Camping L'Idéalsterstersterster

8.3Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Lathuile (Haute Savoie)

8.3Fantastisch

• 7.7Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping L'Idéal Lathuile is een echte Franse familiecamping aan het meer van Annecy. Leuk voor het hele gezin, want de kinderen vermaken zich in de speeltuin, het zwembad of met de animatie. Voor de ouders wordt het echter nooit te druk of massaal. Ga zeker eens voor een sportieve tocht langs het fietspad naar Annecy.

Contact

797 reviews over Camping L'Idéal

• 2019
    8Anoniem24-12-2019

Het was wel mooi!

Als je de Camping binnen komt worden sommige dingen heel onduidelijk aangegeven zoals bijv. wat je kunt doen,activiteiten bij de camping zelf .Als je het zwembad binnenkomt moet je eerst je slippers uit doen dat vind ik zo stom en je mag geen grote bal of zwembanden ofzo meenemen voor in het water als ze dat zien krijg je een waarschuwing en daarna nog een keer word je er uitgestuurd of je bandje af gepakt .Als je van de glijbaan af gaat dan moet je persé zitten niet in een andere pose en als er zo’n andere meneer is dan mag het wel en van de badmeester en badvrouwen mag het niet. Je had ook nog een jaccusie kinderen mochten er niet in alleen als je 16 jaar was ofzo met een volwassenen wel maar dan kan je beter dan dat je vanaf 12 jaar er in mag .In onze stacaravan was het ook heel heet. We hadden alleen een waaier . Verder was er nog een vuurwerkshow geweldig!En nog meer activiteiten .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Bas27-11-2019

Fijne gezinscamping

Erg fijne camping met ook erg vriendelijke medewerkers! Erg mooi gelegen tegen een helling van een van de bergen rondom het meer van Annecy, waar veel te zien en te doen is. Ik mis alleen wat gezellige terrasjes in de omgeving.

Gereisd in november 2019

• 7Hans de Wit02-09-2019

Super camping

We hebben het heerlijk gehad op jullie camping . Prachtige omgeving. Vriendelijke mensen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd in september 2019

• 8John01-09-2019

Prima verblijf

De ligging is uitstekend, fijne camping voor kinderen. Niet te groot maar ook zeker niet te klein. Fijne mensen die je graag helpen en het je graag naar de zin maken. We hebben het prima gehad. Ook het zwembad is fijn.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd in september 2019

• 8Stefan28-08-2019

Vakantiefeedback

Heel jammer van het verouderde sanitair en de koude douche. Niet meer nodig in deze tijd. Animatie mag vrolijker.

• 8Arjan26-08-2019

Wij hebben genoten van deze vakantie. De Camping is prettig gelegen. Veel leuke dingen gedaan zoals naar Grenoble en naar de Mont blanc.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 8Esther22-08-2019

Mooie camping

Het is een mooie camping. Met animatie voor jong en oud, nederlands sprekende jongen. wasmachines beschikbaar en uitstekend. Lekkere pizza's bij het restaurant. Speeltuin voor de kids erg leuk, neem je tennis racket mee. Zwembad erg lekker met genoeg bedjes, als er niemand de handdoeken neerleggen en weg gaan, zoals de groep volendammers. Neem fiets mee je kan heerlijk fietsen goed fietspad rond de meer van Annecy. Meer van Annecy erg mooi heerlijk om te zwemmen.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Anton22-08-2019

Mooie camping

We hebben genoten van ons verblijf op Camping L'Ideal. De camping is weliswaar niet direct aan het meer gelegen maar een uitstapje (te voet, met de fiets of de auto) is snel gemaakt. De camping heeft veel gratis faciliteiten, zoals uiteraard het mooie zwembad, maar ook de gratis tennisbanen, midgetgolf, jeu de boules banen, speelhal met tafeltennistafels. Ook voor de kleine kinderen is er veel te doen. De camping heeft helaas een groot minpunt: de douches. Die zijn op zich goed, maar meestal niet warm of zelf heel koud. De warmwatervoorziening (ook bij de afwasplaatsen) is niet in orde helaas en dat is toch wel een bron van irritatie. Hierover hebben we wel geklaagd bij de receptie, maar technisch gezien moet er blijkbaar nog het nodige geburen om dit in orde te maken. Jammer want verder hebben we het prima naar onze zin gehad op camping LÍdeal!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Marije20-08-2019

Leuke camping, prachtig tussen de bergen

Graag zou ik water bij de staanplaatsen zien. Daarnaast zijn de toiletten in het midden van de camping erg krap. Graag meer toiletten met wc bril.

• 9Anoniem20-08-2019

Super verblijf

Prima verblijf gehad, mooie camping, goed sanitair en perfecte uitvalsbasis voor alle activiteiten in de omgeving.

• 9Staat v/h sanitair

47 tips over Camping L'Idéal

• Sandra , 19-11-2013

Zeker een keer gaan parapenten met F.B.I. Ervaring om nooit te vergeten en zijn tevens de enige die ook op de camping zelf mogen landen!!!

• Martin, 09-07-2012
    • Annecy stad
    • Chamonix stad
    • Cirque du Fer a Cheval. Is wel een stukje rijden maar zeker een stukje paradijs op aarde. ca. 20 watervallen welke allen honderden meter naar beneden vallen.
    • Cascade du Rouget, zo genoemd de koningin der watervallen.
    • Cormet de Rosellend, mooie route over col van 1964mtr hoog.
    • Als je het geld over hebt dan vanuit Chamonix met kabelbaan naar Aiguille du Midi (3842mtr.). Dit was voor ins absoluut de topper van onze vakantie.
    • enz.

• Sandra, 13-08-2013

Le Sombuy. Leuk om vanaf de stoeltjes lift naar de top te klimmen. Prachtig uitzicht op de Mont Blanc. In Taloirres is een leuke plek (tegen betaling) om aan het meer te zitten. Met duikplank en peuterbadje.

138 vragen over Camping L'Idéal

• Ellen, 30-07-2019

Rustige ruime plek stacaravan premium

Wij denken erover om volgend jaar naar deze camping te gaan. De stacaravan premium voor 6 personen heeft onze voorkeur. Weet iemand op welke plekken deze stacaravans staan of weet iemand een rustige ruime plek (met deze stacaravan) met mooi uitzicht? Ik kan nl geen plattegrond vinden. Alvast bedankt!

• Chelina, 21-07-2019

Mooie ruime standplaats

Wij overwegen om volgend jaar naar deze camping te gaan. Welke adviezen kunnen jullie geven voor een plaatsnummer als het volgende onze wensen zijn: - plaats met het liefst mooi uitzicht' - een ruime plaats voor een grote vouwwagen met voortent en luifel - niet uitkijkend op allemaal huuraccommodaties - niet uitkijkend op allemaal auto's - niet te ver van het toiletgebouw Oftewel, een plek waar iedereen wel graag wil staan ;) Alvast bedankt voor de reacties!

• Jeanet, 07-07-2019

Auto op camping

Mag ik met de auto op de camping voor het in- en uitladen? Mag de auto bij de safaritent blijven staan?

Margriet , 10-08-2019

Alle auto's staan bij de accomodatie. Ws ook bij de safari tenten

Camping L'Idéal info

• Aantal sterrensterstersterster