Camping La Charderie

Camping La Charderie
8,3

58 reviews over Camping La Charderie in het Nederlands

Wij komen nog eens terug

Blommetjes
25-10-2016

Half augustus hebben wij (twee volwassenen en een baby van 9 maanden) 1,5 week op deze camping gestaan met een caravan. Wij stonden op de laatste plaats voordat je het strand op liep. Mooie grote plaats met veel schaduw. Ook de andere plaatsen aan de achterste rand van de camping hebben veel schaduw.

Geluid van de weg en de stroomversnelling vonden wij wel meevallen.

Privéstrand met ligbedden en de rivier zijn echt fantastisch.

Ook op het strand genoeg mogelijkheden om met baby in de schaduw te zitten.

Wij zijn de camping niet vaak afgeweest. Prima vertoeven op het strand.

Sanitair is netjes, babyruimte is schoon met commode en vast babybad.

Van het restaurant hebben wij geen gebruik gemaakt.

Iedere ochtend verse broodjes op bestelling maar ook een bakkertje op loopafstand.

Genoeg supermarkten in de buurt en een paar leuke plaatsen.

Simpele speeltuin.

Eigenaren zijn vriendelijk en geïnteresseerd.

Wij komen zeker nog eens terug als ons zoontje ouder is.

Het is een fijne, kleine camping buiten de drukte van de ardeche.

gemoedelijke en prettige camping!

Samantha
10-9-2016

mooie camping, franse eigenaren. Willen je graag helpen en doen hier (in engels) ook zeker hun best voor. Vriendelijke mensen ook de vaste gasten die komen. kleinschalige camping, auto dien je bij de tent te parkeren wat wij ook heel belangrijk vinden. Voordeel wij zaten hier in het na-seizoen waardoor we de auto ook op de camping plaats naast ons konden parkeren. Voor een tent zijn deze plaatsen ruim genoeg. De rivier en het prive strand zijn erg fijn, de eigenaresse vind je hier ook regelmatig aan het eind van de middag. Camping en Sanitair is zeer schoon en wordt goed bij gehouden. Aan de overkant van de rivier zit een weg, wij hebben er geen last van gehad. Op de camping kan je patatjes en makkelijke snacks verkrijgen, voor ons prima om echt te gaan uit eten dien je wel iets verder te gaan. Drie weken super weer gehad en een super vakantie op deze camping.

Chapeau

John Hoornweg
21-8-2016

Kleinschalige eenvoudige camping. Goed onderhouden. Privé strandje op koprolafstand. Met zn tweeën een heerlijke vakantie gehad. Eigenaresse komt streng over, maar heeft overal de controle over. Is alleen maar een goed gevoel. Plekje voor tent toegewezen vlak bij receptie en toiletten. Dus telkens "bonjour en bonsoir". Meng je tussen de Fransen -ze doen echt hun best om jouw belabberde Frans te verstaan- dan is het resultaat dat je gezamenlijk op het strand het aperatief en de barbecue meemaakt. Geweldig.

ANWB camping

Cela fait la troisième année que nous venons en famille car nous avons tout de suite apprécié la chaleur humaine qui s'en dégage aussi bien par les propriétaires que les vacanciers. Joli plage bien aménagé avec transats,belle vue. Animation environ tous les 2jours oùl'on s'amuse bien et à23hsilence pour ceux qui veulent dormir. Allez y en tout tranquillité mais pas trop nombreux pour qu'il nous reste de la place.

Une quinzaine excellente sur tout les points.

MERCIER LAURENT
16-8-2016

Nous avons trouvé l'accueil des propriétaires chaleureux, un emplacement idéal mi-ombre mi-soleil,

des sanitaires propres, des animations adaptées aux familles, une plage privée donnant sur l'ardèche tout simplement paradisiaque. En résumé, un camping familiale, à taille humaine, sympatique et convivial.

Je recommande vivement...

On attend pas Patrick

Patrick
15-8-2016

J'ai trouvé ici un camping familial

Avec de très belles prestations

Des sanitaires très propre et des grands emplacement

Un accueil chaleureux une plage magnifique pour se baigner dans la rivière de l'Ardèche

avec des propriétaires Fredo Sylvie Julien

Qui ont su faire de ce camping à petit paradis

Un jeune qui a 48 ans de Camping

et qui vous recommande la Chanterie.

aanrader

Paul van geest
1-8-2016

Als je een hond mee neemt weet dat de hond niet op het prive strand mag en er is weinig tot niets om een actieve hond uit te laten in de buurt.

Ik zou deze camping niet aanraden als je lekker met de hond wilt wandelen of zwemmen.

rustpunt in prachtige omgeving

Meike en Jean
13-7-2016

Eigenaresse alleen heel vriendelijk meegemaakt. Leuk dat zij zelf en haar gezin zichtbaar van de camping genieten, gingen zelf ook even zwemmen elke dag. Perfect onderhouden camping. Sanitair prima. Strandje aan rivier erg fijn omdat er schaduwplekken onder de bomen zijn. Het rivierwater onwaarschijnlijk schoon. Klein minpuntje is dat aan de overkant van het water een muur recht omhoog gaat waar de weg achterlangs loopt. Van de weg heb je amper last omdat het geruis van de rivier het verkeersgeluid overstemd. Maar de muur recht omhoog is iets minder romantisch. Het dorpje vlakbij is niet interessant, maar er is wel een redelijk restaurantje en een goede bakker. Omgeving is heel groen, veel natuur en mooie riviertjes. Dichtbij zijnde stad Aubenas erg leuk.

Ik zou hier gerust een volgende keer weer naar toe gaan.

Prachtig strandje aan de rivier

Fam. van Dee
22-8-2015

Kleinschalige camping wat vooral gericht is op fransen. Grootste pluspunt is de rivier en strandje. Het ligt tussen twee stroomversnellingen waardoor kinderen niet af kunnen drijven en het is diep genoeg om naar de overkant te zwemmen. Sanitair is eenvoudig maar wel schoon. Wat jammer is, is dat er veel fransen hier jaarlijks terugkomen en elkaar opzoeken s avonds. Waarbij ze tot diep in de nacht geen rekening houden met anderen. Eigenaar trad hier niet tegen op. Eten op de camping smaakte nergens naar, maar op zondag komt er een pizzabakker en dat is echt een aanrader, Wij vonden dat de eigenaresse vooral tegen de buitenlanders onvriendelijk was.

Wij hebben een grote tent van 7,5 x 4 meter, dit met reserveren duidelijk doorgegeven en toch was onze plaats te klein. Houd hier rekening mee met reserveren.

leuke kleine camping in hart van ardèche. helaas was de eigenaresse niet al te vriendelijk waardoor wij ons niet heel erg welkom voelde. jammer

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Charderie in Pont-de-Labeaume, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Charderie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Charderie scoort een 8.27 uit 10 op basis van 58 reviews.