Géén boekingskosten

Camping Les Bastets

FrankrijkRhône - AlpsMarsanne

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Bastets voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 118 reviews
+42/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 118 reviews
  • 9.1Staat v/h sanitair
  • 9.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In Marsanne ligt kleinschalige camping Les Bastets. Genoeg te doen met de animatie, op de minigolfbaan, in het zwembad en in de speeltuin met trampolines en een voetbalveld. Elke dag is hier happy hour voorafgaand aan het diner. De wekelijkse mosselavond met muziek is een aanrader. Boodschappen zijn goed te doen in de omgeving.

118 Reviews over Les Bastets

• 9Aad de Man01-10-2022

Heerlijke camping

Prachtige, rustig gelegen, camping. Meedenkende eigenaren die altijd aanspreekbaar waren. Prima sanitair, mooie, royale, plaatsen en inderdaad een goed restaurant waar je voor een schappelijke prijs heerlijk kan eten. En het zwembad met zijn vele ligstoelen was de kers op de taart. Lieve mensen ontmoet! Een plek om terug te komen!

• 10Corina van der Bruggen28-09-2022

Fijne plek op de camping gehad. Heerlijk gegeten in het restaurant, mooie infinity pool, leuke dorpjes, fijn gefietst. Echt fijn daar

• 9Carlien Kooderings20-09-2022

Geweldig!

Geweldige camping, ruim, rust, schoon en een prachtig mooi zwembad. Ook de speelplaats voor kinderen is erg mooi. Veel Nederlanders.

• 8Mieke Weeldenburg09-09-2022

Mooie en goedverzorgde camping

Wij stonden voor het eerst op een terrascamping. Je hebt daardoor veel privacy, kwamen wij achter. Tegenover een nieuw sanitaire gebouw. Mooi uitzicht en goed restaurant. Lekkere warme douches en warm water voor de afwas. Wat wil je nog [email protected]@

• 10Marie-Cecile Pieters02-09-2022

Hier komen we graag terug!

We hadden hier twee nachten geboekt op doorreis naar de Côte d’Azur. Met spijt verlieten we deze heerlijke rustige camping met uitzicht op de (nu uitgebloeide) lavendelvelden en zonnebloemen. Schoon sanitair. Gezellig restaurant met een eenvoudige kaart, maar heerlijk bereid. Gastvrij welkom en fijne kampeerplekken. Wij gaan zeker nog eens terug, maar dan voor een langer verblijf. En oh, niet te vergeten, een mooi zwembad met fantastisch uitzicht en voldoende en goede ligbedjes.

• 9Hester20-08-2022

Hele mooie camping met veel faciliteiten voor de kinderen. Kinderen (5 en 7) waren hele dag aan golfen, op het water springkussen en op het voetbalveldje. Het is klein en heel overzichtelijk en daarom heel geschikt voor de jongere kinderen. Eten ook prima op de camping voor een zeer goede prijs! Wij zijn ons bijna als ouders gaan vervelen zo goed hebben onze kinderen hun vermaakt op de camping;)

• 9Fam Georges22-07-2022

Geweldige vakantie

Een hele fijne, kindvriendelijk en overzichtelijke camping waar onze kinderen (5 & 7 jaar) zich heel goed vermaken met andere kinderen. De camping is ruim opgezet en met voldoende privacy. Het zwembad is fijn en met een prachtig uitzicht. Het eten in het restaurant is lekker en goed geprijsd. Wij verbleven in een chalet welke goed schoon was gemaakt en van alle gemakken voorzien. Vooral de airco was fijn met deze warme dagen. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Een aantal uur per dag is er entertainment voor de kids (zowel NL als Fr talig) waar de kinderen graag naar toe gaan. Ook de Quiz- en Karaoke avond waren favoriet ;-). Wij zouden deze camping zeker aanraden!

• 9Jolanda.12-07-2022

Wat een prachtige mooie camping. Het uitzicht bleef ons elke dag betoveren, zo mooi. Alles was ook erg netjes en schoon. Eten in het restaurant echt een aanrader. Het was heerlijk en betaalbaar. Eigenaren vd camping zeer vriendelijk en staan te alle tijden voor je klaar. Wij hebben genoten en komen zeker nog is terug.

• 9Anjo02-07-2022

Heerlijkheid

Hele fijne rustige camping. Zeer vriendelijk personeel en niets is teveel. Heel mooi zwembad met een erg mooi uitzicht. Restaurant kun je prima eten en drinken.

• 9Rachel09-06-2022

Heel fijne week gehad! Wat een fijne, mooie en schone camping. En het uitzicht......daar raak je niet over uitgepraat! View vanaf het zwembad fenomenaal. Omdat het nog het voorseizoen was kon er tussen de middag niet iets gegeten/gedronken worden. Dat was jammer maar in het winkeltje kon er wel gekoelde rosé gekocht worden. Eten in de avond hebben we geregeld gedaan en dit was voor een camping keuken echt verrassend goed! We komen graag nog eens terug met onze kinderen die stikjaloers naar de foto's keken!!

Camping Les Bastets info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar