7,8

Camping Aux Rives du Soleil is een geschikte plek voor kleine kinderen. Knuffelen met dieren op de dierenweide en op het speelveld vind je een peuterbad. Ook de minidisco is favoriet. In de snackbar haal je patat en frikandellen. Veel gasten zien dit als doorreiscamping, voor hen is er een apart veld. Aan de rivier en Mâcon op 19 kilometer afstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Aux Rives du Soleil voor je op een rij gezet:

284 reviews over Camping Aux Rives du Soleil in het Nederlands

Een flop vergeleken bij eerdere bezoeken

Fam.de Groot
16-6-2019

Vele malen geweest op deze camping. Altijd een “thuis” gevoel gehad bij aankomst maar deze maal helemaal niet meer. Van het warme welkom was totaal geen sprake meer. Ook de staat van het terrein liet behoorlijk te wensen over, met uitzondering van het nieuwe sanitair gebouw. Onze grote vriend en gastheer Parcival gaat de camping verlaten en was helaas ook tijdens ons verblijf niet aanwezig. Echt een groot gemis want de nieuwe beheerder ziet je niet staan.... Echt heel jammer. Parcival het gaat je goed man. De camping en haar gasten zullen je gaan missen 😘

Gereisd Met partner in juni 2019

Gezellig en knus

N. De Jong
7-11-2018

1 nachtje als doorreis camping verbleven. Dit mocht in overleg op een normale plek, ipv op het "doorreisveld". Erg knusse gezellige camping met voldoende groen. Mooi vrij nieuw sanitair gebouw. Wij hadden veel lol om de campingwinkel.... Dit is 1 klein rekje met basisspullen😀 Wat ook leuk is, is het gedeelte met de dieren, voor de kinderen erg leuk. Snackbar met Patat, snack en ijsje is prima.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Jammer, wij gaan op zoek naar een andere camping

Ruslana
9-9-2018

Wauw waar moet ik beginnen. Drie maanden geleden hier geweest en alles was prima. Logisch dat we er nu weer een stop hier maken.
1. Het restaurant heeft 5 hoofdgerechten op het menu staan. De jonge dame (in veel te kort jurkje) zei met het schaamrood op de kaken dat ik uit nog maar twee dingen kon kiezen. Kip op een pasteitje of baarsjes. Wel volle pond vragen natuurlijk. Wij waren zeker niet de laatste van die dag en dan vind ik het vreemd dat je zonder komt te zitten, zeker met zo'n klein menu. 2. Na het eten terug gelopen over de camping en staan er mannen met telefoon in hand naar je te staren en als je dan vriendelijk knikt krijg je geen reactie. Ik kan mij vergissen maar het zijn of een Afrikaans voetbal team hier voor het locale toernooi of asielzoekers Het zijn er geen 3 of 5, tel zo op mijn kleine wandeling van restaurant naar caravan toch al minimaal 10. Ze zitten in de huisjes van de camping zelf en hangen overal rond

Gereisd Met partner in september 2018
Parcival beheerder Camping Aux Rives du Soleil, Gérant, 14-9-2018

Jammer dat u alles zo heeft ervaren, zeker met betrekking tot enkele gasten die met een zuivere bedoeling en taak op onze camping aanwezig waren.

Leuk!

Ghorys
31-8-2018

Mooie camping aan de Saône met wat aandachtspunten. We verbleven in een tent van een touroperator (3 nachten). Helaas zat het matras van mij en mijn dochter vol bedwantsen. Dit zorgde voor enkele dage jeuk na vertrek. De camping aanzich beviel ons erg goed. Kinderen kunnen zelfstandig de camping verkennen zolang je niet te dicht bij de rivier staat. Zwembad was prima maar verwacht geen wonderen en glijbanen. De camping ligt in een prachtig gebied en je kan veel uitstapjes maken naar Macon bijvoorbeeld. Mochten we weerkomen dan kiezen we niet voor een tent maar voor een chalet of eigen caravan.

Besta famile Ghorys,

Fijn dat u op onze camping heeft verbleven en in de basis tevreden was.

Waar u last van heeft gehad zijn kleine insecten die zeker met een lang aanhoudende, zeer warme en droge zomer de kop opsteken. Daar is helaas niets tegen te doen en en enkele gasten hebben daar zeker last van gehad.

Wij zien u zeer graag terug zoals u ook aangeeft.

''Verborgen parel''

Bas van de Kant
25-8-2018

Via Google stuitte wij per toeval op deze camping. Met onze kinderen Joep en Esmee hebben wij een fantastische week gehad op de camping Aux rives du soleil. Een hele gemoedelijke en kleinschalige camping waar we in een mooie tent aan het veld stonden. Ze hebben een leuk animatieprogramma met als hoogtepunt de tocht op de platte kar achter de trekker met eigenaar Parcival naar de dorpsmarkt. Verder waren de voorzieningen erg schoon en netjes. Wij komen hier vast nog weer eens terug.

Parcival beheerder Camping Aux Rives du Soleil, Gérant, 14-9-2018

Wat een bijzondere mooie naam/uitdrukking voor onze camping.

Veel groeten aan Esmee en Jeroen

Nooit meer

De jong
23-8-2018

Dramatisch, 24 euro betalen voor een nacht . Camping stond vol met Engelsen die meededen aan de WK quad. Honderden mensen af en aa n rijden met quads, scooters, motoren etc De hele dag herrie. Dit wil je niet op een camping en een koude douche toe om 16.00 uur in de middag. Nooit meer.

Beste familie de Jong,

Eens per jaar zijn er de mondiale kampioenschappen Quad. Ieder in het dorp en daar buiten stelt zijn accommodatie daarvoor beschikbaar ook wij.

Uiteraard kan dat wat ongemakken met zich mee brengen waarvan wij u overigens op de hoogte hebben gesteld. Indien dan niet zo mocht zijn geweest dan hoor wij dat graag van u.

Te Nederlands, wel heel ruim en netjes

Dmtm
19-8-2018

Mooie uitgestrekte en verzorgde camping. Wij werden verwelkomt met een krijtbord waarop stond dat de frikadellen in het vet lagen... Lekker maar veel te NLs. Iedereen is NLs en dat is niet waarom wij naar Frankrijk afreizen. "Blijf dan in NL" is mijn tip! Handig maar wij vinden het niks. Als doorreis camping gebruikt en vriendelijk ontvangen behalve bij de snackbar. Geen prijslijst en jeugd wat deze bar runt die te kortaf en nors reageren op een vraag hoe men de naam nikanndel verzonnen hebben. Sorry hoor. Idiote was dat op woensdag het restaurant gesloten is, reden: te weinig personeel. Pardon? Flauwekul en weer typisch NLse arrogantie die alleen in het buitenland willen cashen! Verder prima groen grasveld voor passanten en een heel net sanitairgebouw (3 jaar jong). Wij twijfelen om hier nog eens gebruik van te maken vanwege aangegeven minpunten en mede omdat deze camping 15km vanaf de snelweg ligt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Leuke camping

Raijm
18-8-2018

Leuke camping als je met jonge kinderen bent. Leuk animatieteam die iedere dag veel activiteiten organiseert. Vooral de minidisco viel in de smaak bij onze 3-jarige.

Camping staat bekend als passantencamping en helaas is het nieuwe sanitair bij het passantenveld en niet voor de mensen die er langer staan. Het peuterbad op het speelveld was ideaal met de kleintjes.

Dramatisch

Frank
16-8-2018

Zeer vervelende ervaring meegemaakt hier. Op doorreis toevallig op deze camping terecht gekomen. Wat een drama, er was een Nederlandse bruiloft gaande die tot diep in de nacht de hele camping wakker hield met alleen maar foute muziek. Dan snap je het niet: of je runt een camping, of je runt een partycentrum, niet allebei.

Als campinggast wil je geen bruiloft verstoren dus accepteer je het maar. Iedereen vertrok de volgende ochtend tussen 7 en 8 dus de receptie was ook niet open.

Verder ook veel te duur: caravans worden in een rij gezet en we moesten er wel 53 EUR voor aftikken.

Drama dus en geen aanrader voor iemand die uitgerust aan de tweede reisdag wil beginnen. Nooit meer dus!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Dag Frank,

Jammer dat u een en ander zo heeft ervaren.Wij doen ons uiterste best om festiviteiten zoveel en zo goed mogelijk te laten verlopen zowel voor de gasten die daar aan deelnemen als die daar niet bij betrokken zijn.

Mag ik u uitnodigen toch nog eens aan te komen om wellicht een geheel andere ervaring op te doen. En spreek mij daar dan zeker op aan.

Nette rustige camping

Saskia
15-8-2018

Prima basic camping maar voor ons niet voor herhaling. Doordat het een populaire doortrekcamping is gaat dit ten koste van de gasten die langer verblijven. Zwembad is erg verouderd maar voldoet, maar is vervolgens na vier uur bomvol met gasten die 1 nacht blijven. Snackbar goed maar prijzig. Veel lege plekken tijdens het hoogseizoen. Animatie is leuk voor de kleintjes, vlotte meiden die met minimale middelen er iets van proberen te maken. In de directe omgeving is niet heel veel te zien/ doen. Daarvoor moet je langer in de auto. Zoek je een rustige camping in een mooie groene omgeving dan is deze camping prima.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aux Rives du Soleil in Pont de Vaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aux Rives du Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.