Camping Municipal du Plateau Saint Michel

Tonen op kaart

28 reviews over Camping Municipal du Plateau Saint Michel

• 7Eef01-09-2017

Prima camping.eenvoudig en rustig

Via een steile weg met enkele bochten kom je op de camping. Het is een eenvoudige camping met prachtig uitzicht.je campeert tussen de olijfbomen. Via een pad ben je te voet binnen 15 minuten in de stad. De klim omhoog duurt langer, het pad is steil.maar is te doen.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 1Sander23-07-2017

Geen aanrader!

Op de locatie na valt er niets goeds te benoemen over over deze camping. Personeel onvriendelijk, er hangt een nare sfeer. Camping is verwaarloosd. Vies en verouderd sanitair. Geen schaduw plekken dus in de ochtend glibber je de tent uit. PAS OP, je moet van te voren betalen en je krijgt geen geld terug als je eerder weg wilt!!

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 4Barbara kluiver14-06-2017

Mooie plek, helaas liefdeloze nieuwe eigenaar

Mooie camping met prachtig uitzicht op Menton. Zeer smerig sanitair en scheve plekken, Het restaurant ligt prachtig, maar hier zijn ze alleen maar uit op geld verdienen. Jammer, een aantal jaar geleden een van de charmantste campings van Frankrijk!

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Corine17-05-2016

Geweldige stek!

Wie nog van echt kamperen houdt zal het hier fantastisch vinden. Tentje onder een mooie oude olijfboom, uitzicht op de kust, mooier kan haast bijna niet. Voor reizigers met een caravan of camper, helaas dit mag niet meer.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015

• 5nieneke30-09-2015

Prachtige plek, vreselijke camping

De plek van de camping vind ik erg mooi met betrekking tot het uitzicht. Ruime open camping met uitzicht richting stad en. H zee. Het publiek van er is daarvan hadden wij onze twijfels. Er is een restaurant op de camping waar volgens ons ook mensen van buitenaf komen. Hierdoor hadden wij tot 3 uur 's nachts echt vreselijk veel last van auto's en motoren. Daarnaast is het sanitair erg ver weg van de meeste plaatsen. De meeste toiletten waren nog te doen maar om te douchen moet je wat mij betreft over een grens heen. We zouden 2 nachten blijven maar zijn na 1 nacht weggegaan.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2015

• 8danielle07-09-2011

goede camping bij menton

Prima camping om de kust bij Menton te verkennen. Het is inderdaad lastig om er te komen met een caravan. De weg is nogal druk en met de vele bochten is het lastig. Maar er kwamen zeker campers en caravans aan op de camping. Camping is gesloten tussen 12-15.00 uur. Kom je tussen die tijd moet je wachten voor de poort en in het hoogseizoen staat er dan best een behoorlijke rij. Savonds na 19.00 is camping gesloten. Van het sanitair wordt denk ieder jaar wat opgeknapt. Er waren nu wel normale wc's. Rest is wel oud. Brood is niet op de camping te koop. Er is wel een goed restaurant voor pizza's ed

Gereisd met partner in juli 2011

• 7Toon10-07-2011

Weinig bekende camping boven Menton

Camping ligt echt boven Menton, via haarspeldbochtenweggetje vanuit centrum te bereiken. Plateau boven het stadje. Mooi uitzicht en plaatsen onder pijnbomen. Via de camping kon je met een trappetje naar onder naar de stad. En ook weer naar boven (zucht). Sanitair was destijds redelijk basaal, maar voldeed. Ik kan me een blokhut-achtig restaurant op de camping herinneren, waar je voor weinig geld heel aardig kon eten en wijn slempen. Menton zelf is een gezellig stadje en op een of andere manier niet heel bekend als toeristencentrum. Je zit zo in Italie en verder mooie routes naar Ste. Agnes (uitzicht!) en Sospel. Heerlijk klimaat. En ja, ik zou er nog wel eens terug willen. Is echter vooral een tentencamping.

Gereisd met partner in mei 1993

• 8Jos de Boer27-06-2010

Perfect!

De faciliteiten zijn welliswaar niet echt meer van deze tijd, maar de locatie vergoed alles. Schitterend uitzicht over de middelandse zee en heerlijke plaatsen onder de bomen. Er is vers brood op de camping verkrijgbaar. Kamperen hoeft voor mij niet in absolute luxe, dan was ik wel thuis gebleven.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 5Harry van de Weerd12-05-2009

niet meer

Wij zijn op deze camping wezen kijken maar weer doorgereden, het zag er allemaal wat armoedig uit. Wij waren er om half 3 maar moesten wachten tot half 5 voor er eens iemand ons kwam helpen. De weg er naar toe is steil en smal en je moet wel een beetje kunnen auto rijden wil je re komen. Ool is de camping niet makkelijk te vinden.Verder ligt de camping via een steil wandel pad toch wel een eind van het dorp af. Het sanitair was niet al te fris en er waren alleen maar hang toiletten. Wij zijn ons heil dus maar ergens anders gaan zoeken.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2009