7,4

Omschrijving
Zeer ruime campingplaatsen vind je op Yelloh Village Les Tournels in Ramatuelle. Leuk voor gezinnen met jonge kinderen dankzij het zwemparadijs en de animatie. De animatie is wel Frans georiënteerd. Les Tournels is een terrassencamping, dus hou rekening met hoogteverschillen. De camping heeft een mooie ligging aan de baai van Saint-Tropez.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Les Tournels voor je op een rij gezet:

284 reviews over Camping Yelloh! Village Les Tournels in het Nederlands

Angelique van der Horst,
19-3-2019

Dit is een van onze favoriete campings in Zuid Frankrijk. Voor jong en oud is er veel te doen. Actief of minder actief, je kunt echt genieten in deze prachtige omgeving. Nieuw en schoon sanitair!!! Voor ons al de 3e x dat we naar deze camping gaan. Dit is genieten met een grote G.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Eikels veroorzaken putten in je caravan dak

Esther,
27-8-2018

De campingplekken zijn ontzettend groot. Caravan, auto en twee tenten en nog ruimte over. Alleen de bomen lieten een soort eikels los die allerlei putten in ons caravanpark hebben veroorzaakt. Verder echt top camping, mooie ligging in de baai van Saint Tropez. Wel veel verkeer en moest je heel vroeg onderweg om ergens naartoe te gaan en dat met pubers is niet heel relaxed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Superterrassenmooiuitzichtfantastichzwembadcamping

Sophie Veldhuizen,
24-8-2018

Het is een terrassen camping dus als je in de buurt van GG zit dan zit je wel heel hoog. Dan moet je elke dag ver naar boven lopen.

Maar dat is het prachtige uitzicht wel waart😉.

Yelloh! Village

Fantastisch voor kids en volwassenen

Chris,
13-8-2018

Probeer een woonunit met uitzicht op stranden van pampelonne en de Tournel wijngaarden te regelen, echt aanrader

Verder is de hygiëne top!

Personeel is vriendelijk en blijft op gepaste afstand. Echte camping om met jonge kinderen te verblijven.

Omgeving spreekt voor zich, Ramatuelle, Gassin, St Tropez en Grimaud moet je gezien hebben.

Minpunten geen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geslaagde vakantie

Buursma,
10-8-2018

Mooie luxe camping, wij zaten in een stacaravan.

Deze was erg netjes, soms alleen wat last van mieren in de keuken.

Dus alles goed schoonhouden en dan valt het best mee.

Camping ligt op een heuvel, dus je moet als je wat hoger zit wel een eindje lopen bergop of afwaarts maar tussen bepaalde tijden rijdt er ook een busje en die zet je voor je accommodatie uit. ideaal voor kleine kinderen!!

Nu las ik al veel over overlast 's avonds, en ja je hoort de animatie wel eens maar om 23:30 is het stil. Wij vonden het absoluut niet storend.

De camping heeft een fantastisch zwemparadijs en strand op kleine afstand.

In saint tropez is zeker een uitstapje waard, je kijkt je ogen uit qua luxe super mooie auto's en jachten. Dus mijn man en zoon vonden het helemaal geweldig.

Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad, het enige minpuntje vonden we de Franstalige animatie. Wij zijn uiteindelijk alleen maar naar de kinderdisco geweest.

Beste camping ooit!

Marc Dubach,
6-8-2018

Ik las een aantal negatieve recensies maar begrijp daar niets van. Wat een fantastische camping is Les Tournels. Wij (gezin, twee dochters 10,11) hadden een kampeerplaats van midden juli tot begin augustus.

De kampeerplekken zijn ruim en netjes. Het sanitair is perfect schoon. Ondanks dat het een grote camping is merk je daar op je plek nauwelijks iets van. Er is een bakkertje met voldoende voorraad, een fantastisch zwemparadijs, een prima restaurant en een Spar met alles wat je nodig hebt op loopafstand. Het strand bereik je met een gratis bus maar je kunt ook prima lopen (20-25 min.) De stranden van Ramatuelle zijn trouwens allemaal prima. En ja, de zangers bij het restaurant maken wat lawaai en zingen niet allemaal even goed maar hielden in ons geval keurig om 12 op. Tip is sowieso om een hoge plaats te nemen. Wij zaten op RO, de plaatsen GE hebben zelfs zeezicht. Naar boven lopen vonden wij exercise maar er rijdt zelfs een bus.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Mooie camping, matige sfeer

Martijn,
30-7-2018

Pluspunten:

- mooie camping (wel terrassencamping maar dat weet je voor je boekt en geeft de camping net zijn charme)

- ligging bij zee en St. Tropez

- gebied rondom restaurant/zwembad/bar erg sfeervol en luxe voor een camping.

Minpunten

- Animatie: echt alleen Frans (geen Engels, Nederlands, Duits enz) en daardoor alleen leuk als er andere Nederlandse kinderen zijn.

- Zwembad: leuk maar super streng (badmeesters fluiten minimaal 1x per 5 min naar iemand dat iets niet mag). Mijn kinderen (7+9 jaar) vonden het saai.

- lange rij (30-45 min) voor brood/croissant in de ochtend (geen goed begin van je dag)'

- Animatie zonder uitstraling, bijvoorbeeld dansje bij zwembad zag er (bijna lachwekkend) geforceerd en ongeïnspireerd uit. Doe het dan niet.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuk, als je houd van wat geluid

Ralf,
25-7-2018

Mooie maar heuvelachtige camping. Leuk zwembad en dicht bij zee. Echter de klant vriendelijkheid in het restaurant is ver te zoeken. Receptie personeel vriendelijk. Echter sinds kort is er naast het overlast van de wijngaarde / tractors nu de hele dag van 8 tot 6 helikopter vluchten die gaan vanaf en strand om zo de omgeving en dus ook over de camping heen te vliegen. Wij komen al jaren hier maar komen niet meer terug. Ook het park zelf mag wat netter en schoner zijn. Zwembad laat hier en daar ook wat te wensen over zoals los liggende tegels bij de glijbaan en viezigheid. Personeel wou op tijd na huis en iedereen moest al 15 min voor zwembad dicht ging het zwembad verlaten. Klant onvriendelijk! Doe dit gewoon om 8 uur net zoals de Franse het restaurant stipt om half 7 openen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

De rest van de camping was prima.

Koen,
24-7-2018

Sanitair is erg slecht. Geen wc's, slechts gaten in de grond. De douches zijn voorzien van kijkgaten zodat van iedere douche degene ernaast bekeken kan worden. Man en vrouw is niet gescheiden.

Gereisd met partner in juli 2018

Mooie camping, slecht animatieteam

Alex van Elswijk,
22-7-2018

De locatie is heel mooi, de camping is netjes, het zwembad is ook een paradijs.

Je zou zeggen, perfect, het is ook niet slecht.

Wat wel heel slecht is, is het volgende;

1. Het animatieteam is droevig (voor niet fransen in ieder geval)

2. We hebben frites gehaald bij het restaurant, het bleek meerdere malen doorbakken, voor €3.50 per portie wel triest. (het restaurant was wel lekker eten, dat is vreemd.

Onderstaand de uitleg:

1. Animatieteam

Het animatieteam spreekt Frans of slecht Engels. Het programma is beperkt en/of onduidelijk... Alle drie onze dochters (6-9-11 jaar) hebben het wel gezien. Het lijkt erop dat dit team het alleen doet omdat ze moeten en niet vanwege hun enthousiasme. Met 850 camping- en stacaravan-plaatsen is het vreemd dat er niet meer dan 20 participeren per groep, volgens mij klopt dat niet.

Misschien zijn wij vorig jaar verwend bij camping Les Mimosas (Narbonne), dat animatieteam was bevlogen en deed hun best.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Les Tournels in Ramatuelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Les Tournels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.