Camping Le Châtelet

7 reviews over Camping Le Châtelet in het Nederlands

Voorzieningen zijn matig

N,
15-8-2018

Voorzieningen zijn matig. Kleine chalets, soort Tiny house... wat klein voor 5p. Wel wat speelgelegenheden op de camping en je kunt brood kopen in de ochtend. Meer is op loopafstand en wat eetgelegenheden. Prijs kwaliteit; voor de chalets is het wat prijzig...

Gereisd anders in augustus 2018

Super

Anouk,
17-8-2017

Wij hadden een chalet gehuurd voor een week op deze camping aan het meer van Geneve. Leuke omgeving! We kregen fietsen bij ons chalet welke we de hele week gebruikt hebben. Overal staan fietsroutes langs de weg aangegeven.

Het meer is lekker zwemwater, neem wel waterschoenen mee want er liggen stenen. Aan de receptie kan je stokbrood en ander lekkers bestellen. Ze spreken er goed Engels. Vriendelijke mensen!

Gereisd met partner in augustus 2017

camping op 5 min lopen van lac leman

fishje
19-8-2016

Altijd warm water! , 5 min lopen van lac leman met uitstekende zwem en watersport mogelijkheden, supermarkten dichtbij, geen wc brillen sanitair wordt 2 x per dag schoon gemaakt indien nodig vaker, zorg dat je op trekkersveld een plaats krijgt : ruimte en licht!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastisch!

Arnaud
27-7-2016

Geweldige leuke vakantie gehad. Gastvrijheid erg goed, behulpzaam, vriendelijk en gastvrij. Sanitair had de wensen (hygiëne, werd wel min.2 maal per dag schoon gemaakt), maar je gaat niet voor niets naar de camping. Ligging erg goed, snel op allerlei leuke plekken. Jammer dat het niet in een toeristisch dorpje lag, wel een op korte afstand het meer met een speeltuin. 2 Supermarkten op ongeveer 10 min rijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

rustige, nette camping!

Janine
10-6-2010

Nette, groene camping met ruime plaatsten. We zijn net terug (9 juni '10) Het was een rustige camping, maar we waren in het voor seizoen. 4 restaurants op loopafstand, verder niet veel winkels vlakbij. In juli/aug. wel verse broodjes bij de receptie, nu geen. Overige winkels ong. 2 km. Er is op loopafstand 0,5 km. kiezelstrandje en een haven. Wel gezellig!

Gereisd met partner in juni 2010
2008

we hebben het er heel leuk gehad, en we gaan er dit jaar misschien weer heen (hopelijk). het meer was fanatastisch, de camping was fantastisch.. wat wil je nog meer?!

het is gewoon het mooiste plekje op aarde(A)

Gereisd met vrienden in juni 2008

Een goed verzorgde camping op 300 meter lopen van het meer van Geneve.

Er zijn twee sanitair blokken en die worden super schoon gehouden. Camping beheerders spreken goed engels en helpen je met allerlei info.Er is voor kinderen to 12 jaar een redelijk grote speeltuin.Geen animatie. Bij de oevers van het meer een par restaurants.

op 10 km Thonon les Baines en Evian.

een uurtje met de auto en je zit in de hoge Alpen of de stad Geneve.

Gereisd anders in mei 2008

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Châtelet in Bonnatrait-Sciez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Châtelet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.