Géén boekingskosten

Camping Yelloh! Village Les Tournels

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurRamatuelle

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village Les Tournels voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 350 reviews
+44/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.4VoldoendeScore uit 350 reviews
  • 7Staat v/h sanitair
  • 6.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Zeer ruime campingplaatsen vind je op Yelloh Village Les Tournels in Ramatuelle. Leuk voor gezinnen met jonge kinderen dankzij het zwemparadijs en de animatie. De animatie is wel Frans georiënteerd. Les Tournels is een terrassencamping, dus hou rekening met hoogteverschillen. De camping heeft een mooie ligging aan de baai van Saint-Tropez.

359 Reviews over Yelloh! Village Les Tournels

• 9Familie uit Lisse07-05-2022

Fantastische, relaxte vakantie!

Prachtige camping met vriendelijk personeel. Mooi, groot zwembad met glijbanen en meer dan genoeg heerlijke ligbedden. Gezellige avonden in / bij het restaurant met live muziek of bingo. ‘ s Avonds verzamelt de jeugd zich bij het voetbalveld waar ze kunnen chillen. Op loopafstand, via een prachtige route, van het strand. We huurden een huisje, maar maakten ook gebruik van het sanitair op de camping en dit was erg netjes en schoon. Voor de kleintjes is er een mooie, grote, afgeschermde speeltuin!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Eline04-09-2021

Super camping!

We hebben hier 1,5 week gestaan met onze caravan. Prachtige camping! Personeel is erg vriendelijk en het is fantastisch mooi aangelegd. Ondanks dat het een grote camping is hadden wij dat gevoel niet. Het is levendig en erg gezellig op de camping, wij kregen er echt een vakantiegevoel van. Er zijn leuke barretjes en restaurantjes op de camping. Wij vonden de ligging fantastisch, dicht in de buurt van diverse leuke strandtenten/stranden en je bent ook zo in St. Tropez. Wij snappen werkelijk niets van alle slechte recensies en hebben hier echt een fantastische vakantie gehad. Als je echt graag op een rustige camping wilt staan moet je hier misschien niet heen maar als je van gezelligheid houdt zit je hier helemaal goed! Sanitair vonden wij goed, enige wat we missen is een supermarktje op de camping zelf maar die zit 500 m verderop. De zwembaden zijn trouwens fantastisch! Er is voor ieder wat wils 😃

• 8Eetgelegenheden
  • 2B24-08-2021

Teleurstelling

Voor ons nooit meer…….…..

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8MH10-08-2021

Perfecte camping

Bijzonder vinden we alle negatieve punten die we lezen. Wij staan hier voor t eerst. Middenin de bouwvak en ja het is een grote camping (weet je van te voren lijkt me). We vinden het een geweldig zwembad (vooral in de middag druk, maarja wat wil je met zo’n grote camping). In de ochtend valt de drukte reuze mee! Niet altijd een ligbed, maar je kan zelf ook een stoeltje oid meenemen. Vaak voldoende stoeltjes aanwezig. Water heel schoon! Badmeesters/juf idd behoorlijk streng, maar zorgt voor goed toezicht en wat in evt ene zwembad niet kan, mag in t andere wel (springen, balletje). Sanitair is echt ontzettend schoon! Zowel restaurant, zwembad als toiletgebouw. Wij staan behoorlijk onderaan op de camping, dichtbij zwembad. Er is inderdaad regelmatig muziek, maar rond 23:30 afgelopen. Totaal geen hinder van! Zoontje van 2 heeft genoten in het zwembad en puber van 15 heeft zich ook prima vermaakt. Enige minpunt: Animatie vooral Frans.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 6Manon10-08-2021

Mooi plekje!

Het is een mooie en nette camping.Maar ik ben 6 van de 7 ochtenden wakker geworden. Rond 7 uur, van de bladblazer. De tuinmannen kunnen er wat van!Afschuwelijk!

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9G.B.13-08-2020

Prachtige camping op een top locatie

Wij zijn ruim 10 dagen op deze camping geweest. Wij hebben het er zeer naar onze zin gehad. We zaten dan ook in een huur acco, cottage LA20, gunstig gelegen waardoor we niet ver hoefden te klimmen (het is immers een terassencamping) en niet te dicht bij het restaurant. Wij hadden ook geen last van het geluid (wij vonden het een plezierig rumour). Zwembaden zijn super en de locatie is geweldig zo dichtbij het prachtige strand Pampelonne waar je te voet, met treintje en auto zo bent. Uiteraard Port Grimaud, St Tropez en het leuke stadje Ramatuelle ook vlakbij. Kortom, wij hebben genoten.

Inzake commentaren hieronder: ja badmeesters zijn redelijk streng, maar dat is ons inziens ook nodig. Anders wordt het een bende en kunnen kleine kinderen niet meer fatsoenlijk zwemmen. Luidruchtige camping vonden mij niet, maar zoals gezegd dat hangt ws nogal af van waar je op de camping zit. Wij zaten niet laag of vlakbij het restaurant.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 6Vera07-08-2020

Nooit meer, lawaaierig, niet coronaproof, schandal

De camping zelf is mooi en verzorgd, terrassencamping.. Moet je van houden. Voordeel is dat je lekker je stappen maakt, voor kids van 6 jaar is het minder. Door het grote karakter en terrassencamping kon onze dochter niet lekker in haar eentje over de camping. Weinig ruimte om vriendjes te maken vanwege de terrassen. Hadden vooraf contact met de camping over de naleving van de Corona maatregelen aangezien w belangrijk vonden.. Zou allemaal in orde zijn, nou niet dus. Oké, het sanitair is echt netjes en schoon, maar verder.. Zo goed als nergens worden gasten gestimuleerd om de maatregelen na te leven, hygiëne zeep is 9 vd 10x op en alleen her en der wat bordjes dat je een mondkapje op moet. Zwembad is veel te vol, iedereen krieoelt door elkaar heen, geen loop richting, overal hutje mutje bedjes.. Schandalig. En laten we het niet hebben over het helse kabaal elke avond tot een uur of 00:00, bizar harde muziek. Wij zijn eerder vertrokken..

• 4Eetgelegenheden
  • 1Tom07-08-2020

Vreselijk

Enorm luidruchtige camping, geen rust. Veel te druk. Na 23u nog harde muziek over de hel camping. Heel raar, geen idee waarom het volume zo hard moet!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 5Laura04-08-2020

Onrustige camping

De vele onrust maakt dat we niet meer terug komen. De eerste ochtend werden we gewekt om 6.30 (!!) door de vuilniswagen. De vuilniswagen kwam elke dag de bakken legen. Daarnaast werd wekelijks 's ochtends vroeg de glasbak geleegd, veegwagens, bladblazers, overdag regelmatig wagens die de dennennaalden verzamelen, machines 's nachts op de wijngaarden, nachtclub naast de camping... Geen 1 nacht hebben mijn man en ik zonder oordopjes kunnen slapen. De regel op de camping is "absolute stilte van 23.30-6.00", maar hier werd niet aan gehouden. De slagbomen gingen ook ná 23.30 nog regelmatig open voor late campinggasten waardoor auto's ná 23.30 regelmatig langs onze plek reden. Voor ons niet meer.

• 4Eetgelegenheden
  • 5Familie L.27-07-2020

Niet voor herhaling vatbaar

De omgeving is schitterend, maar de camping viel echt tegen. Met name de strenge regels in het zwembad verpestten het plezier van onze kinderen. De agressieve houding van de badmeesters naar de gasten toe was onacceptabel. Heb dit nog nooit zo meegemaakt en is een absolute afknapper. Daarom echt af te raden om naar deze camping te gaan. Personeel spreekt ook nauwelijks Engels, waardoor animatie mogelijkheden ook beperkt waren.

• 5Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar