Camping Les Lacs du Verdon

Camping Les Lacs du Verdon

Camping Les Lacs du Verdon heeft een mooie ligging ten opzichte van het meer. Het is een leuke camping met een zwembad, een circus voor de kleintjes en een speeltuin voor de kinderen. De regio is enigszins onweergevoelig, maar dat maakt de omgeving niet minder mooi. Een auto is nodig, vanwege de vele kronkelwegen door de bergen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Lacs du Verdon voor je op een rij gezet:

95 reviews over Camping Les Lacs du Verdon in het Nederlands

Top vakantie gehad!

Liane
3-9-2019

Leuke camping, jammer dat deze camping zo laag scoort. Wij hebben dat niet zo ervaren. Het is een leuke camping, leuk zwembad en goede glijbanen! Kortom een fijne vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Ontzettend leuke vakantie gehad!

Heidi
20-8-2019

Erg leuke camping in een prachtige omgeving. Wij zijn hier geweest met onze kinderen van 4 en 2 jaar. Het zwembad is leuk, wij hebben ons hier prima vermaakt. Met beide kids mochten we gewoon van de gele glijbaan. Eten in het restaurant is ook erg lekker en je hoeft niet lang op je eten te wachten. In de omgeving is er genoeg zwemwater te vinden, ook zijn de watervallen bij Barjols een aanrader. Wij hebben het wel een beetje als een nadeel ervaren dat je behoorlijk wat kilometers moest maken voor een dagje uit voor de kids, hiermee bedoel ik iets van een pretpark. Wij zijn bij Aoubre l’adventure in Flassants geweest, dit is een klimpark voor kleine kids, maar ook voor grote kids en volwassenen, met daarbij een blote voetenpad. En ook een aanrader is The Village des Automates in Saint Cannat, een erg leuk attractiepark voor weinig geld. Kortom een heerlijke vakantie gehad op deze camping.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top vakantie gehad

Rpol
18-8-2019

Leuke camping! Zwembad was wat druk, maar dat is te verwachten in hoogseizoen. Erg leuke glijbanen voor de kids. Je moet hier alleen wel 140 lang voor zijn (dat waren die van ons gelukkig).

D-reizen

fijne vakantie gehad,prijs/kwaliteit zeker in orde

Rutten T.
17-7-2019

Camping lag redelijk afgelegen. Via touroperator stacaravan 'villa 4 personen' geboekt , 650 euro voor 9 nachten. Caravan was klein maar voorzien van alle benodigdheden (bv diepvries). Huisgerei eerst even afgewassen want was toch wel vuil.Caravans staan zeer dicht bij elkaar, je kan de gesprekken van de buren zo volgen. Camping oogt wat slordig door onkruid. Zwembad in orde, glijbanen top en vanaf 10h open, balletje gooien werd toegestaan. Te weinig ligstoelen en ondanks begin seizoen toch al 'vol' zwembad. In ijsjescorner en winkeltje voldoende aanbod maar wel duur, superU op 5 min. Pizza's zeer lekker en schappelijk van prijs. Veel wespen op de camping. Uitstapjes : dichtbij: watervallen Silans, Greoux le bain, Verdon zelf, Bauduen, Moustiers (moeite waard!)... verder : Castellane, Camp des Milles, Aix en Provence. Wegen met veel bochtenwerk! Klimpark Verdon Aventure: klimmen kost 20 euro maar als bezoeker betaal je ook 6 euro inkom.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

topzwembad, mooie speeltuin, lekker restaurant

Britt Verheyen
14-7-2019

Gezellige camping, ruime plaatsen, zwembad is super voor de kids, bungalow wat verouderd maar alles werkte. Lief dat er aan een ventilator was gedacht.

Keurig

Ans Romelingh
26-6-2019

Leuke camping, mooie plaats alleen veel verkeer van de campinggasten maar ook van het personeel met die golfkarretjes

Gereisd Met partner in juni 2019

fantastisch

Hans
9-4-2019

Heerlijk verblijf, goed ontvangst met een drankje,mooie omgeving

Gereisd Met partner in september 2018

Waardeloze camping en waardeloze reisorganisatie

Sven Beekmans
5-9-2018

De camping bestaat uit een oud en nieuw gedeelte. Het oude gedeelte is ook echt oud. Slecht verzorgd terrein, oude stacaravans, veel ongedierte. De stacaravan was niet wat je zou verwachten voor de prijs van ruim € 1200,- per week. De douche was oud en vies. de watertemperatuur was slecht te af te stellen. slechte bedden. De 2 mooiste glijbanen bij het zwembad gingen pas om 14:00 open, en soms nog later door een conflict tussen de campingbeheerder en de lifeguards die een oogje in het zeil moesten houden. Toen wij er daar wat van zeiden kregen wij als antwoord dat ze daar niks aan konden doen. Deze camping / vakantie is een echte teleurstelling geweest. Je boekt een camping speciaal voor de glijbanen bij het zwembad zodat de kinderen zich hier lekker kunnen uitleven, zijn ze de helft van de tijd gesloten. De receptiemedewerkers en de medewerkers van touroperator doen werkelijk niks aan je klacht en staan je schaapachtig aan te kijken.

Voor de Verdon prima camping ; 3 sterren waard

Elzinga
24-8-2018

Wel goed is de ligging tov het meer; geweldig om uitstapjes naar het meer te maken; het zwembad is echter overvol en veels te klein! Al lijkt het op de foto’s groot; wij zaten 3 nachten in een stacaravan op het oude gedeelte van de camping ; we vonden het sanitair op de camping er verwaarloosd uitzien ; ook van buiten ziet het er niet uit; het nieuwe gedeelte waar het zwembad staat ziet er veel verzorgder uit; zijn hier geweest van 19-8 tm 21-08 en waren blij dat we maar 3 nachten hadden geboekt bij touroperator, ook onze stacaravan was oud qua interieur; prachtige dagen gehad vanwege het meer maar na 3 nachten hadden wij deze regio gezien; savonds geen vertier / shows gezien: wel was er nog een circus voor de kleintjes; prachtige speeltuin voor de kinderen aanwezig ; leuke camping maar zwembad te klein en al met al lang geen 4 sterren waard; oh ja en erg onweergevoelige regio

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Leuke camping

Peeters
18-8-2018

Een heerlijke vakantie gehad op deze mooie camping. Mooi zwembad, met leuke glijbanen. Wel druk. Super dat de handdoeken worden gecontroleerd en evt worden weggepakt als men er niet is. Mooie speeltuin die geschikt is voor jongere en oudere kinderen. Animatie is in het Frans en hebben we dus bijna niet aan deelgenomen. Mobilhome is goed ingericht. Bedden zijn wat aan de krappe kant en vonden wij erg hard. Zeer mooie omgeving voor uitstapjes.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Lacs du Verdon in Régusse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Lacs du Verdon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.