Tijdelijk €25 aanbetaling

Les Lacs du Verdon

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Lacs du Verdon voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 260 reviews
+38

7.2GoedScore uit 260 reviews
  • 7.7Staat v/h sanitair
  • 6.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Les Lacs du Verdon heeft een mooie ligging ten opzichte van het meer. Het is een leuke camping met een zwembad, een circus voor de kleintjes en een speeltuin voor de kinderen. De regio is enigszins onweergevoelig, maar dat maakt de omgeving niet minder mooi. Een auto is nodig, vanwege de vele kronkelwegen door de bergen.

260 Reviews over Les Lacs du Verdon

• 6Joke Verstrepen10-09-2022

Leuke camping, maar veel teveel Franse gasten

De camping is erg netjes, de caravan heerlijk schoon toen we aankwamen. Receptie medewerkers spreken Engels, dat is wel fijn. Het zwembad was een drama, te druk en te weinig bedjes. Soms haalde de medewerkers de lang liggende handdoeken weg, maar nog steeds te weinig plek. (soms ruzie om een bed) Het bleek dus ook dat bewoners uit de omgeving ook kwamen zwemmen. Het animatieteam is erg frans gericht, waardoor het voor ons niet te volgen was. Het restaurant op de camping was per 1 september gesloten, wat erg jammer is, want wij en vele Duitsers en Belgen waren nog op de camping aanwezig. Voor de dorpjes en markten moet je wel een stukje rijden, is voor ons geen probleem. Het meer van Verdon was geweldig. Lekker met een kano op pad. Markten in Lorgues, Flayosc en Toutour waren erg leuk. Het stadje Moustiers-sainte-Marie is erg de moeite waard. Het was een fijne vakantie, maar hier komen wij niet meer terug.

• 5Eetgelegenheden
  • 9Fam. Verstappen13-08-2022

Prima camping!

Wij vonden dit een fijne camping om een week te verblijven. We hadden geluk met een prachtige plek van onze stacaravan (nummer 202 van Roan) Schitterend uitzicht op de natuur, heel rustig gelegen, maar toch in een paar minuten bij het zwembad. Het zwembad is hartstikke leuk. De glijbanen zijn super voor het hele gezin, ook pubers. Het was in de ochtend rustig in het zwembad. Soms vrij rustig, soms heel druk, dat varieerde per dag en per uur, maar echt goed te doen. Meestal wel 2 ligbedjes vrij ergens. Voldoende schaduwplekken! Wij vonden het over het algemeen rustig op de camping. Geen muziek bij het zwembad, 's avonds na 22.00 uur amper meer geluid. Alles zit dicht bij elkaar op de camping. Lac st Croix is een half uurtje rijden. Momenteel is de kloof helaas dicht voor waterfietsen etc vanwege droogte. Nog steeds mooi hoor en niets te doen. Esparon is wel open, ook mooi. Al met al een leuke gemoedelijke, camping!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Miranda08-08-2022

Wat een heerlijke camping!

We hebben genoten op deze camping. Meer dan genoeg Nederlanders en verder allerlei nationaliteiten, waaronder natuurlijk ook Fransen. Animatie was inderdaad volledig frans, maar mocht voor ons de pret bij het avondentertainment niet drukken. Was altijd heel gezellig en ze deden hun best om het in het Engels uit te leggen. Ontvangst bij de receptie netjes en in het Engels. Ze kwamen ook nog langs s avonds op de incheckdag of alles in orde was. Terrein is supernetjes. Stacaravan schoon. Onze ligging was prima. Een enkele stacaravan die wat dichter op elkaar staat, maar de meesten liggen prima. Afstand van caravan naar zwembad e.d. is prima. Restaurant was goed eten, afhaal pizza en snacks ook dik in orde. Zwembad heel leuk! Zeker onder de middag is het gewoon heel rustig in het zwembad. Af en toe doen ze onder de middag een handdoekweghaal actie. Scheelt heel veel vrije bedjes! Top. Omgeving is schitterend! Genoten!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Jurmir04-08-2022

Prima camping en prachtige omgeving

Ik herken de negatieve recensies hieronder totaal niet. Camping heeft alles, prachtig zwembad met echt leuke glijbanen. Verder is er van alles te doen en hangt er een gemoedelijke sfeer. Verder een winkeltje met de belangrijkste boodschappen (Super U vlakbij op een paar minuten), waar de hele dag stokbrood is te krijgen. Uitslapen kan dus gewoon ;). Enige minpunt is dat de stacaravans soms wat dichtbij elkaar staan, hoewel er wel duidelijk is gelet op de privacy. Wij stonden ook wat dicht op elkaar, maar hadden echt genoeg privacy. Nieuwe deel is wat ruimer, maar oude deel heeft weer wat meer sfeer. Omgeving is prachtig, je moet eerst 30 a 40 minuten rijden voordat je op een snelweg zit, maar dit is ook gelijk de charme van het gebied. Heerlijk rustig, echt een vakantiesfeer. Tips: uiteraard Gorges du Verdon, dorpje Tourtour, Lac de Sante Croix (zwemmen, bootje huren) en de Cote d’Azur. (Pak de boot vanuit St Maxime voor St Tropez).

• 8Fam Boersma30-07-2022

Zeker wel de moeite waard om nog een keer heen!

Mooie camping met prachtig zwembad, met grote keus aan glijbanen. Er word veel aan animatie gedaan voor jong en oud ( maar dit is wel altijd in het frans) desondanks nog wel leuk om naar te kijken. De camping is schoon, en en is de hele dag en nacht bewaking. Vanuit de camping veel mooie zwemplekken en dorpjes bezocht, echt prachtig. Het enige mischien nadeel is dat je hier wel een 20 min tot half uur voor moet rijden. De caravan was overigens super schoon en de service van de nederlandse dames van roan top.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Suzanne25-07-2022

Super vakantie!!

Super vakantie!! Wij zijn er nog steeds tm donderdag en we hadden nog wel een tijdje willen blijven. Bij aankomst een zeer schone stacaravan via Roan. Er lekte iets in de wc (wat we zelf nog niet eens ontdekt hadden) en dit werd gelijk gerepareerd. Een super vriendelijk ontvangst door de host van Roan die gelijk even een praatje kwam maken. Ook de camping zelf is erg gezellig, steeds meer Nederlanders en erg goed eten! Ook het zwembad is erg leuk en het zwembadwater water word goed gecontroleerd. Ik snap de lage beoordelingen echt niet!! Wij hebben een super vakantie!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 3leen10-07-2022

Deze camping is te mijden

Zeer slechte camping, huisje op minder dan 3 meter van een andere, lawaai maximaal, meer dan 2000 bewoners met zeer klein overvol en ontoereikend zwembad van 25 meter. Jongeren in bendes springen vanaf 4 meter in het zwembad waar permanent van 10 tot 20 uur 100 mensen in STAAN , geen enkele controle. Gesluierde vrouwen in het zwembad De camping ligt minstens 25 km van iets vandaan , niet interessant . Eurocamp moet de samenwerking met Marvillas stoppen. Wifi duur en valt voortdurend weg.

• 4Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 2Marvin27-06-2022

Nooit meer

Mooi vakantiepark en mooie omgeving maar helaas waren er tijdens ons verblijf extreem veel zigeuners, de eerste week een groep van rond de 70 man en de 2e week nog 30 man. ze waren extreem aanwezig en asociaal, de manager gaf aan hier niks aan te kunnen doen maar als je meer dan 30 waarschuwingen per dag moet geven dan kun je hier wel iets aan doen, of de zigeuners laten vertrekken of de andere gasten die ertussenin zitten een andere huisje aanbieden. kortom wij raden dit park af.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Fam den Daas04-09-2021

Top camping

Heerlijk zwembad met hele mooie glijbanen, kinderen vermaken zich gegarandeerd. Overwegend Franse gasten, schat 20% Nederlanders/Belgen toen wij er waren maar zie dat zeker niet als een probleem. Kinderen ‘s avonds voornamelijk in de speeltuin (de kleinere) en op het voetbalveld te vinden, daar gaan alle nationaliteiten leuk met elkaar om. Omgeving is prachtig, wel als eerder aangegeven in de reviews afgelegen en wat kilometers rijden voor de leuke dingen, voor ons geen probleem. Alles qua supermarkt op Max 10 minuten rijden. Echt genoten van deze camping, hij verdiend in mijn ogen een veel hoger cijfer.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Fam. Bennett24-08-2021

Hele leuke camping!

Fantastisch zwembad met hele leuke glijbanen. Druk, maar wat wil je in het hoogseizoen. Het is heel schoon en dat is voor ons belangrijk. We zitten in een stacaravan van Roan. Alles is aanwezig en goed verzorgd. De stacaravans van Roan staan aan het einde van de camping waardoor je s’avonds geen last hebt van het entertainment, mocht je je daaraan storen. Camping is misschien wat afgelegen. Het kost je minimaal 1,5 uur om iets levendigs te bezoeken. Verder is het heerlijk. Niet ver van de camping is een grote supermarkt waar je alles kan vinden wat je nodig hebt.

Camping Les Lacs du Verdon info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar