Camping Campéole La Nublière

7.4Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Doussard (Haute Savoie)

7.4Goed

• 7.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole La Nublière voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info

Bij Camping Campéole La Nublière is het strand netjes en schoon, maar waterschoenen zijn vanwege de kiezels wel aan te raden. Hier kun je kiezen uit verschillende accommodaties zoals een stacaravan met airco. De campingplaatsen zijn gezellig opgesteld, maar wel met voldoende privacy. In het zuidelijke puntje van het meer van Annecy.

184 reviews over Camping Campéole La Nublière

• 2019
    3Janssens01-09-2019

Nooit meer

Vieze vuile camping met luie jobstudenten. Rondrijden met het golfkarretje maar poetsen is niet aan de orde. Bij klacht op de receptie zei men dat hun personeel geen Slaven waren. Verder waren er heel veel Duitse para penters die feesten als de beesten. Boeltje opgeruimd want dit is troep. U bent verwittigd. Ik snap niets van al die positieve recensies.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Marcel Horjus27-08-2019

aangenaam verrast, topvakantie gehad

we komen hier al een langere tijd om de zoveel jaar, mooi om te zien dat het steeds beter wordt, toiletgebouwen zijn tip top. wij stonden vlakbij de ingang bij het nieuwe gebouw, altijd schoon, zag de "dames"meerdere malen per dag schoonmaken, aangenaam verrast toen we aan kwamen rijden, de toegang is prachtig geworden en het daarbij behorende waterpark voor kids en de bar ook. heerlijk wat drankjes genuttigd terwijl de kids aan het spelen waren met het water, jammer dat er geen snacks zijn. welness begrijp ik niet echt, zit daar op de camping niet op te wachten. leuker als het zwembad ook voor kinderen toegankelijk zou zijn. nu veel te duur en die mogen er niet komen. winkel bij de camping is top, alles vers gebakken door het personeel, wat overigens echt heel vriendelijk is, was in het verleden wel eens anders. zwemmen in het meer vanaf de camping blijft fantastisch. heerlijke vakantie gehad en we komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Pip2325-08-2019

Prima!

Prima camping. Kampeerplekken zijn idd nogal verschillend wij kregen bij aankomst voor onze tent een plek aangewezen met veel grind en pal in de zon, bij de receptie onderhandeld over een andere plek, was geen probleem. Heerlijk grasveld aan het mooie meer, zwembad niet gemist. Sanitair was ruim opgezet, niet hoeven wachten voor douche of toilet (wc-rol mee), zag er allemaal netjes uit, maar ik had zo mijn twijfels of de schoonmaak. Helaas wel veel verheel verhuur ( tenten en stacaravans), toch jammer voor de sfeer op de camping. Ook veel campers, toch wel een min punt om die tussen (tent)kampeerders te plaatsen...daar gaat je uitzicht. Veder prima naar ons zin gehad, veel te doen en te zien in de omgeving!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Mulder17-08-2019

Redelijk

Vriendelijke ontvangst bij de receptie en medewerkers die ook echt met de klant meedenken. De entree van de camping is erg mooi en goed verzorgd en dat geld ook voor de nieuwe toiletgebouwen, wel een gemis dat er geen toiletpapier aanwezig is. Daarna houd de verzorging en info op. De kampeerplaatsen zijn zeer wisselend, variërend van een grindbak net onder de veranda van een luxe tent tot een ruime plek op gras, maar ook die laatste zijn niet heel netjes ( lang gras en hoog onkruid rondom de bomen ). Het gedeelte met de stacaravans is verre van sfeervol door het vele grind. Het meer is heerlijk om in te zwemmen en ook de strandjes zijn een genot! Een zwembad op de camping zou welkom zijn. De omgeving is prachtig en er is van alles te doen. Het fietspad over het oude spoortraject is een echte aanrader, prachtig aangelegd, goed te fietsen en een mooi, afwisselend uitzicht! Eten bij de pub (tussen de campings) was top!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7N.30-07-2019

Mwah...

Het is een prima camping. Grasstrandje dat bij de camping direct aan het meer zit is heerlijk. Jammer dat er geen zwembad op camping zit, dit miste we wel een beetje. Waarom ze een heel waterpark aangelegd hebben, maar geen zwembad vonden wij raar... Personeel is zeer onpersoonlijk. Bij aankomst begonnen ze gelijk over wat ze allemaal van ons verwachten tijdens ons vertrek... maar info over de omgeving konden ze niet echt geven. Winkeltje is klein en prijzig, maar prima voor een camping. Het brood wat je iedere ochtend kunt halen is heerlijk. Mobile home was heel luxe, alleen jammer dat je in een soort mobile home park staat dat echt is volgebouwd in een grindbak... heel ongezellig en stoffig. Omgeving is vooral leuk voor sportieve vakantiegangers. Leuke pittoreske dorpjes heb je eigenlijk niet. Annecy is redelijk, maar ook echt overschat. Leuk voor eens, maar voor ons niet nog een keer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Luc V27-07-2019

