Camping Le Grand Cerfsterstersterster

8.8Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Le Grand Serre (Drome)

8.8Fantastisch

• 8.4Staat v/h sanitair
  • 8.5Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

207 reviews over Camping Le Grand Cerf

• 7Carla26-09-2019

Prettige camping.

Eenvoudige camping met behulpzame eigenaren. Mooie omgeving. Sanitair is verouderd maar wel schoon.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    8Bram21-08-2018

Too camping

Leuke camping met verouderd maar zeer schoon sanitair. Voor kinderen genoeg activiteiten. Restaurant is goed. Ruime plek voor onze tent. Vriendelijke eigenaren.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Hans13-08-2018

Een afknapper

Wat een afknapper. We zijn afgegaan op de foto's / de website en commentaren van anderen. Helaas kwam dat op geen enkele manier overeen met de werkelijkheid. De plaatsen zijn niet vlak en ogen rommelig. Geen uitzicht. Het enige mooie aan de camping was het zwembad. Sanitair erg verouderd maar wel schoon. Het was hoogseizoen en slechts een paar plaatsen waren bezet. Camping straalt niets uit, geen sfeer. We hebben alleen even rondgekeken en zijn daarna weer weggegaan op zoek naar een andere camping. Geen aanrader

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 2017
    9Ria22-08-2017

Zeer Gastvrije eigenaren en personeel! Animatie nl

Gereisd in augustus 2017

• 9Fam. Bouwers16-08-2017

Heerlijke vakantie gehad

Net terug van ruim 2 weken bij Laurent en Cecile op de camping. Tegen onze gewoonte in onze volledige vakantie blijven staan. De beheerders zijn super sympathieke mensen die alles doen om het naar je zin te maken. Een avondje in het camping restaurant is echt een aanrader. Hoewel het sanitair uitstekend schoon gehouden wordt zou warmer water in het grotere gebouw welkom zijn en een lichte update naar deze tijd. Al met al een heerlijke, kleine camping waar genoeg te doen is op het terrein en in de omgeving!

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Bianca03-08-2017

top

Leuke camping. Gastvrije eigenaren,leuke sfeer Een aanrader voor gezinnen. Super live en leuke mid voor de animatie

Gereisd in augustus 2017

• 8Famille Waterschoot05-07-2017

Eenvoudige, verzorgde en rustige camping met veel faciliteiten. Super onthaal. Enige nadeel, auto vereist voor uitstappen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd in juli 2017

• Oude reviews

9Leo22-08-2016

Perfecte camping

Fijne camping. Kinderen van 7, 8 en 9 jaar. Kleinschalige animatie goed bevallen.

• 9Ursule en Jan15-08-2016

prachtige paar dagen

Onze bedoeling was om 1 nacht te blijven het werden een paar dagen. Een aanrader!

• 8Didie14-08-2016

rustige en vriendelijke camping

Rustige camping in mooie omgeving. Heeft Verder alles te bieden waar je als gezin naar op zoek bent!

8 tips over Camping Le Grand Cerf

• Maurice, 26-07-2013

Al met al overzichtelijke, kleine camping met eenvoudig maar leuke gezamenlijke (restaurant)ruimte. Eten niet bijzonder. Voor wie van kleinschalig houdt en het Noorden van de Drome wil ontdekken en binnen 10 minuten in de prachtige Isere streek wil zijn. Intermarche in het nabijgelegen Hautrives op 8 autominuten (Palais Ideal, weekmarkt). Verder is de abdij in nabijgelegen Isere erg mooi met leuk parfummuseumpje en goede lunchrestaurantjes. Voor de rest genoeg mogelijkheden, allen met de auto!

• Hanneke, 22-08-2012

Routes door de Vercors: prachtige bergen/uitzichten! Rivier Isere bij Romans sur Isere Stadje Vienne (ligt ad Rhone)!

• Gerard Keijzer, 18-08-2013

De Vercors is een prachtig ruig gebied met de plaatsen Die en Crest als middelpunt,met hun leuke markten.

1 vraag over Camping Le Grand Cerf

• FrLW68, 28-06-2014

Fietsjes meenemen

Kunnen kinderen 5 en 8 goed fietsen op de camping, of is het niet verstandig om de fietsjes mee te nemen.

FrLW68, 02-08-2014

Een reactie op mijn vraag. We zijn er geweest. Kinderfietsjes meenemen is niet nodig. Alles is op loopafstand op deze minicamping en alles is steil.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig