Camping Lei Suves

Camping Lei Suves
8,5

285 reviews over Camping Lei Suves in het Nederlands

Camping met alles erop en eraan

Linda VN
13-6-2018

Heel mooi accomodatie, restaurant, zwembad.

Ietsje minder leuk was het feit dat 90 % van alle bezoekers Nederlanders waren en dat wij ons als Belgen een beetje vreemden hiertussen voelden.

Camping met veel schaduwrijke plaatsen

Webwinkelen
3-6-2018

Toen wij in september aan kwamen, zochten we vooral een plekje in de zon, maar dat viel nog niet mee. Overwegend schaduwrijke plaatsen. Over het algemeen zijn ze best groot. De grond is kaal en soms liggen er wat steentjes.

Het sanitair ziet er prima uit en er wordt grondig schoongemaakt. Ook het zwembad en andere recreatieve voorzieningen worden goed onderhouden. Voor het najaar vonden wij de plekjes wat te somber en daarom zijn we na enkele dagen weer weggegaan.

Met name mooie goed verzorgde camping

A.
28-5-2018

Met name mooie goed verzorgde camping. Vooral in het voorseizoen ee aanrader, vanwege het aantal kampeerders.

We hebben een aantal aanbieders voor Lei Suves voor je op een rij gezet:

Mooie en sfeervolle camping!

Lisanne
    12-5-2018

Een prachtige camping waar veel vertier is, ook wanneer je als ‘jong stel’ hier heen gaat. Het enige nadeel is dat je je eigen wc papieren mee moet nemen. Er is ook een gloednieuw toiletgebouw, dat zit vooraan de camping (dichtbij de speeltuin). Deze is net nieuw en dus prachtig, een aanrader om hier dichtbij te gaan staan. Top camping!

Leuke, overzichtelijke camping.

Echter zeer strenge regels in het zwembad.

Zo moet je voor je het zwembad wilt betreden door een 'wasstraat' waar je niet aan ontkomt. Je kunt dus niet gezellig even aan het zwembad zitten, zonder kletsnat bij je bedje aan te komen.

Strakke zwembroeken zijn verplicht anders plukt de eigenaar zelfs je kind eigenhandig uit het zwembad.

Je mag je geen zonnebrand mee naar het zwembad, geen slippers.

Er mag niet gerend worden, niet gedoken, niet gegeten, geen waterpistolen mee.....

Hier wordt streng op toegezien door de eigenaar.

De Sunlodge tenten kijken uit op een bouwput. Nabij is een hondenkennel. De honden lopen snachts los en blaffen en janken er flink op los.

De camping is prachtig maar bovenstaande argumenten maken dat wij hier niet meer terug komen.

Middellandse Zee en Provence in je handpalm.

R.a.van deR Valk
    28-4-2018

Prachtige camping in een oud kurkeikenbos. Fraaie zwembaden (kleuter - en groot bad). Men spreekt (beperkt) Nederlands.

Schoonmaak en onderhoud van sanitair ( deels prima en modern) helaas rond 'opstaantijd'.

Betaalbaar en smakelijk restaurant en Camping winkel (vers brood!).

Lidl op 3km. Camping ligt op ongeveer 15km van "Le Grand Bleu" (= Middellandse Zee) met prima zandstranden. Dichtbij in het achterland veel aantrekkelijke verborgen dorpjes ("Villages perchees") om lekker op een terras te lunchen ("dejeuner") met een " pichet rouge" (= karaf rode wijn).

vakantie sept 2017

H de Beijer
    22-10-2017

alleen positieve ervaringen op deze camping tijdens ons verblijf. Zeker van plan om nog eens terug te komen,

Gratis Wifi ter beschikking stellen

A.
    9-10-2017

Gratis Wifi ter beschikking stellen. Anno 2017 is € 15,00 per week voor Wifi duur.

Mooie camping

Marry
    8-10-2017

Mooie camping. We komen graag terug.

Graag de 7 = 6 weer invoeren

Een topcamping

W smit
    7-10-2017

Er zijn bijna geen negatieve dingen te noemen , na 1, dan

De ingang van het zwembad is een beetje raar/lastig

Verder het camping tarief in het hoogseizoen is fors, maar ja dat zal wel bij de streek horen.

We hebben een aantal aanbieders voor Lei Suves voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lei Suves in Roquebrune sur Argens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lei Suves zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lei Suves scoort een 8.45 uit 10 op basis van 367 reviews.