Géén boekingskosten

Camping Les Charmilles

FrankrijkRhône - AlpsDarbres (Ardeche)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Charmilles voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 344 reviews

Meer camping info

344 Reviews over Les Charmilles

• 9Bauke Schuurman13-09-2022

Kleinschalig maar groots!

Dit soort reviews is bijzonder relatief. Wij houden van rust, van schone toiletten en een goed zwembad. Met deze ingrediënten en een geweldig terras, een relatief goede keuken, zeker voor een camping, en de bijzonder vriendelijke benadering van personeel en eigenaren is voor ons het verhaaltje bijna af. Wat er nog bij komt is de Goddelijk mooie omgeving in de Ardeche. Heb je een wens, vraag het Maaike. Heb je een probleem, vraag het Martin. Ultieme vakantie voor wie niet van gigantische waterparken houdt maar wel van de menselijke maat. Kleinschalig maar groots!

• 9Joyce23-08-2022

Nette en gemoedelijke camping

Een klein maar fijne camping. Bij aankomst wordt je caravan of vouwwagen op zijn plek gezet en ook weer weggehaald aan het einde van je verblijft.

Alles is goed onderhouden, het sanitair is heel schoon! Het is er gezellig en overzichtelijk, onze meiden van 4 en 7 hebben zich super vermaakt, met een gerust hart konden ze zelf de hele camping over. Broodjes worden elke morgen bezorgd, lag gewoon al klaar op tafel als we wat later wakker werden.

Het zwembad is wat klein dachten we vantevoren geen glijbanen etc. maar dat hadden ze niet eens nodig. Er is altijd wel een bedje vrij voor spullen als je gaat zwemmen.

Gezamenlijke BBQ avond met muziek Bingo toe,’s morgens ging de oudste naar de knutsel club en meer van zulke activiteiten.

Personeel is super vriendelijk en behulpzaam!

Enige nadeel kan zijn dat alles wat verder rijden is.

• 9Enschede17-08-2022

Super camping

een super leuke camping voor kinderen (tot een jaartje of 10). Martin en Maaike zijn super behulpzaam en geen vraag is te gek. Het personeel wat er is straalt en heeft plezier. Goed restaurant op de camping en de broodservice (te bestellen via de app, super handig!) is top! ze brengen het iedere ochtend bij je tent. Enige nadeel, de dichtstbijzijnde supermarkt is op 20 minuten rijden.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Fam Oomens16-08-2022

Alleen leuk voor kinderen tot jaar of acht

Fantastische camping voor kinderen tot 8 jaar. Alles is op hen gericht. Onze tieners vonden het daardoor maar niks, weinig grotere kinderen. Camping wordt bevolkt door alleen maar Nederlanders. Daar moet je van houden, heeft weinig met Frankrijk te maken in onze optiek. Restaurant oké maar zeker niet fantastisch. Gelukkig wel fijne omgeving waar genoeg te doen is voor alle leeftijden.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Suzanne07-08-2022

Heerlijke vakantie gehad!

Fantastische plek. De camping is overzichtelijk en kleinschalig. Prima zwembad en in het peuterbad hebben onze kinderen eindeloos gezwommen. Mooie omgeving met veel bezienswaardigheden. De animatie was kleinschalig en daardoor erg toegankelijk. Ze maakte er iedere keer weer een feestje van. Martin en Maaike zijn erg behulpzaam, de camping is netjes en goed onderhouden. Een mooie mix tussen kampeerplaatsen en huuraccomodaties. Het nieuwe sanitairgebouw bij het zwembad netjes en heerlijk warm water. Wij hebben genoten op deze prachtige plek.

• 9Inge28-07-2022

Geweldige vakantie

Fijne camping voor gezinnen met jonge kinderen. Leuk peuter/kleuterbad en een gewoon zwembad met een speciaal uur voor baantjes trekken. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt en kunnen zelf overal naar toe (5/7,5). Speeltuin incl trampoline. Leuke animatie activiteiten voor de kinderen in het Nederlands.

Brood wordt ‘s morgens op de plek gebracht.

Vriendelijk en gastvrij personeel.

Sanitair is simpel, maar zeer schoon en netjes.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Irma28-07-2022

Fantastisch, tot ziens!

Voor het tweede jaar zijn we met onze peuter twee weken op les Charmilles verbleven met onze caravan. Wederom een uitstekend verblijf gehad. De camping heeft circa 100 plekken, maar door de persoonlijke benadering zou je denken dat je ‘alleen’ op de camping staat. De camping met het zwembad is prachtig en de omgeving is fenomenaal. Prachtige dorpjes als Balazuc, Vogüé en Labeaume op steenworp afstand. Vergeet voor een prachtig uitzicht over de Ardèche ook Chateau Mirabel niet (5 min met de auto). Over de bosbranden in de omgeving werd rustig, duidelijk en zonder enige vorm van paniek informatie verschaft via de ‘camping-comfort’ app. Hierdoor konden we met een gerust hart gaan slapen. WiFi is een verbeterpunt. Ga zo door Maaike en Martin! Zeker tot ziens.

• 9Arres26-07-2022

Wat een prachtige terrassencamping! Zeer vriendelijke eigenaren en erg behulpzaam en vrolijk personeel. De camping is zeer goed onderhouden en er heerst een hele gemoedelijke sfeer. Er is een mooi zwembad, speelplaatsen voor kinderen, een heerlijke bar/restaurant en een enthousiast animatieteam. Er is een vol programma met voor ieder wat wils. Het sanitair is erg schoon! Heel prettig. En ook in de omgeving is er veel te doen. Wij en ons zoontje van 1,5 hebben ontzettend genoten!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Elise04-07-2022

Super!

Wat een fantastische camping! Alles is ruim en overzichtelijk opgezet. Er hangt een fijne en relaxte sfeer en de ligging is prachtig. Zeker een aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Anneke30-06-2022

Geweldige camping

Wat een mooie camping, een hardwerkend team en waar gezelligheid boven aanstaat. We waren hier voor het eerst en hebben de muziek avond met gezamenlijk eten ook meegemaakt..super!! Je caravan wordt netjes naar je plek gebracht en zelfs waterpas gezet...waar vindt je dat.. Kortom...Martin en Maaike.....en team..ga zo door!!

Camping Les Charmilles info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar