Géén boekingskosten

Camping RCN Belledonne

FrankrijkRhône - AlpsLe Bourg d'Oisans

We hebben de beste aanbieders voor Camping RCN Belledonne voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 332 reviews
+33/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 332 reviews
  • 8.2Staat v/h sanitair
  • 8.4Eetgelegenheden

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Gelegen tussen de bergen in de Alpen ligt RCN Belledonne Campsite. Deze camping is ideaal voor de rustzoeker en liefhebber van outdoor. Het aanwezige zwembad is verwarmd en er is kleinschalige animatie die net even andere activiteiten organiseert. De omgeving leent zich voor sportieve activiteiten van zwemmen tot wandelen en fietsen.

Contact

334 Reviews over RCN Belledonne

• 9Chantal Houweling05-06-2022

Vakantiegevoel!

Wij waren er voor de Alpe D’Huzes. Het is een geweldige camping. Het viel ons op dat het zo schoon en netjes is. Hele vriendelijke mensen en je kan heerlijk eten in de gezellige bistro. Ook de broodjes die je kan bestellen zijn heerlijk. Je kan heerlijk wandelen via een achterpad van de camping. Kortom; wij komen zeker terug.

• 9Eetgelegenheden

Debby, Eigenaar, 21-06-2022

Beste Chantal, bedankt voor je positieve revieuw en wat fijn om te lezen dat je een fijn verblijf hebt gehad bij ons. Graag tot ziens

• 9Chantal Houweling02-06-2022

Geweldig!

In 2019 geboekt ivm de Alpe D’Huzes. Deze ging toen niet door en de boeking was netjes verplaatst. Erg naar uitgekeken en wat een top camping. Bij aankomst een welkom pakket en een schone chalet. Fijn zwembad en een hele gezellige bistro, waar je heerlijk kunt eten. Heerlijke broodjes kun je bestellen voor het ontbijt. Super vriendelijke mensen. De omgeving is rustig en prachtig. Je kan er goed wandelen en fietsen. Kortom een plek, waar je tot rust komt!

• 8Eetgelegenheden

Debby, Eigenaar, 21-06-2022

Wat leuk om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad en hebt genoten van onze faciliteiten.

We zien u graag terug

• 10J-P30-05-2022

Vriendelijk park

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Geweldig douche/toiletgebouw. Prima restaurant. En je kunt je Frans oefenen, maar het kan ook zonder

• 7A. Kamp16-01-2022

prachtige omgeving

Het is een mooie camping met eens heel erg leuk nederlands animatieteam. Een prachtige omgeving om te wielrennen. Wij hadden alleen de pech dat het ontzettend slecht weer was wat tussen de bergen bleef hangen, 17 graden en regen. Wat ook erg jammer was, was dat ze het zwembad aan het verbouwen waren waardoor er maar 1 klein zwembad over bleef. De laatste avond van onze week op deze camping kwamen ze met vrijkaartjes voor het zwembad in het dorp..... lekker op tijd.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Debby Dekker, Eigenaar, 18-01-2022

Bedankt voor uw review. Nou dat was inderdaad een koude week zo in de normaalgesproken warme zomer. Fijn dat u toch van de omgeving heeft kunnen genieten en van onze camping. Graag tot ziens!

• 10Mariska08-12-2021

Heerlijk!

Ontzettend genoten van ons verblijf op deze camping in de Alpen! Het is een geweldige uitvalsbasis voor wandelen en wielrennen. Er is zoveel moois te zien, watervallen, meertjes, uitzichtpunten. Vanaf de camping kan je direct de Croix de Fer beklimmen met de fiets (prachtige route) en via een mooi fietspad langs de rivier kom je binnen 10 minuten aan de voet van Alpe d'Huez. Wij hadden maar 1 fiets bij ons, maar in het dorp kan je goede fietsen huren. Regel je het via de camping krijg je nog 5% korting. De camping zelf is uitstekend. Het zwembad is lekker warm en leent zich zich uitstekend voor een verfrissende duik na een dag inspanning in de bergen. Broodjes zijn vers en sanitair wordt goed schoon gehouden.

• 9Eetgelegenheden

Debby Dekker, Eigenaar, 18-01-2022

Beste Mariska, leuk om je ervaring zo terug te lezen. Wat een diversiteit hier in de omgeving aan activiteiten en uitjes. Fijn dat jullie hebben genoten. Graag tot ziens!

• 10Fam vd Hout22-09-2021

Geweldige camping!

Na een week genieten op deze geweldige camping besloten ons verblijf hier een dikke 10 te geven! Voor onze kids ( beide -5 ) was het genieten in de leuke speeltuin en het heerlijk verwarmde zwembad waar ze zich uren hebben vermaakt, ook als het buiten wat frisser was. In het restaurant hebben ze een leuke kaart met heerlijke gerechten, toetjes waren ook heerlijk, zowel aan het diner als toetje was aandacht besteed en dat voor een hele vriendelijke prijs. Voor de kids een bordje friet met snacks of een lekker stuk pizza. Wat ons opviel was dat het personeel erg vriendelijk en attent was. Meisje in de bediening was elke dag vriendelijk en vrolijk en de beheerders Kars en Debby doen er werkelijk alles aan om iedereen het goed naar de zin te maken. Complimenten. Leuke bijkomstigheid voor mij was dat er een na het fietsen een plaatsje is ingericht om je fiets schoon te spuiten en te poetsen! Top! Komen hier zeker vaker terug.

• 10Ton & Ine22-09-2021

Fantastisch!

Erg fijne en schone camping in een mooie omgeving!

• 8Zusterschip24-08-2021

Mooie omgeving

Prachtige omgeving, veel te doen op korte reisafstand. Communicatie naar de klant is niet zo goed. Er was niet gecommuniceerd dat het grote deel van het zwembad gesloten was ivm lekkage. Grote teleurstelling voor de kinderen. Daarnaast was er niet gecommuniceerd dat er een coronabewijs gecheckt moest worden op de camping. Toiletgebouw was schoon, ene gebouw wel veel mooier dan het andere. Veel plassen water op de paden na het regenen, als dit netjes opgehoogd wordt kan dat voorkomen worden. Goede en mooie vakantie gehad maar Belledone kan nog veel punten erbij krijgen als de klantgerichtheid en service verbetert wordt. En weinig speelgelegenheid voor kinderen. Alleen bij de ingang van het park, als je achterin het park staat geen speeltuin in de buurt.

• 10MaritS24-08-2021

Fijne camping

Hele fijne overzichtelijke camping. Veel Nederlanders (die fietsen). Zwembad was erg leuk voor de kinderen. Genoeg lig bedden ook. Park werd dagelijks onderhouden (ook het zwembad) mee eens dat het zwembad (rand) vervangen moet worden ivm beton wat schaaft. Lekker gegeten in het restaurant en afhaal. Animatie deed het erg leuk! Omgeving is genoeg te doen! Wij komen zeker terug!

• 10Roy23-08-2021

Geweldig

Verblijf was heel gezellig op de camping.Er hangt een hele goede sfeer. Ik zou zo weer terug gaan! Alleen wel op een ander plekje. Het plekje van nu was een plaats waar het regenwater naar de tent toe stroomde en bleef staan. Maar meer kritiek heb ik niet. Fantastisch daar.

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar