Camping Campéole La Nublière

Weer vandaag3°-3°
Camping Campéole La Nublière
8,2

Omschrijving
Bij Camping Campéole La Nublière is het strand netjes en schoon, maar waterschoenen zijn vanwege de kiezels wel aan te raden. Hier kun je kiezen uit verschillende accommodaties zoals een stacaravan met airco. De campingplaatsen zijn gezellig opgesteld, maar wel met voldoende privacy. In het zuidelijke puntje van het meer van Annecy.

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole La Nublière voor je op een rij gezet:

163 reviews over Camping Campéole La Nublière in het Nederlands

mooie streek,behoorlijke camping

mario,
12-9-2018

sanitair moet beter worden schoongemaakt,vooral oud sanitair vies.Personeel niet vriendelijk,weinig medewerking,je moet alles zelf uitzoeken.

Plaatsen goed.

ligging goed

Gereisd met partner in augustus 2018

We komen zeker nog een keertje terug.

M.H,
26-8-2018

Een fijne rustige camping aan het einde van het meer Annecy. Zeer schone en nette toiletgebouwen. Toiletpapier helaas niet aanwezig. Maar kleine moeite om zelf mee te nemen. Douches zijn inbegrepen. Om 23.00 uur sluit de poort en de toegang naar het strandje. De bewaking neemt het dan over. Er is een campingwinkel aanwezig. Erg duur maar voor noodgevallen en vers brood kun je er prima terecht. Er is een animatie. Maar hier hebben we niet aan deelgenomen.

Volgend jaar zomer 2019 is er een waterplaats / speelplek voor de jongsten. Op het moment word hier nog aangebouwd.

Het strand netjes en schoon. Waterschoenen aanbevolen dit ivm de stenen in het meer! Het uitzicht is een sprookje. Bergen rondom wat weer mogelijkheden biedt aan de mensen die van hoogte houden en sportief zijn aangelegd. De paragliders en deltavliegers dansen dan ook met tientallen tegelijk in de lucht.

Diverse huuraccomodaties aanwezig.

Wasmachines € 5,-

We komen

Gereisd met partner in augustus 2018

Nette camping, met voor ieder een accommodatie naar wens. Wij hadden stacaravan met airco. Verrassing was dat er ook nog een vaatwasser in zat. De caravan was schoon en redelijk nieuw. Bedden lagen goed. Het meer was goed bereikbaar en op de dag ook een lifeguard aanwezig, erg prettig. De campingwinkel verkocht voldoende, grote supermarkt is met auto 10 minuten rijden. Ik miste wel een camping restaurant, hopelijk komt die met de verbouwing waar ze nu mee bezig zijn ook nog. Naast de camping is nog een camping, daar kan je wel eten als je wilt. Wij zijn geweest met 2 kinderen, 8 en 12 jaar. Veel activiteiten gedaan, surfles, bootje gehuurd, paragliden en voor de jongens het klapstuk, canyoing. Naast de camping ook nog een leuk wandelpad. De tafeltennis tafel was weg, maar hopelijk komt die na de verbouwing weer tevoorschijn. Wij reizen eigenlijk nooit naar dezelfde locaties, maar ik kan de camping zeker aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zeker een aanrader

familie Stienstra,
14-8-2018

Een mooie camping met variatie in huuraccommodaties en eigen tent/caravan. De camping is gelegen aan het zuidelijke puntje van het meer van Annecy, Super schoon water, eigen (grind)strandje en grasveld. Wij zaten in een huurtent Pangan, het was meer glamping dan kamperen. Alles zat erop en eraan. Douche, wc, wastafel, keukentje. Twee ruime slaapcabines, één met stapelbed. Allen voorzien van bedlinnen. De camping beschikt volgens mij over drie sanitairhokken. Deze waren altijd schoon en nooit geen wachtrij voor de douches.

De omgeving is prachtig, als je van bergen houdt. Uitstapjes genoeg.

*La Sambuy (stoeltjeslift/ rodelbaan) €15pp

*Grotte et cascade de seythenex (grot. waterval en grote kabelbaan) €15pp

*Col de la Forclaz (mooie klimwandeling naar boven en dan genieten van het uitzicht van de parapenters)

*Cascade d'Angon (auto parkeren in Tolloires en dan aan de rechterkant van de hoofdweg wandelroute volgen omhoog naar de waterval)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Manfred Ribberink,
11-8-2018

We zijn net een week terug van Camping La nubliere, maar we zouden alle vier zo weer terug willen. Nubliere is een middelgrote gezellige camping met ruime staanplaatsen ( We waren hier met eigen tent ) Je zult op deze camping geen keurige hegjes vinden en afgebakende plaatsen. Alles staat gezellig door elkaar heen en toch heb je voldoende privacy. De toilet gebouwen werden drie keer per dag schoongemaakt en er stonden er drie verspreid over de camping. Een heel groot pluspunt van deze camping, is dat hij direct aan het schitterende meer van Annecy ligt, omringt door de bergen en met uitzicht op col de Forclaz, waar de hele dag door paragliders vanaf springen. Op het meer was de hele dag aktie, van lekker dobberen met banden, luchtbedden en bootjes, tot aan de vroege vissers, waterskiërs n kleine rubber plezierbootjes. Naast de camping was een kleine kampwinkel, met voldoende aanbod ( wel duur )

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastische vakantie in een prachtige omgeving.

Familie Martens,
26-7-2018

Geweldige vakantie gehad op La Nubliere. Onze kinderen van 10 en 13 jaar hebben zich prima vermaakt in het meer, op de springkussens en met de andere kinderen op de camping. Ze willen volgend jaar weer.

Mooie ligging aan het meer met strand. Op het campingstrand kun je op het gras liggen en pal ernaast is het publieke bewaakte strand met fijn grind. Neem wel waterschoenen mee ivm kiezels.

Wij huurden een premium stacaravan van de camping. Prima in orde en goed schoon.

Volop mogelijkheden voor uitstapjes in de omgeving. Dagje Annecy met de ferryboot. Paragliden vanaf planfait of Col de la Forclaz, col de Sambuy (topdag met o.a. rodelen, glijatracties en kabelbaan de berg op), fietsen rond het meer, wandelen in het naast de camping gelegen natuurgebiedje. Zwemmen, waterfietsen enz in het meer.

De camping was aan het verbouwen . We hadden er geen last van. Volgend jaar dus een nieuw receptiegebouw en een waterspeeltuin.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Thuiskomen

Gery Debels,
7-1-2018

Het is zowat een eeuwigheid geleden dat wij er, toen nog met het ganse gezin, voor het eerst kwamen. wij kampeerden toen op een nieuw aangelegde plaats zonder elektriciteit en beleefden er een prachtige week.

Sindsdien is deze camping een regelmatige landingsplek voor een 10 tal dagen. Sinds een achttal jaren in de maand juni.

De sfeer op de camping is heel gemoedelijk en ondanks zijn grootte toch rustig tijdens de nacht. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

In de maand juni is reserveren niet nodig, al merken wij dat de bezetting de laatste jaren veel groter geworden is.

Het meer en zijn strand zijn een ongelooflijk pluspunt; De fietspiste naar Annecy een aanrader!

Voor ons is deze camping een beetje als "thuiskomen". Naast de andere plaatsen waar wij in onze maand vakantie kamperen is deze camping een haast vaste landingsplaats geworden...

Gereisd met partner in juni 2017

Prachtige vakantie gehad!

Mevr. Louwen,
4-1-2018

Het beste punt: de omgeving is geweldig! Binnen een half uur rijden heb je zoveel leuke dingen om te doen en mooie omgevingen te bekijken. We hebben ons geen moment verveeld. (tips: stad Annecy, la Sambuy, Fort de Tamié)

Wat betreft de camping, het is best eenvoudig met goed en schoon sanitair! Je hebt wel gelijk toegang tot het meer met een eigen gedeelte 'strand' van de camping. Alleen bij de receptie kunnen ze redelijk Engels, verder niet. Het zijn best ruime plekken met gras, geen klagen. Je hebt een eenvoudig winkeltje, en in de buurt zijn grotere supermarkten. Wij hebben ons hier enorm vermaakt met zijn tweeën omdat er zoveel te doen is in de omgeving, maar met kinderen zou ik het niet gelijk aanraden. Er is erg weinig vermaak en de speeltuin is summier. (Hou er ook rekening mee dat het niet altijd even mooi weer is, het kan bij het meer van Annecy ook wel een enkele dagen regenen).

Gereisd met partner in augustus 2017

Bart,
26-9-2017

Wij hadden niet op voorhand gereserveerd op deze camping. Bij aankomst mochten wij onze staanplaats kiezen en zelf bepalen hoe lang we bleven. Erg vriendelijk onthaal. Sanitair kraaknet en goede voorzieningen voor kleine kinderen / baby. Het sanitair werd verwarmd 's avonds. Supermarkt met alle nodige aanwezig op de camping, hier zijn ook enkele afhaalmaaltijden te verkrijgen (kip, pizza, frietjes).

Prachtige ligging aan het meer met privé strand. Helderblauw water wat langzaam dieper wordt dus perfect voor kleine kindjes.

Enige minpunt was de afwezigheid van een bar op de camping.

Top locatie voor een super vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Het is hier echt genieten van de natuur

Di Ros,
19-8-2017

Je eigen toiletpapier meenemen op de toiletten. Wifi alleen gratis in voorseizoen. Met Acsi-pas is het dan wel veel goedkoper tot half juli , eu.17,00 Alles wordt echt goed schoon gehouden. Het bomenbestand op de camping is al flink uitgedund, jammer! Personeel is erg vriendelijk. 'Savonds na 11u. wordt je van het gemeentestrand naast de camping door bewaking aangehouden. Ze stellen je enkele vragen en dan mag je doorlopen.

Gereisd met partner in juni 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campéole La Nublière in Doussard (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campéole La Nublière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.