Camping Le Coin Tranquille

Camping Le Coin Tranquille
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Le Coin Tranquille voor je op een rij gezet:

390 reviews over Camping Le Coin Tranquille in het Nederlands

Camping werd goed bij gehouden, zag er netjes uit, mensen waren vriendelijk en behulpzaam.

Heerlijke mooie camping

Chris
12-8-2018

Erg mooie en groene camping op fantastische locatie. Grote plekken en een prachtige omgeving.

Fijne camping!

Gast2018
12-8-2018

Dit is één van de betere campings in Frankrijk. Naast de goede voorzieningen vinden wij de sfeer op de camping uitstekend. De camping wordt beheerd door een familie die met veel inzet en ervaring de camping beheert. Het restaurant heb ik beoordeeld met een 7 maar dat geldt niet voor het wekelijkse diner met muziek op de woensdagavond. Op deze avond schuiven lokale gasten en campinggasten aan het diner aan. De sfeer is geweldig en het eten en drinken is uitstekend! Uitgedrukt in een cijfer een 10.

Villatent

Voor de tweede keer op deze camping geweest en wederom geweldig. Grote gastvrijheid en ruime plekken in een prachtige omgeving met volop mogelijkheden voor sport en ontspanning. De wandelingen die Martine organiseert waren weer geweldig.

Geweldige camping, super goede sfeer, alle medewerkers top!! Een absolute aanrader!!

Great place

Richard
11-8-2018

Facilities superb, staff very helpful and friendly, a really good place to stay

We hebben een heerlijke tijd gehad! Lekker gegeten, fijn zwembad, schoon sanitair.

Dirkjan
10-8-2018

Fijne camping goeie plaatsen met of zonder schaduw.

Klant vriendelijk en als je een andere plek wilt kan dat in overleg .

Het zwembad is mooi en verzorgd.

Min punt is dat het zwembad met steengranol is afgewerkt waardoor je tenen kan open halen scherpe randen ,jammer.

fantastisch

Lenet
8-8-2018

Mooie grote camping plekken. Leuke animatie zowel in het Nederlands als Frans.

Sanitair schoon. Leuk zwembad . Goed restaurant. Alles goed voor elkaar daar

Really a Nice place, the straff were very friendly. The Restaurant was also good.

Villatent

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Coin Tranquille in Les Abrets , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Coin Tranquille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Coin Tranquille scoort een 8.86 uit 10 op basis van 390 reviews.