Camping Les Pêcheurs (Glamping)

Camping Les Pêcheurs (Glamping)
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Les Pêcheurs (Glamping) voor je op een rij gezet:

189 reviews over Camping Les Pêcheurs (Glamping) in het Nederlands

Hele leuke niet al te grote camping

Koster
12-1-2018

De familie die deze camping runt doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Super behulpzaam. Prima zwembad en vlak bij een meertje waar je wateractiviteiten kunt doen. S avonds kun je richting de kust om lekker wat te eten of een ijsje te halen. Overdag in de mooie natuur.

Prima locatie met op loopafstand een mooi meer.

Johan Rigter
5-1-2018

In het hoogseizoen drukke wegen naar het strand, de camping zelf is ook in het hoogseizoen niet te druk, het onder andere Nederlands sprekende personeel was vriendelijk. een prima zwembad op de camping en de mogelijkheid om gratis vanaf de camping een stuk op de rivier te roeien met een kano. De animatie was matig en in de avond was er niet veel te beleven, er werden wel activiteiten georganiseerd maar die waren erg amateuristisch uitgevoerd. Wij verbleven in een mobile home en die was prima en ook een mooi staan plek.

Leuke kleinschalige nette camping

Linda
26-9-2017

Keurige stacaravans. Veel groen.

Restaurant prima, wel te duur.

Campingwinkel te weinig keus, maar goede supermarkten in de buurt.

Wij komen er al 25 jaar en hebben het fantastisch

ingrid broekhof
4-9-2017

Het is een fijne rustige camping met vriendelijk personeel In mooie omgeving waar wij ons helemaal thuis voelen.

Voor ons een reden om ook nu weer te gaan in September.

Waardeloos

Anoniem
2-9-2017

Zeer slechte reisorganisatie, onvriendelijke gastheer en vrouw. Alle anderen aanbieders op de camping hadden hun klanten netjes gewezen op de Hellsweek duizenden motoren op en voor de camping met tot middernacht harde hardrock en alleen harley's op straat en in dorp verschrikkelijk. Eten op de camping is gewoon slecht en duur geen woorden voor. Verder verouderd sanitair etc.. zwembad was prima en er was altijd een badmeester aanwezig.

leuke camping

Esther
22-8-2017

Cabane helemaal geweldig! Gezellig restaurantterras, eten redelijk.

Een akkefietje met één van de golfwagentjes op het terrein werd goed opgelost door het management. Sommige campingstraatjes wat druk, fijn om een iets rustigere plek te hebben. Campingwinketje prima voor brood en basisboodschapjes. Mooie regio en dicht bij de Cote d'Azur (waar het in het hoogseizoen wel erg druk is). Grappige voorstelling van het campingpersoneel. Meertje aan de overkant is leuk met het watervertier. Zwembad rechttoe rechtaan maar prima, mooie begroeiing. Heerlijk: je kunt een massage of voetreflexbehandeling boeken, echt een aanrader!

Leuke plek, met kanttekeningen

FrLW68
14-8-2017

(Gerucht gaat dat camping verkocht wordt en dat de plekken achterop volgebouwd gaan worden. Per Nov meer bekend.) De plekken zijn zanderig en vol bladeren en dennennaalden. Helaas geen schoon geharkte plekken. 1 waterkraan per straat. Volgens de plattegrond stonden we op het gedeelte die als speelterrein gebruikt werd. Al die extra gasten moeten van Sanitair 3 gebruik maken. Deze heeft 4 mannen en 4 vrouwen wc's. 7 douches en 8 washokjes. Geen urinoirs, dus meestal natte wc's (zonder bril). Geen WC papier, maar ook geen houder. De wc's spoelen zeer slecht door. 's avonds geen verlichting bij het afwassen. Wel schoon. Zwembad is OK. Duiken mag, duikbril mag ook. Niet in het water duwen. Personeel is erg aardig/relaxed. Het meer is een mooie plek. Zand is glibberig. Waterspeeltoestellen moet voor betaald worden, ook campinggasten. Hells Week was leuk om te bezoeken. Mooie motoren. Muziek tot 00:30. Conclusie: Al met al een dure camping voor wat je krijgt. Zal aan de locatie liggen.

Op zich een aardige camping in een leuke omgeving met rivier en meertje, maar als je van je nachtrust houdt, moet je het weekend mijden dat de Hell's Week gehouden wordt. De campingorganisatie had me verzekerd dat er geen geluidsoverlast zou zijn, maar dat viel vies tegen. Tot na 1 uur 's nachts herrie die met oordopjes niet tegen te houden is, zelf op het verste punt op de camping. Niet wat me van tevoren verteld was, en er was weinig begrip voor deze teleurstelling.

Op zich een mooie camping met de nodige mooie plekken, maar er zijn we de nodige verbeterpunten.

We hadden een prachtige plek tegenover een van de sanitairgebouwen (nr 2). gelukje was dat deze plek geannuleerd was en wij een week van te voren toch terecht konden. 4 jaar geleden ook op deze camping geweest, maar is toen beter bevallen. Echt jammer is dat het zwembad al om 19.00 uur sluit... Waarom niet een uurtje langer open? Het is er altijd mooi weer en veel mensen willen na een dagje uit nog even een frisse duik nemen. De badmeester begint al om kwart voor zeven te 'zeuren' dat je er uit moet... gemiste kans. Het sanitair (blok 2) is echt geen vier sterren waard. geen wc bril, geen urinoirs, geen toiletpapier. Dat is op zich niet erg, maar de wc's zijn snel vies (ligt aan gebruikers) en trekken slecht door. Gevolg is dat je vaak geconfronteerd wordt met de souvenirs van de vorige gebruiker... jammer is verder dat het sportveld helemaal aan het eind ligt. Omgeving is top!

Fijne vakantie

meik
2-7-2017

Een niet al te grote 4 sterrencamping met een heerlijk zwembad. Op de camping zijn veel sta caravans, huurtenten, en dergelijke. Ook voldoende kampeerplaatsen met en zonder schaduw. Een klein winkeltje met dagelijks vers brood en een restaurant. Wij vonden de kwaliteit van het eten in het restaurant zeer matig. Het personeel op de camping is heel vriendelijk.

De camping ligt aan een rivier en er kan gratis gekanood worden. Aan de overkant van de weg ligt een meer met allerlei watersportmogelijkheden.

De middellandse zee is tien minuutjes met de auto. Verder zijn er allerlei uitstapjes mogelijk.

In het laagseizoen vonden wij het heerlijk, in het hoogseizoen zou het wel eens erg druk kunnen zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Pêcheurs (Glamping) in Roquebrune sur Argens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Pêcheurs (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Pêcheurs (Glamping) scoort een 7.81 uit 10 op basis van 216 reviews.