Camping Lei Suves

399 reviews over Camping Lei Suves in het Nederlands

Aan te bevelen camping.

Liesbeth
16-8-2018

Mooie camping. Valt een beetje tussen een commerciële camping en een familiecamping. Mooi zwembad met niet teveel regeltjes. Wc's zijn zonder wc bril en toiletpapier. Niet echt prettig, maar het went. Wij hadden een tent van country camp en alles was goed verzorgd. Het eten van het restaurant vonden wij erg goed voor een camping. Onze kinderen vonden het niet zo'n gezellige camping en het viel ons op dat er bijna geen contact werd gemaakt door de Nederlanders onderling. Op andere vakanties hadden we altijd gezellig contact met anderen, maar dit jaar dus niet. Jammer! maar kan natuurlijk ook aan ons liggen.

Zeer leuke en fijne camping!

Mark van der Ende
16-8-2018

Inmiddels voor het tweede jaar naar deze camping geweest! Erg tevreden.

Fijne vakantie

Vi
16-8-2018

Erg fijne vakantie gehad. Leuke camping met genoeg te doen op en buiten de camping. Animatie team dat aanwezig is maar niet overdreven (hebben wij niet als ‘too much’ ervaren). Savonds entertainment, voor ons als ouders waren zeker de 3 bandjes die we hebben gezien erg leuk. Verder was er genoeg voor de kinderen te doen, alle leeftijden. Met name Ping Pong was een grote favoriet.

Verder een camping met beschutte plaatsen en schoon sanitair. Wc zonder wc bril, maar zie je vaak in Frankrijk.

Top.

Pieter
15-8-2018

Top vakantie gehad. Prima camping. Ruime plaatsen, netjes en mooie sfeer. Zwembad en restaurant zijn oké. Ligging gunstig t.o.v. regio. 20 min van strand en Frejus. Dichtbij snelweg voor overige plaatsen.

Heerlijke vakantie gehad op Leï Suves

Lilly
15-8-2018

Fijne, gemoedelijke camping met fantastische ligging voor het verkennen van de Var. In de omgeving (soms wel een uurtje rijden) is heel veel te zien en te doen. Veel Nederlandse gezinnen.

Prima verblijf gehad, aan te raden voor anderen.

Alleen wat aan de dure Kant.

Keurige camping met kleine verbeterpunten

Fam. de Mink
13-8-2018

Keurige camping alleen het sanitair was lang niet altijd even schoon. Er wordt wel gereinigd maar het is allemaal net minimaal. De hoekjes en de gaatjes worden telkens overgeslagen. Bij het oude sanitair gebouw is nog minder en dit gebouw hoort echt niet thuis op een 4 sterren camping. Nu is dit wel een beoordeling voor van onze ervaring tijdens het hoogseizoen. Voor de rest een keurige camping met mooie bomen een gezellig zwembad en terras. We zouden zo terug kunnen komen maar dan wachten we wel even tot het oude sanitair gebouw ook vernieuwd is.

Kamperen op lei suves

NEL
13-8-2018

We hopen elk jaar weer op renovatie van 2e toiletgebouw. Toiletten zijn veel en veel te laag zeker voor senioren. Prijzen in restaurant zijn voor camping veel te hoog. Kwaliteit is prima.

Al met al komen we wel elk jaar terug want is goed toeven op Lei Suves!

Mooie camping in Zuid-Frankrijk, op een half uur van de kust. De kinderen hadden snel contact met andere kinderen. Fijn zwembad, waar je overigens niet met een bermuda mag zwemmen: strakke zwembroek verplicht. Er is een goed restaurant waar we prima hebben gegeten (al liet de bediening soms even op zich wachten). Er wordt veel georganiseerd, bijvoorbeeld een tafeltennistoernooi en er waren twee keer in de week bandjes van goede kwaliteit die vooral covernummers speelden. Brood, croissants e.d. zijn de hele dag verkrijgbaar, vers afgebakken. Heerlijk. In het winkeltje, met vriendelijk personeel, zijn verder wat andere artikelen te koop. Supermarkten zijn op 2-2,5 km. Wij huurden een stacaravan via een andere organisatie, dat is goedkoper dan via de camping zelf.

Tip: bezoek de Gorges de Pennafort en doe badkleding en water(bestendige) schoenen aan, want soms moet je een stukje door het water. Je kan er zwemmen in de poeltjes.

we hebben een heel goed verblijf gehad op de camping. Het nieuwe sanitair was erg goed en mooi.

Een puntje van aandacht; 1 wasmachine op heel de camping vinden wij erg weinig.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lei Suves in Roquebrune sur Argens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lei Suves zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lei Suves scoort een 8.42 uit 10 op basis van 399 reviews.