Camping Les Ranchisses (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag7°-4°
Camping Les Ranchisses (Glamping)
7,6

Omschrijving
Op Camping Domaine Les Ranchisses vier je vakantie in Franse sferen in de Ardèche. Een rustiek aangelegde camping met glampingaccommodaties en een prima zwembad. Hier is het altijd gezellig druk met bijna elke avond minidisco en livemuziek. Bezoek zeker eens de marktjes in Ruoms of Vallon Pont d'Arc, waar je ook lekker in de Ardèche kunt zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Ranchisses (Glamping) voor je op een rij gezet:

Laatste review

Heerlijk genoten

N. De Jong,
7-11-2018

Fijne camping, niet te groot en daardoor overzichtelijk.

Prima zwembad met voldoende ligbedden. 16+ gedeelte is een luxe :)

Restaurant is een aanrader, je kan hier echt fantastisch eten pizza tot ala cart, wel reserveren! Winkeltje op de camping is prima, op het moment dat hij smiddags even dicht was mochten we via de bar toch even naar binnen wat boodschappen doen. Vriendelijk personeel, en op je verjaardag krijg je zelfs nog een leuk cadeautje.

In een gedeelte van het toilet en douche gebouw gaat savonds het ligt uit, staat verder niet aangegeven, wel lastig als je dan net onder de douche staat....

Tip: Canyoning !! Super gaaf !!

Kenmerken

366 reviews over Camping Les Ranchisses (Glamping) in het Nederlands

Heerlijk genoten

N. De Jong,
7-11-2018

Fijne camping, niet te groot en daardoor overzichtelijk.

Prima zwembad met voldoende ligbedden. 16+ gedeelte is een luxe :)

Tip: Canyoning !! Super gaaf !!

Wat een zalige camping!!!!!

Familie Vannevel,
29-8-2018

Voor de 4e keer op rij dat we naar hier komen! Zalige plaats om tot rust te komen en een prachtige omgeving! Leuke animatie voor volwassenen én kinderen die op mensenniveau gehouden wordt. Geen giga shows of party’s tot midden in de nacht maar ...dit pas gewoon zo op deze camping. Zen... Om 23u is het echt wel stil!

Fantastische eigenaars, supervriendelijk personeel aan de receptie, de bar, het restaurant, onderhoudspersoneel enz enz enz...

Fijn om elk jaar ook weer te merken dat er hier en daar echt wel geïnvesteerd wordt in het welzijn van de camping en zijn gasten!

Heerlijke rustige vakantie

Buurten,
28-8-2018

Ondanks dat klaar en duidelijk op de reisroute vermeld stont, dat bij de tour operators check in om 16hr was konden we danks de vriendelijke couriers al om 14 hr in onze tent... Heerlijk rustig en mooi gelegen... Er is inderdaad een weg ( D5) maar die is tijdens de avond en nachturen niet te horen. Al de buren hadden last van E en M die steeds hun family ruzie luidruchtig moesten bot vieren... Prima camping met top personeel en een geluk hebben die luidruchtige mensen zelf gekozen om vroeger op te stappen !!! Wij hadden nadien weer een heerlijke vakantie

Aanrader! Harstikke mooie camping

H. Groeneveld,
27-8-2018

Duurdere camping, dus best spannend of de camping het ´waard´ was. Gelukkig was de camping het waard! Erg grote plek hadden we, 4 tentjes, koepelpartytent en 2 auto´s hadden we erop staan en nog genoeg leefruimte! Zeer vriendelijke mensen die op de camping werken, van de mensen die het onderhoud deden tot de activeitenbegeleiders! Zwembaden perfect, heerlijk het 16+ zwembad! Hygiene in de toiletgebouwen heel goed (niet iedere campinggast laat het zelf netjes achter) maar er wordt veel schoongemaakt. Goed heet water douche en ook voor de afwas. Leeftijd van onze kinderen: 9-12-13-14 en 15 jaar. Veel sportactiveiten, paar keer per week disco. Op de camping meer kleinere kinderen dan pubers, maar er waren leeftijdsgenoten en pubers moeten het toch ook echt zelf doen, het vermaken... Ik vond de plekken wel wisselend, het is aan te raden dat je zelf van te voren kijkt wat je wilt. Riviertje is smal en vrijwel ondiep. Conclusie: heel goed!

Een echte aanrader

Sjoerd,
22-8-2018

Les Ranchisses is een fijne overzichtelijke camping met een fijn zwembad. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De camping zelf is goed onderhouden. Wij hadden een stacaravan in de buurt van het zwembad. De camping organiseerde bijna elke avond een minidisco en live-muziek. Voor de iets oudere jeugd had er meer georganiseerd mogen worden, maar dat is bijzaak. Wij hebben bijna twee weken hier doorgebracht en zijn goed uitgerust huiswaarts gekeerd. Vanuit de camping zijn er voldoende dagtochtjes te maken naar interesse plekken in de omgeving. Al met al: een echte aanrader!

Heerlijk, volgend jaar weer!!

Robert,
21-8-2018

Wij zijn dit jaar voor de 9e keer geweest. (Nu 4e X met caravan). Blijf het een top camping vinden! Kleinschalig, niet te veel plaatsen en overzichtelijk. Ontzettend compleet en goed verzorgd. Heerlijk restaurant, gemoedelijke sfeer, faciliteiten ruim voor aantal plaatsen (hoewel op sommige momenten het zwembad wel druk kan zijn, maar zeker niet de hele dag), wellness bij prijs inbegrepen. Heerlijk zwem/kano vijvertje. Winkel ruim gesorteerd. Medewerkers onwijs vriendelijk. D5 hoor je soms, maar niet hinderlijk.

Natuurlijk zoals vaak in midden Frankrijk pak je de auto als je iets wilt doen, verwacht geen enorme winkels en activiteit op loopafstand zoals bv aan de kust. (Wel supermarkt in dorp op 5 min) En ja, je moet een strakke zwembroek aan als man, maar dat is nu eenmaal de Franse wet (en nee je wordt niet naar huis gestuurd, maar wel netjes aangesproken).

Tip: doe eens een canyoning tocht ipv kanoën! Super avontuurlijk!

Fijne middelgrote camping

Laura,
18-8-2018

- Fijne middelgrote camping, waardoor alles overzichtelijk was.

- vriendelijke medewerkers

- zat in taos 6-8 personen: schoon, eigen veranda + tuin

- camping wordt gescheiden door doorgaande weg, tunneltje aanwezig. Geluid van doorgaande weg went.

- Erg leuk dat er kano s lagen die je zo kon gebruiken.

- kinderen hebben genoten van miniclub + minidisco.

Leuke vakantie met het gezin

familie spitaels,
15-8-2018

Deze zomer voor de eerste keer verbleven in een huisje op een camping en gekozen voor les ranchisses. Super meegevallen, mooie camping met animatie voor de kinderen, lekker restaurant en zeer vriendelijk personeel. Mooie huisjes die wel dicht tegen elkaar staan naargelang de plaats op de camping en het type.

Wij waren zeer tevreden en keren zeker nog terug.

Zalig niets doen

Steven,
12-8-2018

Behoorlijk rustig, leuke kayaks.

Hoofdanimator maakte zich belachelijk.

Mooie camping, maar weinig privacy

Merel,
10-8-2018

Mooie camping. Alles netjes en goed onderhouden. Vervelende was dat wij een lodgetent huurden van touroperator. Na een paar dagen kregen wij achterburen die vanwege het feit dat zij bij het toiletgebouw stonden (veel herrie) verhuisd werden na een plek achter onze tent. In eerste instantie was ons medegedeeld dat deze plek leeg zou blijven. De nieuwe buren hadden hun tent slechts 1 meter van onze tent opgezet ivm kleine plek. Onze slaapkamer grensde daardoor vrijwel direct aan hun tent. Op een camping hoor je van alles van elkaar en dat is niet erg, maar als je het gevoel hebt dat de buren je zelfs horen als je fluistert, dan is dit wel erg onprettig. De campingeigenaar heeft geprobeerd deze mensen te laten verhuizen , maar zij weigerden omdat ze al eens verhuisd waren. Helaas snurkte de buurman ook verschrikkelijk en hebben we ons bed iedere nacht verhuisd naar het woongedeelte. Wij vonden dit een domper, 0 privacy is niet prettig.

L'équipe des Ranchisses, Proprietaire, 15-8-2018

We thank you for this note and taking to time to write it.

We hope you still managed to relax and enjoy your time with us !

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Ranchisses (Glamping) in Largentière (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Ranchisses (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.