Chalet Skichalet Blanchot

• 7.1Inrichting
  • 7.7Hoeveelheid ruimte
  • 9.9Ligging t.o.v. pistes

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Skichalet Blanchot voor je op een rij gezet:

Chalet info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer chalet info

60 reviews over Chalet Skichalet Blanchot

• 2019
    9Helene04-05-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Heel fijn verblijf gehad in dit Chalet. Sanne en Wietse hebben heel goed voor ons gezorgd, niets was ze teveel. Uitgebreid ontbijtbuffet, lekkere hapjes na het skiën en ‘s avonds steeds een andere thema maaltijd, er was meer dan genoeg! De sneeuw werd al wel wat minder maar je kon nog steeds gelijk de piste op. Kortom : wij komen graag weer.

Team Skichalets.nl, Hoofdkantoor, 21-05-2019

Ontzettend bedankt voor uw mooie cijfer. We geven de complimenten graag door aan onze fijne staf. Heel goed om te lezen dat u genoten heeft. We zien u graag op een ander jaar terug in een van onze skichalets.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Ans van den Berg30-03-2019

Toplocatie aan de piste. Super chaletstaf

Toplocatie aan de piste. Chaletstaf Sanne en Wietze zorgen voor het “thuis” gevoel. Met veel plezier zorgen dat het je aan niets ontbreekt. We hebben een top week gehad

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Joanne Smitz-Nieuwenhuijs02-03-2019

Geweldig huis pal aan de piste met uitstekende verzorging & drankjes en heerlijk eten en met zorg bereid !!dankzij Sanne en wietse fantastische gezellige week gehad !! Nogmaals dank !!

• 10ties nieuwenhuijs01-03-2019

Super

Super accomodatie aan de piste, in het midden van het ski gebied. Personeel Wietse en Sanne waren super vriendelijk en het eten was heerlijk. Aanrader voor grote families of groepen. Ook was het niet te veel gevraagd om af en toe op te passen op de kleinste kinderen en Wietse en Sanne zetten graag een stapje extra. Wij hebben een super vakantie gehad.

• 10Marc01-03-2019

Allememachies! Wat een top vakantie

Te gek! Super leuke staf. Wietse en Sanne super bedankt. Echt een top vakantie

• 9Carola18-02-2019

Top!

Lekker genieten en verwend worden, Heerlijk chalet, lekker huiselijk met iets mindere banken maar wel een heerlijk bed, jacuzi, nette douche en een super topduo als staf! Verwend met heerlijk eten!, ook een ruime keuze in ontbijtsoorten . Top.

• 9Marja Vilijn16-02-2019

Fantastische week gehad!

Onze eerste ervaring met een all inclusive chalet is zeer goed bevallen. De ligging van het chalet direct aan de piste is geweldig. Sanne en Wietse hebben zeer goed voor ons gezorgd, van uitgebreid ontbijt, hapjes tot heerlijke diners. Na het skiën was de jacuzzi heerlijk om de spieren te ontspannen. Sanitair was erg schoon. Wij komen graag weer!!

• 8Danny en Nancy10-02-2019

Aanrader

Chalet ligt prima gelegen vlak aan skipiste .. warm onthaal van Witse en Sanne .. lekker eten en voldoende .. we hebben er een supere week gehad .. chalet heeft wel wat onderhoud en vernieuwing nodig .. de badkamers waren wel recent vernieuwd en zeer net .. prijs kwaliteit is correct .. nogmaals dikke proficiat voor Witse en Sanne was een super team .

• 4Jolanda04-02-2019

Boeking op valse ilussie-nooit meer

Chalet lijkt qua inrichting op een honderdjarig studentenhuis. Meubilair is oude troep, hernia-waardig. Bedden uit het jaar nul. Kamer niet afsluitbaar/ geen kluis. Ski kelder onbeheerd en toegankelijk voor vreemden met doorloop naar kamers. Spullen kunnen zo gejat worden. Ramen en deuren sluiten slecht, gevolg tocht en stank van openhaard op de slaapkamer. Omschrijving touroperator past niet bij de werkelijkheid van een hotel, zoals wordt aangeboden. Elke avond stroomuitval. Tv en koffieautomaat defect. Slecht werkende WiFi . Ontbijt en beleg zeer beperkt. Spa ver onder de maat. Yacuzi koud en sauna max voor 3 pers. Enige wat voldoet is de staf. Zij zijn super , heel vriendelijk maar beperkt in de oplossingen mede veroorzaakt door touroperator. Staf maakt heerlijke gerechten. Ski in/ski out geldt voor alle chalets. Is het enige voordeel aan dit chalet.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Werner van Velde | Skichalets, Hoofdkantoor, 13-02-2019

Hartelijk dank voor uw recensie en die van uw familie. We hebben voor het plaatsen van deze twee berichten en tijdens uw verblijf natuurlijk al uitvoerig met u gesproken en alles gedaan om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Helaas zijn wij tijdens al deze gesprekken met u tot de conclusie gekomen dat wij het niet eens zullen worden over uw bevindingen en wij er ook zeker van zijn geworden dat het voor ons niet mogelijk is om aan uw verwachtingen te kunnen voldoen. We zijn dankbaar dat onze andere gasten een duidelijk positievere ervaring hebben gehad in ons chalet. Wij wensen u natuurlijk veel succes met het vinden van een accommodatie die wel aan uw eisen zal kunnen voldoen.

Vriendelijke groet, Werner van Velde

Gereisd met partner in januari 2019

• 5Cees van Houten03-02-2019

Zeer teleurstellend. Naams wijziging ?

Tweede Ronde Chalet met verouderde inrichting. Alles ademt de tweede Ronde Winkel gevoel uit. Foto´s geven verkeerd beeld. Goedkope verzameling van oud versleten spul en bij elkaar geraapt. Ouwe versleten bank, houten stoelen met rugpijn garantie. Ouwe versleten Matrassen met rugpijn als gevolg. Veel zaken werken niet bv Televisie defect, goedkoop koffie apparaat defect, internet valt regelmatig weg, regelmatig algemene stroom storing in chalet. Eten sober, precies uitgerekende minimale hoeveelheden en kan net. Middag snacks sober. Warme chocolade niet gezien en dus zelf maar gemaakt. Ontbijt eitjes en croissants zijn schaars en alleen op speciaal verzoek. Standaard geen sauna handdoeken of badjassen aanwezig. Jacuzzi is binnen systeem, Door buiten plaatsing is water temperatuur te laag en koud / onaangenaam. Contact geluid overlast van andere chalets. Sanne en Wietse doen erg hun best, erg enthousiast en vriendelijk, super duo.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Chalet Skichalet Blanchot info