Géén boekingskosten

Les Philippons

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurLes Adrets de l' Esterel (Var)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Philippons voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 64 reviews
+25/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 64 reviews
  • 8.1Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

64 Reviews over Les Philippons

• 9R. Schellekens22-08-2022

Zeer goed en zeker voor herhaling vatbaar

Zeer goed verzorgde camping op een berg achter de kust; alle top steden op rijafstand. Wij hadden perfecte 2 persoons huurunit met zeer goede en werkende voorzieningen. Die voldeed boven verwachting. Zelfs het bed was top. Er was veel zorg besteed aan onze aankomst; ook bij het vertrek werd eea geinspecteerd. Vinden wij als bezoekers niet meer dan normaal. Het garandeert dat volgende bezoekers ook weer kunnen genieten van alle faciliteiten. Lekker zwembad en goed restaurant tegen belachelijk lage prijzen. De camping is zeer rustig maar absoluut niet steriel. In tegrndeel zelfs we hebben zeer goed kunnen relaxen. Erg genoten en camping kunnen wij zeker aanraden voor mensen die rust willen combineren met de drukte van de Cote D'Azur en het niet erg vinden om wat bergwegen te berijden.

• 8Annieta19-07-2021

Terassencamping bovenin de bergen niet de makkelij

Mooie camping erg rustig maar de weg ernaar toe was smal en zeker met een grotere caravan kon je elkaar niet of nauwelijks passeren. Zwembad was wel heerlijk .vriendelijke personeel .

• 6Eetgelegenheden
  • 9Margo07-07-2021

In voorseizoen, mooie rustige camping goed sanitair, goed restaurant, heerlijk zwembad. Op rij afstand leuke dorpjes, en grotere steden aan de kust.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Jan V15-08-2020

Rustige camping

Camping wordt gesplitst door doorgaande weg. De meeste kampeerplaatsen staan aan de andere kant van de weg. Voor zwembad, bar en brood moet je dus de weg oversteken via een zebrapad. In FR stoppen ze niet voor een zebrapad dus best wel heel goed uitkijken, zeker voor kleine kinderen want er zijn verder geen maatregelen om het verkeer af te remmen. Kampeerplaatsen zijn groot met redelijk veel schaduw. Restaurant is top en goedkoop. Opvallend is dat auto's ook midden in de nacht de camping op kunnen rijden, vervelend. Gezien de vrij lage prijs van de camping staan er veel jongeren die na een avondje stappen om 04.00 de camping op scheuren. Er is een slagboom dus het is te regelen dat zoiets niet kan. Brood erg goed en vers. Zwembad klein maar prima. Eenvoudig sanitair maar wel schoon en voorzien van warm water. Supermarkt ver weg. Lastige aanrijroute voor caravan. Middenin de natuur met wilde zwijnen rondom.

• 9Renata05-08-2020

Geweldig

Hele fijn terrassencamping met veel schaduwplekken wat toch wel een must is. Mooi tussen/onder de oude olijfbomen. Voor een groot deel meer geschikt voor tenten, maar ook aantal zeer mooie ruime caravanplekken. Nummers 65, 63,61,74,89 zijn iig groot. Er zijn er meer maar daar weet ik geen nummer van. Je kunt mailen naar de camping in het Engels als je zeker wilt weten of er plek is voor een wat grotere caravan( wij zijn 6.36 m totaal). Elke dag kun je verse, zelf gebakken croissants en baquettes afhalen bij het restaurant tussen 8-9..De mannen die ze bakken zijn maar wat trots: you like?? Zwembad is niet groot maar prima! Kleine speeltuin en ping pong tafel, geen animatie of anderde georganiseerde avondjes, vinden wij prima! Groot meer in de buurt, lac de Cassien geloof ik, de zee max 30 min te bereiken. Hele grote supermarkt bij Mandalieu, Geant Casino, zo'n 20 min vd camping met tankstation erbij. Sanitair schoon en altijd warm water

• 8Chris03-06-2020

Hele mooie rustige camping

Prachtige terrascamping tussen de olijfbomen met erg mooi uitzicht. De camping wordt gescheiden door een weg dus met kleine kinderen opletten. Er zit extreem veel hoogteverschil in de camping dus flink klimmen. Wanneer je net de camping uit bent kun je de zee zien liggen. Erg proper zwembad en fijn restaurant met vriendelijke mensen. 's avonds een vriendelijke security die even rondloopt. Dagje naar Cannes en de meren zijn een aanrader, evenals de Pont des Tuves; een prachtig plekje maar neem genoeg te drinken mee! Voor de racefiets liefhebbers is een rit van Mandelieux naar Frejus aan te raden, geheel via de kustweg (Corniche d'Or). Strandjes waar je lekker kunt liggen liggen tegen Saint Raphael aan. Wat verder terug heb je wat meer zandstrand voor de kinderen. We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze mooie rustige camping!

• 6Inge17-08-2019

Viel tegen

Onrustige camping. We hadden een mooie ruime plek, maar tegen de weg aan. Deze maakte meer herrie dan we gehoopt hadden. Ook stonden er Nederlanders op de camping die herrie maakten. Hier kan de camping natuurlijk niet veel aan doen. Wij zijn 1 nachtje gebleven en toen gegaan. Verder is het een nette camping die uit twee delen bestaat gescheiden door een weg. Heel mooi zwembad en vriendelijk personeel.

• 8NDB11-08-2019

Heerlijke camping voor herhaling vatbaar

Super camping op een top locatie. Het is een terrassen camping in de bergen. De weg ernaartoe is redelijk smal, steil en met haarspeldbochten. Met caravan wel te doen maar wel even goed aandacht erbij. Prima zwembad maar verder geen poespas erbij. Aardige mensen bij de receptie. Plekken zijn heel verschillend maar erg mooi! Sanitair is mannen en vrouwen gezamelijk en zelf wc rol mee nemen maar dat went. Over het algemeen waren ze wel vaak schoon. We hebben een heerlijke tijd hier gehad. Geen animatie maar heerlijke rust tussen allerlei leuke dorpen. Veel mogelijkheden voor uitstapjes

• 7Eetgelegenheden
  • 8Martin en Anita08-08-2019

Prima

prachtige camping, erg groen, veel mooie plekken met voldoende schaduw. Door de terrassen heeft ieder plekje iets bijzonders. Onze grotere kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad, met jeu de boules en tafeltennis. Een prima uitvalsbasis voor de cote d’azur, hoewel je wel een stukje moest rijden naar de verschillende stadjes door bochtige bergwegen. Zwembad had iets groter gekund.

• 9Chris en Yvon02-08-2019

Hele mooie fijne rustige camping

Zo’n camping die je liever voor jezelf houd ;-) mooie rustige camping met extreem veel hoogteverschil. Wij lagen op het nieuwere deel aan de kant van het zwembad. Zeer vriendelijke medewerkers, erg goed restaurant en mooi proper zwembad. Vanuit daar mooie uitstapjes te doen naar de mooie Esterel kust, Cannes, Grasse, het meer Esterron, Pont des Tuves en een van de vele marktjes. Met de racefiets is de ronde van Mandelieux naar Fréjus een echte aanrader, of meer richting Mons/Montreaux. We hebben een topvakantie gehad hier!

Camping Les Philippons info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar