Géén boekingskosten

Les Pêcheurs (Glamping)

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurRoquebrune sur Argens

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Pêcheurs (Glamping) voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 234 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 234 reviews
  • 6.7Staat v/h sanitair
  • 8.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Les Pêcheurs is een niet al te grote camping aan een klein meertje. De plaatsen zijn wel wat krap, maar dit zorgt ook voor makkelijk contact met de andere Nederlandse gasten. Het zwembad is fijn om af te koelen en bij het meer kun je verschillende wateractiviteiten ondernemen. Bezoek zeker eens Port Grimaud en Saint-Tropez.

234 Reviews over Les Pêcheurs (Glamping)

• 9R Mo26-09-2022

Prachtige camping met riante staanplaatsen

Wij waren met de caravan op deze camping van 27 aug - 11 sept 2022 en dat is ons zeer goed bevallen. Mooie camping, zeer riante staanplaatsen en met net sanitair. Prachtig en keurig onderhouden zwembad, heerlijk restaurant met ruime kaart en lekkere pizza's + mogelijkheid om af te halen. Elke ochtend vers brood bij het campingwinkeltje. Zeer vriendelijk personeel. We werden bovendien erg goed geholpen en geadviseerd door Mandy. Omdat zij uit Nederland komt was het gemakkelijk communiceren. De camping ligt op korte loopafstand van het dorp Roquebrune-sur-Argens en met de auto ben je zo bij het strand van Fréjus. Kortom, volgens ons, een echte aanrader!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Rosa13-08-2022

Fijne rustige camping

2 weken verbleven in een 4 persoons cottage. Cottage zag er nieuw uit en was netjes schoon. Personeel op de camping was erg vriendelijk en behulpzaam. Enige minpuntje van de camping vond ik de animatie voor kleinere kinderen. Kidsclub is gelegen op een achteraf plekje van de camping en deed ook niet echt gezellig aan. Dames van de animatie spraken alleen Frans wat de communicatie wat bemoeilijkte. Verder al met al een top vakantie gehad!

• 7Jonna12-08-2022

Voor ons geen Glamping maar wel oké

De kampeerplaatsen zijn verdeeld over 2 stukken en daartussen in zit alle verhuur. Met name op ons deel van de kampeerplaatsen liet het sanitairgebouw te wensen over. Op de 1e dagen dat wij er waren was het douchewater te warm waardoor je er bijna niet onder kon staan en je met de warmte niet kon afkoelen. De temp. was ook niet in te stellen. De waterdruk was minimaal zodat je regelmatig de nr. 2 van de vorige bezoeker in te toiletten vond. De kampeerplaatsen waren niet heel groot en het was de bedoeling dat je auto er ook bij moest staan. Doordat onze plek (G61) ook doorgang moest bieden voor onze buren konden wij onze luifel niet eens opzetten. Op het gehele deel was maar 1 waterkraan wat wij weinig vonden. Bij het zwembad geldt strakke zwembroek en badmeester die toezicht houdt wat fijn is. Tevens een 18+ gedeelte voor rustig zwemmen. Mooie omgeving met genoeg keuze voor leuke uitjes zoals Saint Tropez, Gorges du Verdon of Monaco.

• 4Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 7Hans09-08-2022

mooie en rustige camping

mooie en rustige camping. personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. sommige plekken zijn aan de krappe kant voor een ruime caravan. ze dachten bij ons dat we met een tent zouden komen, dus aangeven bij de reservering is aan te bevelen. spa gedeeldte bij zwembad is top en de kids hebben zich 2 weken vermaakt in normale zwembad. animatie is ook prima. enige grote minpunt is het oude sanitair gebouw : wordt slecht en weinig schoongemaakt, geen toiletbrillen, geen wc papier, geen zeep en doekjes aanwezig. Wc’s spoelen ook slecht door waardoor er vaak restanten van voorganger zijn.. andere, nieuwere sanitair gebouw is beter maar ook daar geen toiletbrillen, wc papier, zeep enz en kan schoonmaken vaker en beter. verder wordt camping prima onderhouden en ziet we weg mooi uit. restaurant is goed en erg leuk, leuke bediening en mooie plek om te zitten. omgeving natuurlijk top en reistijd prima te doen naar kust (geen files gezien)

• 4Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8R. Cgrs07-08-2022

Mooie complete camping

De camping is gelegen aan de rand van een klein dorpje aan de oever van een rivier en dicht bij een recreatiemeer. De rivier is niet geschikt om te zwemmen. Je kunt er wel (gratis) kanoën. Het meer is niet 'van' de camping. Het meer wordt gebruikt door een bedrijf die betaalde waterspelen aanbied. De camping is heeft chalets, vilatenten en kampeerplaatsen. Allen speels ingericht met veel mooie bomen en struiken. De camping deed ons rustig aan ondanks de volle bak. De kampeerplaatsen zijn ruim. 100/120M2 harde zandgrond. Weinig privacy door onderlinge afstand. Er zijn twee redelijk nette sanitairgebouwen die wij niet smerig hebben gezien. Helaas voor gemengd gebruik, zonder wc brillen en toiletpapier. Water kort warm naar lauw/koud. Er is een redelijk goed, sfeervol restaurant (tevens takeaway) Leuk animatieprogramma voor alle leeftijden. Zwembad schoon met toezicht. Apart 18+ gedeelte. 15 minuten van Frejus en 45 van St. Tropez.

• 9Rachel28-07-2022

Heerlijke vakantie

10 dagen op deze mooie camping verbleven in een 6 pers. cottage. Het terras bij de cottage is heel ruim en voor groot gedeelte overdekt en heeft een afwasmachine. Fijne accommodatie. De camping en in de omgeving zijn ze heel hondvriendelijk. De dames bij de receptie zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Bij het winkeltje kun je o.a. brood halen en een gas BBQ huren, dit was heel fijn de dame die het winkeltje runt is ontzettend lief en ook haar dochter die het restaurant runt (heerlijke pizza’s). Het was een top vakantie.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Afra23-04-2022

Favoriet

Eigen caravan. Hier komen we altijd n weekje terug. Telkens weer als we in deze omgeving zijn. Dat zegt genoeg. Omdat t mooie warme zwembaden heeft. Met genoeg ligbedden en palmbomen. Fijne sfeer. Vooral het "adult" gedeelte luxe. Ook warme bubbels. Kampeerdeel bij elkaar. Fijn onder de platanen. Nieuw mooi sanitair dit jaar. Ook n leuk kindersanitair gebouw nu. Ook fijn met de hond. Goed uitlaten bij t meer. Kleinschalig geen vakantiedorp gevoel. Hygiëne is prima. Niks mis mee. Met acsi kortingskaart. Prachtige omgeving. In sept nog vaak prachtig weer.

• 9Susan van Beest16-09-2021

Top camping in een prachtige omgeving!

We hebben in aug 2 weken op deze camping gestaan. Was echt super! De camping zelf is heel groen en het zwembad is ruim en diep. Ook zijn er meer dan voldoende ligbedjes en schaduwplekken. Wij hadden een zogenaamde trekkershut; een leuk huisje op palen, deels hout en deels tentdoek. De accommodatie was leuk, ruim en voorzien van alles dat je nodig hebt. Er is een gezellig restaurant, waar ze een eenvoudige, maar prima kaart hebben. Het enige wat wij jammer vonden is dat je in de middag eigenlijk niet ergens kon zitten voor een drankje en dat je weinig met de rivier kunt. De omgeving is heel mooi en je kunt alle kanten op; richting de kust om de bekende badplaatsen te bezoeken (St Tropez, Cannes, St Maxime etc), iets verder naar Monaco (ook de moeite waard!). We zijn ook richting het binnenland gegaan. O.a. Cascades des Sillans, de Velotrain de la Sainte Baume, lac de Saint Cassien en canyoning in de Verdon. Een absolute aanrader!!

• 8Jopalosa09-09-2021

Heerlijk genieten, kleine Franse camping. Was top!

Wij zijn geweest van 18/8 t/m 4/9. De ligging van de camping is heel centraal, alles is op redelijk korte afstand. Veel leuke plaatsen te bezoeken in een hele mooie omgeving. Het strand is op 20 minuten rijden. Erg mooie baaitjes waar je heerlijk kunt snorkelen. Op loop afstand is het dorpje roquebrune waar een bakker zit, op de camping zelf kun je in de ochtend ook brood halen. Lidl op 10 min afstand, intermarche is dichterbij.
    De camping is niet groot, wat wij fijn vinden. Veel bomen dus genoeg schaduw. Een heel fijn zwembad, voor de jeugd een voetbalveld en tennistafels. Het personeel is erg vriendelijk en willen je graag helpen. Ik kan me niet goed vinden in de negatieve review hiervoor maar goed iedereen kijkt er anders tegen aan. Wij verbleven in een mobilhome en bij aankomst was deze schoon. Normaal poets ik alles na maar was zeker niet nodig. Voor herhaling vatbaar!

• 8Eef24-08-2021

Heerlijk, ontspannen en gemoedelijke sfeer.

Heerlijke camping, erg gemoedelijk in de periode dat wij er zaten. Zwembad is niet groot, maar onze zoon heeft zich er prima vermaakt. Vriendelijke badmeester, die op een leuke manier de kids aanspreekt. Klein barretje, de service hing wel af van wie er die dag werkte😉. Maar ijsjes, drankjes en diverse versnaperingen waren verkrijgbaar. Wij stonden op de laatste rij van de camping, hier was wel veel minder schaduw, maar dit werd keurig van te voren aangegeven. Toiletgebouw was netjes, echter vond ik het ontbreken van zeep bij het toilet wel een gebrek, zeker in coronatijd. Wc papier was er niet vanwege coronamaatregelen, echter weet ik niet waar dat eerder hing dan. Restaurant was prima om een keer te eten, ziet er erg leuk uit. Brood verkrijgbaar in het winkeltje. Kano's gratis te leen voor 2 uur. Leuk waterpark bij het meer. Leuke bar en goed restaurant ook. Strand 20 minuutjes met de auto . Al met al hebben wij 2,5 week genoten.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar