Camping Le Châtelet

8,7

7 reviews over Camping Le Châtelet in het Nederlands

Super

Anouk, 17-8-2017

Wij hadden een chalet gehuurd voor een week op deze camping aan het meer van Geneve. Leuke omgeving! We kregen fietsen bij ons chalet welke we de hele week gebruikt hebben. Overal staan fietsroutes langs de weg aangegeven.

Het meer is lekker zwemwater, neem wel waterschoenen mee want er liggen stenen. Aan de receptie kan je stokbrood en ander lekkers bestellen. Ze spreken er goed Engels. Vriendelijke mensen!

camping op 5 min lopen van lac leman

fishje, 19-8-2016

Altijd warm water! , 5 min lopen van lac leman met uitstekende zwem en watersport mogelijkheden, supermarkten dichtbij, geen wc brillen sanitair wordt 2 x per dag schoon gemaakt indien nodig vaker, zorg dat je op trekkersveld een plaats krijgt : ruimte en licht!

Fijne camping aan meer voor rustzoekers

Opajanenomameriet, 4-8-2016

Goede camping met vriendelijk personeel en schoon sanitair. Goede uitvalsbasis voor Genève, Lausanne en de Alpen. De camping ligt 500 meter van het Meer van Genève, waar je heerlijk kunt zwemmen en in het water spelen. Waterschoenen aan te bevelen. Voldoende grote supermarkten op ongeveer 8 km. Thomon leuke plaats op 10 km. Zowel naar Thonon als Yvoire is goed te fietsen.

Fantastisch!

Arnaud, 27-7-2016

Geweldige leuke vakantie gehad. Gastvrijheid erg goed, behulpzaam, vriendelijk en gastvrij. Sanitair had de wensen (hygiëne, werd wel min.2 maal per dag schoon gemaakt), maar je gaat niet voor niets naar de camping. Ligging erg goed, snel op allerlei leuke plekken. Jammer dat het niet in een toeristisch dorpje lag, wel een op korte afstand het meer met een speeltuin. 2 Supermarkten op ongeveer 10 min rijden.

rustige, nette camping!

Janine, 10-6-2010

Nette, groene camping met ruime plaatsten. We zijn net terug (9 juni '10) Het was een rustige camping, maar we waren in het voor seizoen. 4 restaurants op loopafstand, verder niet veel winkels vlakbij. In juli/aug. wel verse broodjes bij de receptie, nu geen. Overige winkels ong. 2 km. Er is op loopafstand 0,5 km. kiezelstrandje en een haven. Wel gezellig!

we hebben het er heel leuk gehad, en we gaan er dit jaar misschien weer heen (hopelijk). het meer was fanatastisch, de camping was fantastisch.. wat wil je nog meer?!

het is gewoon het mooiste plekje op aarde(A)

Een goed verzorgde camping op 300 meter lopen van het meer van Geneve.

Er zijn twee sanitair blokken en die worden super schoon gehouden. Camping beheerders spreken goed engels en helpen je met allerlei info.Er is voor kinderen to 12 jaar een redelijk grote speeltuin.Geen animatie. Bij de oevers van het meer een par restaurants.

op 10 km Thonon les Baines en Evian.

een uurtje met de auto en je zit in de hoge Alpen of de stad Geneve.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Châtelet in Bonnatrait-Sciez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Châtelet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Châtelet scoort een 8.68 uit 10 op basis van 65 reviews.