Camping Le Grand Cerf

Laatste review

Too camping

Bram,
21-8-2018

Leuke camping met verouderd maar zeer schoon sanitair. Voor kinderen genoeg activiteiten. Restaurant is goed. Ruime plek voor onze tent. Vriendelijke eigenaren.

Kenmerken

21-8-2018

Een afknapper

Hans,
13-8-2018

Wat een afknapper. We zijn afgegaan op de foto's / de website en commentaren van anderen. Helaas kwam dat op geen enkele manier overeen met de werkelijkheid. De plaatsen zijn niet vlak en ogen rommelig. Geen uitzicht. Het enige mooie aan de camping was het zwembad. Sanitair erg verouderd maar wel schoon. Het was hoogseizoen en slechts een paar plaatsen waren bezet. Camping straalt niets uit, geen sfeer. We hebben alleen even rondgekeken en zijn daarna weer weggegaan op zoek naar een andere camping. Geen aanrader

Zeer Gastvrije eigenaren en personeel! Animatie nl

Ria,
22-8-2017

Zeer Gastvrije eigenaren en personeel! Animatie nl

Heerlijke vakantie gehad

Fam. Bouwers,
16-8-2017

Net terug van ruim 2 weken bij Laurent en Cecile op de camping. Tegen onze gewoonte in onze volledige vakantie blijven staan. De beheerders zijn super sympathieke mensen die alles doen om het naar je zin te maken. Een avondje in het camping restaurant is echt een aanrader.

Hoewel het sanitair uitstekend schoon gehouden wordt zou warmer water in het grotere gebouw welkom zijn en een lichte update naar deze tijd.

Al met al een heerlijke, kleine camping waar genoeg te doen is op het terrein en in de omgeving!

top

Bianca,
3-8-2017

Leuke camping. Gastvrije eigenaren,leuke sfeer

Een aanrader voor gezinnen. Super live en leuke mid voor de animatie

Eenvoudige, verzorgde en rustige camping met veel Super

Famille Waterschoot,
5-7-2017

Eenvoudige, verzorgde en rustige camping met veel faciliteiten. Super onthaal. Enige nadeel, auto vereist voor uitstappen.

Perfecte camping

Leo
22-8-2016

Fijne camping. Kinderen van 7, 8 en 9 jaar. Kleinschalige animatie goed bevallen.

prachtige paar dagen

Ursule en Jan
15-8-2016

Onze bedoeling was om 1 nacht te blijven het werden een paar dagen. Een aanrader!

rustige en vriendelijke camping

Didie
14-8-2016

Rustige camping in mooie omgeving. Heeft Verder alles te bieden waar je als gezin naar op zoek bent!

Fijne camping

Barmentloo
3-8-2016

Feel faciliteiten voor deze leuke charmante kleinschalige camping. Onze kinderen hebben genoten en wij ook. Goéd restaurant, prima sanitaire.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Grand Cerf in Le Grand Serre (Drome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Grand Cerf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.