Camping Les Portes du Beaujolais

Camping Les Portes du Beaujolais

6.9Voldoende

Frankrijk, Rhône - Alps, Anse (Rhone)

6.9Voldoende

• 5.6Eetgelegenheden
  • 6.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Les Portes du Beaujolais voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Vlakbij het dorpje Anse in Frankrijk ligt Camping Les Portes du Beaujolais. Houd er rekening mee dat deze camping veel als doorreiscamping wordt gebruikt. Er is een klein zwembad en in het restaurant kun je een eenvoudige maaltijd krijgen. De camping is een goede uitvalsbasis om Lyon te bezoeken of een van de vele dorpjes in de heuvels rondom Anse.

98 reviews over Camping Les Portes du Beaujolais

• 2019
    8Ilona Verbeek27-08-2019

Top voor een paar nachten

Fijne doorreis camping! Receptie is vriendelijk (Engelstalig), plek mochten wij zelf kiezen. Ligging van de camping is top snelweg dichtbij, maar ook het station. Wij hebben een dagje Lyon gedaan met de trein en was prima! Zwembaden plus glijbanen op de camping ook prima. Vrij nieuw sanitair, wel jammer dat de hygiëne iets minder is! Verder niets te klagen gehad!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Donderwig17-04-2019

Fijne doortrekcamping

Fijne doortrekcamping waar wij al jaren gebruik van maken als we de Route du Soleil nemen. Voor onze kinderen is het grote speelveld heel fijn; deze ligt in een grote kuil dus vanuit je tent kun je een leuke voetbalpartij volgen. Zwembad is prima ter afkoeling. Van het restaurant maken wij nooit gebruik. De sfeer is prettig. En vlakbij de snelweg natuurlijk; dat hoor je wel maar dat nemen we voor lief.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2018
    7Simone26-08-2018

Goed!

Doorstrekcamping. We mochten zelf een plek uitzoeken. Sanitair netjes. Zwembad heeft leuke glijbaan. Dorpje Anse op loopafstand maar is weinig te beleven, supermarkt is daar wel.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6RSchreuder24-08-2018

Doorreiscamping

Gebruikt als doorreiscamping, er was voldoende plek. Vriendelijke ontvangst bij de receptie en we mochten zelf plek uitzoeken. Camping oogt druk door drukke zwembad en horeca bij ingang en vele kinderen die kriskras over de weg rennen. Sanitair matig, er is wel een nieuw blok bijgezet met voldoende toiletten en douches, maar het ziet er matig uit. Camping ligt direct naast de A6 en hier heb je op bepaalde delen van de camping wat last van (maar hier kies je ook voor bij één overnachting). Veel last gehad van blaffende hond, van seizoensgast, ging tot 00.30 door met elke 10 minuten blaffen. Geen bewaking/nachtwaker gezien die hier iets aan deed. Receptie is tot 19.00 uur open, dus voor die tijd arriveren. Je kan vroeg in de ochtend vertrekken. Broodjes zijn vanaf 08.30 beschikbaar. Het restaurant heeft een kleine kaart, de Pizza in het restaurant was helaas niet goed. Geen idee wat er in de omgeving te doen is, geen gebruik van gemaakt.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7P Berk17-08-2018

Prima

Vriendelijk personeel, animatieteam op de camping was helemaal niks, zwembad was prima, het is een echte doorreis camping, we hebben hier een 8 daagse vakantie gehad was prima, Carrefour is mega duur. Stacaravan had geen airco, dit is zeker geen aanrader met kleine kinderen en hoge temparaturen. Qua afstand met Nederland is het prima te rijden. In de omgeving is weinig te doen, allemaal niet zo bijzonder

• 4Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 6Iwan15-08-2018

Doorreiscamping

Echte doorreis camping. Wij vonden het chaotisch en druk. Mobile homes was verouderd (er zijn wel nieuwe geplaatst). Zwembad redelijk maar erg druk. Restaurant redelijk met veel Fransen en ongure types. Voor doorreis prima maar niet voor 2 weken. Receptie vriendelijk. Top locatie om Lyon te bezoeken (mooie stad; zeker de moeite waard!).

• 6Eetgelegenheden

• 6jeroen voois11-08-2018

goede trekkers camping

een goede trekkers camping,voor 1 overnachting voor een doortocht over de route du soleil, is deze camping ideaal omdat hij net naast de snelweg ligt. en een klein zwembad heeft, om even na een lange autorit af te koelen. sanitair was erg matig,maar voor 1 overnachting is het te doen

• 7Fam. Haase10-08-2018

Prima camping op doorreis

Prima als doorreis camping, ruime plekken, je mag er zelf 1 uitzoeken. Ook een leuke glijbaan bij het zwembad en in de buurt veel winkels/supermarkten.

• 6Marian10-08-2018

Niet voor herhaling vatbaar.

Wel aardig, maar niet voor herhaling vatbaar. Het was moeilijk voor onze zoon om vriendjes te maken omdat (1) veel mensen maar een nacht bleven op deze trekkerscamping en (2) er geen echte speelgelegenheid was waar kinderen elkaar konden ontmoeten. Het zwembad was zo overvol dat je er niet echt in kon zwemmen. En het stonk er voortdurend naar aangebrande pizza. In het bijgelegen meer kon je wel lekker zwemmen, al was het water erg vies. In de buurt was weinig te doen. Het vogelpark was leuk. Lac des Lapins met z'n sportmogelijkheden was leuk. In Lyon kon je ook goed een dag toeven. In de omgeving kon je prima restaurantjes vinden. Bij de receptie werd je goed geholpen. Stokbroodservice was fijn. De caravan was prima, al hadden wij wel wat last van lawaaierige groepen gasten 's avonds laat.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Fam. Nagel06-08-2018

Prima camping, maar koude douches

Op doorreis hier zowel op de heen- als terugweg 1 nacht verbleven. Ruime camping met ruime plaatsen: voorste deel voor de gasten die langer blijven met veel bomen en achterste deel voor de doortrekkers met minder schaduw. Dicht bij de snelweg: goed hoorbaar. Veelal oudere jeugd op de camping. Aardig zwembad met leuke glijbaan. Het diepe deel van het zwembad heeft een erg schuine bodem waardoor springen/duiken vanaf de kant niet fijn is (dat kan ook voordelen hebben, net waar je van houdt natuurlijk, maar onze kinderen vonden dat niet fijn). Modern en groot sanitairgebouw, netjes schoon. Groot minpunt: douches met wisselende temperaturen (meer koud dan warm) en idem dito voor het afwaswater. Dit was beide keren, dus dat lijkt een structureel probleem. Broodservice is prima, maar wel prijzig en pas vanaf 8.30 uur beschikbaar (vrij laat als je wilt doorreizen). Verder geen gebruik gemaakt van restaurant e.d., dus daarover niets te melden.

Camping Les Portes du Beaujolais info

• SchaduwplaatsenAanwezig