Camping Les Pêcheurs (Glamping)sterstersterster

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Roquebrune sur Argens

7Goed

• 6.8Eetgelegenheden
  • 6.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Les Pêcheurs (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Les Pêcheurs is een niet al te grote camping aan een klein meertje. De plaatsen zijn wel wat krap, maar dit zorgt ook voor makkelijk contact met de andere Nederlandse gasten. Het zwembad is fijn om af te koelen en bij het meer kun je verschillende wateractiviteiten ondernemen. Bezoek zeker eens Port Grimaud en Saint-Tropez.

225 reviews over Camping Les Pêcheurs (Glamping)

• 2019
    9Monique20-09-2019

Fantastische camping met veel groen

Wat een prachtige camping. Overal palmbomen, prachtige planten en bloemen. Receptie, sanitair, restaurant etc zijn nog authentiek en geven de camping veel karakter. Vanaf de camping loop je langs de rivier onder de weg door naar het meer. Elke ochtend genoten van het prachtige uitzicht op de 'Roque'. Mooie wandelingen langs het meer (met zelfs papagaaien in de bomen) en fantastische wandeling op de 'Roque', met overal cactussen en prachtige kleuren. Zwembad vonden wij heerlijk met een gedeelte voor alleen volwassenen (met verschillende jacuzzis en sauna) en groot zwembad voor iedereen en kinderbad. Wij waren in het laagseizoen dus dat scheelt op wel. Met een hond ben je ook ontzettend welkom op de camping. Wij zaten in een cabana, fantastische vrije ligging in het groen. Zeer vriendelijke mensen kortom wat ons betreft doet het gemiddelde cijfer hier de camping echt te kort maar de lage cijfers van de oude situatie vertekenen het beeld.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 8Bianca van der Laan12-04-2019

Fantastische vakantie met ons gezin

Mooie camping met een heerlijke 6-persoons villatent met sanitair. Dichtbij meer én zee. Echt een aanrader!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    8van Beelen28-11-2018

Top vakantie

Mooie, Gezellige camping waar voor iedereen wat te doen is. Prachtige omgeving om leuke uitstapjes te maken.

De stacaravan was keurig netjes met een fijn werkende airco en zag er zo goed als nieuw uit.

Alle werknemenrs erg vriendelijk stuk voor stuk.

Enige nadeel is het zwembad in de drukke vakantieweken. Veel dingen in het zwembad mag niet gedaan worden zoals duiken, springen en met ballen spelen. Jammer, maar wel begrijpelijk.

Top weken gehad!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 6Kunst29-08-2018

Geen aanrader, geen sfeer, weinig te bieden.

Mobile homes staan dicht op elkaar, geen sfeer op de camping. Meertje hoort niet bij de camping, ligt aan andere kant van de weg. Opblaasbare attributen in het water zijn top maar kost aardig wat geld om te gebruiken. In het zwembad mogen geen balletjes of luchtbedden o.i.d. Onze mobile home was erg vies. Grote hond in gezeten die veel haren heeft achtergelaten en een flinke hondedrol op terras. Uiteindelijk verhuisd. Elke avond muziek bij restaurant tot ongeveer 23.30 uur. Wij vonden de camping geen aanrader. De omgeving maakt een hoop goed en wij zijn elke dag iets gaan doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 5Van Kooijtjes20-08-2018

Sinds overname camping "nooit" meer :-(

We komen eens in de zoveel jaar naar Roquebrune sur Argens. Wederom veel zin in ons verblijf op camping Les Pecheurs, maar... Wat viel het tegen. De camping is van eigenaar veranderd en dat is te zien en merken. De camping is volgebouwd met cabanas en stacaravans. Daarnaast laat de animatie zwaar te wensen over (er was niemand die goed Nederlands sprak bij de animatie) en het animatieteam kwam verre van energiek en vol plezier en zin over. Daarnaast hebben we 1 dag zeer zwaar weer gehad (storm, onweer en heeeel veel regen). De camping stond compleet onderwater en het leek men van de camping weinig te schelen hoe je erbij stond. Al met al jammer! We gaan er niet meer naar terug terwijl de jaren ervoor altijd erg leuk, gezellig en aantrekkelijk waren..

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Maike12-08-2018

Heerlijk weekje

Onze mobile home is begin dit jaar geplaatst en zag er prima uit. Doordat er veel nieuwe accommodaties bijgekomen zijn, voelde het een beetje hutje mutje. Onze mh had een fijn plekje, aangezien wij geen andere mh vlak voor onze neus hadden staan. Bij onze buren was dit wel 't geval. Ik heb het gordijn in de keuken dan ook maar dicht gelaten om niet bij de buren op de veranda te kijken. Er waren erg veel Nl op de camping. Wat voor de kinderen natuurlijk fantastisch was. Het zwembad was prima, maar niet speciaal. Er zijn geen speeltoestellen. Gewoon recht toe, recht aan. Nadeel vond ik (m.n. mijn kinderen) dat er niets mocht in het zwembad. Niet springen of duiken en geen ballen of banden. Het restaurant is netjes, niks speciaals, maar goed als je even geen zin hebt om te koken. De service en het personeel zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De ligging is naast het meer en ook centraal voor uitstapjes naar het binnenland of zee.

• 4CJ06-08-2018

Jammer, kan weer beter worden.

Kort bezoek na verblijf voorgaande jaren. Deze camping is afgelopen jaar overgenomen en volgepropt met caravans en cabana's. Camping kwam onverzorgd vol en rommelig over. Vroeger zeer goed, doet nu glamping geen eer aan.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Martine04-08-2018

Mooi en gemoedelijk

Leuke gemoedelijke camping. In de maanden juli augustus beetje animatie voor kinderen. Het meer zijn we niet in geweest, ziet er niet heel fris uit. Zwembad is simpel maar prima voor kleine kinderen. Mooi veel bomen en dus veel schaduw. In juli bijna alleen maar Nederlanders.

• 5Eetgelegenheden

• 7Hester25-07-2018

Was oke voor weekje

Ik vond de camping heel erg propperig. Iedereen staat hutje mutje op elkaar. Benauwend gewoon. Wij zaten in een tent van villatent en hadden nog redelijk wat ruimte gelukkig. Ik vond personeel niet klant vriendelijk vooral niet bij receptie. Altijd beetje nukkig. Zwembad was heerlijk, badjuf was goed en oplettend! Meertje tegenover camping vond ik minder. Weinig schaduw en helemaal met deze hitte! Entertainment is matig voor kleine kids. Jammer! Niet heel enthousiast dus. Helaas!

• 6Eetgelegenheden

• 9Koster12-01-2018

Hele leuke niet al te grote camping

De familie die deze camping runt doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Super behulpzaam. Prima zwembad en vlak bij een meertje waar je wateractiviteiten kunt doen. S avonds kun je richting de kust om lekker wat te eten of een ijsje te halen. Overdag in de mooie natuur.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Direct boeken

30 tips over Camping Les Pêcheurs (Glamping)

• Wil Vermeulen, 08-06-2014

Alle plekken op de camping zijn met eigen parkeerplek.

• Frans Wijkel, 25-05-2014

Laat familie overkomen en verblijven in een cabane, vooral leuk voor de jeugd.

• mlm, 15-07-2012

Als je een dagje naar St. Tropez wil, ga dan met de boot. Ik meen dat deze vertrekt vanuit Ste Maxime, niet heel goedkoop maar een leuke tocht en het scheelt heel veel file, en zoeken naar een parkeerplaats! Ook erg leuk om te doen met een boot langs de kust van Monaco.

44 vragen over Camping Les Pêcheurs (Glamping)

• Dani, 02-11-2019

Vissen in de rivier of meer?

Ik ga waarschijnlijk deze zomer naar camping les pecheurs en vroeg mij af of je kunt er goed kunt vissen? Mijn kinderen zijn gek op (kikker)visjes vangen met een schepnetje, is de rivier hier ook geschikt voor?

• Agnes, 20-01-2018

pubers aanwezig juli/augustus 2018?

Dit jaar hebben we geboekt voor de zomervakantie met 2 pubers van 15 jaar (eind juli, 2 weken). Zijn er meer gezinnen met pubers van plan daarheen te gaan?

Caro, 25-06-2018

Wij ook met twee tienermeiden van 14 en 17

Robert, 06-05-2018

Wij komen ook die periode met 4 kinderen: 15, 13, 11 (3 jongens) en 9 jaar (meisje).

Evelien, 01-02-2018

Ook wij gaan dit jaar met 2 pubers van 15 jaar naar deze camping. We komen 22 juli aan voor 2 weken.

• Afra Merks, 22-10-2017

acsi kortingskaarrt

Wie weet of je in juni moet reserveren? Of dat er altijd wel plek is met de acsi kaart. Wie heeft daar ervaring mee?

Camping Les Pêcheurs (Glamping) info

• Aantal sterrensterstersterster