Camping Félix de la Bastide

Camping Félix de la Bastide
6,3

64 reviews over Camping Félix de la Bastide in het Nederlands

Prima camping om er lange tijd te vertoeven

H Vrijenhoek
4-10-2018

Een prima camping om in het naseizoen te vertoeven ,goed onderhouden sanitair en je heb grote plaatsen ,als er iets is kun je direct bij de eigenaren terecht en helpen je zo veel mogelijk, wij kregen te maken met een ziekte van mijn vrouw werd direct het juiste advies gegeven en als we het frans of engels niet voldoende beheerste werd ook eventueel hulp ingeschakeld. De artsen in Nederland wilden ons eerder terugzien dus moesten wij eerder vertrekken ook hier wilde zij eventueel hulp voor ons regelen. Als je luidruchtige buren heb dan is het ook hoe je er zelf mee omgaat ,je kunt ook de buren zelf eens vragen of dit normaal is ,meestal is het dan snel over.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Geweldige camping. Aanrader.

Fam de Groot
10-9-2018

Rustige camping in voor en naseizoen, precies wat wij zoeken! We komen 2x per jaar al jaren lang en nog steeds vinden we het hier heerlijk. Zeer vriendelijke eigenaren. Campingterrein wordt zeer goed onderhouden, plaatsen zijn ruim en ook het sanitair is goed toegerust en schoon. Er zijn wasmachines en droger aanwezig voor wie daar zijn was wil doen. Er is een terras voor een drankje en op bepaalde dagen is er de mogelijkheid voor een etentje. Ook afhaal maaltijden behoort tot de mogelijkheden. In de omgeving, binnen een uur rijden vanaf de camping zijn talloze bezienswaardigheden de moeite waard voor een dagje uit.

Gereisd Met partner in september 2018

NIET AAN TE RADEN. NOOIT MEER.

Han
21-8-2018

Toen we aankwamen was de onvangst vriendelijk. de huisregels werden ons verteld en er stond onder andere in dat het om 23:00 STIL moest zijn! Diezelfde nacht stonden we naast Franse jeugd die tot diep in de nacht enorm lawaai bij zich hadden. We hadden een klacht ingediend maar er werd niks aangedaan behalve dat we rekening met elkaar moesten houden. terwijl wij een slapeloze nacht hadden met veel duidelijk proberen te maken dat de buren stil moesten zijn. Later hebben de buren een klacht ingediend dat wij veel lawaai zouden hebben, de buren zouden ook iedereen bijlangs zijn gegaan of wij luid waren. Er werd gelijk actie ondernomen alsof de Fransen samen gingen spannen tegen ons.

Verder zag de camping er goed uit maar wel erg saai en de omgeving vies en groezelig. De etang waar de camping aan ligt is heel vies.

Niet heen gaan

Nick
21-8-2018

De campingomgeving is mooi en het is goed verzorgd. Daarentegen een akkefietje gehad met de (franse) buren en hierna veranderden de vriendelijke eigenaren in erg aanvallende en onvriendelijke personen.

De franse buren werden voorgetrokken en hebben de omringende campinggasten tegen ons opgezet. Wederom vonden de eigenaren dit niet leuk en werden we weer erg onvriendelijk behandeld.

Helaas een grote fout om naar deze camping te gaan. Bij deze raden wij iedereen die plannen heeft om naar deze camping te gaan dat af.

Nooit meer!

JC
21-8-2018

De camping opzich is prima. De eigenaren lijken op het eerste gezicht aardig. Totdat je hun enquête invult waarop je aangeeft dat de omgeving tegenvalt en dat er weinig gedaan wordt aan luidruchtige buren. Dan krijg je een arrogante, agressieve en aanvallende houding van de eigenaren te zien. Alles is vroeg dicht, geen bar, geen animatie ‘s avonds. Een afrader.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een rustige camping zeker aan te bevelen niet duur

simonne warmoes
15-8-2018

Een propere camping met vriendelijke uitbaters heel ruime plaatsen meer dan 100m2 en 10 ampère zwembad aanwezig en door het hekken direct aan Etang de Berre. Een snackbar aanwezig en afhaalbare pizza's. De superbazars wel 6 km ver wel een superette op 100 m. Gelegen waar je alle kant naar toe kan. De Camarque, Marseille met een boemeltrein vanuit Port du Bouc, de calanques Niolon verder de Cote Blue met vele gezellige plaatsen, Martigues de stad op 7 km het 2de Venetië genoemd. Ook een bezoek aan Les Baux de Provence en Arles ligt tot de mogelijkheden

Gereisd Met partner in juli 2018

Geweldig

Fam P
5-2-2018

Veel ruimte, rust. 's Middags een verkoelend windje. Mooie omgeving. Vriendelijke, meertalige, behulpzame campingeigenaars. Mogelijkheid voor een hapje en een drankje (pizza's, à la carte, ook afhalen). Kindvriendelijk, geen animatieteam, heerlijk om zelf iets te ondernemen.Klein maar schoon zwembad. Kinderbad aanwezig. Speeltoestellen en tafeltennis. Ligging aan een meer waar je kunt zwemmen en watersporten. Mooie omgeving, grotere plaatsen Istres en Martigues. Op zo'n 20 minuten rijden van de Middellandse Zee. Niet overal schaduwplekken, soms mistral. Eenvoudig sanitair, wel schoon (in hoogseizoen soms iets minder). Voor de workaholics en socialmediaverslaafden is gratis wifi à la Français, betaald wifi is oké.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Mooie camping,ongastvrije eigenaren

W. Feddes
18-12-2017

De camping is een prachtig terrein in een bijzondere omgeving waar we jarenlang met plezier gekampeerd hebben. De nieuwe eigenaren ( sinds 3 jaar ) kunnen aardig en professioneel overkomen. Jammer genoeg slaat hun stemming zomaar om als hen iets niet zint. Dan blijken ze zeer onaangenaam, dreigend en onbeschoft te kunnen zijn, dikwijls zonder opgaaf van redenen. Wat jarenlang een gezellige, landelijke camping was, is veranderd in een bedrijf met steeds meer mobilhomes, hekken, slagbomen en codes. Restaurant, bar en terras, voorheen de plekken waar je heerlijk kon genieten van een goede maaltijd, lekker glas wijn en vooral gezelligheid hebben hun kwaliteit en charme verloren. Het eten is snacknivo geworden en het licht gaat 's avonds zo vroeg mogelijk uit. Heel jammer, na 20 jaar hebben wij afscheid moeten nemen van een ooit zo dierbare plek.

Gereisd Met partner in september 2017

Heerlijk plekje!

Miranda Potma
20-11-2017

Afgelopen jaar waren wij voor de derde keer op camping Felix. De nieuwe eigenaars hebben wederom een aantal verbeteringen doorgevoerd; er zijn afsluitbare washokjes bijgekomen, nieuwe spiegels en een verlaagd plafond met inbouwspots. Het ziet er daardoor allemaal net iets chiquer uit. De nieuwe hekken en de slagboom met toegangscode heeft voor ons het gevoel van veiligheid vergroot. De plekken zijn echt enorm ruim en er zijn ligstoelen geplaatst bij het zwembad. Als je geen zin hebt om zelf te koken; in het restaurant kun je terecht voor eenvoudige maar lekkere maaltijden. Verder is er geen animatie maar dat is juist iets wat wij heerlijk vinden! De kinderen vermaken zich met de andere jeugd en zoeken elkaar op bij het meer of het zwembad. Wij gaan in ieder geval weer terug!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Prima camping met vriendelijke beheerders

Hendrik
13-10-2017

Is een camping voor iedereen du ook voor gezinnen met kinderen

Gereisd Met oudere kinderen in september 2017

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Félix de la Bastide in St. Mitres les Remparts, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Félix de la Bastide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.