Camping Lou Pantai

Met jonge kinderen

Kleine verzorgde camping

PvG
18-8-2015

Camping heeft maar een paar (10) kampeerplaatsen, de rest van de plaatsen is voor stacaravans/hutten. Die staan erg dicht op elkaar.

De camping is prachtig verzorgd, het groen staat er keurig netjes bij. In de meivakantie, toen wij er waren, geurde de bloesem heerlijk. Plekken zijn afgebakend met heggen en er is voldoende schaduw. Sanitair is schoon. Er zijn niet zoveel douches, mannen en vrouwen gemengd, en wat ik echt een gemis vind is dat er geen babyroom (geen verschoonplek en geen babybad) is. Op de plek waar wij stonden hadden wij erg veel last van naaktslakken, het was een ware plaag.

Er is een kleine speelplek voor de jongere kinderen <5 en niet al te groot zwembad maar prima om te verkoelen. Terrasje waar je wat kunt drinken. Bakker op loopafstand, supermarkt op 5 min rijden.

Vanaf de camping kun je prima op de fiets of per auto naar het strand, maar let op: veel parkeerplaatsen hebben maximale doorrijhoogte van ca 2 meter (dus niet geschikt voor dakkoffers of campers).

Schone, nette camping.

Jacolien
6-9-2014

Een kleine camping waar we bij toeval terecht zijn gekomen.Goed onderhouden, schone camping met vriendelijk personeel. De grotere mobilhome waar we in verbleven is heel goed uitgerust met een leuke veranda waarbij we vrije uitkijk hadden. Ze staan wel vrij dicht op elkaar.We hebben geen gebruik gemaakt van het kleine maar goed verzorgde zwembad. Toch vond ik de camping wel sfeer missen, wellicht komt dat omdat we hier in september verbleven. Maar voor kinderen is er weinig speelruimte, alleen een heel klein speeltuintje. Strand is niet op loopafstand. Le Pradet heeft twee leuke strandjes die echter moeilijker bereikbaar zijn door de vele trappen, niet geschikt voor als je slecht ter been bent of veel spullen/kleine kinderen meeneemt. Dan kun je beter naar de stranden richting Hyères gaan.

Nooit meer!

Davinia
28-7-2014

Korte opsomming van al wat ons frustreerde:

-check in: "first you pay, then information", oke, wij voelen ons nu heel welkom

-hondvriendelijkheid NUL: speciaal camping gezocht waar hond welkom was, is een berner sennen en vrouw zei meteen "big dogs sleep outside and can't be left unattended at the campsite". Nee, we moeten hem wel alleen buiten laten slapen zonder dat we weten wat er met hem gebeurd, maar o wee als we hem even alleen laten.. Logica??

-hitte: hadden chalet die eerst in rij stond in de richting waar de zon opkwam, gevolg: 's morgens sauna! je kreeg de chalet amper afgekoeld en er is geen airco

-bedden: super hard! Niemand van ons 4 heeft goed geslapen

-algemene houding personeel: onvriendelijk. Bij check out niemand die je een fijne reis terug wenst of vraagt naar je verblijf.

-locatie: voor naar strand dien je de auto te nemen, weinig winkels in de buurt, dien je ook sowieso auto voor te nemen. Je kan er 's morgens brood krijgen, maar is niet lekker!

Ons zien ze nimmer!

Prima plek voor met kleine kinderen

Dick
23-6-2012

Als je een kleine, schone en betaalbare plek zoekt voor met kleine kinderen is deze camping zeker een aanrader. De camping heeft een klein zwembad en een speeltuintje. De chalets zijn klein maar in zeer goede staat. Je leeft voornamelijk buiten dus dat is geen probleem en de veranda is heerlijk. Ze staan wel dicht op elkaar maar door de ligging van de veranda zit je niet op elkaars lip. De vriendelijke eigenaar woont op de camping en is altijd benaderbaar voor vragen. Alles op de camping ziet er erg netjes uit. Het gezamelijke sanitair is erg schoon. Ligging is ok. In de omgeving zijn diverse (zand) stranden te vinden. We hebben 2 heerlijke vakantieweken gehad.

Leuk voor 1 weekje!

JC
31-5-2011

We zijn hier vorig jaar 1 week geweest met 2 kleine kinderen

Mooie mobile home bijna nieuw, helaas staan ze erg dicht op elkaar.

Camping is klein en vol, ligging centraal mooie plekjes te zien in de omgeving.

Aardige eigenaren die je alle nodige tips geven om mooie plekjes te zien.

De kinderen hebben zich goed vermaakt een klein zwembad en een speeltuintje.

Weinig Nederlanders!!(We waren de enige in die week)

We hebben ondanks de hitte een leuke week gehad maar we zouden er niet voor een 2e keer heen gaan.

Wij (twee volwassen en twee kinderen van 6 en 8 jaar) hebben de caming bezocht in April 2011 en hebben een bungalow gehuurd. Zeer rustige camping. Kortbij supermarkt, fietsroute, strand ( 2 km), etc.

goed!

Koopmans-de Vries
27-6-2010

Wij hebben deze camping in juni 2010 bezocht en het was een hele goede camping met schoon sanitair en een mooi zwembad. Een heel leuk stel dat de camping leidt en het je erg naar de zin willen maken. Zeker doen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lou Pantai in Le Pradet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lou Pantai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.