Chalet
7,9

• Ligging t.o.v. pistes9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Skichalet Blanchot voor je op een rij gezet:

49 reviews over Chalet Skichalet Blanchot in het Nederlands

Aanrader

Danny en Nancy,
10-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Chalet ligt prima gelegen vlak aan skipiste .. warm onthaal van Witse en Sanne .. lekker eten en voldoende .. we hebben er een supere week gehad .. chalet heeft wel wat onderhoud en vernieuwing nodig .. de badkamers waren wel recent vernieuwd en zeer net .. prijs kwaliteit is correct .. nogmaals dikke proficiat voor Witse en Sanne was een super team .

Gereisd met vrienden in februari 2019

Aanrader

Julie Coorevits,
10-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hele mooie chalet, die vlak naast de piste gelegen is. Wietse en Sanne zijn een topduo! Eten was heel lekker en er was zeker meer dan genoeg voor iedereen. Badkamers waren heel proper en kamers zelf waren ook ruim genoeg. Wij hebben alvast een super week achter de rug!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Boeking op valse ilussie-nooit meer

Jolanda,
4-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Chalet lijkt qua inrichting op een honderdjarig studentenhuis. Meubilair is oude troep, hernia-waardig. Bedden uit het jaar nul. Kamer niet afsluitbaar/ geen kluis. Ski kelder onbeheerd en toegankelijk voor vreemden met doorloop naar kamers. Spullen kunnen zo gejat worden. Ramen en deuren sluiten slecht, gevolg tocht en stank van openhaard op de slaapkamer. Omschrijving touroperator past niet bij de werkelijkheid van een hotel, zoals wordt aangeboden. Elke avond stroomuitval. Tv en koffieautomaat defect. Slecht werkende WiFi . Ontbijt en beleg zeer beperkt. Spa ver onder de maat. Yacuzi koud en sauna max voor 3 pers. Enige wat voldoet is de staf. Zij zijn super , heel vriendelijk maar beperkt in de oplossingen mede veroorzaakt door touroperator. Staf maakt heerlijke gerechten. Ski in/ski out geldt voor alle chalets. Is het enige voordeel aan dit chalet.

Gereisd met partner in januari 2019
Werner van Velde | Skichalets, Eigenaar, 13-2-2019

Geachte heer Cees en mevrouw Jolanda ,

Hartelijk dank voor uw recensie en die van uw vrouw Jolanda. We hebben voor het plaatsen van deze twee berichten en tijdens uw verblijf natuurlijk al uitvoerig met u gesproken en alles gedaan om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Helaas zijn wij tijdens al deze gesprekken met u tot de conclusie gekomen dat wij het niet eens zullen worden over uw bevindingen en wij er ook zeker van zijn geworden dat het voor ons niet mogelijk is om aan uw verwachtingen te kunnen voldoen. We zijn dankbaar dat onze andere gasten een duidelijk positievere ervaring hebben gehad in ons chalet. Wij wensen u natuurlijk veel succes met het vinden van een accommodatie die wel aan uw eisen zal kunnen voldoen.

Vriendelijke groet,

Werner van Velde

Skichalets.nl

Zeer teleurstellend. Naams wijziging ?

Cees van Houten,
3-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Tweede Ronde Chalet met verouderde inrichting. Alles ademt de tweede Ronde Winkel gevoel uit. Foto´s geven verkeerd beeld. Goedkope verzameling van oud versleten spul en bij elkaar geraapt. Ouwe versleten bank, houten stoelen met rugpijn garantie. Ouwe versleten Matrassen met rugpijn als gevolg. Veel zaken werken niet bv Televisie defect, goedkoop koffie apparaat defect, internet valt regelmatig weg, regelmatig algemene stroom storing in chalet.

Eten sober, precies uitgerekende minimale hoeveelheden en kan net. Middag snacks sober. Warme chocolade niet gezien en dus zelf maar gemaakt. Ontbijt eitjes en croissants zijn schaars en alleen op speciaal verzoek.

Standaard geen sauna handdoeken of badjassen aanwezig.

Jacuzzi is binnen systeem, Door buiten plaatsing is water temperatuur te laag en koud / onaangenaam. Contact geluid overlast van andere chalets.

Sanne en Wietse doen erg hun best, erg enthousiast en vriendelijk, super duo.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Superligging

Xtel,
  • Ligging t.o.v. pistes10

Chalet is de ultieme uitvalbasis vanuit Les Menuires kwa ligging.

Dichtbij (50m) de skipiste en meeting point van skischool ESF.

De ruimte in de kamers is soms wat smal... maar verzorgd en moderne badkamer (redelijk klein) maar met alles wat je nodig hebt.

De kachel is soms wat storend omdat je niemand zit zitten in de zetel.

Voor de rest alles oké...

Gereisd met vrienden in december 2018

Heerlijk vertoeven

Fannie,
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gezellig huis. Jammer dat de zithoek wordt verstoord door de immense kachel. De andere huisjes hebben dit niet.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Fantastische ligging

Carmen,
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super ligging. Zeer kindvriendelijke staf.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Toppie

Sam,
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super locatie, top gastheer Wietse e vrouw Sanne, ze waren heel gastvriendelijk e vooral ook kindvriendelijk voor onze kids!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Fantastische vakantie gehad

Sabrina Timmermans,
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super ligging, dicht bij skischool

Gereisd met vrienden in december 2018

Echt genieten hier. Aan te bevelen.

Marieken Boelhouwer,
30-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi chalet, direct aan de skipiste, bij leuke restaurants met grote terrassen. Hele goede sfeer hier. Eten was zeer goed in het chalet en alles was heerlijk schoon. Echt genieten hier.

Gereisd met vrienden in april 2018

Skichalets.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Skichalet Blanchot in Les Menuires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Skichalet Blanchot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.