor ons nieuw, maar vreselijk veel zin in! Het oogt als een kindvriendelijke gezellige maar rustige camping met fijne faciliteiten van ontspanning en recreatie. Ligging is prachtig aan de Saone

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Martin Vries de02-04-2020

Prachtige vernieuwd met gastvrije beheerder

We hebben een heerlijke tijd gehad op deze prachtige vernieuwde camping. Er is een nieuwe beheerder en erg vriendelijk personeel. De hele camping is goed onderhouden, mooi en schoon sanitair. Het zwembad, de keukens van de restaurants zijn gerenoveerd en het eten was goed. We hebben een top verblijf gehad. Door omstandigheden was onze retour naar Nederland gecanceld. Jochem, de nieuwe beheerder heeft er voor gezorgd dat we weer vervoer hadden naar Nederland. Heel hartelijk bedankt voor de fijne vakantie, we komen hopelijk gauw weer hier. Hartelijke groet!

Gereisd met partner in maart 2020

Camping Aux Rives du Soleil info