Camping Le Grand Cerf

Zeer Gastvrije eigenaren en personeel! Animatie nl

Heerlijke vakantie gehad

Fam. Bouwers
    16-8-2017

Net terug van ruim 2 weken bij Laurent en Cecile op de camping. Tegen onze gewoonte in onze volledige vakantie blijven staan. De beheerders zijn super sympathieke mensen die alles doen om het naar je zin te maken. Een avondje in het camping restaurant is echt een aanrader.

Hoewel het sanitair uitstekend schoon gehouden wordt zou warmer water in het grotere gebouw welkom zijn en een lichte update naar deze tijd.

Al met al een heerlijke, kleine camping waar genoeg te doen is op het terrein en in de omgeving!

top

Bianca
    3-8-2017

Leuke camping. Gastvrije eigenaren,leuke sfeer

Een aanrader voor gezinnen. Super live en leuke mid voor de animatie

We hebben een aantal aanbieders voor Le Grand Cerf voor je op een rij gezet:

Eenvoudige, verzorgde en rustige camping met veel Super

Famille Waterschoot
        5-7-2017

Eenvoudige, verzorgde en rustige camping met veel faciliteiten. Super onthaal. Enige nadeel, auto vereist voor uitstappen.

Oude reviews (archief)

Perfecte camping

Leo
          22-8-2016

Fijne camping. Kinderen van 7, 8 en 9 jaar. Kleinschalige animatie goed bevallen.

prachtige paar dagen

Ursule en Jan
            15-8-2016

Onze bedoeling was om 1 nacht te blijven het werden een paar dagen. Een aanrader!

rustige en vriendelijke camping

Didie
            14-8-2016

Rustige camping in mooie omgeving. Heeft Verder alles te bieden waar je als gezin naar op zoek bent!

Fijne camping

Barmentloo
            3-8-2016

Feel faciliteiten voor deze leuke charmante kleinschalige camping. Onze kinderen hebben genoten en wij ook. Goéd restaurant, prima sanitaire.

Heerlijke vakantie

Jet
              24-6-2016

Met de kinderen een heerlijk rustige vakantie gehad. Enorm schoon en zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren! Een aanrader

Zeer vriendelijke en behulpzame campingbeheerders. Heerlijk gegeten. Schoon sanitair. Mooi uitzicht.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Grand Cerf voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Grand Cerf in Le Grand Serre (Drome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Grand Cerf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Grand Cerf scoort een 8.91 uit 10 op basis van 178 reviews.