Géén boekingskosten

Camping Domaine de Chadeyron

FrankrijkRhône - AlpsLagorce ( Ardèche )

We hebben de beste aanbieders voor Camping Domaine de Chadeyron voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 242 reviews
+72/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 242 reviews
  • 9.6Staat v/h sanitair
  • 8.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping Domaine de Chadeyron (Ardèche) voel je je meteen welkom door de vriendelijke en behulpzame eigenaren. Van het ontbijt tot aan het zwembad; alles is goed verzorgd op de kleinschalige camping. Op de gezellige thema-avonden wordt er met liefde voor je gekookt. Ga zeker eens naar de grotten Caveau Chauvet en bewonder de muurschilderingen.

242 Reviews over Domaine de Chadeyron

• 9Riena Boom10-09-2022

Geweldig!

Wij waren eind augustus/ begin september op deze heerlijke camping. De camping ligt centraal, je bent zo in Ruoms of Pon d' Arc. De camping heeft grote plekken, we hadden een fijne plek met schaduw Waterpunt vlakbij de plek, prima sanitair, en een paar keer per week kun je lekker eten op het terras. Elke ochtend vers brood. Fijn zwembad met geweldig uitzicht. Ook de gemixte jeux des boules partijen waren leuk, daarna gezellig met iedereen wat drinken op het terras! Sander en Françoise zijn enorm betrokken eigenaren en doen erg hun best, kortom een aanrader! Groetjes van Alex en Riena

• 10Familie Dronkers09-08-2022

Top vakantie!

Fantastische, kleine en gezellige camping. Wij hebben hier al voor de tweede keer enorm genoten met onze 2 kinderen (5 en 8 jaar). We hadden een fijne kampeerplek met veel schaduw en er was genoeg te doen voor de kinderen. Het zwembad is heerlijk. Met nog een water speelplein en glijbaan tussen de rotsen. Een echte aanrader om naar toe te gaan! 🤩

• 9Eetgelegenheden
  • 10Robert Bronsema01-08-2022

Fijne rustige camping in het hart van de Ardeche

10 nachten verbleven op de deze camping. Plekken ruim en netjes . Water binnen handbereik . Sanitair keurig verzorgd en onderhouden. Meerdere avonden kun je lekker eten in het restaurant, pizza,kip,lasagne of snacks. Culinair van goede kwaliteit . Elke morgen vers afgebakken brood, ook zeer de moeite waard. Zwembad met glijbaan , niet megagroot maar voldoende voor de warme dagen. Camping ligt in een zeer centraal rustig gedeelte van de Ardeche . Camping is mij persoonlijk iets te rustig, weinig reuring overdag en of sociale contacten praatje. Maar dat doet verder niks af aan de camping . Prima camping voor kinderen tot een jaar of 10, voor tieners niet echt wat te beleven. Maar ook dat is weer een persoonlijke noot . Kersen op de taart zijn Sander en Francoise, met hun no nonsens vriendelijkheid en gastvrijheid maken ze het iedere gast naar hun zin. Ga zo door !!!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Caspar30-07-2022

Top camping

Wij hebben een heerlijke tijd gehad op Domaine de Chadeyron, met onze kinderen van 12 en 10. Mooie grote plekken, leuk zwembad met glijbaan, veel waterpunten (handig als het 38 graden is…), prima sanitair, lekker eten in het restaurantje, top personeel. Sander en Francoise zijn behulpzame eigenaars. Niet goedkoop, maar je krijgt ook wat. Enige minpuntje was de WiFi, maar wie maalt daarom?

• 9Eetgelegenheden
  • 10Andras, Diana, Kai en Oma (Cody)22-07-2022

Meer dan fantastisch!

Heerlijke camping met prachtige plekken. Sanitair dik op orde en wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Zwembad super met een leuke glijbaan voor jong en oud. De eigenaren Sander en Francoise die maken het hele plaatje compleet, wat een geweldig lieve mensen. Als je zoekt naar een niet massale camping met een familiaire sfeer in een mooie omgeving dan is dit de camping!

Als je hier eenmaal geweest bent dan is het erg lastig elders nog zo'n fantastische plek te vinden!

Tot volgend jaar! Liefs!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Anouk17-07-2022

Heerlijke plek

Hele fijne camping, super vriendelijke eigenaren en de camping is goed onderhouden. We verbleven in een mobile home, netjes en schoon. Een kinderdouche en een babybad in de sanitair gebouwen, super fijn. Ons zoontje kon heerlijk rondlopen en niets was te veel! Zo leuk geweest dat we volgend jaar al geboekt hebben, een echte aanrader dus.

• 9HJ Wijnbergen08-06-2022

Heerlijke rustige camping

Wij hebben twee weken hier gestaan,eigenlijk niets om een opmerking over te maken in één woord geweldig. Mooie ruime plekken met schaduw of zon, water en stroom op de plek.De eigenaar brengt je caravan op de plek gezien sommige plekken met normale auto met caravan niet te berijden zijn. Wij reizen al dertig jaar door Frankrijk nog nooit een camping gezien met zo’n mooi en schoon sanitair gebouw de hele dag schoon gewoon geweldig Eigenaren zijn heel aardig en behulpzaam niets is te veel.

• 9Elke Thelen27-05-2022

Geweldige camping

Fantastische camping met heel vriendelijke eigenaars. We mochten zelf een plek uitzoeken, dit werd een grote plek met geweldig uitzicht . Plekken verschillen in grootte, maar allemaal ruim . Sommigen liggen centraal in “ straatje” voor meer sociaal contact en andere plekken liggen meer vrij met mooi uitzicht. Voor ieder wat wils. Sanitair is super en het zwembad is top ! Heel fijn dat je s ochtends vers brood kunt krijgen en een aantal avonden in de week een pizza of kip. Mooi wandelgebied, helaas momenteel geen water in beek op het terrein. Maar rivier Ibie is kortbij en fijn zwemmen voor de honden

• 7Eetgelegenheden
  • 10Jolanda Sap23-05-2022

Prachtig!

Rustige camping met prachtig uitzicht, prima sanitair, goed schoon, leuk zwemparadijs, heerlijk om tot rust te komen

• 9Rob en Marijke Schelvis11-10-2021

Wat een heerlijke tijd hebben we hier gehad.

De camping is in één woord geweldig. Goede plaatsen. Sanitair is modern en werd heel goed schoongehouden. Het zwembad is heerlijk met genoeg ruimte om erom heen te relaxen. Bescheiden restaurant gedeelte met een heerlijk terras. Maar vooral de eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben ook zeer genoten van de gemixete jeux des boules partijtjes met na afloop met het gehele gezelschap op het terras voor een drankje. Omdat het zo goed beviel zijn we ipv één week, twee weken gebleven. Een aanrader dus!!

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar