Géén boekingskosten

Camping Mas de Champel

FrankrijkRhône - AlpsLes Ollières sur Eyrieux (Ardeche)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Mas de Champel voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 102 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

102 Reviews over Mas de Champel

• 6Maan15-08-2022

Basic camping met achterstallig onderhoud

Prima camping. De trampoline en de rivier (het paadje erheen is heel stijl!!) vonden onze kinderen erg leuk. Net als het zwembad. Er is wel achterstallig onderhoud: trappen waar de leuning ernaast ligt, verf wat van de water toestellen af gaat. Het sanitair was niet echt schoon en er is regelmatig geen toiletpapier. Wij kregen eerst een plek aangewezen tussen de sta caravans. Niet zoals je verwacht als je de plaatjes van de camping ziet. Uiteindelijk een andere plek gekregen. In de lanen bij het zwembad bij de andere kampeerders heb je meer een camping gevoel, vonden wij. Iets om aan te denken als je boekt. De grote van de plekken varieert enorm. Net als het/niet hebben van schaduw. De zon verdween toen wij er waren rond 20.30 achter de berg. Medewerkers zijn voornamelijk vriendelijk. In de tijd dat wij er stonden, waren er vooral Franse.

• 7bob10-08-2021

goed!

leuke camping. We hebben zelf een stacaravan gehuurd, deze was al wel wat gedateerd maar zeker in orde. Ze staan allemaal wel kort op mekaar. Aan de overkant van de rivier tegenover de camping ligt een vrij drukke verbindingsweg en het lawaai hiervan hoor je goed op de camping. Zwembad was goed. Terras en bar zijn gezellig maar bieden geen uitzicht op de omgeving. Het "strandje" aan de rivier ligt nogal afgelegen en is enkel te bereiken via een stijl pad. Je hebt er wel mooi zicht op het dorp en de omgeving

• 8Eetgelegenheden
  • 8Fam Rooding01-08-2020

Fijne camping

Wij waren hier in Juli 2020 met 2 kleine kinderen in de Visio stacaravan. De stacaravan was mooi, vrij nieuw en de bedden lagen goed. De stacaravan was niet heel erg schoon toen wij aankwamen, maar dat hebben wij zelf even gedaan. De vaatwasser was er niet, dat was wel jammer. Let op dat je op de Varanda altijd slippers draagt vanwege houtsplinters. Het zwembad is erg warm, je koelt er niet erg af, en is niet altijd even schoon ( troebel). Het babybadje is juist te koud en in twee weken niet schoongemaakt. De ligging is prachtig, je kijkt aan alle kanten tegen bergen aan. Service en medewerkers allemaal super vriendelijk. Restaurant is erg mooi en we hebben lekker gegeten. Strandje bij rivier is niet onderhouden en vies. Speeltuin is vrij nieuw en erg leuk. Wij hebben een leuke vakantie gehad hier, zeker een 7 waard en zeker een aanrader

• 8Simone28-07-2020

Prima kleinschalige camping, wel afgelegen

We hebben twee fijne weken gehad op deze camping. De medewerkers zijn ontzettend aardig, doen hun best om Engels of zelfs wat woorden Nederlands te spreken en helpen je waar nodig. Wij hadden een stacaravan. Was prima! Niet spannend, wel netjes en schoon! Het zwembad is fijn. Het was vrij rustig op de camping dus we hadden bijna altijd een (lig)stoel. De rivier is ook lekker om te zwemmen. Zit een heel klein strandje bij, verder allemaal stenen dus wel lastig om even te zitten en/of liggen. Waterschoenen zijn wel handig. Er is een supermarkt in het dorpje ernaast, die is wel heel klein. De grote supermarkt zit op een half uurtje rijden. Je zit best afgelegen, voor wat grotere bezienswaardigheden moet je wat langer rijden en veelal bergweggetjes dus slingeren. Kanoën is echt een aanrader!

• 7Eetgelegenheden
  • 8Jolanda Reijerse01-09-2019

Leuke camping met te veel huuraccommodatie.

Ga je met caravan of tent zijn de staan plekken beneden prima. Helemaal achter in zijn er ook grote plaatsen 3 waarvan 1 een seizoen plek is met veel schaduw. Wanneer wij er waren is de verlichting van plaats en afwasplaats niet aanwezig. Ons gevoel zeg wel dat de chalets en huurtenten op 1 staan, mooie plekken met mooi uitzicht! Terwijl de echte kampeerders als opvulling zijn en de huur”kampeerders” het gevoel moeten geven dat ze zogenaamd aan het kamperen zijn. Op zich erg vriendelijk personeel. Leuk terras en zwembad en een mooi panorama terras om te eten. Op zich 2 weken het prima gehad.

• 8Jara20-08-2019

Prachtige ligging

Fijne camping in een hele mooie omgeving. Wij zaten in een mobile home en hadden uitzicht op het zwembad, perfect! Het deel waar de tenten/caravans stonden sprak ons minder aan. Wij hadden gelukkig ons eigen sanitair. Het restaurant stelt weinig voor, het uitzicht is mooi, maar voor het eten hoef je niet te komen. Wij kregen bij ons gerecht een half cherrytomaatje als groente. Verder alleen maar patat zonder saus. Zonde van het geld. Personeel is aardig en spreekt prima Engels (behalve de schoonmaak), animatie zelfs ook Nederlands. Veel leuke dingen te doen in de omgeving. Wil er zeker wel weer eens naar toe.

• 7Edgar Werring08-08-2019

Prima camping...leuke 10 dagen met mijn zoon gehad

Ben 10 dagen geweest, prima camping moet wel zeggen dat het sanitair wat verouderd is, zeker als je achter op de camping ligt, al werd het wel goed schoongemaakt. Er is een fijn zwembad, werd goed onderhouden. Ook is er een strandje aan de rivier. Mijn zoon van 11 haar heeft zich er prima vermaakt. In de buurt zijn er veel activiteiten, zoals kanotochten, een aanrader is aquarock.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Mariska05-08-2019

Leuke camping voor de gemoedelijke kampeerder!

Het is qua camping altijd net wat je gewent bent, het is een middelgrote tot kleinere camping. Zeer prettig vonden wij het goed engels sprekende personeel, in ieder geval bij de receptie, uiterst prettig en ongedwongen geholpen daar. Het is een leuke terrassen camping met hoger een aantal mobile-homes, voornamelijk wel tenten en caravan/camper. Diverse nationaliteiten, maar ook ruim nederlanders. Gezellig en eenvoudig. Goede animatie (kids ook nl ) Zwembad, speeltuin, trampoline, pingpong... de kinderen vermaakte zich prima. Camping ligt aan de rivier de Eyrieux, en heeft een eigen “strandje”. De avonden wat frisser. Vond het persoonlijk wel prettig om iets met lange mouwen aan te hebben. Het restaurant, bar en broodservice zijn super geregeld. De campingplaatsen variëren in grootte en zijn niet afgebakend, dus ook flexibel in te delen😉. Wij zijn slechts vier dagen geweest hier, maar met recht een leuke camping in mooie omgeving.

• 8Gerard23-06-2019

Voor herhaling vatbaar!

Mooi gelegen camping aan de Dolce Via fietsroute; ideaal voor rustzoekers. Mooie vlakke plaatsen.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Nicolas01-10-2018

Un camping bien sympa et des gérants très cool merci à Valérie et Franck et à l année prochaine.

• 5Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar