Camping Domaine de Chadeyron

9.4Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Lagorce ( Ardèche )

9.4Fenomenaal

• 8.9Eetgelegenheden
  • 9.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Chadeyron voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Op Camping Domaine de Chadeyron (Ardèche) voel je je meteen welkom door de vriendelijke en behulpzame eigenaren. Van het ontbijt tot aan het zwembad; alles is goed verzorgd op de kleinschalige camping. Op de gezellige thema-avonden wordt er met liefde voor je gekookt. Ga zeker eens naar de grotten Caveau Chauvet en bewonder de muurschilderingen.

225 reviews over Camping Domaine de Chadeyron

• 9Fam. Zuurbier09-08-2020

Super vakantie gehad!

Wij hebben 2 weken gekampeerd op deze super leuke gemoedelijke camping. We hadden een hele mooie plek in een gezellig straatje. Vooral voor kinderen tot 10 jaar is deze ontzettend leuk. Heerlijk eten verkrijgbaar op de camping. Saniatair was heel school. Eigenaren waren heel vriendelijk. Kortom echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Familie van Vliet24-07-2020

Wederom fantastisch!

Na 3 zomers elders te zijn geweest, nu weer op camping Chadeyron en het is er nog altijd heerlijk! Mobile home nog altijd spic en span met een nieuwe luxe veranda, het zwembad met glijbaan en de nieuwe speeltuin voor de jeugd. En een nog altijd even gastvrije Sander en Françoise. We hebben weer genoten van de rust en de natuur en de gezelligheid in de avond met de lekkere pizza's en kip met friet. Kortom: we komen zeker weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Familie Matheeussen24-07-2020

Fantastische vakantie gehad!!!

Een camping met een familiale sfeer, lekker eten, mooie omgeving,... maar vooral een hele leuke speelplaats voor onze 7-jarige dochter. Niets is voor de eigenaars (Francoise en Sander) teveel, de gasten worden verwend. De aangeboden maaltijden, enkele avonden per week, zijn een absolute meerwaarde en heel lekker. Wij komen hier zeker nog terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Jenny04-07-2020

Fantastische camping, genieten van de rust

Echt genoten van ons verblijf, momenteel heel rustig wegens angst Covid-19, maar dat is hier niet nodig. Ruimte genoeg om afstand van elkaar te houden en alles wordt goed schoon gemaakt, bij toiletten staan dispensers met zeep en handalcohol. Bij winkels en markten in omgeving gebruikt ongeveer de helft van mensen een mondkapje, ook daar staan dispensers met handalcohol. Restaurant personeel gebruikt ook mondkapjes. Dus ongeveer identiek als in Nederland, verder moet je gewoon zelf nadenken bij wat je doet maar er is geen reden om niet te komen. Dankzij de ruimte en de gezonde buitenlucht hier op de camping en in de omgeving is het echt genieten zonder bang te hoeven zijn.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Danieck22-06-2020

Fantastisch, juist in deze tijd (COVID-19)

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad op deze camping. Prachtige plekken, heel mooi verzorgd, en veel te doen in de buurt.

Van de huidige situatie (COVID-19) merk je weinig behalve dat alles tiptop geregeld is (desinfectiemiddelen in ieder toilet gebouw, bijvoorbeeld) en dat de attracties in de buurt vrij rustig zijn.

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10Van Hombergh19-10-2019

Super camping

Rustige camping. Super gastvrije familie. Altijd netjes en schoon. Lekkere pizza's. Komtom heerlijk genieten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9De Ridder09-10-2019

Heerlijk genoten voor de 2e keer op rij.

Echt een fijne plek om te verblijven! En in de omgeving zijn ook allerhande activiteiten te vinden. Leuk voor jong en oud. Wij komen zeker nog eens terug!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Anita Veenstra03-10-2019

Fantastisch verblijf!

Een gezellige familiecamping met ruim opgezette campingplaatsen. Eigenaren zijn zeer vriendelijk! Elke week wordt er op woensdag een diner georganiseerd, die door de gastvrouw zelf wordt klaargemaakt!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9M.H. Veenstra03-10-2019

Wij gaan zeker nog een terug

Reuze leuke rustige camping met zeer vriendelijke gastvrouw en heer.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Familie Span08-09-2019

Fantastische kleine camping

In augustus twee weken met onze caravan op de camping gestaan (kids 8 en 10 jaar). Hier al eerder geweest. Ook nu weer een warm gevoel aan overgehouden. Voor de kids (en ook eigenlijke voor osn) was de mooie glijbaan de nieuwe ontdekking. Wat is het een fantastische kleinschalige camping in de Ardeche met een gemoedelijke sfeer. Verwacht geen entertainment 24/7. Drie keer in de week is er 's morgens een leuke animatie. Daarnaast zijn de gezamenlijke wekelijke maaltijden echt fantastisch. We komen zeker nog een keer terug.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019