Camping De Vaudois

Camping De Vaudois
8,1

13 reviews over Camping De Vaudois in het Nederlands

Het voelt er als thuis komen.

Roos en Willy Elias
4-9-2018

Le Vaudois is een rustige camping,met ruime zon en schaduwplaatsen.Het strand en de winkels zijn via een fietspad goed bereikbaar ongeveer 5 km.De eigenaars zijn erg vriendelijk en behulpzaam.Zeer schoon en ruim toilet gebouw,leuk zwembad,brood service,dagelijks afhaalmaaltijden. In de buurt van de receptie gratis wifi.

Prima beheerder!

Jenneke
19-12-2017

Eenvoudige schone camping, prima ligging, zeer behulpzame beheerders familie.

Grote plaatsen een plek om terug te komen.

fijne camping, dichtbij strand

jan en wil beljaars
8-7-2016

Le Vaudois is een rustige camping, met zon-en schaduwplekken en ruime kampeerplaatsen. Het strand is 4, 5 km vanaf de camping, en goed te doen met de fiets. Je kunt hier ook heerlijk fietsen over vrijliggende fietspaden naar Port Grimaud, St.Tropez, St.Aygulf, St.Maxime ,Fréjus en St. Raphaël.

De eigenaars zijn erg vriendelijk, leuk zwembad, broodservice, dagelijks afhaalmaaltijden, Wifi rond de receptie.Kortom een leuke, gezellige camping.

Leuke camping

Anne
4-12-2015

Leuke vakantie gehad, met 15 minuutjes rijden zit je bij het strand. De supermarkt is wel een poosje rijden, dat is een nadeel. Camping heeft veel schaduw, maar met hoge temperaturen is dat fijn!

Rustige camping, omgeving iets minder

Esther
13-9-2015

We hadden een grote plek met veel schaduw waar onze grote tent goed op paste. In het naseizoen komen vooral de wat oudere mensen naar deze camping, sommige van hen al meerdere jaren.

Voor kinderen is hier niets te doen, alleen tafeltennissen en zwemmen. Alleen het zwembad is bijvoorbeeld tussen half 1 en half 3 dicht en er mogen geen zwemshorts gedragen worden.

Het sanitair is wel oké, maar erg basic en relatief schoon. Geen wc-brillen, zelf je wc-papier meenemen. Verder is het een rustige camping, maar de omgeving is een stuk rumoeriger. Erg drukke weg langs de camping, 's nachts geluidsoverlast van een openluchtfeest en een waterskischool achter de camping, dus constant gebrom van de motorboten.

Nadeel vd omgeving: constant in de file en veel agressief rijgedrag. Plaatsen zoals St. Raphael en St. Tropez zijn leuk, maar je staat vooral in de file. Een fiets meenemen is erg handig, maar je moet het wel aandurven om sommige stukken op de drukke wegen te fietsen.

gezellige rustige camping

Tineke Blondeau
5-9-2015

Camping geschikt voor ouderen en gezinnen met kleine kinderen, Geen animatie, wel gezellig en schoon. Ruime plaatsen met veel schaduw. Veel toiletten en douches, die geregeld schoon gemaakt werden. ong. 5 km. van Frejus. Met de auto naar het strand was heel druk, maar er was een fietsroute door een bos van ong. 20 minuten, wat ideaal was.

Viel tegen, geen "rustige"camping

Mattu
5-8-2015

We hadden deze camping gekozen vanwege de rust die er opde camping zou zijn. Bij ons viel dit nogal tegen: luide televisies buiten de caravans. (Eigenaar was hiervan de hoogte, maar geen maatregelen), helft van camping ligt langs drukke doorgaande weg, auto's rijden op de camping midden in de nacht langs de tenten (is verboden, maar gebeurde toch regelmatig.

Andere minpunten waren: zwembad vaak gesloten, wifi erg slecht, 1 toilet en douchruimte voor mannen en vrouwen.

Pluspunt is de omgeving : veel te doen op korte afstand (leuke plaatsen, aquapark)

Wederom genoten

Fam. Schapers
29-7-2015

Fijne camping voor ouderen. Is als thuiskomen. Hartelijke beheerders, niets is teveel. Zoon van echtpaar spreekt perfect engels. Grote campingplaatsen met zon en/of schaduw. Zwembad groot genoeg. Dichtbij strand, met fiets 7 km. Op de camping is weinig te doen voor tieners. Als we een nadeel mogen noemen dan is het de harde wind maar dat kan weer positief zijn in de maanden juli en aug, als het zeer warm is. Een camping om terug te komen wat ook op grote schaal gebeurt.

wc te laag

gaaby
18-7-2015

aangezien hier in het voor en najaar veel ouderen komen , zijnde toiletten niet voor hen bestemd, deze zijn voor kinderen tot 10 jaar zeer geschikt. je komt bijna niet meer omhoog als je er op gezeten hebt.

Camping voor rustzoekers. Er is voldoende mooi sanitair dat meestal twee tot drie keer per dag wordt gereinigd ! Er is een (klein) zwembad, groot genoeg om lekker af te koelen, want het kan er erg warm zijn. Keuze uit zonnige of juist schaduwrijke plekken. Gratis wifi bij receptie !

Eigenlijk niet zo geschikt voor kinderen in de tienerleeftijd. Voor hen is er niets te doen !

Gewoon een fijne camping zonder toeters en bellen waar trouwens veel "senioren" vertoeven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vaudois in Roquebrune sur Argens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vaudois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.