Camping Les Pêcheurs (Glamping)

Camping Les Pêcheurs (Glamping)
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Les Pêcheurs (Glamping) voor je op een rij gezet:

195 reviews over Camping Les Pêcheurs (Glamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mobile homes staan dicht op elkaar, geen sfeer op de camping. Meertje hoort niet bij de camping, ligt aan andere kant van de weg. Opblaasbare attributen in het water zijn top maar kost aardig wat geld om te gebruiken. In het zwembad mogen geen balletjes of luchtbedden o.i.d. Onze mobile home was erg vies. Grote hond in gezeten die veel haren heeft achtergelaten en een flinke hondedrol op terras. Uiteindelijk verhuisd. Elke avond muziek bij restaurant tot ongeveer 23.30 uur. Wij vonden de camping geen aanrader. De omgeving maakt een hoop goed en wij zijn elke dag iets gaan doen.

Sinds overname camping "nooit" meer :-(

Van Kooijtjes
20-8-2018

We komen eens in de zoveel jaar naar Roquebrune sur Argens. Wederom veel zin in ons verblijf op camping Les Pecheurs, maar... Wat viel het tegen.

De camping is van eigenaar veranderd en dat is te zien en merken.

De camping is volgebouwd met cabanas en stacaravans. Daarnaast laat de animatie zwaar te wensen over (er was niemand die goed Nederlands sprak bij de animatie) en het animatieteam kwam verre van energiek en vol plezier en zin over.

Daarnaast hebben we 1 dag zeer zwaar weer gehad (storm, onweer en heeeel veel regen). De camping stond compleet onderwater en het leek men van de camping weinig te schelen hoe je erbij stond.

Al met al jammer! We gaan er niet meer naar terug terwijl de jaren ervoor altijd erg leuk, gezellig en aantrekkelijk waren..

Heerlijk weekje

Maike
12-8-2018

Onze mobile home is begin dit jaar geplaatst en zag er prima uit. Doordat er veel nieuwe accommodaties bijgekomen zijn, voelde het een beetje hutje mutje. Onze mh had een fijn plekje, aangezien wij geen andere mh vlak voor onze neus hadden staan. Bij onze buren was dit wel 't geval. Ik heb het gordijn in de keuken dan ook maar dicht gelaten om niet bij de buren op de veranda te kijken. Er waren erg veel Nl op de camping. Wat voor de kinderen natuurlijk fantastisch was. Het zwembad was prima, maar niet speciaal. Er zijn geen speeltoestellen. Gewoon recht toe, recht aan. Nadeel vond ik (m.n. mijn kinderen) dat er niets mocht in het zwembad. Niet springen of duiken en geen ballen of banden. Het restaurant is netjes, niks speciaals, maar goed als je even geen zin hebt om te koken. De service en het personeel zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De ligging is naast het meer en ook centraal voor uitstapjes naar het binnenland of zee.

Vacanceselect

Jammer, kan weer beter worden.

CJ
6-8-2018

Kort bezoek na verblijf voorgaande jaren. Deze camping is afgelopen jaar overgenomen en volgepropt met caravans en cabana's. Camping kwam onverzorgd vol en rommelig over. Vroeger zeer goed, doet nu glamping geen eer aan.

Mooi en gemoedelijk

Martine
4-8-2018

Leuke gemoedelijke camping. In de maanden juli augustus beetje animatie voor kinderen. Het meer zijn we niet in geweest, ziet er niet heel fris uit. Zwembad is simpel maar prima voor kleine kinderen. Mooi veel bomen en dus veel schaduw. In juli bijna alleen maar Nederlanders.

Was oke voor weekje

Hester
25-7-2018

Ik vond de camping heel erg propperig. Iedereen staat hutje mutje op elkaar. Benauwend gewoon. Wij zaten in een tent van villatent en hadden nog redelijk wat ruimte gelukkig. Ik vond personeel niet klant vriendelijk vooral niet bij receptie. Altijd beetje nukkig. Zwembad was heerlijk, badjuf was goed en oplettend!

Meertje tegenover camping vond ik minder. Weinig schaduw en helemaal met deze hitte!

Entertainment is matig voor kleine kids. Jammer! Niet heel enthousiast dus. Helaas!

Hele leuke niet al te grote camping

Koster
12-1-2018

De familie die deze camping runt doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Super behulpzaam. Prima zwembad en vlak bij een meertje waar je wateractiviteiten kunt doen. S avonds kun je richting de kust om lekker wat te eten of een ijsje te halen. Overdag in de mooie natuur.

Prima locatie met op loopafstand een mooi meer.

Johan Rigter
5-1-2018

In het hoogseizoen drukke wegen naar het strand, de camping zelf is ook in het hoogseizoen niet te druk, het onder andere Nederlands sprekende personeel was vriendelijk. een prima zwembad op de camping en de mogelijkheid om gratis vanaf de camping een stuk op de rivier te roeien met een kano. De animatie was matig en in de avond was er niet veel te beleven, er werden wel activiteiten georganiseerd maar die waren erg amateuristisch uitgevoerd. Wij verbleven in een mobile home en die was prima en ook een mooi staan plek.

Leuke kleinschalige nette camping

Linda
26-9-2017

Keurige stacaravans. Veel groen.

Restaurant prima, wel te duur.

Campingwinkel te weinig keus, maar goede supermarkten in de buurt.

Wij komen er al 25 jaar en hebben het fantastisch

ingrid broekhof
4-9-2017

Het is een fijne rustige camping met vriendelijk personeel In mooie omgeving waar wij ons helemaal thuis voelen.

Voor ons een reden om ook nu weer te gaan in September.

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Pêcheurs (Glamping) in Roquebrune sur Argens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Pêcheurs (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.