Camping La Poche

8.6Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Mirmande (Drome)

8.6Fantastisch

• 7.7Eetgelegenheden

Meer camping info

58 reviews over Camping La Poche

• 2019
    9Fam. de Jong14-08-2019

Een heerlijke camping en komen volgend jaar terug.

Camping la Poche is een heerlijke camping! Er is een zwembad, een speel/voetbalveld, speeltuin, jeu de boules baan, schoon sanitair, een restaurant, een ijswinkeltje waar je ook je brood en snacks kan halen en de eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Er zijn veel kinderen/pubers die veel plezier maken met elkaar. Zowel met als zonder animatie vermaken de kinderen/pubers zich goed. Op de camping is er gebrekkig wifi. Voor ons is dat geen probleem geweest. Wij vonden het heerlijk om even 'offline' te kunnen zijn. Ook voor onze kinderen was dit geen enkel probleem. Omdat niemand aan de telefoon of tablet 'vast zit' op deze camping werd er, ook door de pubers, volop gespeeld en gepraat. Tot laat op de avond. De camping licht tussen twee bergen in. De zon komt 's ochtends rond 09.00 over de berg te voor schijn en al vroeg op de avond gaat hij onder achter de andere berg. Na de hele dag zon, wat er volop is, is dat echt heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Fam. Jelierse05-09-2018

Prima camping, ook paar nachten staan met camper.

Mooie gelegen camping met ook voorzieningen voor staan met een camper. Perfecte plaats om vanuit camping de omgeving te verkennen, wandelen en fietsen.

Nederlands sprekend en vriendelijk service gericht personeel!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Felicia14-08-2017

Super leuke vakantie gehad op deze camping

De camping heeft redelijke af-gebakerde plekjes en een aantal plekken die wat meer open zijn. Wij hebben een heel mooi verblijf gehad op deze camping en zouden na een paar dagen weer verder trekken. Maar... we zijn de rest van de vakantie gebleven! We hebben erg genoten van de ruimte die de kinderen hadden om heerlijk te spelen. Ook het zwembad is heerlijk genieten. Wij vonden het erg fijn dat de camping niet een mega grote camping is maar eigenlijk wel alles heeft om een heerlijk verblijf te hebben.

De eigenaren komen soms wat nors over wat ons wel eens wat verbaasde. Maar achter deze mensen schuilen vriendelijk camping eigenaren die er wat moois van maken en uiteraard hun centen moeten verdienen. De eigenaar Jan heeft ons mooie plekken gegeven waarvoor onze dank en wij hebben ontzettend genoten van onze vakantie! Wij komen zeker een keer terug!

• schoon sanitair
    • wc papier aanwezig (Helaas niet in de hokjes zelf maar aan de buitenkant)
    • warm water om af te wassen
    • kinderanimatie in het Nederlands
    • Nederlands sprekende eigenaars
    • prettige sfeer
    • Zeer makkelijk te bereiken vanaf de tolweg, je bent er zo!
    • Heel groot speelveld waar kinderen heerlijk kunnen spelen!!!!
    • We kregen snel en makkelijk leuk contact met verschillende mensen zonder dat het opdringerig was.
    • Enorme herrie van jeugd en zelfs hele jonge kinderen(!) die soms wel tot laat of middernacht op het speelveld lopen te schreeuwen. Dat (jonge) kinderen wat langer op het speelveld spelen en jeugd lekker rond wil hangen dat is totaal te begrijpen! Maar het was geen rondhangen of spelen maar een behoorlijk groep kinderen/jeugdigen die tot laat hun vertier letterlijk schreeuwend door bracht. Voor onze kinderen was het zeer moeilijk om te slapen. Wij misten bewaking op de camping die dit soort dingen op een vriendelijk wijze voor iedereen leuk houdt.
    • Niet veel winkels of supermarkten in de buurt.
    • De omgeving vonden we mooi maar niet spectaculair. Je moet lang rijden voor je ergens bent.
    • Er liggen wel folders bij de receptie maar wij hadden wel graag meer informatie gewild over de omgeving. bv wandelingen in de buurt, zwemwater, watervallen, mooie natuurlijk plekjes etc. Die informatie vonden we te weinig bij de receptie, nu moesten we vooral zelf zoeken naar leuke uitjes.
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 6Piet28-07-2017

Niet voor herhaling vatbaar

Wij zijn geweest met een tent en oudere dochters. De camping eigenaar is naar onze vermoedens een gieraard. Hij spreekt wel vloeiend Nederlands. Je krijgt gewoon een plaats toegeschreven en daar mag je het uitzoeken. Ook het water van de douches waren de heletijd koud en ook het afwaswater was koud. Het zwembad was wel goed. Een tikkeltje koud maar je wend er aan. De gehele camping spreekt Nederlands. Er zijn meer kinderen onder 12 dan 14/17. Het is een heel drukke camping en overal hoor je geluiden. Ook erg harde krekel geluiden. Ook de WiFi is nog slomer dan een bejaarde slak met spierpijn. Je kunt nog geen Whatsappje versturen. Het bereik is ook zeer slecht. Wij komen niet meer terug.

