Camping Le Coin Tranquille

Camping Le Coin Tranquille
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Le Coin Tranquille voor je op een rij gezet:

200 reviews over Camping Le Coin Tranquille in het Nederlands

prima

Koos And Rina
18-6-2018

Voorzieningen uitstekend.

Tijdens ons verblijf verbleef voor een paar dagen een groep (ongeveer 20 personen) jonge dames, turnsters? Erg enthousiast, ook 's Avonds na 23 uur erg luidruchtig. Hier ondervonden wij overlast van. Tip voor de directie: ook aan een dergelijke groep de camping regels benadrukken.

Geheel prima

Annie G2rard
9-6-2018

Vooral de beschrijving van de omgeving compliment!!!

Leuke, knusse, gezellige camping!!

Tessa
14-5-2018

Leuke, kleine camping!! Mooi groen en leuke paadjes. Plekken zijn groot en goed onderhouden. Wij hadden (volgens mij) de beste standplaats op de hele camping (nr 1). Deze lag in hoek en had schaduw én zon. Sanitair is prima. Mannen en vrouwen wel door elkaar, maar is geen probleem. Wc-papier is aanwezig bij de toiletten. In de omgeving redelijk veel te doen, maar niet super veel, maar wel genoeg om er 1-2 weken te zitten. Klein zwembad in verhouding tot de grootte van de camping. Je kunt er niet rustig een boekje lezen ivm alle gillende kids (wat niet erg is), maar in verhouding is het zwembad te klein. Je kunt elke ochtend vers brood afhalen op de camping, ook kun je verse pizza's afhalen of er dineren. Supermarkt op 5-10 min rijden.

Mooie camping.

Annelies
    26-10-2017

Mooie camping met grote, afgebakende plekken.

Mooi, schoon sanitair. Groot zwembad.

Vriendelijke ontvangst.

Alle service tot sluitingsdatum.

Fantastische camping

Gezin met jonge kinderen (0 en 2 jaar)
    25-10-2017

Een gezellige camping met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Wij hebben dit jaar een heerlijke zomervakantie gehad op de camping. We hadden een spiksplinter nieuwe sta-caravan met een ruime veranda. Een mooie plek vlak bij het restaurant. Waar je overigens heerlijk kunt eten. Er komen in het weekend ook veel mensen van buitenaf naar het restaurant. Op de camping heb je daar verder geen last van maar je moet wel even reserveren op die dagen.

Het zwembad is niet spectaculair maar was prima voor ons. En volgens de laatste berichten op de camping werd het zwembad komend jaar uitgebreid.

De animatie deed leuk haar best om de kinderen te vermaken. De schuimparty op het springkussen was erg populair.

Al met al een camping om nog eens naar terug te gaan!

Prima rustige camping

P T de Kam
    24-10-2017

Deze camping bezoeken we bijna ieder jaar weer . Lekker rustig mooie ruime plaatsen in een Parkachtige omgeving .

Ruime plaatsen, redelijk afgescheiden, goede service aan de balie.

Uitstekende camping.

Goede en vriendelijke camping.

WILLEM DE
    6-10-2017

De Wi-Fi ontvangst was om 20.00 al weg kon het ook niet meer ontvangen. Dit was wel erg jammer.l

Leuke camping

J E
    6-10-2017

Mooi en rustig gelegen camping met fraai uitzicht. Vriendelijke ontvangst. Sanitair in orde en prima zwembad.

Opnieuw twee heerlijke weken doorgebracht op uw camping.

Gastvrije ontvangst en heel servicegericht. Iedere ochtend heerlijk brood en we hebben weer heerlijk gegeten in het restaurant. De douches zijn heerlijk warm en schoon.

Wederom konden wij genieten van het fantastische uitzicht op onze favoriete emplacement.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Coin Tranquille in Les Abrets , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Coin Tranquille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Coin Tranquille scoort een 8.86 uit 10 op basis van 339 reviews.