Camping Les Lacs du Verdon

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Régusse

7Goed

• 6.7Eetgelegenheden
  • 5.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Les Lacs du Verdon voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info

Camping Les Lacs du Verdon heeft een mooie ligging ten opzichte van het meer. Het is een leuke camping met een zwembad, een circus voor de kleintjes en een speeltuin voor de kinderen. De regio is enigszins onweergevoelig, maar dat maakt de omgeving niet minder mooi. Een auto is nodig, vanwege de vele kronkelwegen door de bergen.

251 reviews over Camping Les Lacs du Verdon

• 7Bieke michiels16-07-2020

Leuke camping

Wij zijn juist terug van 2 weken in een caravan villa 4/6 personen. Bij aankomst was de caravan zeer netjes en proper alles aanwezig wat je nodig hebt.het restaurant is zeer lekker.echt niet duur snackbar met wel wat keuze ook niet extreem duur.het zwembad is wel mooi met de glijbanen.voor iets te gaan bezichtigen buitenaf heb je wel een auto nodig camping ligt wat afgelegen.in het dorpje zelf is er ook niet echt veel te zien maar als je wat verder rijd.zijn er super mooie dingen te zien watervallen,een super mooi meer de cote azur ook altijd leuk om te doen. Alleen hebben wij 1 ding waar wij echt niet mee konnen lachen nu met de corona tijd er word totaal geen afstand gehouden het aanschijven voor de glijbanen allemaal op elkaar gepakt met momenten dus wij wachten tot het rustig was om de glijbanen op te gaan.savonds van 9 tot 11 elke avond een massa volk op de dansvloer zonder afstand dit vond ik in deze tijd heel erg jammer.maar al bij al hebben we wel een leuke vakantie gehad.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    8Liane03-09-2019

Top vakantie gehad!

Leuke camping, jammer dat deze camping zo laag scoort. Wij hebben dat niet zo ervaren. Het is een leuke camping, leuk zwembad en goede glijbanen! Kortom een fijne vakantie gehad.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Heidi20-08-2019

Ontzettend leuke vakantie gehad!

Erg leuke camping in een prachtige omgeving. Wij zijn hier geweest met onze kinderen van 4 en 2 jaar. Het zwembad is leuk, wij hebben ons hier prima vermaakt. Met beide kids mochten we gewoon van de gele glijbaan. Eten in het restaurant is ook erg lekker en je hoeft niet lang op je eten te wachten. In de omgeving is er genoeg zwemwater te vinden, ook zijn de watervallen bij Barjols een aanrader. Wij hebben het wel een beetje als een nadeel ervaren dat je behoorlijk wat kilometers moest maken voor een dagje uit voor de kids, hiermee bedoel ik iets van een pretpark. Wij zijn bij Aoubre l’adventure in Flassants geweest, dit is een klimpark voor kleine kids, maar ook voor grote kids en volwassenen, met daarbij een blote voetenpad. En ook een aanrader is The Village des Automates in Saint Cannat, een erg leuk attractiepark voor weinig geld. Kortom een heerlijke vakantie gehad op deze camping.

• 8Rpol18-08-2019

Top vakantie gehad

Leuke camping! Zwembad was wat druk, maar dat is te verwachten in hoogseizoen. Erg leuke glijbanen voor de kids. Je moet hier alleen wel 140 lang voor zijn (dat waren die van ons gelukkig).

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 7Rutten T.17-07-2019

fijne vakantie gehad,prijs/kwaliteit zeker in orde

Camping lag redelijk afgelegen. Via touroperator stacaravan 'villa 4 personen' geboekt , 650 euro voor 9 nachten. Caravan was klein maar voorzien van alle benodigdheden (bv diepvries). Huisgerei eerst even afgewassen want was toch wel vuil.Caravans staan zeer dicht bij elkaar, je kan de gesprekken van de buren zo volgen. Camping oogt wat slordig door onkruid. Zwembad in orde, glijbanen top en vanaf 10h open, balletje gooien werd toegestaan. Te weinig ligstoelen en ondanks begin seizoen toch al 'vol' zwembad. In ijsjescorner en winkeltje voldoende aanbod maar wel duur, superU op 5 min. Pizza's zeer lekker en schappelijk van prijs. Veel wespen op de camping. Uitstapjes : dichtbij: watervallen Silans, Greoux le bain, Verdon zelf, Bauduen, Moustiers (moeite waard!)... verder : Castellane, Camp des Milles, Aix en Provence. Wegen met veel bochtenwerk! Klimpark Verdon Aventure: klimmen kost 20 euro maar als bezoeker betaal je ook 6 euro inkom.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Britt Verheyen14-07-2019

topzwembad, mooie speeltuin, lekker restaurant

Gezellige camping, ruime plaatsen, zwembad is super voor de kids, bungalow wat verouderd maar alles werkte. Lief dat er aan een ventilator was gedacht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Ans Romelingh26-06-2019

Keurig

Leuke camping, mooie plaats alleen veel verkeer van de campinggasten maar ook van het personeel met die golfkarretjes

• 9Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Hans09-04-2019

fantastisch

Heerlijk verblijf, goed ontvangst met een drankje,mooie omgeving

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 2018
    3Sven Beekmans05-09-2018

Waardeloze camping en waardeloze reisorganisatie

De camping bestaat uit een oud en nieuw gedeelte. Het oude gedeelte is ook echt oud. Slecht verzorgd terrein, oude stacaravans, veel ongedierte. De stacaravan was niet wat je zou verwachten voor de prijs van ruim € 1200,- per week. De douche was oud en vies. de watertemperatuur was slecht te af te stellen. slechte bedden. De 2 mooiste glijbanen bij het zwembad gingen pas om 14:00 open, en soms nog later door een conflict tussen de campingbeheerder en de lifeguards die een oogje in het zeil moesten houden. Toen wij er daar wat van zeiden kregen wij als antwoord dat ze daar niks aan konden doen. Deze camping / vakantie is een echte teleurstelling geweest. Je boekt een camping speciaal voor de glijbanen bij het zwembad zodat de kinderen zich hier lekker kunnen uitleven, zijn ze de helft van de tijd gesloten. De receptiemedewerkers en de medewerkers van touroperator doen werkelijk niks aan je klacht en staan je schaapachtig aan te kijken.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Elzinga24-08-2018

Voor de Verdon prima camping ; 3 sterren waard

Wel goed is de ligging tov het meer; geweldig om uitstapjes naar het meer te maken; het zwembad is echter overvol en veels te klein! Al lijkt het op de foto’s groot; wij zaten 3 nachten in een stacaravan op het oude gedeelte van de camping ; we vonden het sanitair op de camping er verwaarloosd uitzien ; ook van buiten ziet het er niet uit; het nieuwe gedeelte waar het zwembad staat ziet er veel verzorgder uit; zijn hier geweest van 19-8 tm 21-08 en waren blij dat we maar 3 nachten hadden geboekt bij touroperator, ook onze stacaravan was oud qua interieur; prachtige dagen gehad vanwege het meer maar na 3 nachten hadden wij deze regio gezien; savonds geen vertier / shows gezien: wel was er nog een circus voor de kleintjes; prachtige speeltuin voor de kinderen aanwezig ; leuke camping maar zwembad te klein en al met al lang geen 4 sterren waard; oh ja en erg onweergevoelige regio

• 6Eetgelegenheden

• BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Tuin