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 5Ton03-06-2017

Mooi .

Huisje gehuurd voor een lage prijs en dat laat het ook aanzien. Keuze mogelijkheden in soort huisjes.siezoen werkers zijn er volop in het voorjaar. Wij hebben vakantie en de werk mensen naast je. Gehorig bij vertrek en aankomst iedere dag. Eigenaar is prima kerel en zijn vrouw is een zeer attent vol iemand. Jammer dat het vakantie rust verstoord. Verder oke gebeuren daar. Gaan zeker weer aan.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 9José07-08-2016

Een week genoten op een idyllische camping.

Deze camping is geschikt voor iedereen! Echtparen, mensen op doortocht (afslag Loriol, Route du Soleil) en gezinnen. Je kunt op deze camping een huisje huren of met je eigen caravan, tent of camper op een heerlijk plekje staan. Er zijn zonnige, maar ook heerlijke schaduwplekken. Aangekomen op de camping plons je lekker in het zwembad en drink je een drankje op het terras. 's Avonds eventueel aanschuiven in het restaurant van de camping waar je voor 19 euro's een driegangen menu krijgt voorgeschoteld. Een fijne camping voor jonge kinderen, maar ook voor de pubers is er aandacht! Het animatieteam organiseert leuke activiteiten (o.a. gezamenlijk kanoën, klimmen in het klimpark, spellen op camping). Wie van een kleinschalige camping houdt, is hier op het goede adres!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Gerard16-05-2016

Idyllisch gelegen Drôme Camping!

Schaduwrijke camping met grandioos groot speelveld, speeltoestellen, zwembad en een leuk speelbeekje dat dwars door de camping stroomt. Mooi gelegen in een klein dal. Wij waren er in mei en daardoor alle ruimte om een ideaal plekje uit te zoeken. Aardige Nederlandse eigenaar. Sanitair prima en schoon. Niet ver rijden van de snelweg. Omgeving ziet er sfeervol uit.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9Ed09-09-2015

Geweldige vakantie.

Meer dan 3 weken mooi weer. Leuke sfeer op de camping, bepaald door de mensen die er verblijven en de inzet van de eigenaren en personeel. Ook de animatie zet zich in om het verblijf voor de kinderen zo leuk mogelijk te maken. De omgeving is prachtig en de uitvalsmogelijkheden talloos. Voor ieder wat wils (wandelen, fietsen, steden, natuur). Zeer vriendelijke mensen bij de touristen informatie in de omliggende plaatsen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Jan Holman02-06-2015

Fantasische camping, voor voor/hoog/naseizoen

Voor de 4e keer vakantie gehouden op La-Poche (over een periode van 13 jaar). Het laatste bezoek dateerde van 7 jaar terug. Het voorseizoen is uitermate geschikt voor de rustzoekers. Het hoogseizoen is voor een ieder geschikt, door het kleinschalige en de persoonlijke benadering van Jan en Brigitte. Afgelopen week heeft Jan, nieuwe klimtoestellen fitness toestellen neer gezet. Er zijn 2 nieuwe wasmachines en 3 nieuwe douches gerealiseerd. Nog steeds komen er mensen op doorreis die besluiten om te blijven. Plekken zij gevarieerd van grote en van zon/schaduw. Sanitair is schoon en netjes. Op 10 min rijden is er een 'l Clerck in Saulce. Iets verder de Lidl in Livron. In het voorseizoen is het zwembad al heerlijk. Al is het restaurant nog gesloten vanwege het geringe aantal gasten. Op de receptie verkoopt Jan eigen gemaakte rode wijn, wat voor de wijndrinkers onder ons een echte aanrader is. Dus we hebben weer een super vakantie gehad. Mede door Jan en Brigitte

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2015

• 7Kees30-09-2014

Niet echt bijzonder.

De camping ligt op een prachtige locatie. Veel vaste nederlandse gasten. De plaatsten zijn niet bijzonder groot wel veel schaduw. Het restaurant en het eten zijn goed. Maar het sanitair is toch wel een groot minpunt. Veel te klein voor het aantal gasten. Dat geeft dus wachtrijen. Jammer.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden