Camping Félix de la Bastide

Meer camping info

76 reviews over Camping Félix de la Bastide

• 2019
    9Jan en Clary29-09-2019

Na een super hartelijk en gastvrij ontvangst wisten wij: hier zitten we goed! Na 2 weken gefietst te hebben zochten we een plek om nog een week te kunnen relaxen. Dat is helemaal gelukt! Wat een fantastische plek. Heerlijk zwembad, lekker eten en een fijn meer op loopafstand en dicht bij de Middellandse zee. We hopen hier echt nog wel terug te komen!

Gereisd met partner in september 2019

• 8Arie Vlot25-09-2019

Prima, rustige camping, gunstige ligging.

Fijne camping. Ruime plaatsen, ook met schaduw, goed sanitair . maar bovenal de vriendelijke eigenaren maakten onze verblijf zodanig goed dat we zeker weer eens terugkomen. Vergeet bijna de rustige strandjes vlakbij en de leuke plaatsjes op fietsafstand. Een aanradertje dus!!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 10Hans en Lisette27-07-2019

fantastisch!

Voor ons is het thuiskomen! Al een jaar of 10 komen we hier 2x per jaar met veel plezier en hebben de wisseling van eigenaren meegemaakt. Hardwerkende nieuwe eigenaren die een gezond bedrijf op willen zetten maar door vete met oud eigenaren over de tong gaan en via publicaties negatief worden neergezet. Dit verdienen ze absoluut niet! De oud eigenaren zijn hele fijne mensen maar dat zijn de nieuwe eigenaren ook. Erg dat een vete op de site wordt uitgevochten. Het zou de klanten sieren om hier niet in te mengen, dit gaat ons niet aan en een verhaal heeft 2 kanten. De campingplaatsen zijn groot,het sanitair schoon en de was kan gedraaid worden. Je ziet dat er aandacht besteed wordt aan de camping: ziet er goed onderhouden uit. Ook na zoveel jaar ontdekken we nog steeds nieuwe dingen in de omgeving. Genoeg te doen en te beleven hier!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Herma25-06-2019

Heerlijke ruim en schoon opgezette camping

Met gemengde gevoelens deze camping op de terug weg bezocht. Dit ivm het hoge NL gehalte en de omgeving. Vriendelijk ontvangst waar helder de campingregels worden uitgelegd. Prachtige ruim opgezette plaatsen en ook nog redelijk vlak. Simpel sanitair maar keurig schoon. Echt warm afwaswater!! Lekker zwembad en veel ruimte om te spelen voor de kinderen. De omgeving viel ons honderd procent mee ivm de petrolindustrie. Leuke plaatsen op korte rij afstand. Met een kwartiertje aan zee met heerlijk zandstrand en hoge golven. Camping wordt afgesloten met hek welk door sensor weer wordt geopend. Slagboom met code voor ons geen probleem. 5 dagen met veel plezier hier gestaan komen zeker nog eens terug.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Miranda Potma18-06-2019

Fantastisch!

Ik zat zojuist de negatieve reviews te lezen die door een aantal bezoekers zijn achtergelaten. Ik vind het erg jammer dat deze mensen zo negatief over de camping zijn want dat verdient deze camping echt niet. Wij komen hier al 5 jaar en vinden het hier fantastisch. Onze kinderen (11 en 14 jaar) vragen iedere keer: gaan we volgend jaar weer? Ik weet dat er is geklaagd omdat mijn eigen kinderen hierbij betrokken waren. En neem van mij aan; als ik hoor dat mijn kinderen te luidruchtig zijn, ben ik de eerste die daar iets van zegt. Maar als ik vervolgens hoor over welke overlast het gaat; zeg ik heel eerlijk; het ging echt nergens over... Dus mocht je twijfelen om naar deze camping te gaan; gewoon komen want het is een unieke plek met hele grote staanplaatsen en het sanitair is zeer schoon. Wat ook heel fijn is; echt warm water om je afwas te kunnen doen! Heel belangrijk nadat de BBQ weer heerlijk is geweest!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2018
    8H Vrijenhoek04-10-2018

Prima camping om er lange tijd te vertoeven

Een prima camping om in het naseizoen te vertoeven ,goed onderhouden sanitair en je heb grote plaatsen ,als er iets is kun je direct bij de eigenaren terecht en helpen je zo veel mogelijk, wij kregen te maken met een ziekte van mijn vrouw werd direct het juiste advies gegeven en als we het frans of engels niet voldoende beheerste werd ook eventueel hulp ingeschakeld. De artsen in Nederland wilden ons eerder terugzien dus moesten wij eerder vertrekken ook hier wilde zij eventueel hulp voor ons regelen. Als je luidruchtige buren heb dan is het ook hoe je er zelf mee omgaat ,je kunt ook de buren zelf eens vragen of dit normaal is ,meestal is het dan snel over.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Fam de Groot10-09-2018

Geweldige camping. Aanrader.

Rustige camping in voor en naseizoen, precies wat wij zoeken! We komen 2x per jaar al jaren lang en nog steeds vinden we het hier heerlijk. Zeer vriendelijke eigenaren. Campingterrein wordt zeer goed onderhouden, plaatsen zijn ruim en ook het sanitair is goed toegerust en schoon. Er zijn wasmachines en droger aanwezig voor wie daar zijn was wil doen. Er is een terras voor een drankje en op bepaalde dagen is er de mogelijkheid voor een etentje. Ook afhaal maaltijden behoort tot de mogelijkheden. In de omgeving, binnen een uur rijden vanaf de camping zijn talloze bezienswaardigheden de moeite waard voor een dagje uit.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

4W. Feddes18-12-2017

Mooie camping,ongastvrije eigenaren

De camping is een prachtig terrein in een bijzondere omgeving waar we jarenlang met plezier gekampeerd hebben. De nieuwe eigenaren ( sinds 3 jaar ) kunnen aardig en professioneel overkomen. Jammer genoeg slaat hun stemming zomaar om als hen iets niet zint. Dan blijken ze zeer onaangenaam, dreigend en onbeschoft te kunnen zijn, dikwijls zonder opgaaf van redenen. Wat jarenlang een gezellige, landelijke camping was, is veranderd in een bedrijf met steeds meer mobilhomes, hekken, slagbomen en codes. Restaurant, bar en terras, voorheen de plekken waar je heerlijk kon genieten van een goede maaltijd, lekker glas wijn en vooral gezelligheid hebben hun kwaliteit en charme verloren. Het eten is snacknivo geworden en het licht gaat 's avonds zo vroeg mogelijk uit. Heel jammer, na 20 jaar hebben wij afscheid moeten nemen van een ooit zo dierbare plek.

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017

• 8Miranda Potma20-11-2017

Heerlijk plekje!

Afgelopen jaar waren wij voor de derde keer op camping Felix. De nieuwe eigenaars hebben wederom een aantal verbeteringen doorgevoerd; er zijn afsluitbare washokjes bijgekomen, nieuwe spiegels en een verlaagd plafond met inbouwspots. Het ziet er daardoor allemaal net iets chiquer uit. De nieuwe hekken en de slagboom met toegangscode heeft voor ons het gevoel van veiligheid vergroot. De plekken zijn echt enorm ruim en er zijn ligstoelen geplaatst bij het zwembad. Als je geen zin hebt om zelf te koken; in het restaurant kun je terecht voor eenvoudige maar lekkere maaltijden. Verder is er geen animatie maar dat is juist iets wat wij heerlijk vinden! De kinderen vermaken zich met de andere jeugd en zoeken elkaar op bij het meer of het zwembad. Wij gaan in ieder geval weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Hendrik13-10-2017

Prima camping met vriendelijke beheerders

Is een camping voor iedereen du ook voor gezinnen met kinderen

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

6 tips over Camping Félix de la Bastide

• Leo, 03-11-2013 Rapporteren

Marseille (oude haven en omgeving) is een must.

• Sandy, 29-08-2013 Rapporteren

Park figuerolles is een aanrader, heerlijk klimmen met de kinderen zelfs al vanaf 4jaar. Strand van carro is geweldig, wel een beetje druk maar in het heerlijke water vergeet je dit snel.

• paula, 24-08-2013 Rapporteren

Zet altijd je campeermiddel met de rug naar het noorden. De mistral kan echt heel sterk zijn.

7 vragen over Camping Félix de la Bastide

• Herma, 18-01-2017 Rapporteren

Reserveren

Is deze camping in het hoogseizoen altijd vol? Zodat reserveren noodzakelijk is?

• esther, 01-02-2015 Rapporteren

druk in augustus??

Omdat wij dit jaar pas in de drukste periode op vakantie kunnen een vraagje: weet iemand of je vanaf de camping meteen in de file staat of kun je nog stadjes, stranden en de omgeving bezoeken zonder uren in de auto te moeten zitten? hartelijk bedankt alvast!

lisilmel, 05-06-2016

Wij zijn vorig jaar op deze camping geweest. Wij hebben geen file gehad naar stranden of stadjes. Het is er ook niet extreem toeristisch. Wij hebben genoten en wensen jullie veel plezier.

• Selma, 31-03-2014 Rapporteren

Schaduw

Op Google earth zie ik dat er weinig bomen staan op de camping, dus weinig schaduw. Kan iemand mij hier iets over zeggen?

Stephan, 28-05-2014

Sommige plekken hebben veel schaduw, sommige weinig. Het is maar net welke plaats je toegewezen krijgt. Meestal kun je uit verschillende plekken kiezen, afhankelijk van welke vrij zijn. Al bij al een zeer prettige camping met altijd mooi weer.

Camping Félix de la Bastide info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200