Tijdelijk €25 aanbetaling

Yelloh! Village Les Tournels

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village Les Tournels voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 357 reviews
+53

7.8GoedScore uit 357 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair
  • 7.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Zeer ruime campingplaatsen vind je op Yelloh Village Les Tournels in Ramatuelle. Leuk voor gezinnen met jonge kinderen dankzij het zwemparadijs en de animatie. De animatie is wel Frans georiënteerd. Les Tournels is een terrassencamping, dus hou rekening met hoogteverschillen. De camping heeft een mooie ligging aan de baai van Saint-Tropez.

357 Reviews over Yelloh! Village Les Tournels

• 8Hanneje19-08-2022

Luxe camping, omgeving is echter luidruchtig

We hebben met onze tieners genoten. (Maar niet goedkoop zeg!) Terrascamping, dus hoe hoger je zit, hoe meer je klimt.. maar golfkarretjes rijden af en aan je naar boven te brengen. Plaatsen meest ruim, weinig last van de buren vanwege het hoogte verschil. Zwembad, zalig en schoon! Restaurant, bar en animatie, nogal Frans, maar we zitten ook in Frankrijk natuurlijk. We hebben veel.last gehad van auto's die.de hele nacht over de camping reden én in de baai was een bar met extreem luide muziek tot 3u/4u... élke avond, letterlijk te verstaan wat er gezongen werd. De camping ligt NIET aan zee. Zeker 2km heuvel af en terug heuvel op. Of gebruik maken van de gratis (drukke) busjes. Met een elektrische fiets is het echter zeer goed te doen, maar wel gevaarlijk in Frankrijk, dat kennen ze niet echt. We vonden de camping g wel achteraf liggen en niet erg centraal

• 6Monique10-08-2022

Leuk voor een keer

Grote prachtige camping, prijzig, luidruchtig, personeel is veelal vriendelijk op een enkeling na. Animatie in de avonduren stelt niet veel voor, bbq buffet was slecht. Zwembad is heerlijk. Je hebt conditie nodig om naar je plek te wandelen. Sport was top! Alleen jammer dat er geen binnen ruimte was waar de tabata en de bootcamp gedaan werd. Prijs-kwaliteit was niet in verhouding. 8,50 euro voor een cheeseburger vind ik behoorlijk duur. Ik heb de winkel op de camping echt wel gemist, ondanks dat er op 20 minuten lopen een spar zit. Plage pampelone was erg vies water.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Rosa07-08-2022

Mooie camping en heerlijk zwembad

Grote, gezellige terrassencamping met veel groen. Super mooi zwembad. Verschillende nationaliteiten, waaronder ook zeker Nederlandse jeugd (jong en ouder) Wij vonden de omgeving heel mooi, met een prachtig strand dichtbij en naast st tropez nog verschillend leuke dorpjes (Ramatuelle, Gassin). Wij hebben in Port Grimaud een bootje gehuurd om het stadje vanuit het water te bezichten, een aanrader! De animatie vonden wij van minder goede kwaliteit, en door de grootte vd camping (afhankelijk van je plek) kunnen kinderen wat minder makkelijk zelf de camping verkennen.

• 9D. Thomas24-07-2022

Grote mooie camping.

Terrassencamping. Stonden niet ver van receptie/sanitair/zwembad/restaurant met onze camper en dat was ideaal. Supermooi zwembad met leuke glijbanen. Lekkere snackbar en gezellig restaurant. Sanitair werd constant gekuist. Staanplaatsen ruim genoeg maar neem grote stevige haringen mee! Geen winkel op de camping maar via padje naast de camping grote Spar (van campinguitbaters) op ca. 400m met zéér ruim assortiment. Trolley of fietszakken aanbevolen. Op 1600m zee + strand, te voet goed te doen. Je kan ook gebruik maken van het gratis treintje of het gratis busje. Dit busje stopt aan de Spar, het strand, een baai met strand én het prachtige dorpje Ramatuelle. Superservice dus. Let wel, wij wilden met onze kleine hond naar St.Tropez maar zowel de gewone lijnbus als de taxi's weigeren honden. Onvoorstelbaar. Al bij al topcamping.

• 9Familie uit Lisse07-05-2022

Fantastische, relaxte vakantie!

Prachtige camping met vriendelijk personeel. Mooi, groot zwembad met glijbanen en meer dan genoeg heerlijke ligbedden. Gezellige avonden in / bij het restaurant met live muziek of bingo. ‘ s Avonds verzamelt de jeugd zich bij het voetbalveld waar ze kunnen chillen. Op loopafstand, via een prachtige route, van het strand. We huurden een huisje, maar maakten ook gebruik van het sanitair op de camping en dit was erg netjes en schoon. Voor de kleintjes is er een mooie, grote, afgeschermde speeltuin!

• 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 20-06-2022

Beste familie uit Lisse,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback! Onze ideale ligging in de Golf van Saint-Tropez maakt het tot een droombestemming, waar u geniet van een prachtig uitzicht op zee 😎🌴!

Wij zijn verheugd te lezen dat onze zwembaden uw gezin gelukkig hebben gemaakt. Wij hebben 5000m² gewijd aan waterpret met glijbanen, zwembaden, kunstmatige lagune, pierenbadjes enz. om uitzonderlijke momenten door te brengen!

We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen op de Camping Les Tournels voor een onvergetelijke vakantie!

Nicolas Directeur van camping Les Tournels 5* 04 94 55 90 90

• 8Eline04-09-2021

Super camping!

We hebben hier 1,5 week gestaan met onze caravan. Prachtige camping! Personeel is erg vriendelijk en het is fantastisch mooi aangelegd. Ondanks dat het een grote camping is hadden wij dat gevoel niet. Het is levendig en erg gezellig op de camping, wij kregen er echt een vakantiegevoel van. Er zijn leuke barretjes en restaurantjes op de camping. Wij vonden de ligging fantastisch, dicht in de buurt van diverse leuke strandtenten/stranden en je bent ook zo in St. Tropez. Wij snappen werkelijk niets van alle slechte recensies en hebben hier echt een fantastische vakantie gehad. Als je echt graag op een rustige camping wilt staan moet je hier misschien niet heen maar als je van gezelligheid houdt zit je hier helemaal goed! Sanitair vonden wij goed, enige wat we missen is een supermarktje op de camping zelf maar die zit 500 m verderop. De zwembaden zijn trouwens fantastisch! Er is voor ieder wat wils 😃

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Chantal27-08-2021

Genoten, mooie omgeving en camping.

We waren met 2 jongens, 10 en 13 jaar, we hadden een hele mooie plek voor onze (grote) tent en bijtentje. We zaten erg hoog op de berg (terrassencamping), fantastisch uitzicht maar wel een hele klim van beneden (zwembad ed) naar plek. Busje was dan wel een uitkomst die we soms hebben gebruikt (hierin mondkapje). Mijn kids vonden de klim wel behoorlijk dus gingen niet veel op en neer, ook geen vriendjes daardoor dit jaar. De supermarkt zit vlak naast de camping, wel stukje lopen/fietsen. Makkelijk zou geweest zijn om ook een klein winkeltje op de camping te hebben voor als je iets vergeten bent, maar goed, als je dit weet hou jij er (later) rekening mee. Wel heerlijke broodjes 'ochtends verkrijgbaar. Zwembad erg mooi, meestal geen ligbedje vrij. Gaat dicht tussen 13.00-14.00 uur voor ontsmetting (Pre). Camping wordt netjes onderhouden, zowel sanitair als het groen. Mooie omgeving, mooie wandeltochten langs kust. Kortom genoten.

• 6Eetgelegenheden
  • 8MH10-08-2021

Perfecte camping

Bijzonder vinden we alle negatieve punten die we lezen. Wij staan hier voor t eerst. Middenin de bouwvak en ja het is een grote camping (weet je van te voren lijkt me). We vinden het een geweldig zwembad (vooral in de middag druk, maarja wat wil je met zo’n grote camping). In de ochtend valt de drukte reuze mee! Niet altijd een ligbed, maar je kan zelf ook een stoeltje oid meenemen. Vaak voldoende stoeltjes aanwezig. Water heel schoon! Badmeesters/juf idd behoorlijk streng, maar zorgt voor goed toezicht en wat in evt ene zwembad niet kan, mag in t andere wel (springen, balletje). Sanitair is echt ontzettend schoon! Zowel restaurant, zwembad als toiletgebouw. Wij staan behoorlijk onderaan op de camping, dichtbij zwembad. Er is inderdaad regelmatig muziek, maar rond 23:30 afgelopen. Totaal geen hinder van! Zoontje van 2 heeft genoten in het zwembad en puber van 15 heeft zich ook prima vermaakt. Enige minpunt: Animatie vooral Frans.

• 7Eetgelegenheden
  • 6Manon10-08-2021

Mooi plekje!

Het is een mooie en nette camping.Maar ik ben 6 van de 7 ochtenden wakker geworden. Rond 7 uur, van de bladblazer. De tuinmannen kunnen er wat van!Afschuwelijk!

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9G.B.13-08-2020

Prachtige camping op een top locatie

Wij zijn ruim 10 dagen op deze camping geweest. Wij hebben het er zeer naar onze zin gehad. We zaten dan ook in een huur acco, cottage LA20, gunstig gelegen waardoor we niet ver hoefden te klimmen (het is immers een terassencamping) en niet te dicht bij het restaurant. Wij hadden ook geen last van het geluid (wij vonden het een plezierig rumour). Zwembaden zijn super en de locatie is geweldig zo dichtbij het prachtige strand Pampelonne waar je te voet, met treintje en auto zo bent. Uiteraard Port Grimaud, St Tropez en het leuke stadje Ramatuelle ook vlakbij. Kortom, wij hebben genoten.

Inzake commentaren hieronder: ja badmeesters zijn redelijk streng, maar dat is ons inziens ook nodig. Anders wordt het een bende en kunnen kleine kinderen niet meer fatsoenlijk zwemmen. Luidruchtige camping vonden mij niet, maar zoals gezegd dat hangt ws nogal af van waar je op de camping zit. Wij zaten niet laag of vlakbij het restaurant.

Camping Yelloh! Village Les Tournels info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar