Tijdelijk €25 aanbetaling

RCN Belledonne

We hebben de beste aanbieders voor Camping RCN Belledonne voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 346 reviews
+33

8.8FantastischScore uit 346 reviews
  • 8.4Staat v/h sanitair
  • 8.5Eetgelegenheden

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Gelegen tussen de bergen in de Alpen ligt RCN Belledonne Campsite. Deze camping is ideaal voor de rustzoeker en liefhebber van outdoor. Het aanwezige zwembad is verwarmd en er is kleinschalige animatie die net even andere activiteiten organiseert. De omgeving leent zich voor sportieve activiteiten van zwemmen tot wandelen en fietsen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

346 Reviews over RCN Belledonne

• 10R. de la Rie11-10-2022

Fantastisch!!!

Wat een fantastische camping in een fantastische omgeving!!! Vanaf de camping uitzicht op de bergen, veel te zien in de omgeving, heerlijk gezwommen in het zwembad op de camping, uitstekend sanitair, heerlijk gegeten in het restaurant, al met al top.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 10Alpe d’Huez weekend23-09-2022

Heerlijk verblijf

Vriendelijke aangename ontvangst. Gezellige en goed verzorgde camping en faciliteiten. Schoon en gezellig huisje met welkomstpakket én een gezellige bistro waar we genoten hebben van diner en ontbijt.

• 10Waardering
  • 8W. De Jong12-09-2022

Camping voor jong en oud.

Wij hebben 2 weken genoten op de camping. Klantvriendelijk personeel. Gastvrij ook in het restaurant. Fijne kampeerplaatsen. Ligt erg centraal tussen de bergen. Complimenten!

• 8Waardering
  • 8Lieke06-09-2022

Kamperen met een uitzicht op een fijne camping

Wauw wat een mooie omgeving. Op de camping bevind je jezelf tussen de bergen met uitzicht op de skiliftjes. Wij waren er met jonge kinderen (5 en 8 jaar) en hebben ons prima vermaakt. Uitstapjes die wij hebben gemaakt: Le Bourg d'Oisans, Alpe d'huez, Lac Besson, Grotte de Choranche, skiliften bij o.a. Les Deux Alpes en watervallen (Cascade de la Pisse). Schitterende omgeving en we komen zeker nog een keer terug als de kinderen ouder zijn om ook die activiteiten (raften, mountainbiken van de berg etc) te doen. Wij hadden een even groot plek als anderen (niet XL) maar door de ligging bleek dit toch een XL plaats te zijn. (er zijn wel XL plaatsen die wel groter zijn maar niet overal staat een afmeting bij bleek later) Jammer dat dit niet duidelijk vermeld stond maar dit punt zou wel worden meegenomen in de evaluatie. Zwembad is top, fijne medewerkers en prima eten. Verse broodjes en een klein winkeltje aanwezig.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Smetsers22-08-2022

Heerlijke vakantie

Via Eurocamp 10 dagen vakantie gehouden in een mobile home. Een mooie, gastvrije camping in een prachtige omgeving. Vriendelijk personeel, leuk gevarieerd animatie programma, fijn zwembad (voldoende groot), prima restaurant, klein winkeltje voor de kleine boodschappen en hele dag vers brood (tot 23.00 uur open!!). Een aanrader😀

• 9Eetgelegenheden
  • 8Dick08-08-2022

Prima camping

Waren hier voor Alp ‘d Huzes, hadden al vroeg geboekt voor een plaats met voorkeursligging. Bleek na twee dagen dat er een groot schoolkamp om ons heen kwam te staan. Na overleg bij de receptie werd er een andere plaats voor ons gezocht. Voor de overlast een keurige compensatie aangeboden gekregen. Top geregeld. Verder ook prima camping met goede ligging voor de activiteiten in de omgeving.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Vullings07-08-2022

Top camping in top omgeving

Top camping in prachtige omgeving. Schoon en netjes sanitair. Mooie kampeerplekken met schaduw en zon. Prima zwembad en goed restaurant. Ideaal om vanuit deze camping de omgeving te verkennen per racefiets. Prachtige beklimmingen in de buurt.

• 8W. uit Delft25-07-2022

Gematigd positief

Plek 309 ligt direct aan de doorgaande weg naar Oz. Alsof het verkeer door je tent heenrijdt. Ik zou deze plekken niet verhuren tegen de gangbare prijs!! Je komt immers voor ontspanning en rust. De auto's en motors rijden ook niet langzaam. En er wordt de dag en nacht gebruik gemaakt vd weg. Of dit laten weten aan de mensen die reserveren! Bij het vertrek begrepen we dat dit al eerder aangegeven was! Weinig begrip hiervoor ontvangen. Teleurstellend!

Hiernaast waren de plastic bandjes om je pols begrijpelijk (onderscheid campinggasten met andere mensen), maar ze beschadigen je eigen huid (snijden in je huid/ geven krassen) en die van een ander. Het geeft een beetje een festival gevoel. Voelt niet goed, zeker als je vervolgens dineert of luncht 'buiten de deur'. Tip: gebruik gevlochten armbandjes van katoenen touw - vriendelijker in het gebruik en voor het milieu en het staat ook beter.

Laatste tip: de douche kan 5/6 min aan. Lang genoeg. Maar laat de mensen zelf hun eigen pauzetijd om zich in te zepen kiezen en dit niet standaard 2 minuten laten duren. Gewoon in en uit de pauzestand waarna de tijd weer gaat lopen.

Verder prima camping. Op afstand ook kunnen genieten van de liederen vd kerkdienst wat bijzonder was! (Positief bedoeld). Zwembad met echt voldoende ligstoelen. Zelfs in hoogseizoen met 35°C. Een vrijwel Nederlandse enclave in de Franse Alpen.

• 8Waardering
  • 9Judith25-07-2022

Leuke camping met vooral Nederlanders

Wat is dit een prettige, leuke camping. Wij zaten in een chalet voor 6 personen, was prima, eenvoudig, maar alles wat we nodig hadden. Het uitzicht op de bergen is mooi en de omgeving is prachtig als je van de bergen houdt, zoals wij. De camping is een mix van (veel) chalets en kampeerplaatsen, vonden wij erg leuk. Heel veel kinderen van alle leeftijden, vooraan bij de receptie daardoor s’ avonds wel tot 22.30-23.00 onrustig maar niet hinderlijk. Zwembad is keurig, eenvoudig. Ik vond de sfeer op de camping ook goed.

• 9Eetgelegenheden
  • 7Pietersen14-07-2022

Luxe camping maar in mindere mate voor kampeurs

Propere camping op een Mooie locatie tussen de Alpen. Ik schok wel dat er overal chalets zijn neergezet. Eke centimeter lijkt wel ermee volgezet, dit gaat wel ten koste van het camping gevoel. Vooral de beste kampeerplaatsen zijn verloren gegaan. Kampeurs houden de kleine plekjes over. RCN lijkt hiermee te gaan voor de EURO’s

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar