Camping Yelloh! Village Les Tournels

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Ramatuelle

8.2Fantastisch

• 7.5Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Les Tournels voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info

Zeer ruime campingplaatsen vind je op Yelloh Village Les Tournels in Ramatuelle. Leuk voor gezinnen met jonge kinderen dankzij het zwemparadijs en de animatie. De animatie is wel Frans georiënteerd. Les Tournels is een terrassencamping, dus hou rekening met hoogteverschillen. De camping heeft een mooie ligging aan de baai van Saint-Tropez.

346 reviews over Camping Yelloh! Village Les Tournels

• 2019
    9Vossie22-08-2019

Prachtige camping met goede stacaravans!

Prima stacaravan met zeezicht, wel een klim om er te komen! Mooie zwembaden, netjes en schoon! Eten op de camping is, voor een franse camping, prima! Groot en best wat keus en prima opgemaakt. Camping ligt in een mooie omgeving alles prima te bereiken en goed te plannen, alleen langs de kust naar bijvoorbeeld Frejus (avondmarkt) is een drama...1 lange file door met name de zebrapaden in St. Maxime. St. Tropez is prima te doen evenals de andere kant opzoeken (Le Lavandou). Prachtige omgeving met mooie wegen naar diverse bestemmingen. Minpunt om er 1 te noemen op deze camping is de “bakker”...het stokbrood en croissants is niet des Frans...1x geprobeerd was geen succes leek meer fabrieksbrood! Personeel op de camping is vriendelijk, animatie leek ons Frans georiënteerd maar dat is een aanname! Caravan was bij aankomst schoon en netjes, fles wijn stond klaar! De huiswijn is echt goed, wij overwegen een terugkomst zeker!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Mariëlle.19-08-2019

Leuk, met wel wat op en aanmerkingen.

Leuke camping, net en een prima zwembad met goede toezicht. Schoon en hygiënisch. Alleen al het aanbod is alléén in het Frans, animatie, informatie borden e.d. Omgeving matig, vrij weinig tot niks te doen. Als je voor een strand vakantie wil, met een mooie nette camping én goed Frans spreekt is dit ideaal ;-)

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Griet Van Laer15-08-2019

Heel mooi!

Mooie ruime plaatsen, leuke sfeer op de camping. Sanitair is nieuw en prima in orde. Heel leuk zwembad, goede ligging. Wij zijn fan!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Angelique van der Horst19-03-2019

Dit is een van onze favoriete campings in Zuid Frankrijk. Voor jong en oud is er veel te doen. Actief of minder actief, je kunt echt genieten in deze prachtige omgeving. Nieuw en schoon sanitair!!! Voor ons al de 3e x dat we naar deze camping gaan. Dit is genieten met een grote G.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2018
    8Esther27-08-2018

Eikels veroorzaken putten in je caravan dak

De campingplekken zijn ontzettend groot. Caravan, auto en twee tenten en nog ruimte over. Alleen de bomen lieten een soort eikels los die allerlei putten in ons caravanpark hebben veroorzaakt. Verder echt top camping, mooie ligging in de baai van Saint Tropez. Wel veel verkeer en moest je heel vroeg onderweg om ergens naartoe te gaan en dat met pubers is niet heel relaxed.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Sophie Veldhuizen24-08-2018

Superterrassenmooiuitzichtfantastichzwembadcamping

Het is een terrassen camping dus als je in de buurt van GG zit dan zit je wel heel hoog. Dan moet je elke dag ver naar boven lopen. Maar dat is het prachtige uitzicht wel waart😉.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9Buursma10-08-2018

Geslaagde vakantie

Mooie luxe camping, wij zaten in een stacaravan. Deze was erg netjes, soms alleen wat last van mieren in de keuken. Dus alles goed schoonhouden en dan valt het best mee. Camping ligt op een heuvel, dus je moet als je wat hoger zit wel een eindje lopen bergop of afwaarts maar tussen bepaalde tijden rijdt er ook een busje en die zet je voor je accommodatie uit. ideaal voor kleine kinderen!! Nu las ik al veel over overlast 's avonds, en ja je hoort de animatie wel eens maar om 23:30 is het stil. Wij vonden het absoluut niet storend. De camping heeft een fantastisch zwemparadijs en strand op kleine afstand. In saint tropez is zeker een uitstapje waard, je kijkt je ogen uit qua luxe super mooie auto's en jachten. Dus mijn man en zoon vonden het helemaal geweldig. Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad, het enige minpuntje vonden we de Franstalige animatie. Wij zijn uiteindelijk alleen maar naar de kinderdisco geweest.

• 8Eetgelegenheden

• 6Martijn30-07-2018

Mooie camping, matige sfeer

Pluspunten: - mooie camping (wel terrassencamping maar dat weet je voor je boekt en geeft de camping net zijn charme) - ligging bij zee en St. Tropez - gebied rondom restaurant/zwembad/bar erg sfeervol en luxe voor een camping. Minpunten - Animatie: echt alleen Frans (geen Engels, Nederlands, Duits enz) en daardoor alleen leuk als er andere Nederlandse kinderen zijn. - Zwembad: leuk maar super streng (badmeesters fluiten minimaal 1x per 5 min naar iemand dat iets niet mag). Mijn kinderen (7+9 jaar) vonden het saai. - lange rij (30-45 min) voor brood/croissant in de ochtend (geen goed begin van je dag)' - Animatie zonder uitstraling, bijvoorbeeld dansje bij zwembad zag er (bijna lachwekkend) geforceerd en ongeïnspireerd uit. Doe het dan niet.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 6Ralf25-07-2018

Leuk, als je houd van wat geluid

Mooie maar heuvelachtige camping. Leuk zwembad en dicht bij zee. Echter de klant vriendelijkheid in het restaurant is ver te zoeken. Receptie personeel vriendelijk. Echter sinds kort is er naast het overlast van de wijngaarde / tractors nu de hele dag van 8 tot 6 helikopter vluchten die gaan vanaf en strand om zo de omgeving en dus ook over de camping heen te vliegen. Wij komen al jaren hier maar komen niet meer terug. Ook het park zelf mag wat netter en schoner zijn. Zwembad laat hier en daar ook wat te wensen over zoals los liggende tegels bij de glijbaan en viezigheid. Personeel wou op tijd na huis en iedereen moest al 15 min voor zwembad dicht ging het zwembad verlaten. Klant onvriendelijk! Doe dit gewoon om 8 uur net zoals de Franse het restaurant stipt om half 7 openen.

• 2Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 6Koen24-07-2018

De rest van de camping was prima.

Sanitair is erg slecht. Geen wc's, slechts gaten in de grond. De douches zijn voorzien van kijkgaten zodat van iedere douche degene ernaast bekeken kan worden. Man en vrouw is niet gescheiden.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair