Camping RCN Belledonne

Camping RCN Belledonne
8,8

Gelegen tussen de bergen in de Alpen ligt RCN Belledonne Campsite. Deze camping is ideaal voor de rustzoeker en liefhebber van outdoor. Het aanwezige zwembad is verwarmd en er is kleinschalige animatie die net even andere activiteiten organiseert. De omgeving leent zich voor sportieve activiteiten van zwemmen tot wandelen en fietsen.

Contact

285 reviews over Camping RCN Belledonne in het Nederlands

Een fantastische camping en omgeving.

Michel en Anita
21-9-2019

Ondanks dat we vanaf dag 1 pech hadden met onze camper, hebben wij een heerlijke vakantie gehad. We werden uitstekend opgevangen en vooruit geholpen. Hebben 12 nachten een prima stacaravan tot onze beschikking gehad. Het park ziet er erg verzorgd uit, evenals het sanitairgebouw. De kampeerplaatsen zijn mooi ruim. Alle lof voor de receptiemedewerkers, Debbie en Kas (eigenaren). Iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam, waar ze maar konden.Het was ook erg handig dat ze voor ons als tolk konden functioneren ivm alle beslommeringen die de problemen met onze camper teweeg hadden gebracht. We hebben genoten van de fantastische omgeving, waar veel gefietst wordt, maar waar wij ook fantastisch hebben gewandeld. Een plaats/camping om naar terug te gaan.

Gereisd Met partner in september 2019

prachtige omgeving

Pamaaskant
11-9-2019

Het leukst was dat je rondom in de bergen zit. Minder leuk was dat de voortent vol liep met regen (nr.58 liep schuin af) Tip:waterkraan bij nr.83 veranderen, het is daar steeds een grote kliederboel

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019

schone camping

Najpan
4-9-2019

Schone camping,ruime kampeerplek, weinig privacy. Mooie omgeving. Prima zwembad met veel ligstoelen

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019

Leuke vakantie

Hijlkema dedier
30-8-2019

Leuke plek. Alleen weinig speelgelegenheid voor kleinere kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk park en uitvalbasis voor een actieve vakantie

Familie Oudijn
23-8-2019

Mooi park, ligt tussen de bergen. Veel NL'ers en redelijk wat jeugd (voor de kinderen ideaal). Twee zwembaden, met voldoende ligbedden en stoelen.

Stacaravan netjes en schoon. Zithoek ombouwen naar 5e slaapplaats zou ik een volgende keer niet doen. Dan maar een iets grotere caravan boeken.

Personeel is behulpzaam, regelt zaken voor je (tips voor activiteiten, boeken van excursies). Spreken hun talen. Winkeltje met elke dag ruim voldoende vers brood. Restaurant geen aanrader: sfeerloze ruimte.

Mooie locatie voor wielrenners, perfecte uitvalbasis voor klimmers: Croix de Fer, Glandon, Alpe d' Huez, Lautaret, Galabier, Ornon, la Berarde, Les deux Alpes en de Sarenne. Daarnaast natuurlijk nog allerlei kleinere klimmetjes.

Schitterende natuur overal om je heen. Veel leuke activiteiten als raften, kanoën, kabelbaan die je tot wel 3.500 meter hoogte brengt (daar wordt geskied op gletsjer), rodelen, downhillen op step of fiets, etc.

Sportieve camping

T bos1973
20-8-2019

Over het algemeen vriendelijk personeel. Ons vroege aankomst overrompelde de receptioniste denk ik, kwam toen niet heel vriendelijk over. Gelukkig werd dit later beter. Receptie wordt goed Engels gesproken en als eigenaresse er is ook Nederlands. Via receptie kun je allerlei activiteiten regelen ( huur fietsen, raften etc) Bij mooi weer zouden jullie een buitenbar moeten hebben met een wat gezelliger aangekleed terras, dat nodigt uit om een drankje te doen. Miste dit ook bij de ontzettend leuke band die speelde op een woensdag avond ( Mr Martin & Aisha). Voor de oudere jeugd ( vanaf 15 jaar) voldoet de hangplek niet. Ze mogen niet te hard lachen en dat werkt niet. Kampvuurplek aan rivier was super, maar weet niet of dit alom bekend is. Misschien naar verwijzen op prikbord? De camping is er echt één voor wielren liefhebbers. Wat een prachtige tochten hebben wij gemaakt. En dan is de legendarische 21 bochten van de Alpe d' Huez nog de minst mooie (komt door al het verkeer). Hierdoor is het denk ik 's avonds ook vroeg stil. Om 22:30 zie je nagenoeg niemand meer. Wat ons betreft mocht er nog wel iets meer reuring zijn.

Debby Dekker, Parkmanager RCN Belledonne, Parkmanager, 21-8-2019

Bonjour, beste Fam Bos, vriendelijk bedankt voor uw uitgebreide review. We zullen uw positieve en opbouwende tips van harte meenemen bij de verdere ontwikkeling van Belledonne. Tot ziens!

heerlihk

deb
20-8-2019

top omgeving veel te doen mooie uitvalbasis

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

aanrader

jackootje
15-8-2019

gezzellig, mooie omgeveving, goed sannitair.

Fantastisch!

Theawierenga
12-8-2019

Het is een geweldige vakantieplek. Een prachtig park in een supermooie omgeving. Je kunt hiervandaan veel fietstochten maken in de bergen. Ook met kabelbanen naar grote hoogtes gaan. Daar kun je nog in de sneeuw staan midden in de zomer.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuke camping

Abbink
11-8-2019

prima camping, voldoende te doen voor de kids

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

• Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Belledonne in Le Bourg d'Oisans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Belledonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.