Voor herhaling vatbaar

3 jaar geleden hier 5 dagen als tussenstop aan t meer van Annecy verbleven op de naburige camping Du Lac Bleu, dit jaar terug deze richting uitgegaan voor 10 dagen maar ditmaal gekozen voor Le Nublière. Waarom, 1)merkelijk een stuk goedkoper dan Du Lac Bleu, 2)directe toegang tot ‘t meer met een eigen strandzone, 3)nieuw sanitaire blokken die tip top in orde zijn, 4) gezellige bar waar er meerdere keren/week iets georganiseerd word, 5) soepele afhandeling op bonnefooi (#dagen bij aanmelden doorgeven en afrekenen bij vertrek). Groot stuk van de camping is wel recent omgebouwd met nieuwe luxe tenten, stacaravans waardoor de capaciteit voor kamperen met eigen kampeermiddelen >30% geslonken is. Zodra de Nederlandse uittocht begon zat de camping al snel vol. Van de nieuwe welnes/zwembad(je) hebben we geen gebruik van gemaakt(15€ voor 90’ per persoon). Veel mogelijkheden in de directe omgeving voor de sportieve kampeerder, super genoten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Di Ros26-07-2019

Fantastisch, maar volgend jaar bij de buurcamping

Al jaren komen wij op camping LA NUBLIËRE maar dit jaar gingen wij er nog een keer heen omdat we dachten verrast te worden met een nieuw zwembad een soort zwemparadijs volgens de grote aanplakposters op de hekken. Ja we werden er door verrast vorig jaar dat een deel van de camping was afgezet en er flinke werkzaamheden aan de gang waren tijdens onze vakantie, Hoopvol gingen we er heen. Maar toen kwam de ontnuchtering. Wat wij hadden verwacht was een grote domper op onze vakantie. LA NUBLIËRE begint kapsones te krijgen. En daarom dit review om mensen die met verwachtingen daar heen gaan ook teleurgesteld zullen worden. We kregen van de receptie te horen dat het zwembad bedoeld was voor mensen die daar ook de welness bezoeken!! Dat kost dan wel eu.20,00p.d. entree voor 2u badderen. Kinderen mogen er niet komen.Later kwam een meisje kaarten langs brengen met eu.5,00 korting op de entree. Wij hebben ervoor bedankt! Het meer is ook prima

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    6mario12-09-2018

mooie streek,behoorlijke camping

sanitair moet beter worden schoongemaakt,vooral oud sanitair vies.Personeel niet vriendelijk,weinig medewerking,je moet alles zelf uitzoeken. Plaatsen goed. ligging goed

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8M.H26-08-2018

We komen zeker nog een keertje terug.

Een fijne rustige camping aan het einde van het meer Annecy. Zeer schone en nette toiletgebouwen. Toiletpapier helaas niet aanwezig. Maar kleine moeite om zelf mee te nemen. Douches zijn inbegrepen. Om 23.00 uur sluit de poort en de toegang naar het strandje. De bewaking neemt het dan over. Er is een campingwinkel aanwezig. Erg duur maar voor noodgevallen en vers brood kun je er prima terecht. Er is een animatie. Maar hier hebben we niet aan deelgenomen. Volgend jaar zomer 2019 is er een waterplaats / speelplek voor de jongsten. Op het moment word hier nog aangebouwd. Het strand netjes en schoon. Waterschoenen aanbevolen dit ivm de stenen in het meer! Het uitzicht is een sprookje. Bergen rondom wat weer mogelijkheden biedt aan de mensen die van hoogte houden en sportief zijn aangelegd. De paragliders en deltavliegers dansen dan ook met tientallen tegelijk in de lucht.

Diverse huuraccomodaties aanwezig. Wasmachines € 5,-

We komen

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Ilse16-08-2018

Relaxte vakantie, met veel wateractiviteit

Nette camping, met voor ieder een accommodatie naar wens. Wij hadden stacaravan met airco. Verrassing was dat er ook nog een vaatwasser in zat. De caravan was schoon en redelijk nieuw. Bedden lagen goed. Het meer was goed bereikbaar en op de dag ook een lifeguard aanwezig, erg prettig. De campingwinkel verkocht voldoende, grote supermarkt is met auto 10 minuten rijden. Ik miste wel een camping restaurant, hopelijk komt die met de verbouwing waar ze nu mee bezig zijn ook nog. Naast de camping is nog een camping, daar kan je wel eten als je wilt. Wij zijn geweest met 2 kinderen, 8 en 12 jaar. Veel activiteiten gedaan, surfles, bootje gehuurd, paragliden en voor de jongens het klapstuk, canyoing. Naast de camping ook nog een leuk wandelpad. De tafeltennis tafel was weg, maar hopelijk komt die na de verbouwing weer tevoorschijn. Wij reizen eigenlijk nooit naar dezelfde locaties, maar ik kan de camping zeker aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Camping Campéole La Nublière info