Camping Lei Suves

Anders

Mooie camping.

Rudy
18-10-2018

De beoordeling van de toiletgebouwen betreft alleen het eerste,vernieuwde toiletgebouw.

Het tweede toiletgebouw is erg gedateerd en is hoognodig aan vernieuwing toe.

Komen al 30 jaar op de camping, als het aan ons ligt komen

J.J.M.
12-10-2018

Komen al 30 jaar op de camping, als het aan ons ligt komen er nog vele jaren bij.

Zeer mooie camping, verzorgd en goed georganiseerd

Johan Sevenant
3-10-2018

Zeer mooie camping, verzorgd en goed georganiseerd. Schitterend zwembadcomplex!

Fijne camping.

Herman
27-9-2018

Mooie variatie in plekken zoals een camping moet zijn.

Maar sanitair, bij onze plek, was oud en niet fris.

Geen camping voor rustzoekers

Vakantieganger
17-9-2018

Afgelopen zomer hier 1 week doorgebracht. Wij waren niet erg gecharmeerd van de animatie met harde muziek en de continue programma's in het zwembad. Even rustig zwemmen was er niet bij. Meestal was het wel na 23u stil op de camping. Op de plek waar wij stonden is 's nachts de snelweg nog te horen. Wel lekkere broodjes en een leuke speeltuin. Plekken zijn ruim en schaduwrijk. Mooi aangelegde tuin. Prima uitvalsbasis voor tripjes in de omgeving: Verdon en Gorges du Loup zijn echt aanraders. Hou wel rekening met de drukte in Zuid-Frankrijk in augustus. Eten (m.u.v. van de pizza) van het restaurant is slecht, darmklachten van gekregen. Wellicht meer geschikt voor wat oudere kinderen.

Zeer verzorgde camping, in 2008 ook hier geweest.

Ruime plekken en netjes sanitair, wordt veel aandacht besteed aan het uiterlijk en onderhoud van de camping.

Zwembad is schoon en netjes (strakke zwembroek verplicht), campingwinkel is erg duur evenals het restaurant (wat zeker geen culinaire hoogstandjes levert).

Lidl en Intermache zijn op fietsafstand.

's nachts gaat de poort op slot compleet met bewaking ervoor.

Voor uitstapjes in de omgeving (bezienswaardigheden en zee) heeft de camping een ideale ligging, alleen voor de kleintjes is er echt animatie en vertier.

Oudere jeugd heeft het hier wat moeilijker om zich te vermaken.

Fantastisch!

Fam. Reimert
28-8-2018

Wij zijn al een paar jaar naar deze camping geweest en ook dit jaar was het weer fantastisch! Een sfeervolle camping met alles op korte afstand. Door de vele bomen veel schaduw, de hoogteverschillen, palmbomen, grindpaden maken het plaatje af. Het zwembad is heerlijk met fijne ligstoelen. 's Avonds gezellige animatie bij het kleinschalige theatertje met o.a. bingo, life band, optreden van het animatieteam etc etc. Wij hebben jonge kinderen die veilig zelfstandig over de camping kunnen gaan. Ook voor pubers is het hier prima vertoeven, ook zij kunnen elkaar gezellig samenzijn bij o.a. tafeltennistafels of "grot". Al met al een heerlijk rustige camping van waaruit je de bruisende cote d'azur kunt verkennen. De verhouding tussen het aantal campingplaatsen en stacaravans is prima. Het sanitair is schoon en verzorgd. Ook het achterland van de cote d'azur is prachtig!

Prettig Camperen in zuid Frankrijk

Hans
22-8-2018

Goede camping met prima voorzieningen. Mooie ruime plaatsen met electra en water.

Mooie camping

Jolande
22-8-2018

Hele mooie en fijne camping. Leuk voor jonge en oudere kinderen.

Een paar minpuntjes:

- wifi doet het vaak slecht terwijl er wel voor betaald moet worden

- geen wc bril en toiletpapier aanwezig

Prima camping

Ronald
20-8-2018

Mooie op goede locatie gelegen camping. Mooi zwembad, mooie ruime staanplaatsen

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lei Suves in Roquebrune sur Argens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lei Suves zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.