Camping Domaine de Chadeyron

9.3Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Lagorce ( Ardèche )

9.3Fenomenaal

• 8.3Eetgelegenheden
  • 9.3Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Op Camping Domaine de Chadeyron (Ardèche) voel je je meteen welkom door de vriendelijke en behulpzame eigenaren. Van het ontbijt tot aan het zwembad; alles is goed verzorgd op de kleinschalige camping. Op de gezellige thema-avonden wordt er met liefde voor je gekookt. Ga zeker eens naar de grotten Caveau Chauvet en bewonder de muurschilderingen.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Chadeyron voor je op een rij gezet:

Contact

219 reviews over Camping Domaine de Chadeyron

• 9De Ridder09-10-2019

Heerlijk genoten voor de 2e keer op rij.

Echt een fijne plek om te verblijven! En in de omgeving zijn ook allerhande activiteiten te vinden. Leuk voor jong en oud. Wij komen zeker nog eens terug!

• 9Anita Veenstra03-10-2019

Fantastisch verblijf!

Een gezellige familiecamping met ruim opgezette campingplaatsen. Eigenaren zijn zeer vriendelijk! Elke week wordt er op woensdag een diner georganiseerd, die door de gastvrouw zelf wordt klaargemaakt!

Met oudere kinderen

• 9M.H. Veenstra03-10-2019

Wij gaan zeker nog een terug

Reuze leuke rustige camping met zeer vriendelijke gastvrouw en heer.

• 9Familie Span08-09-2019

Fantastische kleine camping

In augustus twee weken met onze caravan op de camping gestaan (kids 8 en 10 jaar). Hier al eerder geweest. Ook nu weer een warm gevoel aan overgehouden. Voor de kids (en ook eigenlijke voor osn) was de mooie glijbaan de nieuwe ontdekking. Wat is het een fantastische kleinschalige camping in de Ardeche met een gemoedelijke sfeer. Verwacht geen entertainment 24/7. Drie keer in de week is er 's morgens een leuke animatie. Daarnaast zijn de gezamenlijke wekelijke maaltijden echt fantastisch. We komen zeker nog een keer terug.

• 9Fam Heijndijk25-08-2019

Geweldig.

De eigenaren van deze camping hebben maar 1 ding voor ogen en dat is het naar de zin maken van hun gasten ! Nooit is iets teveel, ze staan altijd voor je klaar. Ze geven je zelfs hun eigen stokbrood als je vergeten bent brood te bestellen ! Het vaste team van de camping is een hechte club en zij hebben echt die camping "begeisterung" zonder uitzondering. We hopen volgend jaar weer bij hun te kamperen.

Met oudere kinderen

• 9Marcel Knook19-08-2019

Geweldige camping op een hele mooie locatie

Domaine de Chadeyron, de perfecte locatie voor degene die op zoek is naar een kleinschalige camping in de Ardèche. Een hele mooie combinatie van kampeerplaatsen en mobile homes. Een klein maar supergelegen zwembad met aparte glijbaan voor de kids. Een nederlandse eigenaar die samen met zijn vrouw en personeel de hele dag hard werkt om het een ieder naar het zin te maken. Geen uitgebreid restaurant maar wel een terras waar gegeten kan worden met door de gehele week een wisselend maar beperkt aanbod. Vooral voor gezinnen met kinderen tot ongeveer 12 jaar een perfecte uitvalslocatie voor het verkennen van al het moois wat de Ardèche te bieden heeft.

• 9Janny/Ab24-07-2019

Prachtige camping

Een heel gezellige familie camping, met heel vriendelijke eigenaren. We stonden op P2. Deze P plekken hebben een fantastisch uitzicht. De eigenaren doen er van alles aan om het je naar de zin te maken. We hadden een leuk contact met de mensen om ons heen. De camping ligt in een prachtige omgeving. Een leuk zwembad om even af te koelen.

• 10Geert20-07-2019

Je thuis voelen in de Ardeche

Waren van plan een paar dagen te blijven, maar we zijn de hele vakantie gebleven. Alles klopt er!! Mooie en ruime plekken, supermooi en schoon sanitair en een heerlijk zwembad met een prachtig uitzicht over de vallei. Maar het allerbelangrijkst zijn de eigenaren. Zo aardig en behulpzaam als dat even nodig is. En je zou het bijna vergeten, maar het is een perfecte plek voor mooie tochten door de Ardeche

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 10Henk en Sini14-07-2019

Perfect

Al een paar jaar huren wij tot volle tevredenheid een mobilhome op deze mooie, fijne camping. De eigenaren Sander en Françoise zijn bijzonder gastvrij, vriendelijk etc. en niets is hen teveel. De sfeer is geweldig. Dus komen wij volgend jaar ook zeker weer terug. Al met al een echte aanrader.

• 10Eetgelegenheden

• 10Esther&Niek06-07-2019

Super mooie schone kleinschalige camping!!

Super mooie schone kleinschalige camping in een hele mooie omgeving. Eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Personeel ook zeer vriendelijk. Alles was op redelijke afstand te bezoeken. Wij gaan nooit 2x naar dezelfde camping maar voor deze topcamping maken wij zeer zeker een uitzondering!!

• 10Staat v/h sanitair

12 tips over Camping Domaine de Chadeyron

• tuijlennest, 02-07-2012

Pont d'Arc, de natuurlijke brug over het water.

• miranda61, 27-06-2013

Kanoën op de Ardèche, Wandeling bij Labeaume ca 11 km incl. het dorpje zelf. Bezoek dorpje Balazuc. Het dorpje bij de camping (Lagorce) is ook leuk om eens door heen te struinen.

• janfeenstra, 30-07-2012

Mocht je er aangehecht zijn, dan is het verstandig om bij de stacaravans mee te nemen: mokken, theepot en (meer dan 1) snijplank. Bij zwembad weinig schaduw: eigen parasol.

16 vragen over Camping Domaine de Chadeyron

• Chantal, 17-09-2019

Zwemshorts

Hallo, Weet iemand misschien of heren op de camping mogen zwemmen in een zwemshort?

• Ellen, 13-02-2018

Oudere kinderen

Wij hebben geboekt omdat de reviews er goed zijn. Wij hebben 2 kinderen in de leeftijd van 13 en 11 jaar. Zij zullen zich vast wel vermaken.

• Johan, 30-12-2017

Camping geschikt voor meisje van 13 jaar?

Reviews zijn zeer positief. Vraag me alleen af of er niet alleen kinderen komen van leeftijd basisschool. Wij hebben een dochter die naar middelbare school gaat; zou die het hier ook naar de zin hebben?

Ellen, 13-02-2018

Wij komen in de zomer met 2 kinderen van 11 en 13 jaar.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig