Camping Yelloh! Village Avignon Parc

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Vedène

6Voldoende

• 6.3Eetgelegenheden
  • 6.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Avignon Parc voor je op een rij gezet:

Meer camping info

72 reviews over Camping Yelloh! Village Avignon Parc

• 2019
    8Corinne22-08-2019

Klein maar fijn!

We zaten in een premium cottage (nr 143) in de eerste week van augustus. Mooi nieuw huisje, wijk leuk aangelegd. Nr 143 ligt met veranda naar rand van de camping dus veel privacy en schaduw. Weer was top: iedere dag rond de 35 graden, volop zon en soms een stevig briesje. Zwembad leuk om te dippen, te klein om te zwemmen, wel voldoende ligbedden of liggen op kunstgras met je handdoek. Restaurant kleine kaart, niet goedkoop maar wel kwaliteit. Animatie voor wie wil (natuurlijk op zo’n kleine camping met een animatieteam van 2 personen alles in t Frans). Brood goed (dagelijks bestellen). Let wel op hars uit dennenbomen (wij stonden er precies onder eentje geparkeerd, dus dat was poetsen thuis). Naar Avignon geweest en naar Chateau-neuf-du-pape. Camping makkelijk te bereiken, dichtbij snelweg, aan doorgaande weg (maar in premiumwijk geen last van). Vedene zelf niet spannend. Voor tieners niet veel te doen. Wel veel agressieve muggen die ook door je kleding heen steken: goed smeren dus!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Saartje18-07-2019

Leuk verblijf

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed onderhouden en propere faciliteiten. Ligging is ideale uitvalsbasis voor sportieve, culturele uitstappen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    7Fam. Haase17-08-2018

Net park, kort verblijf gehad

Voor ons was dit een tussen camping. Bij de receptie waren ze heel vriendelijk. ( er waren nog twee plekken beschikbaar) voor de paar dagen die wij bleven was dat prima. (Om er twee weken te staan is dat wel krap (straatje van nr 29 tm 42) maar ander gedeelte Vd camping: nrs 160 t/m 170 en 112 t/m 120 zijn wel mooi ruim en gezelliger opgezet. Het park is meer gericht op huisjes dan op kamperen. Mooi zwembad (je kan er niet duiken, wel een bubbelbad) gezellig terras en kinderclub was ook leuk, ligt in bebouwde kom aan een doorgaande weg.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 1Pjotter11-07-2018

nooit meer

• Erg onvriendelijk en onbehulpzaam personeel
    • Cottage niet in orde: tafelpoot kapot bij aankomst. Vaatwasser hebben we ook niet kunnen gebruiken wegens defect. Men ging er naar kijken maar na enkele dagen nog niets gehoord. Dan maar zelf gecheckt bij de receptie waarbij de receptioniste erg onvriendelijk werd.
    • Wifi tergend traag. Voetbal kijken in de cottage tijdens het WK zat er niet in wegens trage Wifi & afwezigheid van een TV in de woonkamer.
    • de krekels op deze kamping maken zodanig veel lawaai dat het moeilijk was om mekaar te verstaan op het terras
    • verplichte polsbandjes hadden scherpe randen. Neus mee open gekrabd tijdens slaap.
    • receptie was uur vroeger gesloten dan wat gecommuniceerd was per email. We waren maar net op tijd ter plaatse.
    • eindschoonmaak: Deze optie hadden we genomen. Cottage volledig opgeruimd achtergelaten volgens de voorschriften. Toch nog naar binnen geroepen om WC te reinigen. Deze was echter al proper. Daar betaal je dan €70 extra voor.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

7Poot26-11-2017

Kleinschalig, gezellig zwembad, let op de ligging

We hebben hier met onze eigen caravan gestaan in het hoogseizoen zonder te reserveren. De plek lag aan de zijkant van de camping en was groot genoeg voor caravan, klein tentje en auto. Wel vlakbij doorgaande weg.

Let even goed op de ligging van deze camping. Het geluid van verkeer van de naastgelegen wegen hoor je best goed, maar dit zal ook afhankelijk zijn van de plek op de camping.

Gezellig zwembad met bar voor ijsjes en drankjes. We hebben lol gehad van de glijbaan. Verder is het zwembad niet erg groot. Je kan er een frietje halen maar verder geen mogelijkheden tot eten op de camping.

Sanitair vonden we wat tegenvallen qua hygiene, bijvoorbeeld ook geen wc rollen aanwezig.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Familie Hoogzaad31-08-2017

Gezellige kleine camping

Een camping in opbouw, dit jaar yelloh village geworden. We zijn er drie weken geweest, vlak langs het zwembad. Mooi en schoon zwembad, af en toe een beetje klein. Voldoende ligbedden en ruimte om te liggen. Gezellige bar. Sanitair schoon en netjes. Een Nederlands sprekende bij de receptie. Een kleine familie/gezin beheerd de camping, staan open voor nieuwe ideeen en in de loop van de drie weken al verschillende aanpassingen gezien. Een paar avonden muziek. Eten en animatie zijn beperkt. Een camping om zeker nog eens teug tegaan met een geweldig mooie omgeving!

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Josias10-08-2017

Heerlijk genoten!

We hebben hier twee weken gekampeerd, hadden een mooie rustige plek met zon en schaduw! Personeel was heel vriendelijk, camping lag er goed onderhouden bij. Het zwembad is nieuw en was heerlijk koel, wel wat aan de kleine kant. Naast het zwembad de wijnbar, waar je tapas, ijs of wat te drinken kan bestellen.

Camping ligt dicht bij de snelweg, waardoor je veel van de omgeving kan bekijken. Zoals Mont ventoux of kanoen bij de pont du guard. De stad Avignon ligt 15min vanaf de camping met genoeg restaurantjes!

Wij hebben er heerlijk genoten!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 7Marleen05-08-2017

Leuke camping mooie plek, weinig animatie.

Wij waren er met 2 gezinnen met kinderen onder de 10. Kinderen hebben zich goed vermaakt met elkaar. Iets van animatie was leuk geweest. Jammer dat er geen winkeltje en restaurant op de camping was. Wij hadden nieuwe chalet, dit was echt super! Heerlijk met airco met het warme weer. Je staat wel heel dicht op elkaar en auto's rijden best hard langs (veel stof van de weg). De laaste dag zagen we ineens een badmeester bij het zwembad. Dit was ook echt nodig.
    We hebben een super vakantie gehad!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Ad, Cindy & de kids05-08-2017

Leuke camping

Op zich een leuke camping. Vooral bedoeld voor kinderen tot een jaar of 12. Onze kinderen zijn wat ouder en hadden wat meer vertier verwacht. De camping is een prima uitvalsbasis voor uitstapjes. In de omgeving zijn leuke dorpjes en andere uitstapjes te maken. Op de camping en in het dorp is geen restaurant. Je bent dus op de lokale supermarkt aangewezen om zelf te kokkerellen. 2 keer per week kwam er een pizzabakker op de camping. Maar die kon de vraag naar pizza's van de campinggasten niet aan. Er was een prachtig nieuw zwembad. Ook deze vooral leuk voor kleine kinderen. Zwembad is 1.20 diep. Wel voldoende ligbedjes. Er was geen badmeester aanwezig. Wat ons inziens eigenlijk wel nodig was. Van alle kanten sprongen kinderen langs je in het water. Op de site staat dat zwemshorts verboden zijn maar dat is niet waar het werd gewoon toegestaan, onze kids vonden dat wel prettig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 6Pilippe04-07-2017

Geen camping maar mobile home park

Mooi zwembad, redelijk schoon sanitair, ligging onder bomen is mooi, geen restaurant, gratis WiFi op vrijwel hele park (geschikt voor e-mail, WA etc). Ligging van het parkmis zeer gunstig om de mooie omgeving te verkennen. Kampeerplaatsen varieren in grootte. Sommige lopen heel erg af en zijn ongeschikt voor tenten en caravans. Park bestaat voor meerderheid uit huisjes. Kampeerplaatsen zijn rond het zwembad. Mooiste plekken zijn boven te vinden. Veel schaduwgevende bomen. Let er wel op dat de hars vlekken op je tent (caravan/camper) geven. Cicaden zijn overdag leuk actief (vonden wij) maar er klaagden ook mensen over...

Wij hadden wat geluidsoverlast van feestvierende jongeren (tot in de ochtend) in de huisjes en werklui die op het park wonen en 's-ochtends heel vroeg vertrekken. Enige geluidsoverlast van de weg (afhankelijk van de wind). Vervelend dat je bij aanmelding een groen armbandje om krijgt en verplicht moet dragen ....voor de veiligheid... Na 1900 uur was er geen toezicht meer op het park. De (jonge) medewerkers rijden overdag erg veel rond in golfkarretjes. Op sommige kampeerplekken heb je een heel lange stroomkabel (met verkoop) nodig. Niet iedereen had die bij zich zagen wij. Wij hadden 's-avonds aardig last van muggen, ook al kan het park daar niks aan doen.

Wij zijn hier 5 jaar gelden - toen het nog camping Flory was - ook geweest. Toen zeer goed bevallen. Maar het is nu geen camping meer. Mist het campinggevoel totaal. Na overname door Yelloh is het een mobile home park geworden. Veel 'oude' kampeerplekken zijn nu bezet door huisjes. 'Oude' huisjes (zien er allemaal goed uit) liggen midden in het park onder de bomen in straatjes naast elkaar. Nieuwe huisjes staan vnl aan de buitenrand en heel erg dicht op elkaar (>1 meter van elkaar) en liggen aan direct doorgaande parkweg. Met kleine kinderen gevaarlijk zagen wij. Voor ons was dit de laatste keer. Prefereren liever een 'echte' camping! Ben je op zoek naar een huisje met mooi zwembad, dan kan dit wat zijn.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017