Camping L'Idéal

Anders

Nooit meer.

Manoes Groot
14-9-2018

Omgeving is schitterend, maar camping viel erg tegen. Stacaravan was nog kleiner dan de minimale afmetingen die waren opgegeven. Alles staat erg dicht op elkaar, totaal geen privacy.

Nauwelijks animatie en alleen Franstalig, terwijl camping vol met Nederlanders staat. 's avonds niets te beleven, als je nog even op het terras aan het praten bent wordt je verzocht stil te zijn .

Ontzettende mooie en overzichtelijke camping

Melanie Schuurman
2-9-2018

Bij de receptie zit soms een Belgische jongedame die NL spreekt! We werden naar onze plek begeleid. Prima service. Sanitair netjes, werd volgens mij 2 x per dag schoon gemaakt. Wel vaak wisselende douches (koud, warm), straal was fijn (als hij de juiste temperatuur had). In totaal 3 sanitairgebouwen, 1 grote en 2 kleinere. Eten in het restaurant was (zeer) goed! Zowel afhaal als dineren (hoorden we ook van buren). Zwembad is mooi, goed verzorgd en er is nog een jacuzzi. Vaak was er een badmeester/-juf, maar die tolereren veel, ook qua badkleding. 's Ochtends kun je (warme) broodjes halen bij het winkeltje ad weg: stokbrood, rozijnenbroodje, chocoladebroodje. Wil je een bruin brood (2 soorten) dan moet je die de dag ervoor bestellen. De overige broodjes niet. Naast de camping is een veld waar je kunt voetballen. Camping is middelgroot en daardoor overzichtelijk. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Prachtig gelegen camping

Bas
31-8-2018

Prachtig gelegen camping dichtbij het Meer van Annecy. Wij lagen in een tent van touroperator. Het sanitair was niet altijd goed onderhouden. 's Avonds was het vaak speelkwartier voor de kinderen bij het wc-hok, waardoor het een erg vieze plek werd. De douches waren van slechte kwaliteit, werden continu koud en warm. Het zwembad viel erg tegen. Er zijn nooit ligstoelen vrij door de drukte. Het zwembad bevat meerdere glijbanen, die erg leuk zijn. De hoogste bevat bochten die voor langere mensen zeer pijnlijk kunnen zijn. De tegels in het zwembad zijn van dramatische kwaliteit en bezorgen veel pijn aan je voeten. Nee, het zwembad was best een teleurstelling. Er is weinig animatie voor kinderen, maar een grote speeltuin en het zwembad laten wel erg goed zien dat de camping voor jongere kinderen is gericht. Voor de rest hebben wij ons prima vermaakt hier. Echte aanraders zijn Col de la Forclaz, Cascade de Angon en Station de la Sambuy.

Canvas Holidays

Mooie camping in fantastische omgeving

Patricia Veraart
26-8-2018

+punten

Prachtige omgeving

Mooi zwembad

Mooie stacaravan (gekozen voor jonger dan 5 jaar via camping zelf)

Leuke activiteiten

Overzichtelijk

Nederlandssprekende receptioniste

Op loopafstand (half uurtje) van het meer

Schone camping

- punten

Stacaravans staan enorm op elkaar gepropt en waar mogelijk de auto nog erbij

Animatie vnl in Frans of beetje Engels terwijl 90% Nederlands was

Het verplicht alles moeten tellen bij aankomst en weer op de tafel uit moeten stallen bij vertrek

Fantastisch mooi

Hanneke
26-8-2018

Met zo'n mooie video op de website van de camping waren de verwachtingen hoog. Bij aankomst komt de camping wat benauwd en druk over. Dit gevoel verdwijnt gelukkig eenmaal gesetteld op de je plekje. Wij hadden een mooie plek aan het begin van de camping. Andere plekken soms dicht op elkaar. Onze meiden waren intens gelukkig met het zwembad, fantastisch en veel ligbedjes beschikbaar. Levendige sfeer op de camping. Grote speeltuin aanwezig. Animatie niet helemaal duidelijk wanneer wat is, verder dan de minidisco zijn we niet gekomen. Wel een prachtige vuurwerkshow mogen meemaken. Elke dag verse broodjes en een klein winkeltje aanwezig. Goed eten in het restaurant. Sanitair redelijk. De toiletrollen buiten de wc's maakt dat er veel toiletpapier op de grond ligt; rommelige indruk. Water in de douche van koud naar warm en snel uit (je blijft drukken op de knop..) Al met al een fantastische tijd gehad op de camping in een fenomenale omgeving!

Mooi voor 1 keer

Anoniem
24-8-2018

Zeer mooi omgeving, waar genoeg te doen is. Moet je echter via Annecy, dan kun je erg lang onderweg zijn.

De camping is leuk met een mooi zwembad (shorts mogen gewoon in tegenstelling tot wat aangegeven wordt). Helaas weinig gemerkt van activiteiten. In de directe omgeving (op loopafstand) niets te beleven.

Het sanitair was voldoende, de gasten op de camping maken er soms een puinhoop af.

Bij het zwembad was er nog tot laat muziek, lawaai van jongeren.

Voor ons 1 keer, maar geen herhaling.

Niet weer

Vincent bello
20-8-2018

De camping is top, alleen de animatie is een drama , er wordt weinig georganiseerd voor kinderen , bijv een schuimparty of disco zwemmen. Verder is er in de avond weinig te beleven. Wij hebben 2400 betaald voor een stacaravan met hele slechte bedden.

super gezinscamping

Marcel
17-8-2018

Erg genoten van onze tijd op camping l'ideal.

verbeterpuntje zou kunnen zijn om de auto's zo veel mogelijk te parkeren op een parkeerterrein

Sanitair was goed, helaas toch vaak vieze toiletten. Een extra schoonmaakronde zou geen kwaad kunnen.

Cornelis van der Wal
15-8-2018

Leuke camping hadden een hele mooie stacaravan. Alleen dicht op elkaar. Weinig privacy. Voor de rest een hele fijne vakantie gehad in een hele mooie omgeving!! Ook het personeel valt niets op aantemerkeen.

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Idéal in Lathuile (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Idéal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.