Camping L'Idéal ****

Weer vandaag5°-1°

387 reviews over Camping L'Idéal in het Nederlands

Aanrader

HL, 17-1-2018

Hele gezellige camping, prachtig gelegen met bergen rondom. Nette stacaravan. Kinderen zie je de hele dag niet. Prachtige omgeving ook, veel leuke uitstapjes te maken, zoals bijvoorbeeld een dagje naar Annecy. Daarnaast kun je ook prachtig fietsen in de omgeving, rondom het meer van Annecy ligt een mooi fietspad. Ook een aanrader; parapente! De camping zelf is netjes, er wordt goed toezicht gehouden en 's avonds wordt er ook voor rust op de camping gezorgd. Zwembad is leuk, echter vaak wel zoeken naar een ligbedje (in de loop van de middag vaak wel weer een aantal vrij). Wij hebben hier een hele leuke vakantie gehad en zouden het iedereen aanraden!

Zeker aan te raden !

Fam met 2 jonge kinderen, 5-1-2018

Afgelopen zomer voor de 2e keer op deze camping geweest! In 2105 waren we hier ook. Prachtige, overzichtelijke camping met vriendelijk personeel. Omgeving is prachtig en genoeg te doen, maar op de camping word ook van alleen georganiseerd voor jong en oud! Onze kinderen hebben zich super vermaakt en wij dus ook.

Top vakantie gehad

Ilonka Hoeks, 6-12-2017

We zijn voor het eerst in een touroperator-tent geweest met twee kids van 9 en 11 jaar. Ondanks dat we twee dagen regen hebben gehad was het geweldig. En in de regen naar het toiletgebouw lopen heeft ook wel iets...., de rest van de vakantie heerlijk weer gehad.

De tent is super goed bevallen, was er iets kapot hoefde we dat maar te melden bij de receptie van touroperator en kreeg je meteen een nieuwe. De bedden lagen heerlijk, en dat was heel fijn na al een aantal jaren slechte bedden gehad te hebben in sta caravans. De toiletgebouwen werden netjes schoon gehouden. Het zwembad was heerlijk, leuke glijbanen, netjes onderhouden, helaas ook hier handdoekenleggers...! De kids hebben zich super vermaakt, zijn echte voetballers en dat ging prima in de pannakooi of op het grote veld waar wij met de tent langs stonden. En waar ook soms parapenters landen. En de omgeving is fantastisch mooi, echt een paradijsje. Wij gaan hier zeker nog een keer terugkomen.

Ongelooflijk genoten!!

Drenth, 31-10-2017

Alles was prima in orde. We hadden een gloednieuwe stacaravan. Zwembad was leuk. Omgeving helemaal top! Eten was lekker. Alleen dat karretje dat om 20.30 rondreed voor de aankondiging voor de kinderdisco was irritant. Mijn kinderen lagen dat in bed, en schrokken zich elke avond kapot..

De omgeving is adembenemend! Leuke beekjes, watervallen, bergen, rodelen, teveel om op te noemen.

Hele fijne camping, we hadden een mooie stacaravan met nette inrichting en comfortabel! Receptioniste was erg behulpzaam en vriendelijk, we zaten buiten het seizoen, begin september daarom was het restaurant niet altijd open, de tijden werden van de een op andere dag gewijzigd.

Gezellige kleinschalige familie camping

Esther, 5-9-2017

Gezellige kleinschalige familie camping.

Zeer schone sanitaire voorzieningen.

Zwembad tegels waren zeer glad! Verder een prima camping

Prima, maar voornamelijk Nederlandse camping

Esther, 4-9-2017

Het was even wennen vanuit de Drome (rustig, gemoedelijk) naar het meer van Annecy (druk). Veel Nederlanders en ook wat meer rumoer op de camping, plekken vrij klein leek ons. Het zwembad is prima (wel glad) voor elk wat wils, alleen veel te weinig bedden en te veel handoekleggers.

Dame van de receptie spraken prima Engels en waren heel vriendelijk. Mix van Fransen, Belgen, Engelsen, Duitsers en veel Nederlanders op de camping.

Restaurant was prima voor de prijs (niet altijd even vriendelijk). Animatie (ook in het Nederlands) wordt gehouden in een hal waar geen verteer is. Speeltuin, overigens prima, te bereiken via een tunnel waardoor er minder toezicht is op de kinderen maar ze vermaken zich prima. Wifiruimte, speelhal ook bij het restaurant verwijderd maar goed ingericht. Toiletten zonder brillen (1x per dag schoonmaak, maar goed te doen), douches wisselen van warmte en je moet om de 10 seconden ongeveer drukken voor water. Het water in het afwasgedeelte was koud.

Naast de camping landen paragliders, uitzicht is fenomenaal, de omgeving ook. Tips, meer rond met de boot, Forclaz, Sumbuy.

Lodgetent gehuurd via touroperator, leuk vriendelijk echtpaar, prima tent en gratis fietsjes voor de kinderen, mooie ligging.

Tip: restaurant richting het strand Auberge du Boucanier

drukke volle camoings==a

otjes, 3-9-2017

een op elkaar gepropte camping iedereen moest en zou een plek (soms ;letterlijk bij elkaar op het veld)

weinig privacy en toiletten vies en veel te weinig voor deze overvolle camping.

weinig rustige plekjes .

Verder wel een super zwembad en prachtige ligging

restaurant totaal geen sfeer daar valt nog veel te halen.

goede frieten

Mensen maken het zelf vies

Simone CORNELISSEN-VERBISEN, 1-9-2017

Jammer dat mensen de wc zo vies achterlaten doe je thuis ook niet en het wc-papier dat aanwezig is overal wordt neergegooid en overdadig gebruikt. Wc's werden 2xdgs schoongemaakt dit is prima

We hebben een aantal aanbieders voor L'Idéal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Idéal in Lathuile (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Idéal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Idéal scoort een 8.04 uit 10 op basis van 533 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: