Camping La Poche

FrankrijkRhône - AlpsMirmande (Drome)

We hebben een aantal aanbieders voor Camping La Poche voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 60 reviews
+23/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 60 reviews
  • 7.5Staat v/h sanitair
  • 7.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

60 Reviews over La Poche

• 8Fer22-09-2021

Rustige camping

Heerlijke rustige camping. Wij kwamen per ongeluk op deze camping ,en zijn een hele week gebleven. Mooi zwembad, grote plek voor de caravan. Schoon sanitair. Eigenaar spreekt Nederlands en neemt alle tijd om je te helpen. Hierdoor zijn we op de terugweg hier ook weer naar toe gegaan om te overnachten.

• 8Fam. den Hartog24-08-2021

Overnachtingscamping maar 1e indruk was goed!

Zijn hier maar 1 nachtje geweest, maar gaf een goed gevoel. Vriendelijk ontvangst. Camping ligt mooi rustig en geeft een rustig idee bij aankomst. Ziet er allemaal keurig uit. Helaas weinig mogelijkheden qua afhaal eten, maar kan mezelf indenken dat dit voor echte vakantiegasten genoeg is. Hebben geen gebruik gemaakt van de faciliteiten doordat we vroeg weer verder trokken. Mooie plekken om te zien, alleen niet begrijpelijk waarom je een overnachter verder de camping op stuurt met een moeilijk draai. Voor 1 nacht niet handig, waren plekken die makkelijk in gebruik te nemen waren. Al met al wel een goed gevoel, dus komen misschien ooit samen terug voor een paar nachten.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Fam. de Jong14-08-2019

Een heerlijke camping en komen volgend jaar terug.

Camping la Poche is een heerlijke camping! Er is een zwembad, een speel/voetbalveld, speeltuin, jeu de boules baan, schoon sanitair, een restaurant, een ijswinkeltje waar je ook je brood en snacks kan halen en de eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Er zijn veel kinderen/pubers die veel plezier maken met elkaar. Zowel met als zonder animatie vermaken de kinderen/pubers zich goed. Op de camping is er gebrekkig wifi. Voor ons is dat geen probleem geweest. Wij vonden het heerlijk om even 'offline' te kunnen zijn. Ook voor onze kinderen was dit geen enkel probleem. Omdat niemand aan de telefoon of tablet 'vast zit' op deze camping werd er, ook door de pubers, volop gespeeld en gepraat. Tot laat op de avond. De camping licht tussen twee bergen in. De zon komt 's ochtends rond 09.00 over de berg te voor schijn en al vroeg op de avond gaat hij onder achter de andere berg. Na de hele dag zon, wat er volop is, is dat echt heerlijk.

• 8Fam. Jelierse05-09-2018

Prima camping, ook paar nachten staan met camper.

Mooie gelegen camping met ook voorzieningen voor staan met een camper. Perfecte plaats om vanuit camping de omgeving te verkennen, wandelen en fietsen.

Nederlands sprekend en vriendelijk service gericht personeel!

• 8Felicia14-08-2017

Super leuke vakantie gehad op deze camping

De camping heeft redelijke af-gebakerde plekjes en een aantal plekken die wat meer open zijn. Wij hebben een heel mooi verblijf gehad op deze camping en zouden na een paar dagen weer verder trekken. Maar... we zijn de rest van de vakantie gebleven! We hebben erg genoten van de ruimte die de kinderen hadden om heerlijk te spelen. Ook het zwembad is heerlijk genieten. Wij vonden het erg fijn dat de camping niet een mega grote camping is maar eigenlijk wel alles heeft om een heerlijk verblijf te hebben.

De eigenaren komen soms wat nors over wat ons wel eens wat verbaasde. Maar achter deze mensen schuilen vriendelijk camping eigenaren die er wat moois van maken en uiteraard hun centen moeten verdienen. De eigenaar Jan heeft ons mooie plekken gegeven waarvoor onze dank en wij hebben ontzettend genoten van onze vakantie! Wij komen zeker een keer terug!

• schoon sanitair
    • wc papier aanwezig (Helaas niet in de hokjes zelf maar aan de buitenkant)
    • warm water om af te wassen
    • kinderanimatie in het Nederlands
    • Nederlands sprekende eigenaars
    • prettige sfeer
    • Zeer makkelijk te bereiken vanaf de tolweg, je bent er zo!
    • Heel groot speelveld waar kinderen heerlijk kunnen spelen!!!!
    • We kregen snel en makkelijk leuk contact met verschillende mensen zonder dat het opdringerig was.
    • Enorme herrie van jeugd en zelfs hele jonge kinderen(!) die soms wel tot laat of middernacht op het speelveld lopen te schreeuwen. Dat (jonge) kinderen wat langer op het speelveld spelen en jeugd lekker rond wil hangen dat is totaal te begrijpen! Maar het was geen rondhangen of spelen maar een behoorlijk groep kinderen/jeugdigen die tot laat hun vertier letterlijk schreeuwend door bracht. Voor onze kinderen was het zeer moeilijk om te slapen. Wij misten bewaking op de camping die dit soort dingen op een vriendelijk wijze voor iedereen leuk houdt.
    • Niet veel winkels of supermarkten in de buurt.
    • De omgeving vonden we mooi maar niet spectaculair. Je moet lang rijden voor je ergens bent.
    • Er liggen wel folders bij de receptie maar wij hadden wel graag meer informatie gewild over de omgeving. bv wandelingen in de buurt, zwemwater, watervallen, mooie natuurlijk plekjes etc. Die informatie vonden we te weinig bij de receptie, nu moesten we vooral zelf zoeken naar leuke uitjes.
  • 6Piet28-07-2017

Niet voor herhaling vatbaar

Wij zijn geweest met een tent en oudere dochters. De camping eigenaar is naar onze vermoedens een gieraard. Hij spreekt wel vloeiend Nederlands. Je krijgt gewoon een plaats toegeschreven en daar mag je het uitzoeken. Ook het water van de douches waren de heletijd koud en ook het afwaswater was koud. Het zwembad was wel goed. Een tikkeltje koud maar je wend er aan. De gehele camping spreekt Nederlands. Er zijn meer kinderen onder 12 dan 14/17. Het is een heel drukke camping en overal hoor je geluiden. Ook erg harde krekel geluiden. Ook de WiFi is nog slomer dan een bejaarde slak met spierpijn. Je kunt nog geen Whatsappje versturen. Het bereik is ook zeer slecht. Wij komen niet meer terug.

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 5Ton03-06-2017

Mooi .

Huisje gehuurd voor een lage prijs en dat laat het ook aanzien. Keuze mogelijkheden in soort huisjes.siezoen werkers zijn er volop in het voorjaar. Wij hebben vakantie en de werk mensen naast je. Gehorig bij vertrek en aankomst iedere dag. Eigenaar is prima kerel en zijn vrouw is een zeer attent vol iemand. Jammer dat het vakantie rust verstoord. Verder oke gebeuren daar. Gaan zeker weer aan.

• 9José07-08-2016

Een week genoten op een idyllische camping.

Deze camping is geschikt voor iedereen! Echtparen, mensen op doortocht (afslag Loriol, Route du Soleil) en gezinnen. Je kunt op deze camping een huisje huren of met je eigen caravan, tent of camper op een heerlijk plekje staan. Er zijn zonnige, maar ook heerlijke schaduwplekken. Aangekomen op de camping plons je lekker in het zwembad en drink je een drankje op het terras. 's Avonds eventueel aanschuiven in het restaurant van de camping waar je voor 19 euro's een driegangen menu krijgt voorgeschoteld. Een fijne camping voor jonge kinderen, maar ook voor de pubers is er aandacht! Het animatieteam organiseert leuke activiteiten (o.a. gezamenlijk kanoën, klimmen in het klimpark, spellen op camping). Wie van een kleinschalige camping houdt, is hier op het goede adres!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Gerard16-05-2016

Idyllisch gelegen Drôme Camping!

Schaduwrijke camping met grandioos groot speelveld, speeltoestellen, zwembad en een leuk speelbeekje dat dwars door de camping stroomt. Mooi gelegen in een klein dal. Wij waren er in mei en daardoor alle ruimte om een ideaal plekje uit te zoeken. Aardige Nederlandse eigenaar. Sanitair prima en schoon. Niet ver rijden van de snelweg. Omgeving ziet er sfeervol uit.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Ed09-09-2015

Geweldige vakantie.

Meer dan 3 weken mooi weer. Leuke sfeer op de camping, bepaald door de mensen die er verblijven en de inzet van de eigenaren en personeel. Ook de animatie zet zich in om het verblijf voor de kinderen zo leuk mogelijk te maken. De omgeving is prachtig en de uitvalsmogelijkheden talloos. Voor ieder wat wils (wandelen, fietsen, steden, natuur). Zeer vriendelijke mensen bij de touristen informatie in de omliggende plaatsen.

• 10Staat v/h sanitair

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar