Camping RCN Belledonne

• 7.6Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info

Gelegen tussen de bergen in de Alpen ligt RCN Belledonne Campsite. Deze camping is ideaal voor de rustzoeker en liefhebber van outdoor. Het aanwezige zwembad is verwarmd en er is kleinschalige animatie die net even andere activiteiten organiseert. De omgeving leent zich voor sportieve activiteiten van zwemmen tot wandelen en fietsen.

Contact

296 reviews over Camping RCN Belledonne

• 8Robvankasteren06-08-2020

Fijne camping, ruime plaatsen,

Service goed. Zwembad prima, fijn dat ene bad warmer is dan andere. Ruime plaatsen. Schoon sanitair. Binnenruimte voor tieners is een gemis. Ook in één toiletruimte geen toiletbrillen is niet fijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 6Lievetes04-08-2020

Op elkaar gepropt

Dit is de minste Rcn camping in frankrijk waar wij zijn geweest. Veel plaatsen op elkaar gepropt. Slechts enkele plaatsen die wat vrijer liggen. Wij stonden op 76 en dat was een mooie plek. Zwembad is op de bodem en aan de zijkanten afgebladderd en echt aan onderhoud toe. Winkeltje lang open in de avond, dat was fijn. Wij verbleven maar 1 nacht hier, maar op basis hiervan geen aanbeveling.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 6Kater04-08-2020

Prima voor een basis camping

Doordat deze camping een 8.9 scoort vonden wij het wel wat tegen vallen.
    Erg weinig speelgelegenheid voor kinderen. Vonden zelf de hoge heggen erg ongezellig. Maar als je van privacy houd is dat natuurlijk prima. Zwembad is echt toe aan een opknapbeurt. Nieuwe sanitair ziet er prima uit, maar oude sanitair is echt toe aan een opknapbeurt. Zat schimmel op de tegels.

Omgeving erg mooi. Lac besson is echt een aanrader. Voor ons niet voor herhaling vatbaar deze camping omdat er voor de kinderen weinig te doen is op de camping zelf.

• 4Staat v/h sanitair

• 8Kirstenbruin30-07-2020

Tres bien

Wat is alles hier tiptop in orde! Modern en schoon toiletgebouw, afwasgelegenheid lekker ruim, verwarmd zwembad, afwisselende animatie...

• 8Astrid29-07-2020

Ideaal voor actieve families in prachtige omgeving

Nette camping, goed georganiseerd in prachtige omgeving. Ideaal voor fietsen en wandelen en andere activiteiten. Veel te doen op minder dan half uur rijden (kabelbaan bergen in, leuk stadje, klimbos, kano, waterval etc). Door de camping georganiseerde marmottensafari met natuurgids was voor de kids een van de hoogtepunten. Sanitair was schoon. Nieuwe gebouw met ruimere wchokjes en wcbrillen had onze voorkeur. Zwembad lekker warm en ruim. Restaurant eenvoudig maar voor ons ok (fijn aanbod vegagerechten). Veel actieve campinggasten die op de camping rust zoeken en een gemoedelijke sfeer onderling. S Avonds na 23:00 stil op de camping. Alleen hoor je wel de autoweg. Dat vonden wij jammer, is de keerzijde van overal zo dichtbij. Nadeel? Kleine plekken. De kids willen graag terug. Als wij nog eens zouden komen, zouden we tijdig een XL plek reserveren.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Aartsen27-07-2020

Heerlijke tijd gehad

Het is een fijne camping alles keurig verzorgd en schoon. Op een prachtige plek. Vanaf de camping kun je dichtbij hoog of laag goed wandelen en fietsen. Verschillende soorten wandelingen zijn bij de receptie verkrijgbaar. Mooie omgeving.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Linda26-07-2020

Heerlijke camping in een prachtige omgeving!

Kleine camping, ligt super mooi gelegen in een dal tussen de bergen. Sanitair heeft mooie grote douches. Was ook netjes en schoon. Vriendelijk personeel! In het restaurant kun je lekker en goed eten. Zwembad prima, maar wel wat aan de simpele en kleine kant. Ik denk dat als er nog een zwembad met glijbaan bij zal komen, dit een echte toegevoegde waarde zal zijn! De bodem van het zwembad bladdert af, deze moet wel even nagekeken worden. Wij hebben een mooie vakantie gehad in een prachtige omgeving!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 10SvL26-07-2020

Geweldig genoten.

10 geweldige dagen gehad hier. Mooie camping. Genoeg te doen voor zowel jongere kinderen als de pubers. Problemen met water, eigenaar staat er eigenlijk direct om het op te lossen. Aanrader.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Alwin N.24-07-2020

fantastisch en voor herhaling vatbaar!

Top week gehad in de Safari tent! keurig ingericht. De crew op de camping is super behulpzaam vriendelijke en oprecht geïnteresseerd. De locatie is geweldig voor fietsers en wandelaars. via een heel mooi fietspad langs de rivier en zonder auto's kom je zo in het dorp uit!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8Mvo16-07-2020

Heerlijk week in nieuwe stacaravan Carrelet

Een prima verblijf in een hele nieuwe stacaravan voorzien van alle gemakken. Mooi terras bij de caravan met uitzicht op de bergen. Nette camping in een omgeving waar wandelaars en fietsers (klimmers) uit de voeten kunnen. Vriendelijk personeel. Moet wel stukje rijden om het dal uit te komen.

Gereisd met partner in juli 2020

Camping RCN Belledonne info