Camping Le Grand Cerf

187 reviews over Camping Le Grand Cerf in het Nederlands

Een afknapper

Hans
13-8-2018

Wat een afknapper. We zijn afgegaan op de foto's / de website en commentaren van anderen. Helaas kwam dat op geen enkele manier overeen met de werkelijkheid. De plaatsen zijn niet vlak en ogen rommelig. Geen uitzicht. Het enige mooie aan de camping was het zwembad. Sanitair erg verouderd maar wel schoon. Het was hoogseizoen en slechts een paar plaatsen waren bezet. Camping straalt niets uit, geen sfeer. We hebben alleen even rondgekeken en zijn daarna weer weggegaan op zoek naar een andere camping. Geen aanrader

Good camping for seekers of tranquility

Francesca
8-8-2018

Very friendly owners who are working hard to make your stay pleasant. Beautiful view on the country side from the the mobile homes on the side of the camping. You can order fresh bread from the bakery each morning. Big supermarket in Hauterives. Simple but complete camping.

Bon camping

Antoine
7-8-2018

Bon camping en famille , bon accueil et soirée conviviale

ANWB camping

Trés bon séjour hàte d'y retourner merci aux propriétaires qui nous donne toujours l'envie de revenir

Comme à la maison

Véronique
30-7-2018

Excellent accueil camping très soigné activité super très familiale des gens super je recommande le resto xxl j adore

Parfait!

Sonia
9-7-2018

Nous passons toujours un agréable moment que ce soit en famille ou avec des amis. Camping convivial, très bon accueil. Parfait!

Parfait comme toujours !

Céline
27-6-2018

Nous partons chaque année en famille un week end, petit camping familial très bien équipé, les gérants sont très gentils, je recommande !

Superbe

Sylvie
27-6-2018

Grand emplacement vue magnifique et accueil très sympathique . Merveilleux week-end

Très bon séjour avec mes amis

François
27-6-2018

Très bon séjour avec mes amis. Merci pour votre accueil et les super chalets !

Très bien reçu

Chrys
29-5-2018

Sejour court pour nous. Piscine chauffée en mai. Camping propre et bien entretenu.

Mobilhome en très bon état . Et un menu varié pour tous les goûts et bien préparé . Très agréable .

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Grand Cerf in Le Grand Serre (Drome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Grand Cerf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Grand Cerf scoort een 8.91 uit 10 op basis van 187 reviews.