Camping Le Coin Tranquille

Camping Le Coin Tranquille
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Le Coin Tranquille voor je op een rij gezet:

233 reviews over Camping Le Coin Tranquille in het Nederlands

Anders

Mooie camping.

René en Nicoline
13-10-2018

In 2014 als doortrekcamping één overnachting gedaan. De prachtige omgeving en mede het goede restaurant deed ons besluiten om hier dit jaar 2 weken te verblijven. We hadden een plek met mooi uitzicht en in de nabijheid van het restaurant. Dit gaf wel overlast. De koeling maakte 's nachts lawaai. Het restaurant wordt rond 7 uur in de ochtend bevoorraadt en Ook de vuilnisman komt vroeg met veel lawaai. Het sanitair was zeer schoon. Helaas was het restaurant, met name de kwaliteit van het eten minder als 4 jaar geleden. Er komen er bussen met gasten voor een middag lunch met live muziek en de wekelijkse menu avond is meer voor de lokale bevolking dan voor mensen van de camping. Toch hebben we een heerlijke tijd gehad. De camping is mooi en vooral het zwembad geweldig.

Paradijsje

Eric
26-9-2018

In september in de 'grijze golf' een heerlijke week gehad op deze topcamping. Een rustige, grote plek met uitzicht (even naar zoeken, op het 'kale veld' de beste kans), een geweldig zwembad met zonneterras (alles nieuw, kunstgras onder de bedjes), een prima restaurant, gratis en goede wifi op het gezellige terras (zonder verplichting iets te moeten 'gebruiken') en schoon gepoetst sanitaire. Vriendelijk , gastvrij personeel. De omgeving is mooi, landelijk. Voor de echte bezienswaardigheden moet je met de auto op pad. Diverse supermarkten in de buurt. Wij werden (net als anderen) door de navigatie vanaf de snelweg naar de achteringang van de camping geleid. Even verwarrend...De officiele route via Les Abrets zelf was versperd, maar de camping had zelf voor goede bewegwijzering gezorgd. In Frankrijk bleken diverse campings half september geen voorzieningen zoals broodservice, meer te hebben of zelfs al te sluiten . Deze camping echter draaide nog volop!

Kortom, een aanrader!

heel goed

Berend Koolma
23-9-2018

Mooie camping. Prettige ontvangst. Goed en schoon sanitair.Heel mooi zwembad, zowel in de buitenlucht als overdekt d.m.v. een schuifdak. Restaurant is uitstekend en vaak heel goed bezet. Je kunt goed fietsen in de omgeving,maar na 2of 3 dagen heb je het wel gezien.Je kunt wel dagtochtjes maken naar het N.P. La Chartreuse.Storend is wel de live muziek op de woensdagavond bij de wekelijkse BBQ avond. Het gaat door tot na 11 uur. We komen hier elk najaar met groot genoegen en zullen dit zeker blijven doen. Alleen jammer dat Wifi alleen bij de receptie is te ontvangen. Tip: In het dorp Pressin op 10 min.fietsen van de camping is elke 2e zondag in sept. een vlooienmarkt. Vrijdagmiddag vooraf bakken ze heerlijk brood in een houtgestookte oven bij de ingang van het dorp.Dit gebeurt in de openlucht door vrijwilligers. Dit brood wordt op de vlooienmarkt verkocht,maar je kunt het vrijdag 'smiddags ook kopen. Heerlijk.

Villatent

Wij komen terug en raden het iedereen aan

Doris Groenewoud-Veldkamp
11-9-2018

Het is hier mooi, schoon grote campeer plekken. Veel bloemen. Mooie omgeving. Genoeg winkels en een goed restaurant op de camping. Voor jong en oud is het hier Fantastisch.

Mooi zwembed en prima restaurant. Prettige camping waar je goed geadviseerd wordt door de medewerkers. Zij waren erg behulpzaam. Wij vonden de plekken niet zo heel groot (grote tent + 1 kleine tent) waar je je auto ook nog op moest plaatsen. De omgeving is mooi waar je wel een stukje (30-45 min) voor moet rijden (Annecy, Grenoble, Aix les Bains + de meren). Wij hadden wel last van een haan die los op de camping liep. Soms had je pech en stond het beest om 6 uur bij je tent te kraaien! De camping eigenaren wisten niet van wie de haan was maar ze haalden het beest niet van de camping van.

Echte gastvrijheid vind je hier.

IM
23-8-2018

Een super camping. Fijn om hier na een aantal jaren weer een keer terug te zijn. Mooi nieuw zwembad, goed restaurant, echt heerlijk eten. Maar wat het meeste in het oog springt, de gastvrijheid hier op de camping. Ze doen er echt alles aan om het jou naar je zin te maken. Stralen ook uit dat zij er zelf plezier in hebben. En als je een vraag hebt over de omgeving nemen ze alle tijd om het een en ander te vertellen en je van een goed advies te voorzien. Echte gastvrijheid vind je hier op de camping.

Mooie camping alleen overdag is het café restaurant zeer matig.

Zet er iemand neer van 11 tot 17.00u om koffie/drankjes of ijs te verkopen.

Dit hoort voor mij en mijn gezin bij het ultieme vakantiegevoel.

Geweldige camping, aanrader!

Paulussen
22-8-2018

Zeer nette camping, keurig onderhouden en schoon sanitair.

Sinds dit jaar is er een nieuw zwembad en is het "oude" zwembad opgeknapt, beide zwembaden zijn erg fijn en zien er super mooi uit.

De campingplaatsen zijn ruim en de medewerkers behulpzaam en vriendelijk.

Er zijn op korte afstand diverse leuke uitstapjes mogelijk.

Onze kinderen van 2 en 5 jaar hebben genoten en wij natuurlijk ook.

Kortom; een aanrader en wij komen zeker nog eens terug.

Een prachtige tot in de puntjes verzorgde kleinschalige camping. Hele mooie plekken, schoon sanitair en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor de uitstapjes in de omgeving moet je wel een eindje rijden. Maar die zijn dat ook echt waard. Naar deze camping gaan we zeker nog een keer terug. In één woord top!

gemoedelijke camping

Hans
20-8-2018

vriendelijk personeel, heerlijk zwembad. supermarkt in de buurt.

Villatent

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Coin Tranquille in Les Abrets , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Coin Tranquille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.