Camping Les Charmilles

302 reviews over Camping Les Charmilles in het Nederlands

Genoten

Emmy
16-6-2019

We hebben met ons gezin genoten op deze camping! We konden meteen het nieuwe zwembad uitproberen en die is erg leuk! Vriendelijk personeel, lekker gegeten bij het restaurant en we sliepen in een fijne mobilhome. Wij willen nog wel een keertje terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Fantastisch verblijf gehad met een prima keuken.

Aad de Jong
16-6-2019

Wij hebben een fantastische georganiseerde jeu de boules week gehad, en een hele goede keuken en dat zeker voor een camping. Uiteindelijk zijn wij langer gebleven en toen vertrokken naar de Provence waar het erg druk was en na 5 dagen weer terug gegaan naar deze camping, de gemoedelijke sfeer en een heerlijk zwembad voorzien van ligbedden en parasols en geen handdoekje laten liggen, gewoon relax en ontspannend. Het kinderbad is geweldig voor de kinderen. Kortom een aanrader, in ieder geval zeker voor ons.

Gereisd Met partner in mei 2019

Prachtige kindvriendelijke camping.

Marc
13-6-2019

Prachtig gelegen aan de rand van het plateau de Coiron, met een schitterend uitzicht richting Aubenas. Animatie is top geregeld en Martin kookt heerlijk.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

camping om terug te komen, mooi kinderzwembad en g

Tanja Rotterdam
7-6-2019

Leuke familie camping in het rustige deel van de Ardeche. Mooi kinderzwembad en restaurant met een aantrekkelijke kaart. Samen met een heerlijke huiswijn genieten van het eten en het uitzicht.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk uitzicht.

Gerrit Kroes
2-6-2019

Gast. Om kennis te maken met het restaurant . Warme wijn en koud eten.

Wat een aanrader is deze camping!

Maartje
17-12-2018

Fenomenaal uitzicht, behulpzame en enthousiaste eigenaren en een leuk team aan seizoensmedewerkers. Uitermate geschikt voor kinderen in de basisschoolleeftijd, iets minder voor jongere kinderen. Het animatieprogramma is volledig op de kinderen gericht. Er wordt veel georganiseerd voor de kinderen en soms brengt dat wat geluid met zich mee, maar daar is overheen te komen. De circusvoorstelling heeft veel indruk gemaakt op onze kinderen. Het zwembad is uitstekend; hooguit wat klein bij volledige bezetting van de camping. Je kunt er heel betaalbaar eten en krijgt dan ook voornamelijk lokale producten. De eigenaren hebben zelf een uitgebreid routeboek samengesteld, met mooie trips en leuke tips. Toen wij medische hulp nodig hadden, is er door de eigenaresse direct een afspraak met een arts gemaakt en heeft ze goed uitgelegd hoe we daar moesten komen, waar we konden parkeren, etc. Tegen onze gewoonte in, gaan ook wij nog een keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldige Sfeer en prachtig uitzicht

Oelbers
17-11-2018

Een heerlijke camping !! We zijn er al een paar keer geweest. Fijn restaurant met een paar maal per week een Thema avond. Gezellige atmosfeer. Goed en schoon sanitair. Veel nederlanders. Ook voor kinderen een aanrader. Buitengewoon voordelig de hele maand Mei en September.

Fantastisch uitzicht

Lotte
13-9-2018

Geweldige camping met fantastisch uitzicht! We hadden een mooie ruime plek in de schaduw. Mooi en schoon zwembad, fijn dat er elke ochtend van 9 tot 10 een banenzwemuurtje was. Schoon sanitair. We hebben lekker gegeten in het restaurant. Erg gezellig terras. Erg mooie omgeving. Met ongeveer een half uurtje ben je bij de supermarkt (Aubenas) of bij de rivier de Ardeche. Er is een erg actief animatieprogramma, we hebben bijv. een leuke excursie naar een geitenboerderij gemaakt, en het voeren van de dieren dagelijks is ook een succes. Als ik dan toch een nadeel moet noemen: voor de echt jonge kinderen (<4 jaar) die 's avonds op tijd in bed liggen is het wel best lawaaiig 's avonds met name door het animatieprogramma. We hadden op een avond tot 23.00 een spooktocht voor onze tent langs, dat was geen succes voor onze baby. Een ander minpuntje voor ons is dat het wel echt heel erg Nederlands is allemaal. Verder was het echt top!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Erg leuke camping met leuke eigenaren.

Giel
12-9-2018

Erg leuke camping met leuke eigenaren.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Fam de Heer
10-9-2018

Heerlijke vakantie gehad op deze mooie camping met fantastisch uitzicht. Animatie voor de kinderen was top. Ze zingen nog steeds over Millie en Maartje die met regelmaat een toneelstukje deden. Ook de knutselclub en de spelletjes in het zwembad waren een succes. Er wordt goed schoongemaakt en het vriendelijke personeel doet hard hun best de gasten het naar de zin te maken, en met succes. Supermarkt en dorpjes zijn op ongeveer een half uur afstand, prima te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Charmilles in Darbres (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Charmilles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.