Géén boekingskosten

Camping Les Ranchisses (Glamping)

FrankrijkRhône - AlpsLargentière (Ardeche)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Ranchisses (Glamping) voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 440 reviews
+39/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 440 reviews
  • 8.2Staat v/h sanitair
  • 8.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping Domaine Les Ranchisses vier je vakantie in Franse sferen in de Ardèche. Een rustiek aangelegde camping met glampingaccommodaties en een prima zwembad. Hier is het altijd gezellig druk met bijna elke avond minidisco en livemuziek. Bezoek zeker eens de marktjes in Ruoms of Vallon Pont d'Arc, waar je ook lekker in de Ardèche kunt zwemmen.

440 Reviews over Les Ranchisses (Glamping)

• 9Suzan11-09-2022

Superfijne camping!!

Wat een fijne plek! Mooie ligging, heerlijk restaurant en professionele animatie. Schoon sanitair. Geweldige zwembaden, met als klapper het 18+ zwembad. Heerlijk zwemmen en chillen zonder spelende en krijsende kinderen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Linda10-09-2022

Mooie camping

Wij zaten vlakbij de hoofdingang, zwembad en winkeltje. 'S ochtends vroeg komen er vrachtauto’s voor de bevoorrading. Dit gaat niet altijd even zachtjes en laten ze de moter van de vrachtwagen aan staan. De geluiden van het zwembad of 's avonds van de animatie waren niet hinderlijk. Helaas was dit in het Frans, erg jammer want ze maakte er elke avond iets leuks van alleen niet te verstaan. Er was maar één badmeester die van de ene naar de andere nieuwe zwembad liep. En de animatie bij het zwembad had het soms drukker met elkaar dan met de kinderen. Het is een hele mooie camping en wij hebben ons prima vermaakt 11 dagen. Zeker een aanrader, voor als je wil ontspannen met je gezin.

• 10Eetgelegenheden
  • 7Monique Coumans10-09-2022

Mooie camping met super zwembaden

Pluspunten van deze camping zijn naar mijn mening: * De verschillende zwembaden, voor elk wat wils, vond het fijn om af en toe naar het 18plus bad te gaan. * mooie schaduwrijke plekken * proper sanitair * veel tieners tot 14 jaar die zich goed samenpakken, dit kwam onder meer ook door de animaties op het water (stormaanval) * Nederlands sprekend personeel bij de receptie Verbeterpunten: * toiletten/douches/chemisch toilet en afwasbakken bevinden zich een 1 grote ruimte, vonden wij niet zo fris * shorts zijn verboden in het zwembad * bar gaat al vroeg dicht en weinig vertier voor volwassen savonds, meer gericht op kleine kinderen * geen hangplek voor oudere jeugd, werden vaak weggestuurd op plekken * afbakbrood in de winkel, was wel vers, maar was geen authentiek Frans stokbrood * weinig vertier in de directe omgeving, je moet echt de auto pakken

• 6Eetgelegenheden
  • 7IM Janssen31-08-2022

Leuk met kleintjes, verder niet

Mooie en schone camping met fijne zwembaden. Leuk voor kinderen in de leeftijd tot 12 jaar, voor oudere kinderen is hier weinig te, al doen laat de website je dat wel geloven! Je kan met een kano op een heel klein vijvertje. Geen wipe-out in de rivier ( staat wel op de website!) 1x per week voetbaltoernooi. Er was lasergamen, maar toen kwamen ze niet opdagen. Verder vriendelijk personeel, maar kom niets vragen om info in het Engels want alles staat in het Franstalige magazine (???) In de avond een Franse show en om 23 uur is het stil, dat vonden wij erg prettig. Er is een voetbalveldje waar nauwelijks gebruik van wordt gemaakt, onze jongens hebben 2x gevoetbald met de kleintjes. Animatie is zeer onduidelijk wat en waar iets gebeurd. Ze maken geen contact met de oudere kinderen, hangen rond het zwembad maar praten niet ( spreken ook alleen Frans en doen niet hun best iets in het Engels te zeggen.) Niet voor herhaling vatbaar voor ons

• 6Eetgelegenheden
  • 8Suzan23-08-2022

Fantastische camping, omgeving minder

Mooie, nette, camping met veel voorzieningen. Fijne zwembaden. Vriendelijk personeel. Heerlijkrestaurant. We hadden een stacaravan gehuurd en die was mooi en praktisch ingericht. Voor alleen de camping zouden we direct teruggaan. De omgeving viel ons wat tegen. Om iets te doen moest je een tijdje met de auto door de bergen. Het dorpje Largentiere is leuk en dichtbij. Maar toch nog wat ver om te voet naar toe te gaan, hoewel het wel mogelijk is. Er zijn ook maar weinig paden voor wandelaars of fietsers. Wij zijn dus vooral op de camping gebleven en omdat die zo leuk is hebben we toch een hele fijne vakantie gehad.

• 8Ronald20-08-2022

Mooie schone camping!

Leuke vakantie gehad op Les Ranchisses. Keurig verzorgde, schone camping. Goede combi van Nederlandse, Engelse, Franse en wat Duitse gasten. Erg jammer alleen dat het info magazine alleen in het Frans is. Als je vervolgens bij de receptie info gaat vragen reageren sommige nors "that's in de magazine..." Let wel op met kiezen van je campingplek, schaduw is er genoeg, maar niet iedere plek is even groot. Vooral met een flinke caravan, vouwwagen of grote tent kan dat nog wel eens tegenvallen. Sanitair wordt keurig schoongehouden, alleen een vloertrekker zou handig zijn om even het water weg te trekken na het douchen. Er was een Nederlandse dame bij de animatie, ook al hebben onze kids daar geen gebruik van gemaakt. De shows 's avonds op het plein zijn helaas allemaal in het Frans. Zou wat internationaler mogen. Zwemmen in de Ardeche? Ga na Isla Cool Douce, niet naar Vallon Pont d'Arc!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Anoniem14-08-2022

Geweldige goed verzorgde camping!

Zeer leuke camping, zeker ook met oudere kinderen. Leuke zwembaden, vriendelijk personeel, sanitair wordt de hele dag schoongemaakt. Als het dan vies zou zijn, dan ligt dat aan de gasten zelf en zeker niet aan het harde werken van de schoonmakers. Enige minpuntje zou zijn: animatie alleen in Frans, op een camping waar het overgrote deel Nederlands is.

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Laura13-08-2022

Mooie camping <12 jaar

Wij zitten nu op deze camping met onze 2 dochters van 12 jaar. Heel veel NL gezinnen maar helaas allemaal met kleinere kinderen of een stuk ouder (16+) Heel jammer want meiden van ongeveer dezelfde leeftijd was wel leuk geweest:-) Komt er miss nog iemand aan de komende 2 weken? Mooie camping, schoon sanitair en heel goed restaurant. Show in de avond is in het Frans.

• 8Familie12-08-2022

Top vakantie

Deze camping is een erg fijne plek om vakantie te vieren. De camping is groen en erg netjes De aankomst met een welkomstpakketje in de caravan is heel hartelijk. De caravan was ook goed schoon. Het personeel bij de receptie was super vriendelijk en behulpzaam. De camping heeft veel voorzieningen; animatie, winkeltje, 2 zwembaden, voetbalveldje, midgetgolfbaan enz. De glijbanen in het zwembad zijn leuk voor de wat jongere kinderen. De badmeesters in het zwembad kunnen alerter zijn op de jongeren die een heel bad voor hun groepje claimen. Vanuit de camping kun je mooie stadjes bezoeken; Largetière, Balazuc, Vogüé, Ruoms, Chassiers en iets verder weg La Roque-sur-Cèze. Heel leuk om te doen is het kanoën en paragliden in de omgeving. Wij hebben ons hier erg vermaakt en komen hier nog zeker een keer terug.

• 9Patricia11-08-2022

Super!

Super verblijf gehad op Les Ranchisses. Wij verbleven in een stacaravan van VacanceSelect aan het bovenste gedeelte van de camping. Dit gedeelte wordt door een redelijk drukke weg gescheiden van het hoofdgedeelte maar d.m.v. tunnel hoef je deze weg niet over te steken. Overigens hebben wij geen hinder ondervonden van het verkeer. Hoewel de camping vol zat, oogde dit niet zo. Aan de zwembaden was altijd wel een bedje te ontdekken. Het 18+ zwembad een bonus voor als je even aan de hectiek wilt en kunt ontsnappen:-) Het winkeltje kon druk zijn maar door het vriendelijke personeel vergat je al snel dat je misschien 10/15 min. in de rij had gestaan. Ook bij de bar super service. De camping is heel schoon (OK, geen ervaring met kampeer sanitair e.d.), animatie prima en na 11 uur heerlijk rustig. Onze puber zonen hebben zich ook kostelijk vermaakt en vonden al snel aansluiting met leeftijdsgenoten. Kortom: echt een aanrader!!

Camping Les Ranchisses (Glamping) info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar