Géén boekingskosten

• Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Verken de Côte d’Azur op Camping Lei Suves in Roquebrune sur Argens. Deze camping heeft een schitterend zwembadcomplex en de hele dag door animatie. Minder geschikt als je op zoek bent naar een rustig vakantieverblijf. Dichtbij de camping vind je de watervallen Sillans la Cascade. Neem hier een duik in het frisse water.

565 Reviews over Lei Suves

• 7PieterB09-11-2022

Wederom een heerlijke tijd gehad.

Stonden voor de 5e keer aan de rand van de camping (bij het weggetje wat langs de camping loopt), hierdoor stonden wij rustig en verwijderd van het geluid van het zwembad. Wij waren door de ligging wel meer aangewezen op het oude toiletgebouw, deze mag zo langzamerhand toch wel eens een update ondergaan. Qua ligging een ideale uitvalsbasis voor de omgeving en strandbezoek. Zwembad is wat het is (wel leuke ligging echter krap bij veel drukte) en er werd tijdens onze bezoekjes regelmatig op de kledingvoorschriften gecontroleerd. Het restaurant is en blijft al vele jaren een punt van kritiek, haperende bediening met af en toe moeilijke communicatie. De pizza's bestaan hoofdzakelijk uit een halve geraspte edammer met wat andere ingrediënten (kortom eenzijdig met veel te veel kaas) en het prijsniveau van het drinken bij de bar is veel te stevig en nodig niet uit om er langdurig te zitten. Maar zie zichzelf kan vermaken een fantastische plek.

• 7Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 8Desiree07-10-2022

Wij hebben er een heerlijk verblijf gehad.

De weg er naar toe loopt door een commerciele zone, die zeer druk is met veel rotondes. Eenmaal van die weg af, rijd je er makkelijk naar toe. Goed bereikbaar met brede paden op de camping. Mooie ruime plaatsen en goed en verzorgd sanitair. Winkeltje met beperkt aanbod, maar er is een supermarkt op 3 km afstand. Elke dag is er vers brood. Zwembad en restaurant voor liefhebbers. Wij hebben daar geen gebruik van gemaakt. Wij zijn er in september geweest. Het was er heel rustig, dus nooit wachten bij de douches, maar in het hoogseizoen zal dat anders zijn. Er loopt wel een weg langs de camping voor lokaal verkeer. Toegankelijk voor alle voortuigen. Dat hoor je wel. Verder geen last van een doorgaande weg.

• 8Marianne30-09-2022

Zeer fijne camping

Prachtige camping Mooie plekken met alle comfort en afvoer Wij komen er al sinds 2006 En worden altijd heel fijn ontvangen Alleen restaurant is door onvriendelijke uitbater echt een minpunt Hopelijk zit er volgend jaar iemand in die wel gevoel voor de zaak heeft En nog een punt Wifi is bar slecht Maar dat is ook wat je er mee wilt Verder een gewoon heerlijke camping .Voor ons is het thuiskomen daar

• 9Leonie03-09-2022

Geweldige camping voor een vakantie met het hele gezin

Wij komen al 2 jaar met veel plezier naar camping leï suves, het enige nadeel wat ik kan noemen is het personeel van het restaurant. Helaas was dat dit jaar echt niet best.

• 10Marc03-09-2022

Top locatie

We komen graag terug, top locatie al voor vele jaren

• 8Eetgelegenheden
  • 8Edwin03-09-2022

Mooie onderhouden camping. Sanitair was vernieuwd. Een schommel voor kleine kinderen zou een goede aanvulling zijn.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Leonie02-09-2022

Geweldige familie camping!

Het enige nadeel wat ik kan benoemen zijn de huurders van het restaurant, zij waren redelijk onvriendelijk en vonden het duidelijk te zwaar om daar te werken. Verder alles fantastisch en een hele fijne camping voor jong en oud

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Leen02-09-2022

Heerlijk verblijf

Fijne camping met voldoende schaduwrijke plekken. Toiletgebouw prima op orde en goede schoonmaak. Mooi zwembad. Restaurant en het avondprogramma vonden wij dit jaar echt een stuk minder dan voorheen, jammer, zeker ook voor de prijs/kwaliteit verhouding. Toen wij er waren al veel legen plekken op de camping dus geen ervaring met luidruchtige jeugd. Camping fijne uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes. Veel is in of binnen 30 min rijden te bereiken

• 5Eetgelegenheden
  • 8Yvet02-09-2022

Leuke centrale camping voor kinderen

Centrale ligging, zo'n 20 minuten van zee, 5 minuten van waterpark, supermarkt. Mooi groot en schoon zwembad, voldoende ligbedden (maar wij zaten er wel van 13 tot 28 aug, dus de camping werd in die periode al leger). Mooi aangelegde tuin rondom zwembad. Ook slim om avondprogramma en ruimte voor jongeren apart in te richten, dit was aan de achterkant en zij hebben dus een eigen 'honk'. Restaurant matig en chaotisch, we hebben er niet gegeten. Jammer dat er geen Nederlandse animatie was, er waren daarom vooral Franse kinderen die meededen. Camping sluit af om 23.00 uur en er is een nachtwaker aanwezig, dit vonden wij prettig. Onze kinderen van 7 en 12 hebben enorm genoten! Safaritent van Suncamp staat op een mooie plek aan de rand van de camping met mooi uitzicht. Tent prima in orde. Fijn dat ze sinds dit jaar ook een kleine grilplaat voor buiten hebben en een Nespresso apparaat ;).

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Edwin02-09-2022

Fijne camping.

Fijne camping. Een schommel voor kleine kinderen zou een goede toevoeging zijn. Een sanitairgebouw was net vernieuwd. Sanitair was netjes en schoon (in na-seizoen).

• 9Staat v/h sanitair

• BarsBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

• ZwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (4)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar